Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> V6 Fanatics

GT Ɨ|ѯ2018-04-07 16:12:37 // 1074
Nem kell érteni, ez 1 Autodelta, ennyi:-)
VV62018-04-07 13:54:14 // 1073
Szerintem Gecsa - akivel beszélgettem - simán megértette. Ha te nem értetted, akkor.................................................................................................................................. .
Vagy te vagy itt a helyi rendőr?
Zolibácsi2018-04-07 12:41:49 // 1071
??? Nem akarom túl dramatizálni de ez eléggé fórum inkompatibilis
VV62018-04-07 11:11:01 // 1070
Jó, értem én, hogy így jobban néz ki a GT hátulja :)
Ha mondjuk GTV-m lenne, nekem is első dolgom lenne rátenni egy szárnyat...
VV62018-04-07 09:48:24 // 1069
B..+! Akkor : !
VV62018-04-07 09:47:16 // 1068
Háát...sosem értettem, miért tesznek szárnyakat az első- meg összkerekes autókra :)
Hogy olyan legyen, mint egy hátsókerekes? :)))
GT Ɨ|ѯ2018-04-07 07:38:34 // 1067
Lassan de itt a tavasz, némi ez meg az után nemsokára szárnyalunk:-)

gecsa2018-04-06 18:53:02 // 1066
Erre csak azt tudom mondani, hogy:
VV62018-04-05 11:55:32 // 1065
majd ilyeneket fogok írni:


meg ilyeneket:
Kazes☻2018-04-05 08:11:44 // 1064
Ilyet már nem szabad írni, meg kérdezni se... meg semmit se.
VV62018-04-05 08:01:47 // 1063
Ez most itt a terepjáró topik vagy a V6???
Zsolt1552018-04-04 21:01:53 // 1062
Drága a futómű javítása, mert van kihívás gazdagon. A légpárnas a tuti! 😁
GT Ɨ|ѯ2018-04-04 20:48:34 // 1061
KB:-)

ez 1 jó ötlet
Gulyas0012018-04-04 20:36:19 // 1060
Vagy egy ilyen ;)
gecsa2018-04-04 19:25:42 // 1059
Ki lehet diagolni, meg méregetni mindent. Ha nem generál hibát, akkor lmm/lambda irányvonalon kezdenék. Elearn részletesen taglalja, hogy ez esetben miket kell megnézni.
GT Ɨ|ѯ2018-04-04 07:07:27 // 1058
Nem biztos, hogy a Stelvio bírná az ilyen kihívásokat ide már T34-es kell lassan......
Bilux2018-04-04 06:33:32 // 1057
Egy olyan gondom lenne, hogy reggel nekem alapjáraton dadogott a motor. Meg néha olyan erőtlennek érzem a kocsit. Esetleg diaggal ki lehet ezt valahogy szűrni, ha nem dob hibát? Légtömegmérő vagy trafó vagy mi lehet? Gyertyák másfél évesek 30.000 km-rel. Köszönöm
gecsa2018-04-03 21:43:05 // 1056
Így van! Stelviot mindenkinek! :D
Kazes☻2018-04-03 21:41:29 // 1055
Egyszerűbb, mint utakat építeni! :D
gecsa2018-04-03 21:32:35 // 1054
Ezért fog jól fogyni a stelvio qv magyarországon! :D
szállító812018-04-03 13:29:40 // 1053
Maga a sasbérci út le volt zárva, nem is tudom, miért lett volna épp március 15 -én nyitva, így a kilátóhoz vezető utolsó 3-4km -t gyalog tettük meg (hozzá teszem, maga a kilátóhoz vezető út abszolút nincs rossz állapotban autós szemmel). Amire lentebb reflektálam, az a Hollókő és Szanda közötti pár 10km, ami kritikán aluli. Mondjuk a Verseg - Hatvan összekötőn sem sikerült második alapjáratnál gyorsabban mennem, pedig még egyszer hangsúlyozom, egy kistehetautóval (639 -es Vito) voltunk és nem egy porig ültetett sport futóműves autóval.
Üdv.Gergő
VV62018-04-03 11:29:22 // 1052
Jó, mondjuk a sasbérci kilátói út nem közforgalmú út, ki is van rá téve a tábla, ne pont ezt kérjük számon.
GT Ɨ|ѯ2018-04-03 07:19:47 // 1051
inkább no comment...

de ( már ) nem csodálkozom semmin
gecsa2018-04-02 20:35:04 // 1050
Afrikában jók az utak. ;)
szállító812018-04-02 20:03:22 // 1049
Március 15 -én mi is ezen a vidéken jártunk. A Vito -val téli szetten 35 - 40km -t kb. bő 1 óra alatt tettünk meg. Katasztrofális útviszonyok vannak arra felé. Pedig mi csak Hollókőről a Sasbérci kilátóhoz kirándultunk. Csodálatos vidék Afrikát idéző útviszonyokkal...

P.S.: mi is csináltunk pár ilyen témájú képet...
GT Ɨ|ѯ2018-04-02 17:56:34 // 1048
igen talán a legszalonképesebb kifejezést használtad.....
VV62018-04-02 17:32:04 // 1047
Ezt ismerem. Borzalmas!
GT Ɨ|ѯ2018-04-02 16:46:49 // 1046
szerencsére jól döntöttem így utólag:-)

nem a GT-vel szenvedtem ezen a 12km-es csodálatos útszakaszon..../ Vanyarc-Erdőkürt /.melymaga kátyúland paradicsom és helyenként utat is tartalmazott..


VV62018-04-02 12:44:48 // 1045
Arra én is. Szerintem ilyenkor kap egy közdarabot a saját váltója meg a motor közé. BMW-hez pl. nagy tételben gyártják ezeket, hogy a V8-V12-motorokat a hatsebességeshez való váltóval tudd használni a kis modellekben.
gecsa2018-04-02 07:58:50 // 1044
Kíváncsi lennék azért rá, hogy mit mutathat, meg milyen váltóval passzolt össze.
VV62018-04-01 23:22:53 // 1043
Na, ez aztán jól bekerült a tengely mögé!
Dévid2018-04-01 22:25:04 // 1042
Én elég sok ideig csak infókat gyűjtök, aztán utána elkezdek kocsikat nézegetni a neten, és eddig minden autómat úgy vettem, hogy az elsőt joztam el, amit megnézem. Jelen állás szerint 4-ből háromszor jó döntést hoztam, az első Alfám nem szabadott volna elhozom, arról azt hittem jobb állapotú, és az első második harmadik intő jelet is figyelmen kívül hagytam.
gecsa2018-04-01 21:14:54 // 1041
Pont beleférne egy másik mellé. :)
GT Ɨ|ѯ2018-04-01 17:07:09 // 1040
tiszta táncterem a motortér:-)
gecsa2018-03-31 21:02:16 // 1039








Még kérdés? :D
Gianni682018-03-30 22:50:18 // 1037
Köszönöm teljesen jól vázoltad,amiről még kérdésem lenne!
Azt hiszem akkor gyűjtögetek még egy kis pénzt!
gecsa2018-03-30 22:01:05 // 1036
Igen, lyútyúbon van videó is. 75be tették.
gecsa2018-03-30 21:59:16 // 1035
Kérdés, hogy mit keresel. Alapból van egy vételárad 390eft. Erre jön az átírás, ami azért lesz kb 170eft, majd egy illő nagyszervíz, olaj+szűrők+gyertyák 50eft. Vezérlés vízpumpával+munkadíj kb 180eft. Na, ez van, ha jót vettél. Ha nem, akkor jön a fék+futómű, ami sok kis tétel. Befigyelhet egy kormánymű felújítás is, szintén hat számjeggyel. És itt még lyukas a bódé, és szakadt a beltér. Szóval, hogy műszakija legyen, már 700eft környékén vagy, ott meg már van jó vétel. Az, hogy olcsó a 166 v6, attól még luxusautó. Mindig azt mondják, hogy vagy veszel egy tényleg jót és leinformálhatót, de azt nem adják olcsón, vagy egy olcsót, de az első körben be fog kérni 600eft-t. Ha patika a gép, akkor is elkér éves szinten az olajcseréken felül kb 100eft-t. És akkor még nem tankoltál, nem kellett rá gumit venni, stb. Ezért írtam, hogy jól nézz utána, mielőtt döntesz, mert ha rosszul döntesz, az be tudja szippantani néhány havi jövedelmed. Tehát röviden: egy használható 166 v6 kb 1mft. Vagy drágán veszed, vagy olcsón és a maradékot ráköltöd.
VV62018-03-30 21:50:47 // 1034
Hallott már valaki olyanról, hogy a Busso 24v-t hosszában beépítették valamibe utólag?
Konkrétan arra gondoltam, hogy egy MX5-tel jó páros lehetnének...
VV62018-03-30 21:46:19 // 1033
Ezért kell a nyakadba venni a kis lábadat és elmenni megnézni a saját szemeddel, megtapogatni, meghallgatni, megpróbálni :)
Gianni682018-03-30 21:27:57 // 1032
Az a baj hogy az árból nem tudok kiindulni mert van 550-650-850-900 ezerért de mind egy évjárat (2000). De van kiugróan drága is az 1.5 millió.
Nem tudom ezekből eldönteni mennyi lenne az a reális ár amennyiért érdemes lenne megvenni!
VV62018-03-30 21:00:42 // 1031
Én pedig megvettem az elsőt és tök jó lett. Utálok autókat nézegetni. Mint eladó, azokat is utálom, akik félmillió autót megnéznek, mire elszánják magukat valamire :) Magamat is utálom, amikor félmillió autót megnézek...
Gianni682018-03-30 20:54:51 // 1030
A fehér belseje nagyon megfogott! De hallgatok a tapasztalatokra, s ha úgy nézki hogy nem éri meg akkor várok még!
gecsa2018-03-30 19:55:50 // 1029
Én a 166ot egy év keresés után vettem meg. A 159et pedig 2 év után.
gecsa2018-03-30 19:54:57 // 1028
Megnéztem a hahut. Szerintem várj. Nem találtam v6ot, amire rámozdulnék.
Gianni682018-03-30 18:42:58 // 1027
Köszönöm a tanácsot megfogadom!
gecsa2018-03-30 18:21:34 // 1026
Előbb azért tájékozódj az árakról. Ezen az autón kb mindent cserélni kell majd, legalábbis az árából, meg a képekből kiindulva.
Gianni682018-03-30 17:00:29 // 1025
Szeretnék egy V6 motorost,de mivel egy hibátlanra sajnos nincs meg a kertem, így megpróbálok egyet felújítani.
156 1.6 TS már sikerült megmentenem a bontástól,s már az új gazdájával rója az utakat.
Azt is kb. 7 hónapig csináltam.
V6-ot azt már magamnak szeretném.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.