Fórum >> Típusok >> 145-146

Kau2018-11-21 17:39:26 // 141776
Na jó, de az kibírt 7-8 év gyorsulási versenyzést és 235 ezer km-t :)
WarbiRunner (Gyuri)2018-11-21 16:45:45 // 141775
Na jó, Kau esetében ez más :-) A Ts amúgy is szezon motor :-P
Kazes☻2018-11-21 14:12:22 // 141774
Na, nem ám az első motorral... ;)
WarbiRunner (Gyuri)2018-11-21 10:16:00 // 141773
Közel 300e és egyben van, mert valahogy ez a 145/46 sorozat jól sikerült. Oké hogy konszern lomokból áll (csicsafiat vagy mi :-)), viszont tartós is, egyedi is, jól használható és még Alfa is. :-)
Kazes☻2018-11-21 09:56:12 // 141772
És milyen 296 ezer...!!! :)
V.Tomi.145-146 🍀2018-11-21 09:52:03 // 141771
Jól van köszi szépen az infót :)
Kau2018-11-21 09:51:11 // 141770
Ja, úgy az más. Én napi szinten használom és van most benne 296 ezer km.
WarbiRunner (Gyuri)2018-11-21 09:14:34 // 141769
Pedig most az a cél. :-) Nyomunk egy resetet 22 évnél és használjuk tovább. Ezért sem görcsölök azon, hogy egy dízelt újítok fel, nem valami 1.7 boxit :-) Nem eltenni akarjuk. Önző módon magunknak akarjuk az élményt, megy vissza napi használatba. A kasznin kívül mást nem újítunk, 150e km van a technikában és olyan is az élmény. Ha még 7 évet kibír alattunk, akkor lesz benne 190e :-)
WarbiRunner (Gyuri)2018-11-21 09:02:15 // 141768
Egyből pöccre jár a motor, de vagy fél percig lábbal kell gázt tartani, különben remeg. A gázpedál érintése nélkül kell indítani, így enyhébb hidegekben szépen jár. Amint hozzáérek a gázhoz, valami leold és remeg. Nagy mínuszokban mindegy :-) Szerintem nem jó benne a KSB patron, de nem foglalkoztam az üggyel, a melegítő tökéletesen megoldotta a dolgot.

Egyébként az adagoló háznyomás szabályzó cserével és a füstcsavar állításával nekem sokat javult, előtte rondábban remegett.
Kau2018-11-21 08:58:16 // 141767
Olyan nincs, hogy kész! :))
V.Tomi.145-146 🍀2018-11-21 07:49:26 // 141766
Tényleg... Neked a TD hogy indul nagy mínuszokban? Alapjárat hideg motornál feljebb megy? , gázt adsz neki indításkor? Persze még mielőtt beszerelted a vízmelegítőt.
Kazes☻2018-11-20 22:44:02 // 141764
Nálunk 4 év és 53 ezer és Ő is csak épült - szépült! :)
WarbiRunner (Gyuri)2018-11-20 22:31:34 // 141763
70e alatt az az autó csak javult és szépült :-)
Nálunk 7 év és 37e km a mérleg. :-)
Kazes☻2018-11-20 21:56:48 // 141762
Beállok a sorba én is...! ;)
V.Tomi.145-146 🍀2018-11-20 20:32:11 // 141761
Hát ha egyszer elkezded... :)... akkor nincs megállás :D
Nálunk is jut minden hétre valami. Persze le is élhetném aztán majd lesz másik alapon, de inkább javítom. A TDvel már 70.000 futottam úgy hogy jár neki
WarbiRunner (Gyuri)2018-11-20 17:42:08 // 141760
Ez nem kevés meló lesz. Én ezt az egyet is már szívesen látnám készen :-)
A blogja is már lassan egy folytatásos webregény, minden napra jut valmi apró feladat.
V.Tomi.145-146 🍀2018-11-20 15:52:23 // 141759
Jövőre én is fényezek, lesz mit. A pirost telibe, a kéket itt ott, a többi polir, a zöldnél meg csak küszöb mert nincs színre fújva mióta ki lett hegesztve
WarbiRunner (Gyuri)2018-11-20 14:54:38 // 141758
Lehet :-) De lehet egyszerűbb 10 évente renoválni.
V.Tomi.145-146 🍀2018-11-20 14:37:34 // 141757
2-3 év múlva lehet jól jön majd :)
WarbiRunner (Gyuri)2018-11-20 14:04:54 // 141756
Amit levettem már elvitte lomos kukás.. :-)
Ez meg már nem fogja visszadobni az eredeti színt, mert már be van alapozva szépen az egész :-) Én már most nem varazsolok. Vettem horpadás kihúzót, polír korongot, kínai kerámia löttyöt. Na ezek mennek mind a padlásra. :-)
V.Tomi.145-146 🍀2018-11-20 13:51:13 // 141755
És ha beválik akkor lehet élesben is mehet az autón lévő lökösökkel és nem kell fújni
V.Tomi.145-146 🍀2018-11-20 13:49:34 // 141754
Szép lesz biztos ;-)
Ha van egy másik lökösöd amit már levettél akkor próbáld ki azt hogy hősugárzóval megfújod és akkor vissza dobja a műanyag eredeti színét. Még nem csináltam, de youtubon van fent róla videó.
WarbiRunner (Gyuri)2018-11-20 11:13:58 // 141753
Köszi :-) Jó nagy probléma, mi? :-)
A kasznisomnak nagyon nem tetszik ez a szürke ötlet (és akkor finoman fogalmaztam :-D), én inkább a gyárira szavazok, úgyhogy megkérdeztem a tulajdonost ebben a formában:



A gyári sötétszürkére szavazott, a design-hoz amúgy is jobban ért, úgyhogy az lesz. :-)
V.Tomi.145-146 🍀2018-11-19 22:57:09 // 141752
Ciao!
Amikor én vettem a TD-t akkor nekem is szürke volt, bár azt gondoltam hogy csak a nap végett. Később én lökös csere után műanyag festékkel feketére festettem, csak hogy lásd hátha segít dönteni. Képek az albumba.
Kazes☻2018-11-18 21:51:57 // 141751
Legyen úgy... és amikor összerakod, mond neki, hogy MUKODJ! :D
WarbiRunner (Gyuri)2018-11-18 21:43:19 // 141750
Majd kiderül, hogy használt e a gyógyítás. Itt egyértelműen le volt törve a spiáter pöcök, ami a műanyag házat fordítja. Konkrét implantátumot gyártottam oda, úgyhogy ajánlom hogy jó legyen :-) Egy órát szöszöltem vele.
Kazes☻2018-11-18 18:21:28 // 141749
Nagyon szép, grat! :) Sajnálom, hogy most nem tudom megvenni... : /
Kazes☻2018-11-18 18:20:02 // 141748
Lehet... nekem a lökhárítók négyféle autóról voltak Bözsin, de mindnek fekete volt a felső része. :)

Zár. Amikor összeraktam legutóbb Bözsi b.1-ét, minden rajta volt és normálisan, mégsem nyit...
WarbiRunner (Gyuri)2018-11-18 15:16:14 // 141747
Köszönöm! :-)
Kobela2018-11-18 13:50:13 // 141746
Szia! Olvastam az üzeneted, szürke az a betét nem fekete :) , majd holnap készítek fotót közelről ..
avvocato2018-11-18 13:40:55 // 141745
Üdv Cartársak!

Az adok-veszek rovatban meghirdettem a rosso 146 alfámat! Részletes infók a hírdetésben!
WarbiRunner (Gyuri)2018-11-18 11:06:37 // 141744
de=se
WarbiRunner (Gyuri)2018-11-18 11:05:52 // 141743
Szürke az gyárilag, illetve a piros/bordó autókon látok feketét. Nekem szürke lesz, ha minden igaz.
Más : a zár sokaknak nem nyit, csak zár. Az ok:


A megoldás folyamatban,remélem működni fog, nem volt kedvem egy idegen
zárat bereszelni. Pláne, hogy típushiba, Alexandronak pl most egy ép zárja de volt :-)
Majd lesz blog:
Kazes☻2018-11-17 17:26:56 // 141742
Szvsz matt fekete. Nekem is inkább olyan. :)
doki802018-11-17 14:49:06 // 141741
Szia Gyuri!

Köszönöm a választ! Szerencsére van egy türelmes szerelőm, akinek a fia villamossági szerelő és többszörös Alfa tulaj. Rájuk bízom a komolyabb hibafeltárást.

Kitartást az autód újjávarázslásához!

Üdv:
WarbiRunner (Gyuri)2018-11-17 13:21:30 // 141740
A Tiéden is szürke ahogy látom, bár kicsit sötétebb, mint nekem. Majd keressünk valami sötét szürke szint rá,úgy nézem az az eredeti.
TIbor2018-11-17 11:32:49 // 141739
Googlizd az enyémet Warbi, azon is ìgy van, alul szìn, felette natúr műanyag.
WarbiRunner (Gyuri)2018-11-17 11:32:15 // 141738
Azt biztos nem :-)
Jorjie2018-11-17 11:03:28 // 141737
Színre kell fújni :-)
WarbiRunner (Gyuri)2018-11-17 09:55:11 // 141736
Kérdezek én is. A lökhárítókat eredetinek akartam megtartani, de a fényező szerint nem szép rajta a lakk már, úgyhogy azzal a lendülettel be is alapozta, csiszolta. Amire nem jövök rá, hogy milyen színű a nem fényezett rész eredetileg?
Itt jól latszik, hogy szürkés, vilagos színű most:


Hátul ilyen is volt, elöl viszont a Deezl cartárs által küldött gyári lökös felrakásával lett ilyen.
És így lett egyforma elöl és hátul. Kérdés, hogy ez gyárilag volt így a bizonyos autókon?
Mert van ahol meg egész fekete a look, pl piros fl előttieken tipikusan. Vagy csak a nap szívta így ki? Az tuti, hogy nem nyers muanyag, valami fura festék réteg van rajta.

Még tudok választani, hogy matt fekete legyen, vagy szürkésebb árnyalat. Itt járok a hülyeségben, 146 prospektusokat guglizok :-DDD
WarbiRunner (Gyuri)2018-11-17 09:46:20 // 141734
Baloldalt a műszerfal alatt van a bizti tábla. A FUSE feliratú kallantyúnál fogva le is tudod hajtani. Szeeintem valamelyik "services" biztosítékon lesz, nem sok van, érdemes átnézni és esetleg kontakt sprayzni
.De nem valószínű, hogy bizti hiba, akkor valami más sem működne, teljesen külön biztije bizti nincs :-(
V.Tomi.145-146 🍀2018-11-15 23:14:18 // 141733
Kazesnak.

Ez a bizti tábla felett van
doki802018-11-15 13:52:04 // 141732
Sziasztok Cartársak!

A múlt héten szert tettem egy 2000-es évjáratú 1,4-es 145-re.
A műszerfal világítás működött a próba alkalmával, aztán a hazaúton sötétségbe borult az egész.
Van külön biztosítéka a műszerfal világításnak? Ha igen, hol találom azt meg?

Köszönöm a segítséget!

Üdv:
WarbiRunner (Gyuri)2018-11-15 08:24:09 // 141731
Köszi, Kazes írta a falamra, hogy műkő ez a trükk. Viszont ha a zárbetét kiszedhető, lehet ha átteszem egy másik műanyag házba, jo is lesz. Jelenleg csak zárni tudom a sofőr oldalon, nyitni nem. Tegnap kiszedtem a zárat és hazahoztam, valamit próbálok kezdeni vele.
marci912018-11-15 07:30:06 // 141730
Régi keleti autós trükk, hogy a hengerzárat ki kell szerelni, beletolni azt a kulcsot, amivel nem nyitotta és a kiálló kis "fogakat" síkba kell köszörülni, így onnantól azzal a kulccsal is fogja nyitni. Nem tudom itt ez működhet-e, de a hengerzár betétet egészen biztos, hogy ki lehet külön szerelni. Annó egy Peugeot Boxernek lopták el a kulcsát és ott mindegyik zárban csak a betétet cseréltem.
WarbiRunner (Gyuri)2018-11-13 14:02:01 // 141729
Elhoztam a TD zárját. Tudtok segíteni, hogy hogy kell átlamellázni a zár cilindert? Sajna a gyári már nem nyitja az autót, abba az irányba üresen forog a zárbetét, nem működteteti a zárszerkezetet. Hoznék bontóból zárat, csak nem tudom hogy kell a kulcshoz hozzá lamellázni. Lehet egyáltalán?
V.Tomi.145-146 🍀2018-11-13 09:54:11 // 141728
Hát jól mutat benne, de én csak ezen fajtáról tudok
marci912018-11-13 08:09:55 // 141727
Nem készült ezeknek valami jobb minőségű verziója amúgy? Én spec azért szeretem, mert a régi lámpa engem nagyon emlékeztet a 90-es évekbeli Fiat-os megjelenésre, de ezzel szerintem sokat fiatalodik és sportosodik a fara :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak