Kazes☻2019-01-25 10:00:27 // 142222
Nem is lesz. :)
WarbiRunner (Gyuri)2019-01-25 09:30:47 // 142221
Csináltam egy hasonlóan nem egzakt kísérletet pár napja, kíváncsi lettem az autókra és magamra :-) Biztonsagos körülmények között elmentem mindkét autóval hóban 'kanyarodni'. A közelben minden van, biztonságos körülmény is, úgyhogy nem kellett nagy rákészülés. :-) Az egyikkel boltba, masikkal az iskolához.. Tényleg az van, hogy ha túltolom (mert addig erőltettem), a 159 abs ropogására ösztön reakció, hogy izomból állok a féken és várok. Az autó az abs ellenére úgy megy tovább egyenesen mint egy darab kavics. Csak kézifékkel lehetne rajta fordítani, de amennyire a fék nem blokkol, az agyam annyira blokkol, nem tudom lereagálni, utas vagyok. A 146-tal egyetlen egyszer sem toltam le az orrát az útról. Ha elsokalltam is, járt kezem lábam. Itt is megvolt a pillanat amikor végül az ösztönök feladták, és a végén már csak utaztunk. De ez 4 kerékkel sodródva történt, úgy csúsztam ki, az autó a kanyar kijáraton volt, csak oldalra nem fogott eleget. Személyi sérülés, anyagi kár nem keletkezett :-)))
WarbiRunner (Gyuri)2019-01-25 09:04:50 // 142220
Én a revitalizert tettem bele, az olaj marad egyelőre a jól bevált Mobil. Castrollal kezdtem, de azt ette és a hangja se tetszett vele. A Mobil-tól csendesebb lett és alig csipegeti. Legfőképpen olyankor fogy, ha csak hidegüzemben van használva. Akkor sem sok. Melegen, hosszú távon, terhelve nulla az olajfogyás.
Ez a csodazselé meg.. fene tudja. Az alapjárat mittudomén kategória, nem egy egzakt kísérlet ez így :-D Pár szubjektív benyomásom van, ami belefér a placebo fogalomkörébe :-) Reggel úgy ereztem, hogy kényelmesebb váltogatni, mintha lassabban esne a fordulat és mintha tényleg szebb hangja lenne mikor kicsit odalépek. Jelentős változás egyelőre semmiben sincs.
Ez a csodazselé meg.. fene tudja. Az alapjárat mittudomén kategória, nem egy egzakt kísérlet ez így :-D Pár szubjektív benyomásom van, ami belefér a placebo fogalomkörébe :-) Reggel úgy ereztem, hogy kényelmesebb váltogatni, mintha lassabban esne a fordulat és mintha tényleg szebb hangja lenne mikor kicsit odalépek. Jelentős változás egyelőre semmiben sincs.
Kau2019-01-25 08:47:48 // 142219
Én 4-5 éve használok Xado-t. 12-13 000 km-es olajcserével. Semmilyen változást nem tapasztaltam.
Viszont. Legutóbb Valvoline Max Lifeot tettem bele, mert azt kimondottan sok kilométeres autóhoz ajánlják. Szerintem jobban csörög tőle a motor. Maradok a Xadonál :)
Viszont. Legutóbb Valvoline Max Lifeot tettem bele, mert azt kimondottan sok kilométeres autóhoz ajánlják. Szerintem jobban csörög tőle a motor. Maradok a Xadonál :)
marci912019-01-25 07:56:40 // 142218
Én a Metabond ECO-ra esküszök :) Először én is szkeptikus voltam, cserélem időben a gyári Seleniát oszt jónapot. Aztán kiderült, hogy annak idején az apósom viszonteladó volt és többször tesztelték. Egyszer fogadásból egy Metabondozott autóból leengedték az olajat és lementek vele a faluba, tettek egy kört, majd szépen visszatöltötték és használták tovább évekig :D Szóval az utóbbi olajcsere óta én is beletettem a sajátomba és az apám terepjárójába. Némi fogyasztásjavulást is látok, 8 liter felett soha nem megyek vele, bármilyen a forgalom. Ja meg hát persze a vezérlésmódosító miatt is kipróbáltam, miután nyáron átéltem a cseréjét és az azzal járó macerát.
Kazes☻2019-01-24 20:56:29 // 142217
Megerősítve! :DDD
Jorjie2019-01-24 20:52:59 // 142216
Jó volt csapatni, mindegy neki, hogy esik a hó vagy nem :-)
De majd tavasszal leszek kíváncsi a vezethetőségre, pár projekt lassan célegyenesbe fordul ;-)
De majd tavasszal leszek kíváncsi a vezethetőségre, pár projekt lassan célegyenesbe fordul ;-)
Jorjie2019-01-24 20:50:18 // 142215
Ez is igaz :-DD
Jorjie2019-01-24 20:49:55 // 142214
Hát kajálásban legendás vagyok, ezt bárki megerősíti :-D
WarbiRunner (Gyuri)2019-01-24 20:03:49 // 142213
Nagyon helyes, a 146-hoz nem kell reszelő, viszont a hó nagyon fekszik neki :-)
Itt egész délután esett, tiszta vidámpark :-))
Itt egész délután esett, tiszta vidámpark :-))
Kazes☻2019-01-24 19:25:48 // 142212
Mert mindig csak a reszelésen jár a zeszed...! ;)
Laciferi2019-01-24 19:23:55 // 142211
Ez meg ilyen korabeli kenyerbe sutott reszelo lehetett es kenyeret megetted rola korabban? :D
Jorjie2019-01-24 19:20:54 // 142210
Mai wtf pillanat:
Hazafelé bukkanónál fémes koppanáshang hátulról. Gondoltam van valami a futóművel. Hazáig még többször hallottam, közben agyaltam, hogy mi lehet. Otthon pakolok ki a csomagtartóból, majd magam sem tudom miért, felhajtom a kárpitot. Hát nem ott figyel egy klasszikus 40 centis fém reszelő a pótkerék mellett?
WTF??
Hát ez meg miért, hogy, minek van itt? És miért csak most hallatta a hangját?
Próbakör, hang megszűnt. Éljen!
Közben elkezdett szakadni a hó, és a Warbi-módszer szerint mindenkit megelőztem :-)
Hazafelé bukkanónál fémes koppanáshang hátulról. Gondoltam van valami a futóművel. Hazáig még többször hallottam, közben agyaltam, hogy mi lehet. Otthon pakolok ki a csomagtartóból, majd magam sem tudom miért, felhajtom a kárpitot. Hát nem ott figyel egy klasszikus 40 centis fém reszelő a pótkerék mellett?
WTF??
Hát ez meg miért, hogy, minek van itt? És miért csak most hallatta a hangját?
Próbakör, hang megszűnt. Éljen!
Közben elkezdett szakadni a hó, és a Warbi-módszer szerint mindenkit megelőztem :-)
Dimmu2019-01-24 15:54:18 // 142209
Marci 91!
Köszi szépen a segítséget! Ha minden igaz akkor veszek egyet használtan,és a régit meg megpróbálom felújítani az Általad adott instrukciók alapján!!
Köszi szépen a segítséget! Ha minden igaz akkor veszek egyet használtan,és a régit meg megpróbálom felújítani az Általad adott instrukciók alapján!!
Kazes☻2019-01-24 15:23:36 // 142208
Igen, meg könnyebb is betartani! :D
WarbiRunner (Gyuri)2019-01-24 15:13:34 // 142207
A 10e amúgy szerintem is pont jó.
Kazes☻2019-01-24 15:09:36 // 142206
Igen, még a Puntomnál tudtam meg, régen... de a 146-nál meg 20.000 (is) olvastam... :)
WarbiRunner (Gyuri)2019-01-24 15:03:25 // 142205
Tudtad, hogy az eredeti csere periódusa a TD-nek 7500km? Már nem emlékszem hol olvastam, de engem is meglepett :-D Én betartom, mert évente nem megyen ennyit :-DD
Kazes☻2019-01-24 15:00:59 // 142204
Neeem... szvsz jót tett neki, de talán nem annyira maradandóan... csak amíg benne volt, vagy esetleg még a következő olajban, ami még a maradékkal összekeveredett. De aztán 10e km múlva megint újabb olaj jött. :)
WarbiRunner (Gyuri)2019-01-24 14:57:15 // 142203
Annyiban megnyugodtam, hogy nem kellett motort felújítani utána :-)
Kazes☻2019-01-24 14:39:49 // 142202
"Simán látnom kell, hogy feljebb ment az üzemi alapjárat." - én ilyet nem tapasztaltam. Viszont némileg jobban ment, autózhatóbb volt a kicsike. De ez vagy 2-3 olajcserével ezelőtt volt, azóta nem ismételtem.
WarbiRunner (Gyuri)2019-01-24 14:33:22 // 142201
Hasonló hozzáállás :-) Tetszik. És pont Petivel meccselték le :-) Így még érdekesebb, kíváncsi leszek. A szubjektív változásokra is és a tényszerűekre a hidegindítás és az alapjárat körül.
Laciferi2019-01-24 14:30:13 // 142200
Igy van, szerintem is mindenki masra eskuszik, azt viszont tapasztaltam, hogy sajnos ez a Selenia mar nem az, mint regen volt amikor meg a 20K is made in italy-s femkannas volt :) Mobilrol is jokat hallottam. De igazabol ha szintetikusnal betartod a 10 -max 12 ezres periodust, akkor nem lesz baj.
WarbiRunner (Gyuri)2019-01-24 14:24:03 // 142199
Én ugyanígy jutottam a Mobil 2000-hez. Ezt nem eszi, szebben jár vele, úgyhogy ezt kap azóta is :-) A 159 pedig Motul-t kap.
Laciferi2019-01-24 14:15:30 // 142198
Igy van :D Bar en egybol olajcsere utan tapasztaltam, hogy csendesebb lett a motor es mar eltelt 5 ezer km lassan es meg mindig ugyanolyan, sot kevesbe eszi az olajat, mint a Selenia Racinget es a hidrok sem csattognak tole. Nekem ez abszolut jo valasztasnak bizonyult.
Piritu - 1.000.0002019-01-24 14:14:31 // 142197
Anno Kizzo bepróbálkozott de semmit se tudott kimutatni....
WarbiRunner (Gyuri)2019-01-24 14:05:14 // 142196
Nagyon régóta kíváncsi vagyok erre. Még anno GTPeti ültette a bogarat a fülembe, ő is egy alapos műszaki ember, aki tízezerszer utánanéz mielőtt beleteszi az autójába. Kipróbálta és pozitívan nyilatkozott róla. Azóta még ketten "győzködtek".
Én meg max szkeptikus vagyok ezekkel a cuccokkal. Szerintem jó mechanikai állapot és jó olaj legyen, semmi misztikum nem kell.
Viszont most itt az alkalom tesztelni. A motorról tudom, hogy nem kopott, mert volt lent a hengerfej másfél éve. Beindul simán, de remegve, dadogva jár (mint minden öreg TD :-DD), ha hideg van és nincs villannyal előfűtve. Ha tényleg emelkedik a kompresszió, azt észre kell hogy vegyem hidegindításkor. A surlódás csökkenését is észre kell hogy vegyem, mert a TD az olyan kis mechanikus butus lény, hogy az alapjárat kiadja, ha könnyebben csusszannak a dugattyúk. Simán látnom kell, hogy feljebb ment az üzemi alapjárat. Így lesz tiszta ügy. Ha tényleg csodaszer, akkor jól jártam. Ha tényleg semmi nem történik, legalább úgy mondhatok véleményt, hogy kipróbáltam ;-)
Én meg max szkeptikus vagyok ezekkel a cuccokkal. Szerintem jó mechanikai állapot és jó olaj legyen, semmi misztikum nem kell.
Viszont most itt az alkalom tesztelni. A motorról tudom, hogy nem kopott, mert volt lent a hengerfej másfél éve. Beindul simán, de remegve, dadogva jár (mint minden öreg TD :-DD), ha hideg van és nincs villannyal előfűtve. Ha tényleg emelkedik a kompresszió, azt észre kell hogy vegyem hidegindításkor. A surlódás csökkenését is észre kell hogy vegyem, mert a TD az olyan kis mechanikus butus lény, hogy az alapjárat kiadja, ha könnyebben csusszannak a dugattyúk. Simán látnom kell, hogy feljebb ment az üzemi alapjárat. Így lesz tiszta ügy. Ha tényleg csodaszer, akkor jól jártam. Ha tényleg semmi nem történik, legalább úgy mondhatok véleményt, hogy kipróbáltam ;-)
Laciferi2019-01-24 13:26:38 // 142195
Hehe latom nem birsz magaddal :D En nem probaltam a Szadot, de nekem a Motul szintetikus bevallt, csendesebb is a TS tole meg egyenletesebben jar. :)
WarbiRunner (Gyuri)2019-01-24 11:36:45 // 142194
Ti hisztek a Xado-ban? Olyan emberek (aik számomra műszaki témában hitelesek) és annyiszor mondták, hogy egy szuper dolog, hogy kipróbáltam. Egy percig sem hiszek a működésében, csak azért mertem kipróbálni mert sokan megtették már motorkárok nélkül. Majd kiderül. Egyelőre nincs csoda, placebo szinten sem, ugyanúgy ketyeg mint eddig. Viszont ha már rászántam a fél órát, hogy bemelegítem, beleteszem, járatom kicsit, akkor már adtam egy kis élmény faktort a dolognak, ne már az udvaron... :-D
marci912019-01-24 07:58:49 // 142193
Szia!
2 éve pörgött a motor, felakadt többször is. Ki akartam cserélni, de hamar rájöttem, hogy esélytelen, sehol sem kapható és ha valahol mégis, ott horror összeg. Le kell szerelni a folytószelepházról az alapjárati motort és a csillag mintájú műanyag fedelet kell leműteni róla. Gyárilag ilyen szilikonos pasztával van ráragasztva, azt óvatosan ki tudod kapargatni és le tudod feszíteni. Utána ha alatta kitakarítottad a potmétert (kontakt spray / WD40), sziloplaszttal visszaragasztos azt a kis fedelet. Ha nagyon alapos akarsz lenni, akkor a kis patentos füleket is lefeszítgeted és eléd tárul a mechanikai része. Ott meg kell lesni, hogy ahol kell, ott van-e benne zsír és ha kiverődött, ki kell törölni és újra kell zsírozni.
Ennyit lehet tenni velük. Nekem azóta lekopogom, működik jól.
2 éve pörgött a motor, felakadt többször is. Ki akartam cserélni, de hamar rájöttem, hogy esélytelen, sehol sem kapható és ha valahol mégis, ott horror összeg. Le kell szerelni a folytószelepházról az alapjárati motort és a csillag mintájú műanyag fedelet kell leműteni róla. Gyárilag ilyen szilikonos pasztával van ráragasztva, azt óvatosan ki tudod kapargatni és le tudod feszíteni. Utána ha alatta kitakarítottad a potmétert (kontakt spray / WD40), sziloplaszttal visszaragasztos azt a kis fedelet. Ha nagyon alapos akarsz lenni, akkor a kis patentos füleket is lefeszítgeted és eléd tárul a mechanikai része. Ott meg kell lesni, hogy ahol kell, ott van-e benne zsír és ha kiverődött, ki kell törölni és újra kell zsírozni.
Ennyit lehet tenni velük. Nekem azóta lekopogom, működik jól.
Dimmu2019-01-23 20:26:04 // 142192
Köszönöm!
Megkeresem!
Megkeresem!
Zsé145 Ɨ|ѯ2019-01-23 19:57:13 // 142191
Alexandrót keresd!
Dimmu2019-01-23 19:27:58 // 142190
Szervusztok!
Mivel rendelkezem egy csodaszép 146-ossal így eléggé mellbe vágott, hogy egyszerűen nem lehet hozzá kapni alapjárat szabályzó motort!:-( Nem tudom valakinek van-e olyan irányú tapasztalata,hogy ezeket a csoda szerkezeteket szét lehet-e roncsolás mentesen szerelni,és kipucolni,vagy valahogy feljavítani? Az enyémben Bosch 0132008650 típusszámú egység van beépítve. Ha valaki tudna ebben segíteni azt megköszönném!
Tisztelettel: Köcölle
Mivel rendelkezem egy csodaszép 146-ossal így eléggé mellbe vágott, hogy egyszerűen nem lehet hozzá kapni alapjárat szabályzó motort!:-( Nem tudom valakinek van-e olyan irányú tapasztalata,hogy ezeket a csoda szerkezeteket szét lehet-e roncsolás mentesen szerelni,és kipucolni,vagy valahogy feljavítani? Az enyémben Bosch 0132008650 típusszámú egység van beépítve. Ha valaki tudna ebben segíteni azt megköszönném!
Tisztelettel: Köcölle
szasza(SW)2019-01-23 18:49:17 // 142189
Szerintem cseréld ki másikra fajtára, én ép Junior első szettet keresek:)
Kazes☻2019-01-23 11:27:17 // 142187
Alexanro cartársnál próbáld, ő bont többfélét is. :)
Kazes☻2019-01-23 11:26:06 // 142186
Jójisaz... és persze mikor menjen el a kiccsávó esze, ha nem a harmadik gyerek után, egy tip-top millióért felújított autóval... de errefelé ez teljesen normális, ez is a cuore sportivo! :D
IZT2019-01-23 11:25:25 // 142185
Sziasztok!
Kb 6 éve nem írtam nem voltam jelen az oldalon de most újra visszatértem egy kéréssel!
Alfa 146 Junior kivitelű HÁTSÓ ÜLÉSEKET hol tudok találni??? Nyilván bontóban valószínűbb a kínálat viszont nálatok egyszerűbb!
Az indok az hogy szeretnék fejtámlákat hátra - mert 1.4 es kivitelnél eszetlen módon nincs - illetve már a kárpit se a fénykorát éli!
Ha tudtok valamit ne tartsátok magatokban!
Köszönöm előre is aki segít! :)
Kb 6 éve nem írtam nem voltam jelen az oldalon de most újra visszatértem egy kéréssel!
Alfa 146 Junior kivitelű HÁTSÓ ÜLÉSEKET hol tudok találni??? Nyilván bontóban valószínűbb a kínálat viszont nálatok egyszerűbb!
Az indok az hogy szeretnék fejtámlákat hátra - mert 1.4 es kivitelnél eszetlen módon nincs - illetve már a kárpit se a fénykorát éli!
Ha tudtok valamit ne tartsátok magatokban!
Köszönöm előre is aki segít! :)
Laciferi2019-01-23 10:22:09 // 142184
Engem a szerpentinen kap el a gépszíj sokszor, jön egy nagy emelkedő, visszapattintom hármasba, üvölt, mint a sakál,húz nagyon, persze mondanom sem kell az emelkedő után is rally módban maradok még egy darabig :D
WarbiRunner (Gyuri)2019-01-23 09:40:34 // 142183
Örülök :-) Annyira nem vezetéstechnika, nem gondolom magam szuper söfőrnek. Ezek úgy jönnek, és amikor belelendülök, néha tényleg magam sem tudom hogy hogy csinálom. :-) Ha azt mondanád, hogy fordítsam körbe kézifékkel a körforgalomban, tuti nem menne szépen. De vannak autók amikkel ez a csoda megtörténik. Előbb csak vezetsz élvezettel, és egyszer azon kapod magad, hogy elmosódott a határ az autó és közted. Ésszel tuti nem tudnám megoldani azt, ahogy 60-nál becsóvált alattam, de szerencsére nem voltam észnél :-D MÁr nem az autó kereke csúszott, hanem az én hátsó kerekem :-DDD Az élményt átadni meg úgysem lehet írásban, de igyekszem :-D
Jorjie2019-01-23 09:25:19 // 142182
Nem tudom a többiek hogy vannak vele, de én élvezettel olvasom az ilyen vezetéstechnikai hozzászólásaidat :-)
WarbiRunner (Gyuri)2019-01-23 08:48:48 // 142181
:-D Van akinek sportja, azt is tisztelem, nekem a szoba hifi inkább hobbi.
Viszont gyerekek... TD rulez! Ma reggel nem sajnáltam meg, ha esett a hó, hát esett. És de jól tettem :-) Kegyetlen mekkorát lehet ezzel autózni csúszós úton. Pillanatok alatt kijött belőlem a hülyegyerek. Hamarabb értünk be mint száraz időben. Óriási különbség ez a modeern tankhoz képest. Ott azt sem tudom, hogy kipörög a kerék, vagy az automata megoldja. Itt a jobb lábammal érzem, hogy hol tudunk még megkapaszkodni, jól gyorsítani. Visszafelé meleg motornál már nagyon elkapott a gépszíj, úgy tologattam a fokozatokat mint egy rally autónak, irányváltások kipörgő kerékkel, majd elvett gázzal, hogy sodródjunk. Négyévszakos gumikon . A körforgalom megvolt kézifékkel egy íven. Ilyen pontosan még sose jött ki, körberajzoltuk a belső ívet és egyenesen lőttünk ki a kijáraton. A 30-cal vánszorgó Fordost a hó alatt sík jég úton már adrenalin löketből kerültem, tiszta elmebeteg volt már a vége. Egy pillanatra sem merült fel bennem, hogy na most mit fog csinálni a vas. Újra megvolt ami eddig csak 146-tal jött össze, hogy nem tudnám direkt újra megcsinálni, feelingből ment. De brutál jó volt. 60-ról jégen stop táblához fékezve azonnal elkezdett becsóválni a fara, és közel volt a STOP. De hála az égnek nincs abs, nem a beleállunk a fékbe és várunk reflex lépett életbe. Pici ellenkormány, fék felenged, letapos, megint csóvál, felenged, vissza kettő, megálltunk. Pont a vonalon :-)
Négyévszakossal.. körbeautóztam mindenkit :-DDD
Viszont gyerekek... TD rulez! Ma reggel nem sajnáltam meg, ha esett a hó, hát esett. És de jól tettem :-) Kegyetlen mekkorát lehet ezzel autózni csúszós úton. Pillanatok alatt kijött belőlem a hülyegyerek. Hamarabb értünk be mint száraz időben. Óriási különbség ez a modeern tankhoz képest. Ott azt sem tudom, hogy kipörög a kerék, vagy az automata megoldja. Itt a jobb lábammal érzem, hogy hol tudunk még megkapaszkodni, jól gyorsítani. Visszafelé meleg motornál már nagyon elkapott a gépszíj, úgy tologattam a fokozatokat mint egy rally autónak, irányváltások kipörgő kerékkel, majd elvett gázzal, hogy sodródjunk. Négyévszakos gumikon . A körforgalom megvolt kézifékkel egy íven. Ilyen pontosan még sose jött ki, körberajzoltuk a belső ívet és egyenesen lőttünk ki a kijáraton. A 30-cal vánszorgó Fordost a hó alatt sík jég úton már adrenalin löketből kerültem, tiszta elmebeteg volt már a vége. Egy pillanatra sem merült fel bennem, hogy na most mit fog csinálni a vas. Újra megvolt ami eddig csak 146-tal jött össze, hogy nem tudnám direkt újra megcsinálni, feelingből ment. De brutál jó volt. 60-ról jégen stop táblához fékezve azonnal elkezdett becsóválni a fara, és közel volt a STOP. De hála az égnek nincs abs, nem a beleállunk a fékbe és várunk reflex lépett életbe. Pici ellenkormány, fék felenged, letapos, megint csóvál, felenged, vissza kettő, megálltunk. Pont a vonalon :-)
Négyévszakossal.. körbeautóztam mindenkit :-DDD
marci912019-01-23 08:09:06 // 142180
Köszi! Ezt ki fogom próbálni, mert pont én is a fülem mellől hallom, főleg mióta autópályán járok haza :)
A Bose amúgy kegyetlen jó hangtechnikai cuccokat gyárt, próbáltam már a PA rendszerét és nekem a fülesem is olyan és valami eszméletlen, hogy mennyire visszaadja a teljes hangképet. Szerintem autónál az a gond, hogy maga az ajtó akusztikája pocsék, amivel nem lehet mit kezdeni. Teljesen felesleges vele játszani meg méregdrága hangszórót tenni bele, bubogni fog. Egy KICSI, akítv mélyláda hátra (ha kell a csomagtér, bármikor kikapható és egészséges mélyeket ad) + előre egy pár minőségi magassugárzó és belépő szintű közép hangszórók az ajtóba hatalmas változást hozhatnak. Az 1500W-os mélyláda pedig pont olyan, mint a csupasz sportdob. Addig király, amíg látják a haverok és bekapcsolod megmutatni, aztán amikor le kell vezetni többször 2-300km-t, felrakod a jófogásra :)
A Bose amúgy kegyetlen jó hangtechnikai cuccokat gyárt, próbáltam már a PA rendszerét és nekem a fülesem is olyan és valami eszméletlen, hogy mennyire visszaadja a teljes hangképet. Szerintem autónál az a gond, hogy maga az ajtó akusztikája pocsék, amivel nem lehet mit kezdeni. Teljesen felesleges vele játszani meg méregdrága hangszórót tenni bele, bubogni fog. Egy KICSI, akítv mélyláda hátra (ha kell a csomagtér, bármikor kikapható és egészséges mélyeket ad) + előre egy pár minőségi magassugárzó és belépő szintű közép hangszórók az ajtóba hatalmas változást hozhatnak. Az 1500W-os mélyláda pedig pont olyan, mint a csupasz sportdob. Addig király, amíg látják a haverok és bekapcsolod megmutatni, aztán amikor le kell vezetni többször 2-300km-t, felrakod a jófogásra :)
WarbiRunner (Gyuri)2019-01-22 21:58:17 // 142179
Nekem autóban nem számít. A Bose-tól sem vagyok hasra esve, a 146 gyárija sem olyan rossz. Tere mindegyiknek nulla, részletezése nulla. Egyszer meghallgattam egy autóhifi versenyre készült Renault-t, az se győzött meg :-) Sokkal élvezhetőbb volt, de egy közepes szoba hifi jobb. A durva mélyektől pláne nem voltam oda, nulla mélyhang részlettel.
Kazes☻2019-01-22 20:30:48 // 142178
Vagy a hátsót nem volt már idő visszacserélni! ;)
szasza(SW)2019-01-22 20:11:54 // 142177
Hát én meg úgy vagyok vele a 156-ba a gyáriakat kicseréltem Clarionra a gyári mély ládába Hertz van, nem lehet összehasonlítani sokkal több zenész játszik:)
A 45 kapott egy Kick szettet előre most, rommá volt szakadva a papír(gyári)körbe szinte semmi nem volt.Mondom ez nagyon igénytelen megnézem a hátsókat is.Erre ott meg szinte új JBL van.Ember akkor az elsőket mért nem cserélte le?!
Szigetelőt én Wish-en néztem jóval olcsóbb mint itt, lehet Ali Express még olcsóbb ott postaköltség sincs.
Már csak választani kéne (jól) sok méret és fajta van.
A 45 kapott egy Kick szettet előre most, rommá volt szakadva a papír(gyári)körbe szinte semmi nem volt.Mondom ez nagyon igénytelen megnézem a hátsókat is.Erre ott meg szinte új JBL van.Ember akkor az elsőket mért nem cserélte le?!
Szigetelőt én Wish-en néztem jóval olcsóbb mint itt, lehet Ali Express még olcsóbb ott postaköltség sincs.
Már csak választani kéne (jól) sok méret és fajta van.
WarbiRunner (Gyuri)2019-01-22 17:51:12 // 142176
Ez az a sötétszürke (akkor is grafit :-D) szerintem. Csak azok a felnik nagyon nem illenek rá szegényre. Amúgy jó kiállású darab.
Kazes☻2019-01-22 15:00:50 // 142174
Volt az is, ne izgulj! :D Viszont szvsz nem grafit, de nagyon tecc ebben a színben (is)! :)
WarbiRunner (Gyuri)2019-01-22 14:14:21 // 142173
Ez jó tapasztalat, honnan rendelted? Én a Python audio-t tudom mint hazai beszerzési forrást Ukrán gyártású (nem STP) lapokra. Csak felcsigáztatok ezzel, lehet tavasszal kipakolom a belteret.. :-D
A szélzajjal, ha az az ajtókédereknél keletkezik ilyesmit tudsz elkövetni.
Nálam a TD gumitömítései elég jól tartják magukat, inkább az a gondom, hogy ha könnyen csukhatóra állítom az ajtót, akkor van szélzaj és nem fut tökéletesen az ajtók síkja (most épp ebben az állapotban van). Ha viszont patentre beállítom, hogy síkban legyen, a szélzaj is eltűnjön, akkor úgy be kell hajítani mint budiajtót, hogy becsukódjon. :-)
A szélzajjal, ha az az ajtókédereknél keletkezik ilyesmit tudsz elkövetni.
Nálam a TD gumitömítései elég jól tartják magukat, inkább az a gondom, hogy ha könnyen csukhatóra állítom az ajtót, akkor van szélzaj és nem fut tökéletesen az ajtók síkja (most épp ebben az állapotban van). Ha viszont patentre beállítom, hogy síkban legyen, a szélzaj is eltűnjön, akkor úgy be kell hajítani mint budiajtót, hogy becsukódjon. :-)