Fórum >> Típusok >> 155

Longman2011-06-11 20:45:43 // 114706
Mért ne lenne megoldható a hatos váltó?
Egyébként nagyon jó motor az a 2.5 24V.. Az a +25Le inkább majd+125-nek fog tűnni. :)
sprint832011-06-11 20:44:18 // 114705
Így azért könnyebb bele tenni, hogy eleve az is. Kérdezgettem Whiteskull-t ,hogy a Tesója 145-ébe hogy fért el a 156 V6 motor és azt mondta, hogy nem volt olyan veszélyes dolog beletenni. Nem kellett a kasznin alakítani semmit, minden elfért. Még az akksi is elöl maradt.
Buksi2011-06-11 20:35:22 // 114704
Értem! :-)
Azt hiszem engem is zavarnának ezek a dolgok! ;-)
Gondolkodtam én is a V6-osításon, de az rengeteg pénz és inkább lemondtam róla! :-/
Azt tui, hogy különleges lenne, mint a Longman-é! :-)
sprint832011-06-11 20:30:30 // 114703
Nincs vele semmi. Tökéletes kompresszió, erős meg minden. De olyan dolgok ami mást nagyon nem érdekelne de engem igen. Ki vannak égve a leömlők, picit csörög. Meg a vez tengelyeket picit megviselte, hogy kivert szelep tőkékkel járt egy darabig. Ezért nem lehet elvenni a szelephangját teljesen sajna. Melegen van némi V6 csattogása. Na most ha ezeket megcsinálom ott vagyok, mintha beleteszem ezt a motort. Csak akkor lesz még plusz 25 Le. És ha megoldható akkor lesz vele egy 6 sebességes váltó is:)
Na meg a kihívás, hogy ilyen még nincs itthon:)
Buksi2011-06-11 20:23:42 // 114702
Hogy jött ez az ötlet? Gond van a mocival vagy csak a kihívás hajt? :-))))
sprint832011-06-11 20:16:47 // 114701
2.5 V6 24V:)) Lenne egy ~50k km-t futott hátul törött 156 Bécsben egy udvarba leparkolva jó pár éve. Egy barátom szúrta ki szerdán, hogy kint volt. A mellette lévő cégnél volt, azt mondták már egy pár éve ott áll. És valószínű el lehetne hozni elég olcsón. Ha összejönne kiugranánk érte és az lenne a donor:))
Buksi2011-06-11 20:11:34 // 114700
Na mesélj csak! Milyen terveid vannak? :-)
sprint832011-06-11 20:09:26 // 114699
Ezen a motoron én is így hagyom. De a következő már komolyabb lesz:))
Buksi2011-06-11 20:08:01 // 114698
Én most már hagyom így! Már így is régóta haloggattam a felrakását!
Majd legfeljebb talikor nem engedlek közel hozzá benneteket! :-DDD
sprint832011-06-11 20:05:57 // 114697
Ha nem lakkozod akkor meg vissza mattul a felcsiszolt rész. Az enyémen meg a Lechler csúcs lakk 2 üzem meleg állapotot bírt és össze rántotta magát. Közelről az sem szép. De lehet nem sokáig lesz így:)))
Buksi2011-06-11 20:03:41 // 114696
Lakkoztam is, de nem kellett volna, mert megrepedezett a lakk egy kicsit! :-( De csak közelről látszik! :-))
sprint832011-06-11 20:01:53 // 114695
Azt hittem. Lakkoztad is?
Buksi2011-06-11 20:00:58 // 114694
Köszi! :-)

Áááá neeem, én festettem itthon! :-)
sprint832011-06-11 19:59:44 // 114693
Szép lett! :)) Szinterezve van?
Buksi2011-06-11 19:53:12 // 114692
Az-e vagyok! ;-))))
Összeraktam teljesen! Mentem pár kört és semmi szívárgás sehol! Ez részben köszönhető a Ferrari féle technikának is! ;-))))

Buksi2011-06-11 19:46:44 // 114691
köszi! :-)

Igen, ez pont az a szín! :-DD
Zsocy1552011-06-11 18:41:00 // 114690
Sziasztok!
Nincs itt valaki aki taxizik?
Nem tudjátok véletlenül, hogy mik kellenek a taxizáshoz.
Taxi lenne, egy ismerős adná bérbe. Taxis cég is lenne, amelyik adná a fuvarokat.
A többi dolog érdekelne, főleg az hogy kb. mennyibe kerül.
Annyit tudok, hogy PÁV II. és taxis vizsga kell és kiváltani a vállalkozóit. Ezek kb. mennyibe kerülnek és mennyi időbe telik?
afri2011-06-11 18:20:59 // 114689
GTPeti2011-06-11 18:17:26 // 114688
Megszállot-e vagy? :))
afri2011-06-11 18:02:41 // 114687
őzekre vigyázz ... :-))

amugy faintos lett, mien szín ez ; őzvér-szín??? ;-)P
Buksi2011-06-11 13:07:01 // 114686
Sztem megyek vele előtte egy kört, aztán meghúzom mégegyszer a csavarokat! :-)
Mit csináljak, amikor hazaértem még nem voltam fáradt! :-D
Longman2011-06-11 13:05:15 // 114685
Ha kialudtad magad húzd őket újra.. :DD
Éjszakás műszakból szelepfedelet cserélni.. Na ez a buzéria!! :DD
Buksi2011-06-11 12:26:40 // 114684
Reggel megjöttem éjszakásból és kicseréltem a szelepfedelet egy szép perosra, meg a szívócsonkot is! Meghúztam a csavarokat, de most abbahagytam, mert kicsinyt fáradt vagyok! :-)

TSiga ( I am the TSIG)2011-06-11 08:20:26 // 114683
Mennél a munkahelyre aludni :-)))
TSiga ( I am the TSIG)2011-06-11 08:18:32 // 114682
Ez ilyen magyar sajátosság lesz: máshol vezető nélküli metrók szaladgálnak. Itt majd metró nélküli vezetők lesznek az alagútban. Megmutatod a jegyedet vagy a bérleted és elkísér a kívánt megállóig. :-PP
atesssz2011-06-10 22:19:48 // 114681
van egy tippem :PPP
Marklar1552011-06-10 22:04:37 // 114680
Királyság lenne, ha az egyik kijárat pár méterre lenne a kapunktól... :) Csak besétálnék pizsiben...:)))
GTPeti2011-06-10 21:52:13 // 114679
Abból elkészülhet a metró. Csak metrókocsik nem lesznek. :))
Marklar1552011-06-10 21:51:13 // 114678
Szerinted mit kapok én majd abból? :)
Buksi2011-06-10 19:41:03 // 114677
Akkó' most kell menni! :-DD
Buksi2011-06-10 19:40:32 // 114676
Nem tudom melyik megoldás lenne a cikibb! :-DD
TSiga ( I am the TSIG)2011-06-10 18:48:04 // 114675
Hali!
OFF
Most mondta be a TV, hogy a BKV pert nyert Franciaországban, és visszakaphatja a 30 milliárdot.
Tehát Érden minden ingyen lesz!!! :-)))

ON
NaTo2011-06-10 17:47:47 // 114674
Lehet hogy a végén letekerjük, és nem fel... :)))))))
Buksi2011-06-10 17:28:23 // 114673
Akkor tényleg jól jön ez a nyomásszabályozó! :-)))))))
NaTo2011-06-10 17:27:29 // 114672
igen, benzinből lesz a legkevesebb :))
Buksi2011-06-10 17:17:23 // 114671
Hát ez az! De az legyen a legkevesebb! :-D
NaTo2011-06-10 17:15:11 // 114670
ja, csak győzzem tankolni :S
Buksi2011-06-10 16:55:57 // 114669
Lesz ám benya! :-D
NaTo2011-06-10 16:02:31 // 114668
Marklar! Hányra mehetek Újpest kp-ba a lemezért, amin nincs fogás? :)
NaTo2011-06-10 14:06:45 // 114667
Az előző tulaja 1 bár környékén járt vele úgy, hogy nem volt üzemanyagnyomás emelve, bár akkor már benne volt a chip tuning. Neki télen már bedurrogott, de nyáron ment szépen.
NaTo2011-06-10 13:58:01 // 114666
Fokozattól függ. 1-2-ben gyárilag 0.5-.06 bárnál feljebb nem megy. Utána egy picit minden fokozatban többet enged, de 5-ben is csak 0.8 körül van padlógáznál.
RoliQ42011-06-10 13:18:10 // 114665
de a TB motorban van olyan hogy overboost padlógáznál felmegy 1 re a nyomás ... nem? sokat számít 2 tized..:)
NaTo2011-06-10 13:16:13 // 114664
levegőnyomásra értettem azt a 2 tizedet és az 1 bárt. :)
NaTo2011-06-10 13:15:26 // 114663
Amúgy is csereérett a dolog, mert a gyárija szarakodik is... hol akar, hol nem akar, de most upgrade lesz. Egyébként nem akarunk sokat emelni rajta (csak amíg be nem durrog höhö), 1 bár fölé nem megyünk. 2 tized bár elég lesz, igazából a tudat miatt kell ez is, hogy tudja a kisagyam, hogy nem gyári, hanem picit jobb. :)
RoliQ42011-06-10 13:13:01 // 114662
ebben az esetben jó lesz az... :) mindig csak a tyuning:)
NaTo2011-06-10 13:10:30 // 114661
Az ECU már régóta akar. :) Csak a gyári benzin nyomásszabályzó miatt nem tud. :)
RoliQ42011-06-10 13:08:05 // 114660
és az ECU is akar többet nyomni?:)
NaTo2011-06-10 13:06:00 // 114659
Pont Te kérdezed? :)
Turbónyomás emelésnél kell a többletüzemanyag az égéstérbe! :)
RoliQ42011-06-10 13:04:00 // 114658
és ennek mi értelme?:)
NaTo2011-06-10 12:49:13 // 114657
Értem én ,de mégse . :)
Egy ladát agyon kell tuningolni, hogy egy V6-os 75-ös közelébe érjen a teljesítményben :) Meg aztán, nem feltétlen kell V6-ost venni, egy TS is bőven elég jáccósnak. Kicsit felpolírozni, kicsit kompressziót növelni, kicsit elfokolni, és már lobog is a hajad. :) de ha neked Lada a vágyad, akkor Ladába üljél és kész. Mindenki azzal lesz boldog, amit igazán szeretne. Na, sok sikert hozzá, ha megveszed! :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak