Fórum >> Típusok >> 155

mreni2011-06-17 15:39:36 // 115006
1.1 a gyári fix nyomás
mreni2011-06-17 15:38:46 // 115005
persze 208 ló gyárilag 300nm-el,nekem bosch vezérlőm van,tudtommal a q4ben iaw a coupeban meg marelli:D
ez csak egy példa volt,ott a csiga is,q4ben t3 nekem t25 stb stb
RoliQ42011-06-17 15:37:59 // 115004
én elhiszem:) 100 dolog miatt lehet több a nyomásod! de nem mondanám, hogy ez az alap állapot!:)
RoliQ42011-06-17 15:37:06 // 115003
neked több ló gyárilag nem? egyébként a hiába 16V turbo fiat,lancia,alfa... más más lóerő... más a kompúter:) persze itt katalógus adatokat kell nézni és pár lóerő különbséget... amit már rég elvesztettünk!:D
mreni2011-06-17 15:35:58 // 115002
nyomásmérő órával láttam a saját szememmel:)
RoliQ42011-06-17 15:32:36 // 115001
jaja 0,8 sok olyat hallottam, hogy még annyi sincs meg a Q4ben ! :( és nincs overboost :( neked viszont kéne hogy legyen,de én úgy tudom 0,8 és az overboost 1et enged... V6TB motoroknál így van, de lehet hogy tévedek... !:)
1,3 sztem nagyon nagyon sok nekem töltene annyit le is ugrana a hengerfej.. nem beszélve arról hogy a turbó is szétesne:)
mreni2011-06-17 15:29:47 // 115000
ugyanez a motor van nekem is de tartja az 1.0-1.1bart....
NaTo2011-06-17 15:27:10 // 114999
Öcsi Lancia Kappa turbós motorjában úgy működik a dolog, hogy mikor elér egy bizonyos fordulatot, akkor gyorsan felmegy 1.3 bárra, majd lassan leereszti 0.6 0.7 környékére.
mreni2011-06-17 15:19:57 // 114998
elég jól kitalálták,érzésre sokkal jobb,amúgy nem sokat jelent:)
NaTo2011-06-17 14:17:19 // 114997
na az jó lehet! Az enyémben ilyen móka nemigen van gyárilag :)
mreni2011-06-17 14:05:35 // 114996
over boost=túltöltés

A lényeg annyi,hogy padlógázas gyorsításkor a comp enged egy kis túltöltést(néhány másodpercig) pl esetemben ~1.3bar ig majd visszaszabályozza a töltőnyomást az állandó 1.1bar-ra
NaTo2011-06-17 13:58:41 // 114995
az overboost pontosan mi?
mreni2011-06-17 12:58:34 // 114994
nem fiat coupe motor,1.1gyári nyomás overboost kb 1.3
NaTo2011-06-17 11:42:20 // 114993
Neked a Fiat coupe motorban 0.8 bár konstans a nyomás minden fokozatban?
RoliQ42011-06-17 11:39:21 // 114992
0,8 bar, de néha néha fel lehet 1re tenni
BL2011-06-17 11:38:40 // 114991
Nem egy mai konstrukció, de ha jó állapotban van akkor a maximális 1.5 bar nyomást tekintve kb 300 lóerőre képes a turbina oldala és kb 235 lóerő kapacitása van a kompresszor oldalnak.
mreni2011-06-17 11:21:35 // 114990
és az mennyit bír? teljesítményre?
nekem most egy jó öreg T25 van fent,de kilátásban van egy T3/T4 elég jó áron...
BL2011-06-17 11:15:29 // 114989
Igen, egy régisulis Garrett : TB0367
mreni2011-06-17 11:09:40 // 114988
A Q4eken milyen csiga van gyárilag? T3?
Buksi2011-06-17 10:39:49 // 114987
Má' alig várom! :-DD
NaTo2011-06-17 10:39:24 // 114986
yihá! :) Úgy legyen!
NaTo2011-06-17 10:39:06 // 114985
naonjólesz :)
RoliQ42011-06-17 10:30:50 // 114984
az a baj hogy most inkább némi lakatolás meg ilyesmi kéne.... de a motor nincs elfelejtve... (tengely,chip,AC,nagyobb befecsi,kicsit nagyobb cooler) és akkor megvan a 280LE (csak egy chip jelent + 40 lóerőt és 60Nm nyomatékot)
Buksi2011-06-17 10:19:57 // 114983
Nagyon jónak kell lennie annak a videónak most már, ha ennyit bajlódsz vele! :-DD
NaTo2011-06-17 10:13:27 // 114982
Direkt reggel korábban felkeltem, de a rohadék dvd író csak plusszos lemezekre hajlandó írni... ma veszek plusszost! Oda kiírom, és behúzom a PC-re, megvágdosom ide-oda, és már tolom is fel ide. :)
Buksi2011-06-17 10:09:53 // 114981
Nagyon állat lesz a gép! :-))

Persze... mondd azt, hogy nem akarod megmutatni nekünk! :-DD
NaTo2011-06-17 10:07:15 // 114980
Aham. Kéne neked is egy chip tuning, egy kis benyaemelés, és már pakolhatnád is be. :) Bár azért a gyári 200+ LE teljesítmény amúgy is elég meggyőző tud lenni, de egy ilyennel még megbolondítva simán plusz 40-50 LE rácsúszik... az meg nem szar :) Akkor már -ha álló helyzetből nem is - 40-50 km/h-ról gyorsulhatsz a Bubarukkal is :)
RoliQ42011-06-17 09:50:07 // 114979
jah eléggé profi.... (nem ócsó) használtan is olyan 60-70E
Azért nem használom, mert nem emelek nyomást míg nem kap elég kaját... kéne egy jó kis program és akkor állítgathatnám!:) Nah meg nem egyszerű eme kis szerkezetet beprogramozni:)
NaTo2011-06-17 09:48:01 // 114978
Úú ez profi cuccnak tűnik! Meséljél már róla! Egyébként miért nem használod?
RoliQ42011-06-17 09:46:23 // 114977
Nekem ilyenem van állításra (az egy dolog, hogy nem használom) :)
NaTo2011-06-17 09:05:55 // 114976
Így van. Egyébként jó az elnevezés, mert pont az volt a baja, hogy nem igazán tartotta meg a nyomást :) Viszont most igen igen űberes :) Ugyebár cseréltünk injektorfejeket is, a legnagyobb 701-esek vannak most benne, így van kaja bőven ha kell, és ez érződik is minden tartományban. Alul nyomatékosabb, felül meg meglódul mint a barom :) Tegnap fél órát még kocsikáztam, mert annyira tolós most, hogy végig vigyorogtam :) És akkor milyen lesz még, mikor holnap bepattintjuk a nyomásemelőt?! :)

A videót reggel be akartam digizni, nem volt otthon üres dvd... mert egy külső dvd íróval lehet bedigizni ezt a szart...
...jó behoztam a munkahelyre, itt van digikártya a gépben. Na ehhez meg otthon maradt a kábel! áááá ! Pedig már vágnám!
Buksi2011-06-17 00:08:27 // 114975
Akkor a benyapumpa volt a ludas :-)

András bácsi nyomástartó szelepnek nevezte! :-)
Buksi2011-06-17 00:04:57 // 114974
Végre valami jó hírt is mondasz! :-)
Buksi2011-06-17 00:01:12 // 114973
Be hát! :-DD
Buksi2011-06-17 00:00:33 // 114972
Ajjajj... nem örülök! :-))
G-Burt2011-06-16 23:51:46 // 114971
még brutálabb lett a gép:D
NaTo2011-06-16 23:36:55 // 114970
NNa, most értem haza, még nem vacsiztam (ilyenkor "má' nem is kéne" - anyám szerint ).
VOltam Marklarnál hoztam egy benzinpumpát. Zé-nél be is passzintottuk...
Jelentem a gépsárkány szakít! :)
Most 4000 fölött mintha nem is ugyan az a motor lenne...
Izomból leforog tiltásig.
A szerelgetős videót már intézem intézem tényleg :))) .

Még annyit a nyomásszabályzós témához, hogy 1 db szabályzó van, a másik ami úgy néz ki, mintha ugyan az lenne, az ingadozásgátló vagy mi.
"hogy akarjam kifejezni magának"
Hullámszabályzó vagy mi a túró. A lényege, hogy a benya mozgása a kocsi mozgása miatt ingadozó a csőben, és ez a cucc ezen segít.
"így magyarázta ki a Zárpi"

Szóval benya most már van kérem, hétvégén bekerül a turbónyomás emelő is, konstans 1 bárra állítva. Hadd visítson! ;)
G-Burt2011-06-16 23:12:22 // 114969
Trutyis a hűtővíz, annak kell utánanézni, h csak tömítés, vagy hf. Ha hf, akkor vagy veszek egy komplett motort, vagy ezt szétszedem teljesen, azért, h ne kelljen utána egy jó darabig hozzányúlni semmihez:)
G-Burt2011-06-16 23:09:37 // 114968
Arra gondoltam, h kiakasztok egy fűzért a tükörre:D
WarbiRunner (Gyuri)2011-06-16 22:47:08 // 114967
Róla tudtok valamit? Ha igaz itteni tagé volt, de aztán passz...
Fairlane2011-06-16 22:40:27 // 114966
Egyébként mit kell operálni a gép motorjában? :)
Fairlane2011-06-16 22:22:18 // 114965
Pirospaprika nincs a kesztyűtartóban? :D
G-Burt2011-06-16 22:19:46 // 114964
énis onnan hoztam a dögöt:) kezdek félni:D
RoliQ42011-06-16 22:13:20 // 114963
hát nem tudom Kalocsán mentem vele... egész jól jött... (meglepően jól)
Fairlane2011-06-16 21:51:58 // 114962
Nah gút. De most már avass be, ki a szerencsés? :)
Thomika2011-06-16 21:28:54 // 114961
Jelentem Uraim, ma este megvették a bordót! :) Jó helyre került, Ő is gondozni fogja :))
Thomika2011-06-16 21:27:50 // 114960
Megnéztem szétszedett orral, kicsit kell igazítani. De jövő héten végre lesz rendesen klímám! És a víz sem fog felforrni. Ugyanis megsérült mind2 hűtő, és emiatt a hűtő jobb oldala csont hideg forgó venti mellett.
Thomika2011-06-16 21:25:46 // 114959
Az komoly kis gépsárkány. Fairlane most próbál megszabadulni egy ilyentől. :P
sprint832011-06-16 20:35:57 // 114958
Attól, hogy eltér a hézag az nem sokat jelent még... A sárvédőn lehet variálni, meg minden máson is amihez viszonyítod.
Thomika2011-06-16 20:34:29 // 114957
Nagyon picit eltér a két sárvédő hézagja. A karosszériás egyből látta.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak