Fórum >> Típusok >> 155

Papamaci2011-06-26 22:23:21 // 115456
Felétek drágán dolgoznak:DDD Vagy igen szar volt a felnid..
NaTo2011-06-26 22:09:14 // 115455
mennyibe került? én görgőztettem 2 felnit, és 12 000 pénz volt.
NaTo2011-06-26 21:38:12 // 115454
Úgy menjen ahogy a gyárban megtervezték! :) Vagy fonjatok rá még párat :)
sprint832011-06-26 20:42:11 // 115453
Az enyémek jól sikerültek, nem ráznak. Mondjuk meg is kérték az árát.
sprint832011-06-26 20:37:41 // 115452
Foltozgatni amúgy sem tudnám az öntvényt elég kínos hegeszteni, főleg az ilyet:)
Ma már le homok szórtuk az újakat, meg le is festettem. Esztergáltunk hozzá karimákat is a csövekre. Délután már a kocsi alatt voltam, kitalálni, hogy melyik cső hogy menjen.:)) Hely az nem sok van természetesen.
NaTo2011-06-26 20:32:08 // 115451
Holnap jelenésem van a gumisnál. Faszán kigörgőzték és centírozták az első 2 kereket... azóta is üt mint az állat 100km/h-tól... A mai gumisok nagy részének gőze nincs az egyensúlyozásról, és a tömegekről. A dinamikához kb. annyit értenek, mint én a szövőszékhez.... Találnom kell egy olyan gumist, aki tényleg tud felnit javítani, és kiegyensúlyozni.
NaTo2011-06-26 20:03:07 // 115450
Aha, akkor valszeg az lesz! Cseréld le ha tudod, ne foltozgasd, az a biztos!
sprint832011-06-26 12:14:02 // 115449
Olyan a hang mint amikor csak egy tű hegynyi lyukon fúj ki. Biztos, hogy ez mert ha szelep lenne az már kiadta volna magát. Mióta nálam van az autó hallom ezt a hangot. Majd csinálok fényképet a leömlőről ami rajta van. Tiszta lyukacsos rozsda vert az egész. Nem olyan sima öntény rozsda van rajta, hanem sok helyen jó pár mm-es kráterek vannak rajta. A sprintnek is pont ilyen hangja volt, ott is kicseréltem és el is múlt szépen a hang. Szerintem vékony már a fala és azért hallatszik ilyennek.
NaTo2011-06-26 11:53:20 // 115448
Te, milyen az a csörgő hang? Mert nekem is csörgő hanggal kezdődött amikor a Giuliettán leszakadt az egyik szelep, és szétverte a dugót! Cicergéssel indult, és egyre jobban hallottam, csillingelő, csörgő hang a motorból... jó pár napig erősödött, nem hirtelen történt.
A szelepekből használtakat raktak vissza a felújítás után, és nem tudta a szaki, hogy ezek nátriumhűtésű szelepek, és hogy nem szabad belőlük levenni...
NaTo2011-06-26 11:49:43 // 115447
Azt kéne megnézned, hogy állóhelyzetben nem folyik el valahol a hűtővíz? Ha nem , akkor a kipufogón távozik... ez a rosszabb hír. Kipufogóból fehér gőz látszik, ha nagyon eszi a vizet a motor. Nézd meg az olajat is, mert azon is látszik ha víz kerül bele...
süsnye2011-06-26 11:45:11 // 115446
hűha, részvét... :(

egyébként meg üdv a klubban...

ami pedig a vizet illeti én is sokat küzdöttem anno ezzel (blogban is olvasható. :) ). Bár nem olcsó, de sztem jó lesz, ha a HFnél kezditek a dolgot, egyébként meg tényleg sok mindentől lehet.
Nekem pl. a hűtő tele volt vmi lerakódással, nemtom mit töltöttek bele. :) azt cserélni kellett. De emellett a vízpumpa is ratyi volt, a HF tömítés is szar volt valamint a folytószelepben lévő vízjárat is el volt dugulva... és emellett máig előfordul, h ülepszik le vmi genya a kiegy tartály aljára, pedig jó párszor át lett öblítve...
Szal sajnos az sem biztos, h egy dolog okozza...
Fairlane2011-06-26 10:53:28 // 115445
Na, meséljen kend, milyen alfákokat látott horvátiában?
Defektet sikerült kapni? :)
Fairlane2011-06-26 10:51:55 // 115444
A múltkori kuplungozásnál én is lefestettem az enyémeket feketére. Haveról kaptam vmi maradék hőálló festéket.

Hát sajna mégsem volt hőálló, mert az első egy-két napban állóhelyben szépen füstölt, utána meg hetekig büdös volt :) Most, hogy melegebbek vannak, egy-egy tempósabb M0 után néha még mindig érzem a szagát :) Pech....
sprint832011-06-26 10:11:54 // 115443
12 V leömlők. Elvileg a hengerfejen ugyanott vannak a furatok, a kanyarok másak meg az a rész ahol egybe megy a 3 cső. De nagyobb a keresztmetszete is mint a 2.5nek. Meg sokkal jobb állapotú.
NaTo2011-06-26 10:10:11 // 115442
Én is gratulálok! :)
Buksi2011-06-26 10:00:46 // 115441
Gratula! :-))
Nem is tudom hogy bírja ennyi ideje veled az asszonyod!? :-DDD
Buksi2011-06-26 09:59:44 // 115440
Hát ezt nem hiszem el! Rohadt nagy átb@szás volt ez az autó! :-((((
Buksi2011-06-26 09:57:17 // 115439
Értettem! :-DDD
NaTo2011-06-26 08:28:37 // 115438
Kisebb kálvária után sikeresen túl vagyunk egy egyszerű klímaszíj + görgő cserén.
Felbátorodtam, és hirtelen felindulásból beépítettem a turbónyomás szabályzó szelepet. :)
Este kigurultam kipróbálni... mit mondjak.
mivel ez most nem elektronikusan szabályozott nyomás, csak mechanikusan, ezért a töltőnyomás hőmérsékletfüggő is. Akár 2-3 tized nyomáskülönbség is lehet téli/nyári hőmérsékletek változásánál. mindenesetre este lehűlt a levegő, és 13 fok-ban már 1-esben is kb. 1 bár a töltés padlógázon. Az egyes nagyon hirtelen leforog, kettesben a zsír új Toyo sportgumik vinnyognak :) 3-ban tapad meg stabilan. Tovább nem nagyon tudtam tesztelni, mert a hátsó felnikkel gáz van, és 90-100 körül rázza a kocsit. Szóval hidegben nem is nagyon mertem padlógázt adni, mert állat módjára kezd tépni.
tecccccik :))))
Longman2011-06-26 06:13:03 // 115437
Hát ez nem semmi.. És a vízpumpát kicseréltétek? Nem ott fossa a vizet?
Milyen színű fagyálló van benne? Mert ha pl. a piros, azért kereshetnél nyomokat.

Fehér füst vagy ilyesmi? Ha ennyire forralja, valami más tünetnek is lenni kell!
És amúgy ilyenkor gőzölög is, annyira felforr?
Longman2011-06-26 06:06:09 // 115436
Hőálló ezüst jó rá, de még jobb a cinkspray
E..

Ez milyen 3.0 leömlő? Mert nem 24V ahogy látom. Az nem menne fel, meg másmilyen is a formája ettől..
A 12V-vel lehet hogy stimmel?
Marklar1552011-06-26 00:49:06 // 115435
Szerencsétlenek... :)))
Marklar1552011-06-26 00:48:10 // 115434
Hmm.
Abban a Dedrában is ilyen motor van, csak nem TS... Meg 300k lett ráköltve...
Marklar1552011-06-26 00:46:07 // 115433
Hívj...:)
Fairlane2011-06-25 23:03:35 // 115432
Drakula :)

Múltkor még gyökérkezeltél, most meg pán marcival incselkedsz? Gazdag lesz a fogorvos :)
Thomika2011-06-25 23:01:27 // 115431
Há nem az!
Thomika2011-06-25 23:01:12 // 115430
Már az 5.??!!! Gratula!! :)) Lassan jöhetne már a kicsi SD!!!
SD2011-06-25 22:53:59 // 115429
OFF: tegnap volt az 5. házassági évfordulónk:)
ON: dolce víta :) marcipánnal kúráltuk magunkat a nagy ijedtségre:)))
SD2011-06-25 22:51:27 // 115428
Ez úgy nem tűn barátinak eddig:(
Thomika2011-06-25 22:41:48 // 115427
Evvan. Jövő héten kiderül, mibe fog még fájni. Hétfőn letámasztom a vasat, aztán várhatom a telefont, mikor szét lesz borítva....
Fairlane2011-06-25 22:31:19 // 115426
Vááázze :/
Fairlane2011-06-25 22:30:46 // 115425
Általános műveltség tudod.... :)
Thomika2011-06-25 22:25:30 // 115424
Sziasztok!

Újabb fejezet:

Ma az M1-es autópályán haladva, szépen megint felforrt a vizem. Kiderült, hogy folyamatosan veszti a vizet. Beszéltem a szerelőmmel, ilyen mértékű víz vesztés és levegősödés nem lehet rossz csőtől, kötéstől. Sajnos, le kell venni a hengerfejet. Utána derül ki, mit találunk odabenn. Jelenleg túl vagyok a 260K-n megvétel óta :(((( Nagyon rosszul jártam eddig.....jah, és újabb 100-150k vár még rám....
Thomika2011-06-25 22:13:07 // 115423
CSöcs! Végre hazaértél! Holnap délelőtt kéne beszélnünk! :(
sprint832011-06-25 20:51:49 // 115422
Üdv!
Mai szerzemény:

Jó állapotú 3.0 leömlők, már csak fel kell őket varázsolni. Elvileg stimmelni kell a furatoknak a hengerfejen. Csinálnom kell 2 csövet ami a flexi csövekkel köti össze mert ezeknek más az íve. Remélem ezzel megszűnik a csörgő hang. Mert levettük a szelepfedeleket és megint megmértem a szelephézagot, minden rendben vele. A tengelyről is azt mondta egy hozzáértő ha annyira kopott volna szemmel is kellene látnom. De ezen nem látszik semmi. Egy darabig biztosan marad még ez a motor, a 24v jegelve egy időre. Másra kell a pénz.

Lefesteni érdemes őket? Van hőálló kandalló festékem, nem tudom, hogy meddig bírná rajta. Vagy csak büdösödne amíg le nem ég.

Kész lettek a kerekeim is amik meg görbültek a múltkor. Jól sikerült a görgőzés, semmi nem látszik rajtuk nem is ráznak már.
atesssz2011-06-25 20:01:44 // 115421
fellángolás volt, ami értelmesebb pénzköltés, az a chiptuning lesz :)
Marklar1552011-06-25 19:59:36 // 115420
ááá
Nem is értesz Te a verdákhoz...:)
Állat gép ez, csak nem "fél millás" (GTP) fizú alatt. (de inkább 1M) Meg nem ott ahol annyi a gázolaj, mint a benya....
Marklar1552011-06-25 19:55:23 // 115419
ááá
Elmegyek egy hétre, s +1 fő az SD/Afri "klikkben"? :)))
Nem mondom, vagány verda, de itt nem csak a fogyasztás kerül majd sokba.
TD ide vagy oda, de ez egy elég régivágásu TD. Persze, ha sok pénzed van...:)
Marklar1552011-06-25 19:50:36 // 115418
áhhh
Csak közel -460 hsz :)
atesssz2011-06-25 19:45:07 // 115417
akkor csinálsz :P
Buksi2011-06-25 19:38:54 // 115416
Nincs mit illusztrálni rajta! Abban a sorrendben csináld, ahogy leírtam! ;-)
Meg a pontos folyamatról nincsenek képeim, csak bizonyos szakaszokról! ;-)
atesssz2011-06-25 19:17:47 // 115415
hát ha képekkel illusztrálnád a szerelést, lépésről lépésre, akkor lehet hogy neki mernék állni :)))
Jupiter1552011-06-25 10:48:04 // 115414
Üldözne a hálám :)))))
TSiga ( I am the TSIG)2011-06-25 10:34:22 // 115413
Bemásztál és megszámoltad? :-)
Buksi2011-06-25 10:26:41 // 115412
Akkor jól emlékeztem! :-DD
Buksi2011-06-25 10:26:21 // 115411
Nem egy nagy valami! Ezért felesleges plusz pénzt kiadni a szerelőnek! ;-)
Fairlane2011-06-25 10:18:20 // 115410
6db lesz az a 8db imbuszfejű féltengelycsavar :)
TSiga ( I am the TSIG)2011-06-25 10:15:03 // 115409
Miért? Nem egy nehéz művelet, csak nyugiba neki kell állni.
atesssz2011-06-25 10:12:25 // 115408
ebből szerelő lesz :D
Buksi2011-06-25 10:10:28 // 115407
Azzal nem járna jól! :-DD
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak