Fórum >> Típusok >> 155

GEORGE2013-01-10 22:35:19 // 129707
Szerintem túlreagáltad :-)
A 2.5-ös 166-os nem tud komoly menet teljesítmény többletet felmutatni a 155-ös 2.0 TS16V-hez mértem. Gyorsulásban 1mp nem számottevő.....végsebességben 10-14km/h szintén elméleti érték....Nm-ben sem valami förtelmes a különbség

155 2.0TS 16V 187Nm/4000-nél a 166 2.5 V6 24V 215Nm/5000-nél.

A 166-ban ez a V6 a "belépő" moci, nagyon jól tudod, hogy van még másik kettő amik esetében már nincs pardon, ha egy 155-ös áll mellé :-)
Ellenben hangélményben már a legkisebb V6-is jobban zenél, mint bármely 4 hengeres :-)
Grando2013-01-10 22:20:35 // 129706
Ez bármikor alá is írom. Abszolút így van!
Grando2013-01-10 22:19:02 // 129705
1. Nem mondtam, hogy gyorsulóbajnok. Olvastad vhol?
2. Nem baj, ha elveri bárki. De az már gond, ha "Alfások közt", belső berkekben lelomhabálnázzák. Ráadásul egy tuti gyengébb autóból. Mint amikor az egér rúg egyet a döglött oroszlánba. Kicsit igazságtalannak érzem. Ennyi. Bár inkább csak mosolyogni kéne rajta. :))
GEORGE2013-01-10 22:15:50 // 129704
1mp van a két autó közt 0-100-ra. Az pedig semmi, simán verhető magabiztosan egy gyakorlatlan pilóta. . . . . .
GEORGE2013-01-10 21:50:37 // 129703
Grando, ne mond már, hogy a 2.5 V6-os 166-os gyorsuló bajnok lenne.
Szerintem a 166 egy utazó limuzin, nem arra való, hogy zöld lámpáknál füstölgő kerekkel indulgasson.
Miért baj, ha egy kisebb súlyú kb 300kg könnyebb, alul valamelyest jobban élő 2.0TS elveri 300m-en????
Tényleg ekkora gond ez Alfások közt?
Ráadásul ha a pilóta nem érzi igazán a rajtot, akkor meg még úgy sincs esélye.
Thomika2013-01-10 21:38:40 // 129702
Na egy újabb lehetőség :))
Thomika2013-01-10 21:37:28 // 129701
:)) Majd Zsota helyett Őt ültetem a J1-re :)
Thomika2013-01-10 21:36:39 // 129700
Nem kizárt! :))))
Kovacs Laci 1552013-01-10 21:28:39 // 129699
AlfaCity re gondoltam :DDDD
Kovacs Laci 1552013-01-10 21:27:37 // 129698
Végig voltam csak el keveredtünk az alagutakban :D Meg az eső :) Idén szerintem ki hagyom inkább le műszakiztatom abból a pénzből :D
Marklar1552013-01-10 21:16:10 // 129697
Találkozókra is tessék járni... ;)
Kovacs Laci 1552013-01-10 19:18:22 // 129696
Köszi a választ Marklar!!! Szoktam nézegetni a fórumot de nem mindig érhetek rá, meg csak téged ismerlek vagy inkább beszéltünk párszor. :D
Marklar1552013-01-10 16:27:21 // 129695
De lehet a srác csak a 155-k formás popóit akarta nézni és nem is nyomta neki... :)))
Marklar1552013-01-10 16:26:09 // 129694
Ha egyszer megvalósul az idő utazás, akkor az lesz az első, hogy vissza viszünk... :-DDD
Grando2013-01-10 16:07:45 // 129693
Soha nem volt 146-om. :))
Az a V6 márpedig kibaxott beteg kellett legyen, vagy a sofőr volt cefetül falábú. Vagy csodálatosság történt, és mindkét 155 megtáltosodott. Ahogy előadjátok, ez a legvalószínűbb. :DD
Thomika2013-01-10 15:55:05 // 129692
Ez egészne biztos! :)) Autópályán és hosszabb távon esélye nincs a TS-nek a V6-tal szemben, de 200-400m-en, azért a kisebb súly győz! Tipikus példa a swift 16V, 85Le. 2005-ben egyszer csúnyán kikaptam egy ilyentől. 870kg, és elég jól megindul lámpától. tény, hogy 100 fölött már nincs ereje, de mire 2-est váltottam már úgy elhúzott, hogy csak pislogtam. Nagyon sokat számít az a pár száz kg.
Thomika2013-01-10 15:51:38 // 129691
Na nem Neked. George-nak :)
Thomika2013-01-10 15:50:34 // 129690
Zsota- CArtárs még viedózott is nekem a J1-ről. Úgy nekilendültünk, hogy egy idő után nem látszott a 166 a képen :P
Thomika2013-01-10 15:49:35 // 129689
:) Csak 191...eltörpülök néhány mai 10en éves gyerek mellett. Jár le egy srác reggel, 21 éves és alig tud bejönni a kapun. Olyan széles mint Te meg én együtt :P És min. 1 fejjel magasabb..
Thomika2013-01-10 15:47:33 // 129688
Megtettem :P De ez már régen volt. a mostani 1.8 16V-t már nagypapásan vezetem család mellett. Öreg is már a verda, meg 164nm-től nem várhat sokat az ember... Hiányzik a 8V nyomatéka! Egyébként a 2.5V6-od már nagyon kehes volt, mikor mentünk vele...Szép hangja volt ,de már közel nem tudta akkor a 163Le-t. Anno mikor Paco V6-jával mentünk sokkal jobban érezhető volt a V6 feeling. Azért az is kellően nyomatékos :)
Marklar1552013-01-10 15:41:24 // 129687
A másik TS volt asszem :) Bakker 2M magas vagy. Jársz gyúrni is. Ki akarna Veled verekedni? (Van rajtad sapka? ) :)))
Thomika2013-01-10 15:41:03 // 129686
Nagyon xar ilyen képeket látni:( Kár ezekért a vasakért!
Marklar1552013-01-10 15:39:37 // 129685
Ezt mondtam én is. Azon a távon, mire "magához tértek" a lóerők már vége is volt a kifutónak. Ha még 1kmel hosszabb, akkor mi néztük volna a popóját. :) Ez autópályán előny, de streetracingnál hátrány... ;)
De lehet, hogy nem merte bevállalni csak a padló gázt.? :)
Thomika2013-01-10 15:38:31 // 129684
Én bármikor elkérném a régi 155ömet Richtől és odaállna mellém egy szintén gyári 2.5 V6.166, KUL-on ugyanúgy elverném! Azért tudni kell rajtolni is. Volt egy olyan futamunk is, ahol 2db 166-os ellen mentünk, mert nem hittük el, hogy ennyivel gyorsabb a 155. De persze ott is 3-4 autót rávertünk!
Thomika2013-01-10 15:36:02 // 129683
Főleg, mivel nem eszik annyival többet a 3.0 V6, és még erősebb is, biztosítás és átírási ktsg megint elhanyagolható különbséggel jár, akkor már jobban megéri!
Marklar1552013-01-10 15:35:14 // 129682
Ha "napra kész" fórumozó lennél. ;) Akkor tudnád, hogy Zsolt 155 nnek 3000 V6TB van benne. Igaz 12V De a 2,5 váltójával, ha jól rémlik. Tehát a 3000V6 még belefér. Még a GTA motor is (lásd 145 ben) Viszont elég nagy faragási kényszert igényel a projekt...
Thomika2013-01-10 15:34:20 // 129681
Pontosan! Hiába 192 Le a 2.5 V6 166os, olyan nehéz, hogy rövid távon elveri sok verda. Viszont ha kell 160-ról is úgy gyorsul felfelé mint a régi 155öm 2-esben :P
Thomika2013-01-10 15:32:45 // 129680
2007-ben nem volt az beteg! Nagyon rendben volt. Egyszerűen nehéz bálna! KUL-on mentünk, mikor Neked még a 146-od volt!
Thomika2013-01-10 15:31:44 // 129679
Ehh. Csórikám! Részvétem neki! Remélem, ilyet soha nem kell átélnem :((
Kovacs Laci 1552013-01-10 15:26:56 // 129678
Sziasztok 155 be belehet épiteni 166 3000 V6 motort, váltóstul?
Marklar1552013-01-10 14:52:38 // 129677
Jól emlékeztem, hogy van képem hozzá... :)
Marklar1552013-01-10 14:39:18 // 129676
Látom kicsit a "lelkedre" vetted a dolgot... Nincs Nekem bajom a V6al. Sőt rohadt jó volt az a pár száz km is amíg használtam. De lehet többet vártam... Nem mondom, hogy csalódás volt, de úgy alap V6 ként szerintem nem annyival nagyobb dobás. A 2,5 12V röl beszélek a 155ben. Mondjuk a tényen nem változtat, hogy ahányat mentünk annyiszor "kikapott" az V6... :)De majd jön Thomika és Ő is megaszongya... ;)
Grando2013-01-10 13:46:27 // 129675
Az lesz az. ;)
Fairlane2013-01-10 13:10:52 // 129674
Ja, meg van, squadra-tuning...
Fairlane2013-01-10 13:01:50 // 129673
Ilyen szép diagramot lehet valahol találni dízel GT-hez is? :)
Grando2013-01-10 12:44:49 // 129672
Ahogy én érzem - összehasonlítva a 2.0 TS GTV-t a 3.0 V6 166-tal -, a totális erőfölény mellett persze, a TS motor egy állandóbb nyomatékú, és egyenletesebb teljesítményt ad. Ez tök jól látszik a teljesítménygörbéjén is, és abszolút érezhető.
TS-ek:

V6-ok:


Ráadásul nekem a 2.5 V6 motorvezérlője kezeli a 3.0 V6 motort, szóval gondolom ugyanazt az extrém karaktert viszi, mint a 2.5-nél látható.
Egy V6-ot rúgni kell, és akkor valóban veszett vadállattá válik. Egy nagyobb TS egy szolidan nyomulós, erős és dinamikusan autózható gép, a V6 pedig ezzel szemben egy vaddisznó. Ha 4000-en tartja az ember a fordulatot, akkor olyan, mint egy megfeszített íj, ami egy apró mozdulatra kilő - lehet, hogy túlzottan romantikus hangvételű itt ez a hasonlat, de mégis így jellemezném. Persze érzésre megint más a dolog. Ezért hiszik el a leggyengébb dízelmotoros autókat vezetők is, hogy hej de qrvára jól megy a gépük. Mert seggbe rúgja őket a turbó. :))
Szóval egy V6 más karakter. Megkockáztatom, hogy a TS a hiedelmekkel ellentétben nem sportmotornak született. Bár egy átlagos kisautóból átülve elhiszem, hogy sokakból Fittipaldit csinál, mert végülis jól megy (a kérdés a mihez képest ugye). :DD Aztán hamar ki is döglik a folytonos padlógáztól. :((
Marklar1552013-01-10 12:23:30 // 129671
Lehet ez a fajta csomagtartó spoyler nem jó ómen? ;)
A belseje nagyon büdös volt. Olyan olcsón adtam, hogy aki elvitte valami 10-15x mosta át, s a napon szárította hetekig...
Marklar1552013-01-10 12:21:16 // 129670
Ez nagyon "bosszantó" ... :(
Anno Spideernek az M1 en égett ki. Még meg is akarták büntetni, hogy megpörkölődött a leálló sáv. Nekem egy bontós csákó hozta oda, majd vitte el a vasat is. Sajna sok használható nem volt benne. Így utólag még drága is volt :)
Marklar1552013-01-10 12:07:11 // 129669
tudor
Üzenet ablak jobb felső sarkában gémkapocs. Rákattintasz. Beilleszted a linket. OK. Utána adsz neki valami nevet. OK.... ;)
Marklar1552013-01-10 12:05:14 // 129668
Én is elhiszem. Lehet, hogy csak a 166 sofőr volt "gyengébb" ;) Majd bekéreckedem 1x egy ilyenbe. Viszont a gyári 155 V6 (legalább is amit én vezettem) azért nem olyan nagyon nagy durranás gyorsulásban. Én a TSt érzésre (nem hangra ;) ) förgébbnek is éreztem... Persze ezt csak fej-fej mellett lehetne megtudni :)
Süni1552013-01-10 12:01:21 // 129667
http://www.youtube.com/watch?v=bTpRuYp3at8 És nem kevésbe lehetett a felújítása sem, kár érte:(
Grando2013-01-10 11:42:38 // 129666
Elhiszem neked. Végül is, akár egy nap alatt is le lehet rúgni akármilyen autót. Na de egy épkézláb 166 2.5 V6 éppen egy 155 2.5 V6-tal van partiban. A súlykülönbséget kompenzálja a teljesítménykülönbség. Szóval nem megy az szarul egyáltalán. Jó, automatával kicsit renyhébb, de a lépést annak is simán tartania kell 0-ról indulva. Szóval ott tuti vmi kehesség lehetett.
Persze igazad van, ha választani lehet, akkor természetesen 3.0 V6. Az jóval durvább, és ha már lúd... ;)))
RoliQ42013-01-10 11:38:50 // 129665
a szelepfedélből ítélve inkább 16V TS
Marklar1552013-01-10 11:32:21 // 129664
Lehet. De asszem 3x is mentünk. S mindig mi voltunk előrébb. De lehetett automata is. ? Ez még 2007, v 8 ban volt ámm. De nem elfelejtendő, hogy amennyivel erősebb, annyival nehezebb is az a V6. Én is úgy lennék vele, ha már azt V6, akkor 3,0.
T.a.m.a.s.2013-01-10 10:00:50 // 129659
szevasztok! a manual honnan tölthető le?
süsnye2013-01-10 09:41:45 // 129658
ebben a színben úgy néz ki, mintha egy uaz-ból vették volna ki.. :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak