Ha kell leírom 1000x is: "a Multiair újabb konstrukció. "
Az ÚJABBON van a hangsúly :-)
u.i.
Eddig ez volt a harmadik, még jövök 997-el:-DD
Piritu - 1.000.0002011-06-24 07:29:41 // 121290
Erhard 242 (Pure Energy)2011-06-24 07:21:49 // 121289
100ft/km alatt sajnos nem igazán találtam senkit bár ez is baráti ár már.....
mreni2011-06-24 06:34:14 // 121288
a kormány hátulján van 3db imbusz csavar,azt kell kiszedni,utána a légzsákot ki tudod venni,lehúzod a duda és légzsák csatlakozóját,középen van egy anya,azt leszeded és le tudod húzni a kormányt:)
Gábor792011-06-24 06:07:59 // 121287
GEORGE2011-06-24 00:47:00 // 121286
Szerintem a 1750TBI is ép elég új konstrukció.....
GEORGE2011-06-24 00:45:48 // 121285
Részvét, sajnos nem tudok segíteni :-(
GTPeti2011-06-23 23:17:35 // 121284
Sracok, nagy gond van.
Leszoritottak Munchenben es K.O-s lett a vas. Elgorbult a jobboldali kormanyosszekoto (axialis csuklo) es hianyzik egy darab a felnibol is... Ugyhogy a vas most nem jarokepes. Ha vki ismer valakit, aki haza tudna emberi aron trailerezni, akkor kerem ertesitsen a mobilomon: 00491631634164.
Termeszetesen eleg surgos, mert itt vagyok Munchenben egy szallodaban eppen.
(A net qva szar, ezert irok csak ennyit.)
Leszoritottak Munchenben es K.O-s lett a vas. Elgorbult a jobboldali kormanyosszekoto (axialis csuklo) es hianyzik egy darab a felnibol is... Ugyhogy a vas most nem jarokepes. Ha vki ismer valakit, aki haza tudna emberi aron trailerezni, akkor kerem ertesitsen a mobilomon: 00491631634164.
Termeszetesen eleg surgos, mert itt vagyok Munchenben egy szallodaban eppen.
(A net qva szar, ezert irok csak ennyit.)
Roll19832011-06-23 22:47:11 // 121283
Észrevettem, hogy az anyósülésnél az ajtókárpit a kocsi orrához közelebbik sarokban nem túl masszív, kicsit mozog. Mitől van ez? El van valami törve vagy csak szét van ugorva?
GTPeti2011-06-23 16:48:25 // 121282
Meg lehet műteni a lámpát. Kérdés, hogy akarod-e, vagy inkább veszel egy TYC-t.
Lemez nélkül elindulni nem szép dolog. Olyan, mintha folyamatosan reflektorral közlekednél.
Lemez nélkül elindulni nem szép dolog. Olyan, mintha folyamatosan reflektorral közlekednél.
dg10172011-06-23 16:39:03 // 121281
olyan történ ami még sosem volt
kiesett a tompitottbol az égöt takaro terelölemez
alid birtam kivenni de visszatenni lehetetlen
mi van ilyenkor???
müszakin szolnak érte??
a másikat is ki kell venni???
mit tegyek szerintetek
kiesett a tompitottbol az égöt takaro terelölemez
alid birtam kivenni de visszatenni lehetetlen
mi van ilyenkor???
müszakin szolnak érte??
a másikat is ki kell venni???
mit tegyek szerintetek
GTPeti2011-06-23 16:35:25 // 121280
Gyerekek én lassan elindulok haza (Mo-ra)... B)
GTPeti2011-06-23 12:50:35 // 121279
darázsfészekbe nyúlsz. :)
Erhard 242 (Pure Energy)2011-06-23 12:36:45 // 121278
az újabb nem biztos hogy a jobb :)
Piritu - 1.000.0002011-06-23 12:16:06 // 121277
"Nem a LE miatt, hanem mert a Multiair újabb konstrukció. "
Erhard 242 (Pure Energy)2011-06-23 12:14:21 // 121276
figyi a 170 lóhoz képest a 200 is több :)
Dévid2011-06-23 12:14:13 // 121275
Akkor én irtóra perverz lehetek a szemetekben. :D
No de talán már nem tart sokáig...
No de talán már nem tart sokáig...
Piritu - 1.000.0002011-06-23 12:12:45 // 121274
"olyan elánnal téríted itt a benzines Alfát," - nem térítek, csak - és itt megint végtelen ciklusba keveredünk - már lassan a fórumon perverziónak számít a benzinest birtokolni. lásd hsz 121052
Piritu - 1.000.0002011-06-23 12:11:04 // 121273
235 az a 220 :-)
Nem a LE miatt, hanem mert a Multiair újabb konstrukció. Mint ahogy a 2,0 kormos is újabb, máshol is van pl a DPF.
Nem a LE miatt, hanem mert a Multiair újabb konstrukció. Mint ahogy a 2,0 kormos is újabb, máshol is van pl a DPF.
Erhard 242 (Pure Energy)2011-06-23 11:50:53 // 121272
na de nem mind1 hogy 200 vagy 220 ló? :)
Piritu - 1.000.0002011-06-23 11:38:32 // 121271
Tegnap mentem egy karikát a 2,0TS-el, ma meg a 2,0 kormossal. Más világ, örülök, hogy mindkettőben lehet részem :-)
Piritu - 1.000.0002011-06-23 11:34:57 // 121270
Természetes hogy az, 2011-ben már csak euro 5-öst lehet üzembe helyezni. Ezért nem lehet már 1,9-et és 2,4-es kormost kapni :-(
Mint mondtam, ha beszerelték volna a multiairt a 159-be az lenne.
Mint mondtam, ha beszerelték volna a multiairt a 159-be az lenne.
GTPeti2011-06-23 10:39:01 // 121269
Jampi, fogd a számológépet és számolj utána... Rájössz, hogy 6,5-ös pályás fogyasztással számoltam...
És 6000km útról beszélünk.
És 6000km útról beszélünk.
GEORGE2011-06-23 10:30:44 // 121268
Nézd, olyan elánnal téríted itt a benzines Alfát, hogy neked nem lenne szabad gázolajossal járni. Amúgy meg a 1750Tbi is euro5-ös motor. :-)
Az info INNEN van
Az info INNEN van
Sanyi2011-06-23 07:17:32 // 121267
Ez egy jól megfogalmazott és tömör válasz volt! :)
Lájk! :)
Lájk! :)
Gábor1562011-06-23 01:01:32 // 121266
legalizált rablás
Szabeee2011-06-23 00:25:18 // 121265
mi az a reg. adó? súlyadó? luxus adó?
Dévid2011-06-22 22:45:26 // 121264
Én GT-ből szemezgetek egy V6-al. Az is csak egy 147, más köntösben... A másik alternatíva meg az 1.9 kormos, meg tudnám szokni azt is hogy ritkán kell tankolni, meg a szerelőt csak olajcserekor látom. :D Most már vágyom ilyen extrém helyzetre. :D
Liquid2011-06-22 21:45:40 // 121263
ez jól hangzik, mint sokminden más is arrafelé
fony722011-06-22 21:30:59 // 121262
Most már könnyebb a dolog. Régebben egy motorcseréért le is csuktak volna. Én még emléxem azokra az időkre. Tabu volt ez a téma.
Erhard 242 (Pure Energy)2011-06-22 18:55:55 // 121261
a nagy környezetvédőknek szeretettel :)
hány vágóhíd egy Ferrari...
hány vágóhíd egy Ferrari...
Trombozis2011-06-22 17:48:36 // 121260
Kösz! Akkor a pertut megittuk. :-DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2011-06-22 14:55:44 // 121259
nem is szabad ha csak nincs más értelmes alternatíva pl Breraból csak dejzelt vennék ...
Piritu - 1.000.0002011-06-22 13:39:54 // 121258
hsz 121172 és máris végtelen ciklusba keveredtünk :-DD
Dévid2011-06-22 13:06:16 // 121257
Vennék én is V8-at, de nem tudom eladni a mostanit tavaszig. Évi 5-6000 km-re dieselt venni csak a fogyasztás miatt még nem szükséges.
Erhard 242 (Pure Energy)2011-06-22 11:52:59 // 121256
üres kifogás ha az üzemanyag nem számítana V8-cal mászkálnék :P
Dévid2011-06-22 11:34:04 // 121255
Gondolom a sötét oldala miatt. Meg szerintem (jó) benzines már volt otthon egy. :D
Erhard 242 (Pure Energy)2011-06-22 11:06:16 // 121254
akkor miért dejzelt rendeltél?
Piritu - 1.000.0002011-06-22 10:52:28 // 121253
Akkor mondom :-D
(fogyasztás amúgy mindegy lenne )
(fogyasztás amúgy mindegy lenne )
Szabeee2011-06-22 09:40:53 // 121251
nálunk szlovákiában az a jó, hogy mikor motort kell cserélni, mint nekem a 146-ban, nyugodtan tehettem volna bele 1.4 helyett 2.0 ts-t is, papírmunka nélkül, vagy ha hondát veszünk, akkor az 1.6 vti-t 1.9 vti-re :)
Szabeee2011-06-22 09:29:48 // 121250
én csak 190-t mentem vele, de akkpr nem a fogyasztás érdekelt
GEORGE2011-06-21 22:31:39 // 121249
a 156 2,4 jtd 20v tartós 200-nál 9-11 közt bármilyen értéket ki tud írni a pill fogyasztásra.
Az M7 193-as kavicsánál lévő kúttól Bp-ig, éjjel szinte 0 forgalomban, egy Audi A6 2,5 TDi-vel mentem együtt Bp-ig 200-230 közt. csak akkor mentünk 200 alá ha valakit beértünk.....Charileval voltunk ketten, meg két utazó táska Milánóból jöttünk haza. Szóval az etapot letudva halásztelken megtankolva 10.2L/100km jött ki a fogyasztásom.
hason szőrű tempóban a 159TBi nálam 13,6-ot evett. Igaz ott kevesebb volt a 200 meg a feletti mint az előbbi szakaszon....
Az M7 193-as kavicsánál lévő kúttól Bp-ig, éjjel szinte 0 forgalomban, egy Audi A6 2,5 TDi-vel mentem együtt Bp-ig 200-230 közt. csak akkor mentünk 200 alá ha valakit beértünk.....Charileval voltunk ketten, meg két utazó táska Milánóból jöttünk haza. Szóval az etapot letudva halásztelken megtankolva 10.2L/100km jött ki a fogyasztásom.
hason szőrű tempóban a 159TBi nálam 13,6-ot evett. Igaz ott kevesebb volt a 200 meg a feletti mint az előbbi szakaszon....
dfg (Tanárúr)2011-06-21 22:30:49 // 121248
ez valóban elég egyértelmű.
GEORGE2011-06-21 22:26:03 // 121247
A 159-es eleve nehezebb a 156-tól....példa erre, hogy a 156 virgonc a 1.8 TS 144 lóerős mocivalm míg az alap 159 1.8-as 140 lóerővel igen csak lustává teszi a 159-et......
dfg (Tanárúr)2011-06-21 22:24:46 // 121246
na a TS 200-nál kb 16-17 lityit benyom szerintem, még nem mentem ilyen tempóbval annyit, hogy tudjak mérni fogyit. :D ott már nagyon kellene a légellenállás ellen egy kis plusz.
Erhard 242 (Pure Energy)2011-06-21 22:22:56 // 121245
lehet csak a 2,4 200-nál meg 9,2-őt eszik azaz 180-as átlagsebességnél....plusz az 59 kicsit nagyobb mint az 56 meg 400kg-val nehezebb meg 235-ös papucsaim vannak :P
dfg (Tanárúr)2011-06-21 22:19:31 // 121244
spec ezt tudja a TS is. a fogyasztási hátránya sztem a sebesség megváltoztatásánál jön elő. ahol a 2,4 nyomatékból kényelmesen megoldja a dolgot, ott a TS erőlködik. mint laikus mondom ezt, de simán le tudom vinni a fogyit 8 alá pályán fix 160as tempónál. de ha tele a pálya, és sokat kell visszalassítani, ujranyomni, akkor mindjárt megugrik egy literrel...
Erhard 242 (Pure Energy)2011-06-21 22:11:50 // 121243
2,4-es 160-as tempónál olyan 7,5-8 környékén eszik....
Liquid2011-06-21 22:07:05 // 121242
a 2.4 mjet-re gondoltam, mikor azt írtam hogy ugyanazt tudja csak nagyobb fogyasztással
engem csak a képen látható pillanatnyi fogyasztás borzasztott el a 160-as tempónál :)
engem csak a képen látható pillanatnyi fogyasztás borzasztott el a 160-as tempónál :)
Liquid2011-06-21 22:03:58 // 121241
a 11 abszolut vállalható