Fórum >> Típusok >> 156

Gabesz2012-02-05 22:59:49 // 126073
Nekem akkor csinál furcsát, mikor a garázsból indulok el, és reccsen egyet, nincs behúzva a kézifék, de szerintem befog egy kicsit, valamelyik nap be is ragadt, alig bírt menni az autó, és fékszag is volt, de megráncigáltam párszor mindkét oldali bowdent és megjavult, már nagyon a végét járja a kézifékem, tavasszal csere lesz.
mreni2012-02-05 22:22:22 // 126072
én is csúszkáltam picit,találkoztam is ATE TR "kollégával" :)))
Szabeee2012-02-05 20:25:29 // 126071
én is szerettem volna kipróbálni, de 10 perc alatt úgy befagyott a kézifékem, hogy nem tudtam meg se mozdítani :S
piktortom2012-02-05 19:14:50 // 126070
Én is játszottam ma ilyet... ;)
mreni2012-02-05 18:12:33 // 126068
7e illetve 7800 kb +posta
mreni2012-02-05 18:11:38 // 126067
80SHR keménységű 3500/db a 90SHR 3900/db
GTPeti2012-02-05 18:11:36 // 126066
Mennyire jönne ki / lengőkar?
mreni2012-02-05 18:08:18 // 126065
fel :)
GTPeti2012-02-05 18:07:35 // 126064
Reni, a PUR-szilent témához: A 156 hátsó hosszlengőkarjait is fel lehet újítani ilyenekkel?
Hermész 882012-02-05 17:29:20 // 126063
Az enyém is lomha ,ezértckellene megoldanom a dolgot. De azt sem tudom hogy àlljak neki.
GTPeti2012-02-05 17:28:18 // 126062
Ma írtam klímapanel ügyben a FES készítőjének. Az új verzió elvileg támogatja az MK1 kezelőjét (ráadásul ELM327 kábellel, amit a programm viszont másképp gondol).

Kivácsi vagyok mit reagál. Lassan időszerű lenne kideríteni, mi okozza, hogy lebénul a levegőirány-változtatás.
mreni2012-02-05 17:16:37 // 126061
nem feltétlen:)
Duda2012-02-05 16:59:04 // 126060
Akkor azokat is ellenőrzöm majd. Habár azt a comp nem jelezné?
mreni2012-02-05 16:38:46 // 126059
akkor leginkább valamelyik cooler cső lesz kiszakadva/repedve
Duda2012-02-05 16:36:12 // 126058
ha lefalazom akkor is le kell húznom a csatit? Szerintem a levegő áramlása miatt jobb a lefalazás, de hozzá teszem nem sokat értek a fizikához. :) Egyébként okozhatja ez a lomhaságot és a füstölést? Az EGR egyébként comp szerint megfelelően működik, tesztelve is lett.
GTPeti2012-02-05 16:28:22 // 126057
A kérdés megint csak az, hogy le kell-e falazni, vagy elég csak a csatit lehúzni.

Majd jön Andrásbácsi és jól megmondja a tutit.
Hermész 882012-02-05 16:12:49 // 126056
Hali. 2.4 jtd nél hogy lehet lefalazni az EGR -t?
GTPeti2012-02-05 15:34:08 // 126055
A te autódon nem feltétlenül kell lefalazni sem, elég, hogyha jól zár és akkor (gyújtás nélkül) lehúzod a csatit. Ennyi a megoldás.
(Persze a lefalazás sem árt, de nem feltétlenül. szüks.)
GTPeti2012-02-05 15:31:30 // 126054
Szerintem a bowdeneket célszerű beszerelés előtt telefújni láncsprayvel. No me a gumiharangokat, főleg. Ezek végeire apró kábelkötegelőt tenni sem hülyeség, hogy jobban zárjanak.

Amúgypedig nem kell erőltetni ilyen hidegben a kéziféket SZVSZ. Főleg nem egy sík parkolóban.
Trombozis2012-02-05 15:26:45 // 126053
Hasonló történt az egyik céges autóval (WV polo). Csak itt viccesnek tűnt távolról. Vagyis mi nevettünk, mert a sofőr egy gyökér volt. Nem kis távolságot tett meg (tudjuk hol állnak a céges kocsik és a főbejárathoz eljött), hogy a jobb hátsó nem forgott. Nem értettük, hogy lehet valaki ilyen gyökér. Amikor megállt már a motor is füstölt. Az inas meg rugdosta a kereket. Idióta volt nagyon. Nem is adnék az ilyennek kocsit, még németet se. :-)

Pedig jó kis kocsi. Az cipelte nekem el a bőr üléseket. :-)
Pityukoma2012-02-05 14:55:49 // 126052
Tonyó cartársunknak kioldott a kéziféke :-) még egyszer köszönöm a tanácsokat:-) Járatni kellett cca1/2 órát és magától kiolvadt.
Duda2012-02-05 14:44:13 // 126051
Sziasztok. A jövő hét végén kicseréltetem a termosztátot, mert ebben a nagy hidegben már alig melegszik a kocsi. Amikor az előző szervizen voltam füstölt nagyon a kocsi és a szerelő kipucolta az EGR szelepet. Azt mondta, még egy darabig kormolni fog, de utána abbahagyja. Már mentem azóta több mint 2ezret, de még mindig füstöl. A comp nem hoz hibát, de olyan mintha lomha is lenne a kocsi és kigyorsításnál néha megtorpan. Az OFF 90 lovas ibizám sokkal jobban gyorsult. Tervezem, hogy most kiiktatnánk az EGR-t teljesen meg az LMM-et is megpucolom. Más egyéb ötlet? Az EGR lefalazást itt olvastam az egyik blogban, remélem azzal nem csinálok bajt.
gstup2012-02-05 11:26:34 // 126050
Sziasztok!


Erről a csőről tudna nekem valaki képet és információt nyújtani? "Lehet befagyott a blokk szellőztető rendszer, és túl nagy alsó oldali nyomás miatt történt. Nézd meg a csöveket, amelyek a szívósorba mennek a blokk felől, nincsenek e befagyva.

ilyenkor télen beléjük tud fagyni a TS által bőven termelt mutty:)"
pmolnar2012-02-05 10:20:10 // 126049
oké legközelebb jobban figyelek, köszi
Dévid2012-02-04 22:13:30 // 126048
Enyémnek ehhez egy kis eső elég volt, akkor is keresztben jártam vele, amikor nem akartam. De most már stabil hátul. :)
Zselé2012-02-04 22:01:03 // 126047
Az enyémnek szerencsére nem volt gondja, legalábbis nem szólt... jókat csúszkáltunk keresztbe minden felé :P
Dévid2012-02-04 21:53:47 // 126046
Kösz. Előnyömre vált, hogy épp töltöm. :D
GTPeti2012-02-04 20:55:32 // 126045
Régimódi problémamegoldás. :))
Dévid2012-02-04 20:51:10 // 126044
1 másodperccel gyorsabb voltam, bár én lementem a pincébe megmérni. :D
GTPeti2012-02-04 20:49:52 // 126043
Mostanában sok akkutípusról írtunk, hogy kinek mi van.

Kb. 10mp kereséssel kideríthető (volt / lett volna), hogy legtöbbünknek 276mm hosszú akksija van.

Persze semmi baj, de sokszor tényleg hamarabb és tulképpen kisebb erőfeszítéssel eljutsz a válaszig, ha a "barátunkat" használod.
Dévid2012-02-04 20:49:51 // 126042
Amennyiben megegyezik a motortér a berlina motorterével (és tudtommal megegyezik) akkor akár a motortérbe is. A csomagtartóba és az ülés elé biztosan befér, ez tapasztalat, mivel az én akkumulátorom is 276 mm hosszú. :)
Dévid2012-02-04 20:45:30 // 126041
Enyém csörög-zörög is, de nem a hidegtől. :D
pmolnar2012-02-04 20:16:09 // 126040
sziasztok!

egy kérdés sw-be befér-e a 280mm hosszú akkumlátor?

köszönöm
Pityukoma2012-02-04 20:15:14 // 126039
Köszönöm nektek: szasza(SW), MaflaRomeo, Piritu :-) Holnap megpróbáljuk és jelentkezem majd. Üdv Nektek :-)
GTPeti2012-02-04 19:45:15 // 126038
Ma megmozgattam egy kicsit a vasat. Szegényke morgós hangon adta tudtomra, hogy nem szereti ezet az arktikus klímát. S ezzel nincs egyedül. B)
Piritu - 1.000.0002012-02-04 18:25:40 // 126037
Síelők ezt a síbottal sokkal elegánsabban tudják megoldani :-DD
Piritu - 1.000.0002012-02-04 18:15:47 // 126035
Nekem már sikerült úgy is kiszabadítanom, hogy húzogattam a kart felfelé. Ha egy kicsit még enged, kiszabadulhat a jég fogságából.
Megjegyezném, egyszer ugyanígy el is szabtam a bovdent.
Piritu - 1.000.0002012-02-04 18:13:51 // 126034
Ki kell olvasni, megmondja a tutit.
Hermész 882012-02-04 18:11:14 // 126033
Haho nincs ABS em . Vilàgit is a lámpája. Jeladò lehet?
Dévid2012-02-04 17:39:41 // 126032
Lehet az utastér felmelegedésével is kienged. Nálam már volt olyan.
szasza(SW)2012-02-04 17:05:27 // 126031
Alá kell menni és meg kel melegíteni hőlégfúvó,hajszárító.Végső esetben Tűz:)
ystuc2012-02-04 16:29:39 // 126030
Az új féktárcsáim. :-)
Hermész 882012-02-04 16:24:00 // 126029
Szia hol rendelted? SW hez is van ? Mennyi volt?
Pityukoma2012-02-04 16:19:08 // 126028
Sziasztok 56-ost terelgető CARtársak :-) tanácsot kérnék tőletek. Tonyó cartársunknak beragadt a kéziféke nem forog egyik hátsó kereke sem. Nagyon úgy néz ki hogy valamit az utcán kell vele tennünk hogy legalább a szervizig el tudjon menni. Ötletek? Mit próbáljunk meg?... stb? Előre is köszi :-)
GTPeti2012-02-04 11:22:58 // 126027
Én ezt a megoldást meghagynám a piacozóknak. :)
Inter156 (il mascalzone)2012-02-04 11:21:41 // 126026
A 145-ünkben már szét ment....valami bottal szoktam kitámasztani,miután fejbe csapott már párszor engem is:-)))
Imyx2012-02-04 08:04:31 // 126025
Én is így vagyok ezzel, párszor becsípte már a nyakam :-)).
kiko2012-02-04 07:56:28 // 126024
Szia! Nekem 156 2.0 jts-em van de fogyasztása nem megy 9 liter fölé. Fűtést egyből ráteszed mikor hidegen beindítod?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak