Fórum >> Típusok >> 156

GTPeti2012-02-19 11:33:52 // 126273
Ma megvolt a párszáz km pályázás, szemerkélő esőben. Azon gondolkoztam, hogy feltűnik-e a szembejövőknek - akiknek folyamatosan ment az ablaktörlője -, hogy az én autómon nem megy. :)

Én mondom, jó dolog a Rain-X... 100 fölött folyamatosan ablaktörlőzni számomra már-már anakronisztikus dolog.

(A Rain-X legújabb verziójánál már a törlés után rövid ideig történő elhomályosodást is gyakorlatilag megszűntették.)
Szabeee2012-02-19 11:10:36 // 126272
valamikor erre találtam olyan magyarázatot, hogy a termosztát nem a hőfok miatt nyílik, hanem a víz nyomásától, ha nem alapjáraton forog a motor... mert 1000 körüli fordulatnál nekem is szépen felmegy 90-re a víz, még télen is... ventilátor is kapcsol, viszont ha elindulok valamerre, akkor 83 fokra visszaesik... (de ott megáll és úgy marad)
GTPeti2012-02-19 11:06:21 // 126271
Erről van szó.
Szabeee2012-02-19 10:01:09 // 126270
nekem nyáron is max 87-re megy
Rizzo2012-02-19 08:23:44 // 126269
Elméletileg úgy tudod ellenőrizni hogy , ameddig nem éri el a műszer a 80-90fokot ,
addig a vízhűtőbe menő két vastag csőnek hidegnek kell lennie.
alfa1562012-02-19 06:50:49 // 126268
Nyáron felmegy. Csak télen nem. Nyáron nagyon pontos 90-100 körül kapcsolja a ventilátort.
Szabeee2012-02-19 01:48:08 // 126267
nekem sem éri el és már én is cseréltem termosztátot
mreni2012-02-18 20:40:38 // 126266
ő nem,csak én azt néztem hirtelen,hogy melyik kommentre válaszoltál...
lehet sok volt a pálesz!!?? :D :D
GTPeti2012-02-18 20:29:47 // 126265
Skodra nem cserélt termot még.
mreni2012-02-18 20:03:58 // 126264
de ha cserélt termot,és a fűtés is fasza akkor az a lehetőség kilőve :P
GTPeti2012-02-18 20:03:00 // 126263
Persze, az is lehet. Bár a 156-nál a termo esélye 10:1-hez :)
mreni2012-02-18 19:57:58 // 126262
vagy óra/jeladó
GTPeti2012-02-18 19:57:03 // 126261
Ha nyáron sem éri el a függőleges osztást, akkor termosztát.
alfa1562012-02-18 19:39:23 // 126260
PL. Én 135 ször cseréltem termosztátot. Már meguntam , de lehet a müszerfalban a müszer hülye . a 12 év alatt télen soha nem megy óraszerint fel a vizem 50 nél feljebb.Amugy minden jó a motor üzemi hőfokon van füttés nagyon jó . Már lemondtam róla hagyom igy és minden oké csak 50 et mutat had mutasson nekem mindegy.
Skodra2012-02-18 14:19:15 // 126259
Sziasztok! Azt kérdezném hogy a termosztát működését hogyan tudnám ellenőrizni? Mert sajnos sokszor még az 50C fokot sem éri el a hőmérséklet! Köszönöm
Skodra2012-02-18 12:21:31 // 126258
Megcsináltam,és így sem engedi kipipálni!!Hol találok másik progit??
Piritu - 1.000.0002012-02-18 12:03:34 // 126257
Indítsd el a progit, de ne dugj rá semmit, de válaszd ki a kocsit és az ECU-t! Ctrl+F10-el indítsd el teszt üzemmódban és úgy próbáld meg kipipálni.
Ha így se megy, akkor a progi a hibás.
Skodra2012-02-18 11:45:45 // 126256
Igen 3 paramétert enged a free verzió is! Már pár hónappal ezelőtt használtam is,most meg nem tudom!!
GTPeti2012-02-18 11:42:11 // 126255
Ez érdekes.

Ha a regisztált verzió hiánya lenne a gond, akkor NEM ezt írná, hanem, hogy az adott ECU csak regisztrálva elérhető. Tudtommal a motorECU-k nagyrészét a free is tudja.
Skodra2012-02-18 11:39:45 // 126254
Igen,olvastam,és be is állítottam! Kapcsolódik az ECU-val kiírja a versio számot meg mindent,de a paramétereket nem tudom kipipálni!
GTPeti2012-02-18 11:36:44 // 126253
Olvastad a felinstallált program könyvtárában található PDF-et? Le van írva, hogy melyik kábelnél milyen beállításokat kell manuálisan eszközölni.
Skodra2012-02-18 11:35:48 // 126252
vag com KK/L
Skodra2012-02-18 11:35:20 // 126251
Azt írja nincs hiba!! NEM engedi kipipálni!!!!!De miért nem szerinted?!
Piritu - 1.000.0002012-02-18 11:35:02 // 126250
Milyen kábeled van?
Skodra2012-02-18 11:20:50 // 126249
Azt jelenti hogy felismerte az ECU-t ,de semilyen paramétert nem tuok megnézni vele!
GTPeti2012-02-18 11:18:29 // 126248
Mit jelent, hogy nem működik rendesen?

(Vszínüleg a tört sem fog, mert vmi nincs jól beállítva.)
Átok79146TD2012-02-18 11:18:13 // 126247
mit keresek én itt???....:)))))
Átok79146TD2012-02-18 11:17:05 // 126246
keress rá a filecrop-on.
Skodra2012-02-18 11:14:47 // 126245
Sziasztok! Tudna valaki segíteni hogy honnan Tudnék FiatEcuscan-t letölteni??A free verzió valamiért nem működik rendesen sajnos! Köszi!
Zotya 1642012-02-18 11:12:02 // 126244
De NAGY vagy!!!! :DD
GTPeti2012-02-18 10:36:47 // 126243
Meg(engedjük). :))
Robbye2012-02-18 09:45:07 // 126242
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem hogy ha ki akarom cserélni a fordulatszám mérőt+a sebességmérőt azt megtehetem vagy nem?
köszi
GTPeti2012-02-17 21:24:14 // 126241
Szintén "Alfa pozitív". :)
Piritu - 1.000.0002012-02-17 21:21:01 // 126239
...és az, hogy alig várom, hogy holnap könyékig mocskos legyek Spidertől? :-DD
GTPeti2012-02-17 21:18:56 // 126238
Ez megnyugtat. B)
Roll19832012-02-17 21:14:51 // 126237
Igen, te is beteg vagy, mint itt úgy általában mindenki. :D
GTPeti2012-02-17 20:16:20 // 126236
Mostanában nagyon keveset használtam az autót. (Heti 1x vásárolni mentem ultrasoft üzemmódban...) Vasárnap végre pályázok egy kicsit. Az ugye előrehaladott fertőzöttségre utal, ha már most örülök ennek? :))))
156er2012-02-17 10:51:52 // 126235
plusz biztosítékok. teljesen gyári az is. szerintem amik nem fértek bele a nagyba azok kerültek ebbe.
például az ülésfűtés biztosítéka is ebben van.... múltkor kellet nekem, onnan tudom:)
aranytl2012-02-17 10:26:37 // 126234
Megnéztem a kapcsolási rajzot. Az alapján először megnéztem az F1 jelű olvadóbiztosítót és szakadt volt. Kicseréltem és újra úgy működik a rádió, mint azelőtt. Már csak az a kérdés, miért olvadt ki. Nem tudom, mi működik még erről, de csak a rádión vettem észre, hogy vmi nem stimmel.
Másik talány, vajon mi lehet az a biztosítótábla a gyári fölött. Képet is készítettem róla. Eléggé el van dugva, csak ennyire látszik, de 3x6db olvadóbiztosító van benne. Nem találtam leírást erről a szerelési útmutatóban. Valaki tudja mi ez?
[img1] [img2] [img3]
aranytl2012-02-17 10:25:37 // 126233
Megnéztem a kapcsolási rajzot. Az alapján először megnéztem az F1 jelű olvadóbiztosítót és szakadt volt. Kicseréltem és újra úgy működik a rádió, mint azelőtt. Már csak az a kérdés, miért olvadt ki. Nem tudom, mi működik még erről, de csak a rádión vettem észre, hogy vmi nem stimmel.
Másik talány, vajon mi lehet az a biztosítótábla a gyári fölött. Képet is készítettem róla. Eléggé el van dugva, csak ennyire látszik, de 3x6db olvadóbiztosító van benne. Nem találtam leírást erről a szerelési útmutatóban. Valaki tudja mi ez?
vm2012-02-16 18:32:47 // 126232
A flappantyúkok azok egy gonosz jószágok ;-)
NGC2012-02-16 13:55:41 // 126231
Azzal lesz a gond valóban... olvastam valami olyasmit, hogy levágtak belőle 1mm-t, és máris nem szorult, és terelte is a levegőt rendesen.
GTPeti2012-02-16 13:46:48 // 126230
Erről van szó kéremszépen.

De a fűtésdobozban ám nem egy olyan flepni van, hanem legalább három. (Lásd. eLearn.)
NGC2012-02-16 13:45:32 // 126229
aminek a doboza megszorul, ha teljesen betolom a rádiót? :)
GTPeti2012-02-16 13:43:37 // 126228
Amik a levegőt terelik.
NGC2012-02-16 13:40:32 // 126227
Megnézem. Melyik/milyen "flappantyúra" gondoltál?
GTPeti2012-02-16 13:32:28 // 126226
Szegény motorokra gyanakszik elsőnek az emberfia. Sőt... reménykedik. Mert cseréjük viszonylag egyszerű. B)
(Írtam erről a témáról is posztot a blogomban.)
NGC2012-02-16 13:20:29 // 126225
Azt nem tudom, de nem ártana szétszedni, mert az állítómotor sem az igazi.
Piritu - 1.000.0002012-02-16 13:20:18 // 126224
Nézd meg a bekötést a rádió tetején! Az én 156-omban a piros és zöld vezetéket kellett megcserélni. (fix / kapcsolt 12V)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak