Vicc az hogy egy hétig úgy jártam hogy kemények voltak a víz csövek, tegnap beszélgettem Édesapámmal és ki engedtem a nyomást, víz szint alig változott. Este elmentem megkergettem a kocsit 200 al meg jó pár padlogaz. Ma reggel nézem vaj puha az összes cső. Vízszint is rendben van. Most akkor mi van? Ki érti ezt? :)
Igazat kell adnom neked! Csöri ezt nekem elmagyarázta. A 159 hf teljesen le van könnyítve, és 200 ezernél általában kijön ez a hiba. Szerintem az enyémnek ezért volt az első nagy motorgenerál. Hengerfejes lett 180 ezer km magasságában, megcsináltak kokany módon, kipasztázták es ennyi. Aztan nalam lett egy motorgenerál.
Amiért mélységesen fel vagyok háborodva, hogy senki nem mondta ezt el, hogy nem érdemes felújítatni a repedt hf-et. Elvitte Szatyi a gépműhelybe, es a Szakáll ázt mondta, hogy meg lehet javítani. Ez volt a szemétség. Ha szólnak, akkor szerzünk egy bontott hengerfejet.
Csöri volt ami elindított ezen a vonalon. 66-os hf-et kell felrakni, és megszűnik a hf probléma. Csak ez félmillió plusz kiadást jelent. Mert ha akkor a Szakáll azt mondja, hogy ez a hf nem leyz tartós, akkor minden más lenne... És tovabbra is csinálják, es az alatt a pár hónap garancia alatt úgysem jön ki a hiba.
Én nem is tudom mi lesz ezekkel a 2,4-esekkel. Egy idő utan (mar most is) eltűnnek az 56, 66, Thesis hf-ek, és akkor mi lesz? Az 59 hf-ek felújításával fölösleges próbálkozni....
A "read only"-t azért megszakítani, hogy leírd a 2,4-et elbaxták...sajnálom. Sokkal többen gondolják az ellenkezőjét, még ha népes tábor is osztja azt, amit írtál!
Innentől kezdve kár is ezen kardozni. Szerelőknél, és itt a fórumban is, többnyire a problémák kapnak hangsúlyt... A sok-sok 2,4 tulaj aki vígan használja az autóját nem írja ide ezt...tudom, nem sok van nekik vissza :)
Nem minden xar ami kínai.Hatalmas ország.Az egyetlen aki egyedül jutott ki a világűrbe.Ha occsó kell akkor occsó lesz.Meg olyan is.De tudnak jót is és még az is emberi áron van.
Gumiból én is nexenezek, nekem is ajánlották, néztem teszteket is, megvettem és nem bántam meg. Mondjuk a Nexen már kezd drágulni de még mindig jutányos. Merem ajánlani persze mintától függően.
Asszonynak Laufennt vettünk kisautóra télire, az is jóforma eddig, tesztekben láttam arra is hogy jól szerepelt. Hankooké amúgy a márka. És vicc áron volt.
Ami volt , és mindkettő a 159en az ex német gazdának köszönhetően (aki megvette a 2gar újat dehát nem nézett utána mit tudnak), mindegyik szinte új volt, téli "Minerva" nem voltam elragadtatva tőle, a másik meg valami GT Radial Champiro a nyári. Nyárival nyálkás úton autópálya le- felhajtón sűrűn csúsztam kifelé négy kerékkel a szalagkorlát felé... Életveszélyes volt, komolyan.
Amit még tudom hogy ha fizetnének se tenném fel, anno igen ment a Wanli itthon. Hát az egyvalamire volt való, aki keresztbe akart csúszni hátsókerekesekkel... szemétre való.
Visszatérve a spúr németekre, mig kint éltem meg hoztam kocsikat onnan, rengeteg autón volt kínai gumi, erősebb autókon is. Meglepett.
Szevasztok, ex alfásként read onlyban vagyok, időnként azért beleugatok. Most ismét így éreztem hogy írnom kell.
159 2,4 hengerfej témában, Guintinek is írtam többször is, hogy az enyém még kb 4-5 éves korában már hf-es volt...akkor még használtautó gariban cserélték németben újra.
Relatív sok km volt benne, szóval várható hogy mindenkinél kijön használatfüggően...
Nem az a kérdés előjön-e, hanem hogy mikor...
Úgyhogy hiába írja néhány kolléga hogy nem jellemző stb, nem a fenét nem.
Sajnos ezt elbaxták.
Sziasztok! Kérnék egy kis segítséget hogy 2,4 200 lovas bontott automata váltó elektronika komunikál-e az autóval vagy programozni kell!A cikkszám ugyanaz!
Annyi,hogy kicsit befelé fog hajlani a gumi.Használni mindkettőt lehet de a 225-öt a 7.5 es felnire szokták rakni.
Épp most jött meg nekem is asszony Giuliettájára a 225/45 r17-es gumi.
Azóta kicsit fejlődött a tudomány. Simán feltenném a quatrac-ot a 159-re is. Én ugyanígy voltam az eco gumival, rühelltem az Energy Savereket. Sírt, nyikorgott, nem tartott. Új prémium /eco gumi. Azóta kerülöm a Michelint, pedig biztos nem rosszak. :-) Szóval megértem, egy rossz tapasztalat elég ahhoz, hogy az ember ne kísérletezzen többet. Nekem a Vredestein vált be mindenféle kategóriában. Volt téli, nyári, négyévszakos, minden autómhoz volt ilyen márkájú gumi (159-hez is van). Eddig egyszer sem csalódtam, a quatrac pedig kifejezett pozitív meglepetés volt. Pontosan az a "user gumi", hogy soha, semmilyen körülmények között eszedbe sem jut, hogy milyen gumi lehet ezen. Ha reggel -5 fok van és jég, akkor is működik, ha délután 8 fok és víz akkor is, ha 30 fok és kánikula, akkor is. Egyszerűen nem kell figyelni rá, csak használni. Ilyen hülye időjárásban ami most tavasszal is összejött, nagyon kényelmes és jó megoldás. Egyik héten 15 fok, ott már nyekeregne a téli, közel sem optimális. Csere? Persze.. Rá egy hétre -10 fok, 10 centi hóval.
Annó a lancsia librán újonnan négy évszakos gumik voltak.Na azok melegben 40-nél sírtak a kanyarokban,hóban meg nagyon szarok voltak.Ott volt az a pont,hogy soha többet négy évszakos gumi.Az azért jó mert mindig szar. :-)
Nekem volt 4 évszakos a 66on. Hankook 2 evet lenyomtam vele, teljesen jó volt. Pedig nagy hóban is mentem vele. Nyilván gyorsabban kopik nyáron, de aki nem mehy sokat annak tokeletes.
Hello
Nekem a nyári infinity a téli king star.Két szezonos mindkettő.Körbejártam a négy évszakos témát.Ahány gumist megkérdeztem mind azt mondta városba kis futásteljesítményhez jó.Ha sokat megyek akkor viszont ne cseréljem le őket.Hát én napi 300 kilómétert.Két harmada pálya.És semmi gond velük.Épp ma teszteltem 180-al.Egy kettes bravo nem akarta érteni,hogy feltart.De aztán csak rájött nagy nehezen.
Rakott már fel valaki ilyen kínai felni közép emblémát? Ha jól látom ez hátul öntapadós, de a felnin nem figyeltem múltkor hogyan van gyárilag felrakva. Az is matrica? Gondolom nem, mert rég levertem volna a kärcherrel 😁