ALFI1562010-02-20 19:58:26 // 6528
Akkor a magam nevébe beszélek.Én biztos nem megyek már bele ilyenbe.Úgy érzem innen már megjöttem!Marad úgy ahogy a nállunk okosabbak kitalálták megalkodták.Így pénz marad meg a zsebembe és megmentem magam egy kis gondtól,bajtól,nyűgtől.
pettinke2010-02-20 19:57:55 // 6527
nyilván lehetséges remappal, csak... nem tudom, megéri-e a szívást, átalakítást, pénzt, utána esetleges problémákat. azt sem tudom, vizsgán kiderül-e az ilyesmi, mérnek-e olyan jellemzőt, amiből látszik, hogy nincs EGR (azaz a motor nem zabálja fel a saját kipufogógázából a szennyet)
pettinke2010-02-20 19:55:44 // 6526
300 - 400 - 500 km-enként tisztít, de ezt nem jelzi a műszerfalon. csak akkor gyullad ki a kis ikon, ha 3szor félbeszakadt az automatikus folyamat (értsd: megálltál), akkor azért világít, hogy most már ne hagyd abba. v.színűleg ezt láttad 25e alatt egyszer. (én meg 27e alatt egyszersem :)) )
GTPeti2010-02-20 19:55:02 // 6525
Szerintem is lehetséges. Minden információ és remap-sw kérdése. Mondom ezt úgy, hogy dolgoztam ilyen területen.
GEORGE2010-02-20 19:53:00 // 6524
Sainos arra várnod kell, mert én nem vágom az "englist" ennyire....
ALFI1562010-02-20 19:46:09 // 6523
Akkor fordítsd le nekem légyszí.Nem akarom megcsináltatni az biztos!De kiváncsi vagyok rá.
GEORGE2010-02-20 19:41:47 // 6522
A 6516-ban írnak róla, hogy hogyan lehet....
ALFI1562010-02-20 19:38:20 // 6521
Szerintem ebbe nem lehet belenyúlkálni ilyen téren,hogy EGR,részecskeszűrő,katalizátor kiiktatása.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-02-20 19:38:00 // 6520
persze el de nem úgy ahogy egyenlőre én :P ezek a 3km-es rövidtávok nem a legjobbak még egy 1.2 benzines is 8L-et zabrálna...
ALFI1562010-02-20 19:36:59 // 6519
Szerintem 8 körül el lehet kocsikázni vele.Én teljessen csurig tankoltam kinulláztam.Kiváncsi leszek a fogyasztásra.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-02-20 19:36:33 // 6518
szenzorokat kiiktatod akkor letilt...van benne 3om vagy kettő...
Erhard 242 (Pure Energy)2010-02-20 19:33:14 // 6517
no egy kis fogyi mérés ...ma autóztam 300km-et 3/4 gyorsforgalmi 120 tempomat + város 7,7L....
ALFI1562010-02-20 19:04:48 // 6516
És ha ebből is csak simán kiveszed akkor mit csinál?Letílt?
GEORGE2010-02-20 18:57:15 // 6515
Elképzelhető, ha a katalizátort is érezted a 156-ból kivéve, akkor ez is csak egy plusz fojtás...
ALFI1562010-02-20 18:54:57 // 6514
Miért az akkorát folyt?
GEORGE2010-02-20 18:50:24 // 6513
Hogy jobban szaladjon a verda :-)
ALFI1562010-02-20 18:05:50 // 6512
Miért is kellene kiiktatni a DPF-et?
Erhard 242 (Pure Energy)2010-02-20 17:42:44 // 6511
ez engem is érdekelne :P a fogyasztás csökkenést nem hiszem el nálam 25e km alatt egyszer tisztított a DPF....
Erhard 242 (Pure Energy)2010-02-20 17:40:33 // 6510
biztos hogy nem mivel a lambda is beleszól ebbe a játékba...tudom már rákérdeztem
1372010-02-20 16:47:14 // 6509
link
Itt azt írja az EGR-re az Alfatune-os ember az egyik kérdezőnek, hogy menjen el bármilyen chippeshez, és simán kapcsoltassa ki az ECU-ban. Sval úgy tűnik lambdajáték nélkül is oké.
Itt azt írja az EGR-re az Alfatune-os ember az egyik kérdezőnek, hogy menjen el bármilyen chippeshez, és simán kapcsoltassa ki az ECU-ban. Sval úgy tűnik lambdajáték nélkül is oké.
1372010-02-20 16:36:04 // 6508
Arról pont nem láttam semmi konkrétat:(
A DPF-ről írták, hogy a szenzorokat és a regeneket kapcsolják ki. Viszont azt is írják, hogy remap nélkül a DPF kiszedése csak annyit ér, hogy alul erősebb lesz, a max teljesítmény nem változik.
Asszem én kezdem érezni magamban a vállalkozó kedvet, leszek szívesen tesztalany, jövő héten keresek valami céget, akik egyben vállalják a DPF kiszedés+kipuff behegesztés+chippelés mókát. Nem lesz egyszerű.
A DPF-ről írták, hogy a szenzorokat és a regeneket kapcsolják ki. Viszont azt is írják, hogy remap nélkül a DPF kiszedése csak annyit ér, hogy alul erősebb lesz, a max teljesítmény nem változik.
Asszem én kezdem érezni magamban a vállalkozó kedvet, leszek szívesen tesztalany, jövő héten keresek valami céget, akik egyben vállalják a DPF kiszedés+kipuff behegesztés+chippelés mókát. Nem lesz egyszerű.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-02-20 16:00:49 // 6507
sajnos nem tudok nem értek angolul de kivi lennék rá, főleg az egr kiiktatására ...nekem azt mondta egy tuning matyi hogy mivel a lambdával van kapcsolatban nem lehet kiírni...
GTPeti2010-02-20 15:32:33 // 6506
(Sajnos nem tudom megnézni. Az átmeneti HW-emnek sok lenne.)
1372010-02-20 15:27:40 // 6505
GTPeti2010-02-20 15:09:27 // 6504
Ezek, amiket ír a fickó elég jól hangzanak. Főleg a sokkal jobban megy és kevesebbet fogyaszt...
1372010-02-20 15:06:07 // 6503
DPF delete
DPF törlés az ECU-ban, plusz a DPF fizikai kiszedése, plusz egy-két hasznos dolog. Mégiscsak lehetséges... A 280 LE sem rossz, de a lényeg, hogy ki lehet szedni a nyamvadt DPF-et.
DPF törlés az ECU-ban, plusz a DPF fizikai kiszedése, plusz egy-két hasznos dolog. Mégiscsak lehetséges... A 280 LE sem rossz, de a lényeg, hogy ki lehet szedni a nyamvadt DPF-et.
DrB2010-02-20 07:48:54 // 6502
2.4 mJTD fogyasztás, újabb személyes tapasztalat:
750 km-en 8,85 L/100km valós, márha a MOL kúton tényleg annyi liter ment bele... Fedkomp szerint 8,6 L. Mindezt +2-3 fokban végig. Ebben kb. 550km autópálya, 20km Prágán való áttötyörgés, a többi közút. Az átlag sebesség (nem röhög!) 110km/h. Németeknél Lipcsétől a cseh határig 180-nal mentem, ahol lehetett, cseh és szlovák barátainknál nem kockáztattam a vendégszeretetüket, ezért max. 150-nel.
750 km-en 8,85 L/100km valós, márha a MOL kúton tényleg annyi liter ment bele... Fedkomp szerint 8,6 L. Mindezt +2-3 fokban végig. Ebben kb. 550km autópálya, 20km Prágán való áttötyörgés, a többi közút. Az átlag sebesség (nem röhög!) 110km/h. Németeknél Lipcsétől a cseh határig 180-nal mentem, ahol lehetett, cseh és szlovák barátainknál nem kockáztattam a vendégszeretetüket, ezért max. 150-nel.
DrB2010-02-20 07:42:41 // 6501
Szerintem is normális, nálam is így van.
1372010-02-19 23:12:29 // 6499
:) Nem erre gondoltam. A motor lámpa égve is marad, egész indításig.
GTPeti2010-02-19 22:54:58 // 6498
Gyújtás ráadás után az összes visszajelzőnek világítani kell pár másodpercig. Ezt hívják izzótesztnek. :)
1372010-02-19 22:43:46 // 6497
Egy dolgot kérdeznék, ne nézzetek hülyének. Kulcs behelyezése után az normális, hogy ég a motorkontroll lámpa? Gyújtás után rögtön elalszik. Vétel után szervízben azt mondták, ez a normális menete, úgyhogy azóta rá se tojtam, de most eszembe jutott. Mivel gépkönyvem nincs hozzá, ezért nem tudom benne megnézni.
ALFI1562010-02-19 22:19:41 // 6496
Ahogy megtellik.Ki hogyan használja.Mennyi a város,mennyi a pálya ki,hohy huzatja....Ez előfordulhat párezrenként is,de 100ezrenként is.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-02-19 22:15:03 // 6495
azt olvastam én is hogy ne állítsam le na de az volt a fura hogy csak 25e km-ként tisztít?
GTPeti2010-02-19 22:14:59 // 6494
Volt itt egy fél-K.
Ennek okán egy kép. Tizenegyfél ide nyolcfél oda, azért ez is egy formás vas.
Ennek okán egy kép. Tizenegyfél ide nyolcfél oda, azért ez is egy formás vas.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-02-19 22:12:31 // 6493
ez ennyi...pedig
ALFI1562010-02-19 21:57:10 // 6492
Szinte mindegyik helyen ugyan azt a programot töltik rá.
ALFI1562010-02-19 21:53:19 // 6491
Nekem van magyar nyelvű leírás,könyv stb...Na ott íra,hogy mikor kigyullad ez a kis ikon ezzel nem kell foglalkozni mert öntisztító és tisztitja magát majd elalszik.Azért jó,hogy vannak magyar papírok.
GTPeti2010-02-19 21:29:20 // 6490
no pára, no para. :)
GTPeti2010-02-19 21:28:31 // 6489
Az 25-30 százalékkal több, mint a 10évvel azelőtti konstrukció, az 1.9 8V könnyebb kasztniban. Érdekes, hogy fogyasztás terén nem sokat fejlődtek. (Tudom, hogy Euro 1000-es töréstesztű a 159, meg nagyobb, meg nehezebb, meg 200+ LE, de akkor is.)
Erhard 242 (Pure Energy)2010-02-19 21:04:37 // 6488
viszont ma indításnál jelzett a részecskeszűrő ikonja aztán hirtelen el is aludt....? nem bírja a párát? :P
Erhard 242 (Pure Energy)2010-02-19 21:02:32 // 6487
ez nem 156 ezen a téren 8,5-öt a 2,4 eszik 150-nél....
1372010-02-19 20:15:56 // 6486
Tudom, frissítenem kellene, de ahhoz fényképeznem kellene, fényképezőgépem meg nincs. Majd ha jó idő lesz, kérek kölcsön valakitől.
11,5-öt 190nél nem bánok, 150nél viszont annál inkább. Sajnos így kényszerítve vagyok, hogy gyorsan menjek:)
11,5-öt 190nél nem bánok, 150nél viszont annál inkább. Sajnos így kényszerítve vagyok, hogy gyorsan menjek:)
GTPeti2010-02-19 19:52:08 // 6485
Info: Az adatlapod szerint rossz topicba irogatsz. :)
A 11,5 egy dízeltől szerintem baromi sok még 190-nél is. Szerintem ott kéne max. 8,5-nek lennie...
A 11,5 egy dízeltől szerintem baromi sok még 190-nél is. Szerintem ott kéne max. 8,5-nek lennie...
BFMSE2010-02-18 15:56:14 // 6484
A fogyasztásra nem tudok mit mondani, de a Vmax szerintem kevés.
pettinke2010-02-18 15:40:56 // 6482
katalógus szerint a 200 lovasnak (de a 210-esnek is, hálistennek teljesen egyértelmű adatot nem találni) 223 - 225 km/h a vége óra szerint, szóval ez mondjuk határesetnek nevezhető :)
mennyi idős a dög?
mennyi idős a dög?
1372010-02-18 15:26:21 // 6481
Tegnap este le kellett ugranom vidékre, új tapasztalatokkal gazdagodtam. Fogyasztás 190-nél 11.5 (ugyanennyi 150-nél is). Vmax = óra szerint 220, Gps szerint 209. Ennél jobban sehogysem akart menni, lejtőn lefelé se nagyon. Ezek alapján jól gondolom, hogy nincs meg benne 200 ló, ugye?
1372010-02-17 20:57:21 // 6480
Nekem a max teljesítménnyel nincs gondom, illetve sztem tökmindegy, mert nem gyorsulásra használnám. A városi vezethetőségét viszont nagyon utálom, alul nem húz, és rossz a gázreakció, nagy a turbólyuk, csak ennek a megszüntetése érdekel. Ehhez meg optimalizálgatós megoldás kell. Körbenézgetek, aztán meglátom mi lesz. Legfeljebb semmi.
GTPeti2010-02-17 20:48:40 // 6479
Azért egy előre megírt program is lehet jó. Ez a dolog sem fekete-fehér. Az lehet, hogy pár százalékkal kevesebbet hoz ki, mint egy optimalizált viszont többszörösen ki van próbálva. (Amúgy a motorok szórása sem túl nagy, de persze létező dolog.)