Fórum >> Típusok >> 159

Shadin2018-07-01 10:16:36 // 110058
Köszi! Van benne pénz is meg munka is, azért gáz, hogy gyorsabban épül le mint ahogy képes vagyok karbantartani :-(
csokagm2018-07-01 09:48:32 // 110057
A micran kívül😁😁
csokagm2018-07-01 09:48:11 // 110056
Telefon színei ide vagy oda nincs miért szegyenkezned:)
csokagm2018-07-01 09:47:39 // 110055
Az 5 henger az 5 henger. Oké, én most beszari voltam és 2.0at vettem, neha hiányzik is a hangja:)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-07-01 09:37:20 // 110054
most néztem egy autógyártási folyamatot elszaladt a technika nagyon... a motorhoz pl a főtengely öntött állapotban jön a helyszínen marják méretre, a motort csak robot rakja össze a hf-et stb is az rakja rá egyedül a csavarokat húzza meg az ember azt is brútuszos csavarnyúzóval ami az adott motorhoz az összes lehúzási értéket továbbítja az adatbankba de ez minden munkafolyamatra igaz ... szóval szar nem jöhet ki a gyárból :)
mex862018-07-01 01:48:07 // 110053
mondjuk nem busso...
de volt sor5 166om is, 159em is, előbbi nagyjából ütött mindent nálam.
Talán csak a V4-es fogaskerék vezérlésű motorom említhető egy lapon vele hangélményt tekintve :o)
mex862018-07-01 01:45:45 // 110052
Off v6-om van perpill. Bármikor odaadnám hangügyileg egy sor5ért....Azonnal, kérdés nélkül.
Shadin2018-07-01 00:00:46 // 110051
A fehér kérlek szépen egy GT-R fényezésű Micra :-)
Köszi, de a telefon sokat segít rajta színileg.
Shadin2018-06-30 23:59:27 // 110050
Megcseréltem őket, mert piroskával mentünk hangversenyre a MüPa-ba.
A 145 a megjelenős autó :-)
Shadin2018-06-30 23:27:52 // 110049
Gyere!
Haddel2018-06-30 23:04:11 // 110048
Azigen ,jól le ült!
Giuntini2018-06-30 19:20:44 // 110047
Az teny😊 Embertelenül jó hangja van! Ezt Pityu is mondta! De benzinben az Alfa vagy sor 4 vagy V6! Nincs alternatíva😊! Kellene egy Busso jellegű V6! !! Most már eldöntöttem! Veszek még az ősz előtt egy 145 TS-t vag egy 147 Eco-t. Ma Bmw-s haverjaim megint kikezdték at Alfát. Baromi jó ez az 5 hengeres dejzel, de ma is ràjöttem, ma még a 81 éves Édesanyámra sem tudtam ráhozni a ftászt a 62-es úton 130-al a kanyarokban. Egyszerűen a 159 2.4-nek nincsenek határai. Kell egy olyan autó, aminek vannak határai! Az autópályán az M7--en .Édesanyám 160-ál elalszik. Megkérdezi, miért megy mindenki ilyen lassan.
Egy 145 1.4 Ts vagy egy 147 1.6 Eco! Bármikor ezekkel a határon tudok autózni. A 159-el képtelenség! Sokkal többel bemegy a kanyarba, mindenben többet tud... És akkor ott van az ellenőrizhetetlen faktor, a BMW-s egyterű, aki szembe áttér tegnapelőtt az én sávomba. Jó egy kicsit félni az autótól:)
Roll19832018-06-30 18:20:14 // 110046
Másik hármat is törd el, aztán irány a stancefest! :D
Macccy2018-06-30 17:58:28 // 110045


All I need is a Low Rider' ...

Nagyot koppant Batta határában, egyből tudtam, hogy a törött rugó lejjebb ugrott. Nyilván nem egészséges ezért most leteszem, ha nem muszáj nem mozgatom, de basszameg .. AlfaCity előtt. Ilyen nincs baszki.
Don Gombóc2018-06-30 17:06:23 // 110044
Ráadásul nagy az esély rá hogy a csomagtartójában találsz egy tégely vazelint. Én nem mernék tétébe ülni ismeretlen mellé, meg amúgy sem.
Macccy2018-06-30 16:29:09 // 110043
Beálljak oda a fehérke elé, hogy kitakarjam? 159 -ekből sosem elég :DD
csokagm2018-06-30 14:44:04 // 110042
Nekem is ez jutott eszembe a képről.😁 na meg hogy mi az a fehér, es hogy nagyon szép a porta:)
csokagm2018-06-30 14:42:39 // 110041
Hogy mondhatsz ilyet, egy othengeresben ulve?:) Nekem ha valasztanom kéne inkabb 5 hengert vennék mint hatot:) sokkal szebb hangja van.
WarbiRunner (Gyuri)2018-06-30 14:25:49 // 110040
Az oké, hogy a kis 'breadvan' áll a tető alatt. A következő lépés, hogy kiteszed majd a feketét az utcára, ki tudj állni rendesen :-DD
Shadin2018-06-30 13:19:15 // 110039
Csendélet
Vittorio1592018-06-30 11:53:43 // 110038
http://www.jtd-performance.com/en/egr-blanks/egr-afdichtset-1.9-jtd-16v-2.4-jtd-20v-detail

Egy olyan ovális fém lemezt kell berakni az EGR bevezetőjébe. Gyakorlatilag ennyi, szerelőnek max 15 perc kavéval együtt.
Nekem is ugyanígy hidegen rángatott annó. Cseréltem előtte EGR-t ugyanúgy szar volt. Lendkereket neztem, turbó geometriát minden lófaxt...aztán ez oldotta meg végleg. Az EGR az ilyen sajnos azt le kell vakolni és ki kell írni, nincs mese.
Shadin2018-06-30 10:54:35 // 110037
Tarkón csapott :-)
Giuntini2018-06-30 09:51:32 // 110036
...inkább egy konszolidáltabb V6 280-300 Le teljesítménnyel szívómotorral.
Giuntini2018-06-30 09:40:40 // 110035
Szerintem nem sok értelme van egy 5 hengeres fejlesztésének....
Macccy2018-06-30 09:40:10 // 110034
Amióta a 145 -öt hajtod, ki vagy fordulva önmagadból :DD Mit tett veled az a gép ... B)
Smith2018-06-30 08:54:39 // 110033
de nam Alfa, és ezzel elvágta magát nálunk :D
csokagm2018-06-29 23:22:15 // 110032
Audinak van 5 hengeres turboja. Ultem TT Rsben, gyönyörű hangja van és brutal jól megy.:)
Kisvuk2018-06-29 22:57:17 // 110031
Sziasztok ! Keresek 159 SW-re tetőcsomagtartót . Nincs korlát az autón. Gyári első sorban , de meghallgatok mást is ha akad.. Köcce
TürelmiZóna2018-06-29 21:52:06 // 110030
Köszönöm! :)
Hát én ehhez már túl balfasz vagyok! :D De legalább tudom merre keressem a megoldást.
Giuntini2018-06-29 18:44:34 // 110029
Nem volt javított! Ez egy tökéletes 166 hengerfej volt, ami az enyémre ment volna fel. Ez volt amit felraktunk volna, ha nincs a vadiúj.
Shadin2018-06-29 18:44:08 // 110028
Ez nem a javított volt, hanem a jó, de használt.
Roll19832018-06-29 18:42:15 // 110027
Rugózáskor nincs hangja, csak kormány tekergetéskor.
RomeoOne2018-06-29 18:38:14 // 110026
Biztos jót tettél egy már egyszer javított hengerfejjel valakinek, amit a magadéra nem raktál volna fel :DDD
Giuntini2018-06-29 17:22:30 // 110025
Nekem városi használatra pont elég lenne egy 1.4-es 145 TS vagy egy 146 Eco TS.
Giuntini2018-06-29 16:45:40 // 110024
Hál Istennek eladtam a bontott 166-os hengerfejet. Legalább valakivel jót tettem, akinek szüksége volt rá....
WarbiRunner (Gyuri)2018-06-29 14:20:19 // 110023
Ki tudja :-) Én baromira nem hittem a downsizingban úgy egyáltalán. Aztán egy hete vezettem petbalog cartást Giulietta-ját. Nem állt össze az agyamban az élmény. Hogy a f..ba megy így egy egynégyes?? :-)
Persze én se vennék soha 3 hengeres ezres benyást önszántamból. Max Wartburgot nosztalgiázni. Aztán lehet egyszer valaki kipróbáltat velem egyet és meggyőz :-DDD

Egyet sajnálok nagyon, hogy semmi esély már 5 hengeres benzines (esetleg turbó) motorra a jövőben. Arra nagyon tudnék vágyni. Egy Giulia sor 5-ös 2.2-es turbóval az orrában. Persze hosszában. Fincsi lenne. :-)
WarbiRunner (Gyuri)2018-06-29 13:39:16 // 110022
Ha ki-be rugózáskor is csinálja, akkor a felső lengőkar felé keresd a bűnöst. Szemre nem látszik, ha baja van a szilentnek, sőt igazából nem lóg, nem kopog, csak nyekereg. Én cseréltettem a jobboldalon, mert zavart, de eltettem a gyári lengőkart, mert egyébként semmi baja, lehet elmenne még egy 100-ast úgy nyekeregve :-D
Roll19832018-06-29 12:32:50 // 110021
Srácok,

Nem szeretnék ágyúval verébre lőni. Kormány tekergetéskor nyiszog valami bal elől a futóműnél, de szemre egyik szilent sincs szétmenve. Hogy a fenébe azonosítanátok a dolgot? Kompletten nem cseréltetném a futóművet, mert 1. felesleges, 2. írtó drága. Nagyon nem bánnám, ha a felső gömbfej lenne. :)
Shadin2018-06-29 11:43:17 // 110020
A Vinyálé az kell bakker még ha a technika szar is alatta. 3 hengeres motor hengerlekapcsolással...
Mi a fax jöhet még? Lassan tényleg a villanyautózás lesz az autózás...
csak legyen benne fogantyús roló kiakasztás...
Shadin2018-06-29 11:41:11 // 110019
Ezek a vívmányok döntik romba az autózást bakker.A Ford mekkcsinálta. Bezzeg a szarolaszba be is kell hajolni hozzá, hogy utána egy mozdulattal ki tudd szedni. Faszom a sok műkörmös idiótába...
Shadin2018-06-29 11:39:17 // 110018
Ide szántam, hogy mennyire el tudnak menni egy egy oldalon kiemelhető rolótól...
Mekkora újítás! Ja, csak a zsinórig kell behajolni és kihúzható? Húúú de durva...
Erhard 242 (Pure Energy)2018-06-29 10:27:13 // 110017
:DDDDDDDD most hallgatom... szánalom
droberto2018-06-29 10:26:55 // 110016
TC - Focus, napszemüveghez - by Csikós

Szerintem a 45 topicba szánta. :)
droberto2018-06-29 10:25:20 // 110015
Azzal nem ment.
KKL-el.
Shadin2018-06-29 09:58:20 // 110013
"Akad itt egy olyan újítás is, ami bénává degradálja az eddigi összes, kivehető rolót. A széles rudat a bal végén tartja csak fixen az illesztőcsap, a jobb végénél sín van, húzószíjjal. Ha ki akarom venni, megrántom a zsinórt, kikattan a retesz, és a műanyagban kialakított sínben kicsusszan a roló jobb fele – egy kézzel kivehető tehát. Visszafelé ugyanilyen egyszerű a művelet: bal oldalon beakaszt, jobb oldalon a sínbe illeszt és betol kattanásig. Pokolba az összes többi megoldással. Az úttörő roló mellett megtartották a másik Ford-zsenialitást, az automatikusan kiugró ajtóélvédőket is. Apróságok, de ilyenek miatt tud az átlagosnál is jobban megszeretni valaki egy amúgy jó kocsit."
yani🍀2018-06-29 09:35:01 // 110012
Fűzd ki az ajtóból a kábelt és húzd be az új ajtóba! Nem nagyobb meló, mint behúzni az autóba.
antonov2018-06-29 08:07:03 // 110011
Igen, ezt írják abban a topikban is ahonnan ezt másoltam. Te ELM-el írtad át?
droberto2018-06-29 07:53:06 // 110010
Nem teljesen értem ezt, de a kódokat az ELM engedi átírni/leokézni, de nem jegyzi meg (ha vissszamész a régi kódot látod).
A KKL-es kábel át is írja rendesen.
antonov2018-06-29 06:59:46 // 110009
Lehet te is megtaláltad ezt már: "Tried this using the KKL cable and it worked fine. For some reason the ELM appears to work, but fails in the background and doesn't save the injector code."
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak