Fórum >> Típusok >> 159

TürelmiZóna2018-07-02 20:03:21 // 110102
Ilyenről lenne szó.
TürelmiZóna2018-07-02 20:02:07 // 110101
Jó estét! Kopott 159 kulcsházat mennyire macera cserélni?
Illetve lehet-e egyáltalán cserélni?
Roll19832018-07-02 19:09:15 // 110100
De most, hogy mondjátok lehet én is /55-öt veszek rá következő guminak.
Roll19832018-07-02 19:07:15 // 110099
Nálam a TI, télen R17 225/50-nel fut, de elég gyakran leér az alja nyomvályúknál. Síeléskor is úgy mentem fel a szálláshoz a keréknyomba, hogy a lábamat is felhúztam. :D :D
TürelmiZóna2018-07-02 17:28:33 // 110098
Köszönöm szépen! :) Bocsáss meg, hogy csak most, de annyi a dolgom, mint a kosnak ősszel és nem mindig marad idő böngészni! :D
PBali2018-07-02 16:19:45 // 110097
Amúgy tiszta M1-es mindkettő, ha belső sávban nyomulsz, nagyobb eséllyel megúszod...ennyit a jobbra tartásról :-)
olahzolee2018-07-02 16:15:52 // 110096
Igen, 225/45 R17 van rajta nyárinak
Nem az ár miatt vettem ezt(téli /50), igazából amikor vettem az autót ajánlották a /45 öt, hogy “az a tuti, az való rá” kanyarokban így is van.
A koptató elől gumi, pont ezek miatt, hogy ne a festéket túrjam le az orráról, a vége az lesz, hogy következő szetonban kap egy 225/55gumit, és remélem megoldódik
Jah és Bali, pontosan az általad említett utak a gázabbak...
PBali2018-07-02 16:04:59 // 110095
Hali, én is győri utakon gurulok, 19-es felnivel, gyári méretben, 2 cm-es ültetéssel (Ti) és nem volt ilyen gondom, mint neked. Én is azt néztem, hogy bár a /50-es kicsit jobban néz ki, de valószínű 225/55-ös 17-es gumit veszek a téli felnimre, mert a gumiméret váltó szerint is azzal járok a legjobban...Néztem az autódat a Rieglernél nemrég, szerintem esélyes, hogy az első koptató is leér jó pár helyen...Tetszik nekem is, de az amúgy is erőteljes orr részt még előbb lekoppintja vele, pláne szar úton. Motorvédő talán egyszer ért le nekem, egy brutál nyomvályús útszakaszon (talán a Szt.István úton, vagy a Szigethy Attila úton), de se előtte, sem utána. Reméljük a méretváltás megoldja a problémádat.
Rolcho2018-07-02 16:02:26 // 110094
Nálam a 215/55 R16 miatt ért le mindenhol (a legkisebb gyári méret az enyémhez), de amióta a TI 19-es felni van rajta 235/40 R19 gumival, suhanok az úthibák felett. Úgyhogy télre is inkább 18-as felniben gondolkodom. A felnicsere óta egyébként a kilométeróra is pontos sebességet mutat.
Smith2018-07-02 15:25:48 // 110093
höhö, pont egy Alfa :)

Tocke2018-07-02 15:06:30 // 110092
Az pont 10mm-rel teszi lejjebb az autót, mint a gyári 225/50R17. Annyi elég is.
RomeoOne2018-07-02 15:03:44 // 110091
A 225/45R17 az oka a dolognak, nem kell tovább keresgetni, meg magasítás meg egyéb hülyeségeket beleképzelni. Csak a rendes méretet kell venni a kocsira, nem az olcsót.
Liquid2018-07-02 15:03:12 // 110090
Teljesen jó megoldás a /55, de azt is tudni kell, hogy ami most van neked az is kb. 1 centivel csökkenti a hasmagasságot, a gyári állapothoz képest.
Tehát nagyjából egy TI-t használsz :)
Ami viszont fura, mert nekem sose volt gondom a hasmagassággal. Nyilván nem egy telekjáró...
A hosszú első túlnyúlás inkább tud meglepetést okozni, ha az ember nem figyel rá.
Tocke2018-07-02 15:00:28 // 110089
Megírhatnád, pontosan mekkora abroncsok vannak az autón. Elég érzékeny a 159 már 5-10 mm-re is. A nyári kerék nálam 225/55R16 (a kiváló útviszonyok miatt), de bizony egy nyomvályús részen, pl Győrben is simán súrolja az aszfaltot az alsó motorvédő.
olahzolee2018-07-02 14:55:19 // 110088
Igen R17, de kovetkezo szezonban szerintem megprobalom a /55öt akkor vagy nem tudom
Zolibácsi2018-07-02 14:49:30 // 110087
17" ra lehet /55 is tenni.
Liquid2018-07-02 14:46:13 // 110086
ja bocs, most látom nem TI, mindenesetre a gyári méret alá menni nem szerencsés
Liquid2018-07-02 14:45:14 // 110085
225/45R17? ha igen, akkor ne csodálkozz, már az alap 17-essel is erősen kompromisszumos a TI, ha még z alá mész akkor meg pláne.
fazek2018-07-02 14:40:08 // 110084
Szerintem a gumi méretével lesz a baj. Nekem is leért az alja amikor megvettem a kocsit,minden úthibánál zabszemmel a hátsómban közlekedtem, igaz nálam 205/55 16" gumi volt rajta. Most 225/45 18" ezzel még soha nem volt ilyen gondom pedig csak 14mm-rel van feljebb a kocsi. De a téli 225/50 17" se ért még le sehol.
Reechyke2018-07-02 14:40:07 // 110083
Nälam az a 2 centi pl ami a teli nyäri magassäg között van az egy mäsik galaxis. Nekem a teli 16-os kerekekkel er le mindenhol, a 17essel meg sehol. Nekem ez igy megoldotta a problemämat...
olahzolee2018-07-02 14:29:46 // 110082
Biztos vagyok benne, hogy hülyén nézne ki. Oké a nyári gumim /50helyett /45...
Számomra is ez az idegesiítő, hogy más ember porbab@%#ott autokkal furikazik...nekem Győrben csak az elmult honapban ketszer az alja leert, 40el se mentem, elottem meg mindenki szalguldott akkor is..l barátnőmék udvarára beállni nem tudok vele, leér az orra (anno az G astrámmal nem is gondoltam, volna, hogy valaha ez gond lehet)
Ezert is írtam, hogy rossz poénnak hangzik, de igaz...
Smith2018-07-02 14:25:53 // 110081
Ez már csak azért is hihetetlen kategória, mert az enyém Ti, de még soha nem vertem oda az alját sehol. Nem nézne ki hülyén, ha magasítanál rajta?
olahzolee2018-07-02 14:21:17 // 110080
Sziasztok!
Ez sokaknak poénos lesz, de komolyan gondolom...nekem már kezd betelni a pohár...
Tippeket szeretnék mit lehetne kezdeni, hogy az én drágám kicsit magasabb legyen... konkétan arra gondolok, hogy ne érjen le az eleje/alja kisebb úthibákon, fekvőrendőröknél( kerülgetem én, meg is állok sokszor es lépésben megyek át rajtuk de van, hogy ez kevés),vagy akárhol máshol amit nem az elmúlt egy évben aszfaltoztak...szombaton sikerült tolatva letépni az alsó motorvédőt a kapunkon kifelé menet hurrá
A drágám 159 sw 2.0 2010: tudtommal nem ültetett, gyári magasság.
Nagyobb rugó,gátló?
Air-t gondolom papirozni lehetetlen...emiatt eladni nem szeretném, de már a kellemetlen szintet nálam átlépte ez a helyzet
Shadin2018-07-02 14:17:55 // 110079
Nem túl sok időd maradt :-( Találj ki valami mindkettőnknek jó konstrukciót és vidd az enyémeket. Csinálunk egy szerelős napot a héten.
Macccy2018-07-02 14:00:58 // 110078
Csao,

Tyíííí nem nagyon szeretnék ideiglenes rugót tenni bele, szeretem elvarrni a szálakat rendesen :) Shadinnal szerintem hamar meg tudnánk csinálni a cserét is, csak lőnöm kell rugót.



Esetleg ha forrást tudtok, akkor ne tartsátok vissza, tehát TI hátsó rugesz kettő darab, nemszar minőség, nemtörős, rendel !

B)
Macccy2018-07-02 13:58:21 // 110077
Fú ez jólhangzik, ha csak ennyi lenne .... Már csak rugót kellene lőni gyorsabban, mint az S.O.S mert vészesen közeledik a szombat és nem szeretnék kitérni előle. Se offal menni.
Corben2018-07-02 13:40:09 // 110076
Szeva Vittorio 159,
Csomagtér ajtó leszedésre készülök, mert megindult az ajtó alja....
Ha nem gond felhívnálak valamikor....
Corben2018-07-02 13:38:15 // 110075
Szeva Macccy,

Van egy törött, de használhaó TI rugó nekem, ha SOS kell, aztán majd ha megjött az új és kicserélted, visszaküldöd nekem.
Elküldjem?
Tom852018-07-02 12:20:29 // 110074
Nekem is berlina, dönthető bőrüléses és simán kiszedtem a szivacsokat mindkét oldalról. A csomagtartót csak azért nyitottam ki, hogy kicsivel több fény legyen! :)
WarbiRunner (Gyuri)2018-07-02 12:19:38 // 110073
Bár ahogy nézem az sw-nek teljesen más ez az egész kerékdob valahogy.. :-) Nagyobb a nyílás rajta, gondolom kifér a szivacs.
WarbiRunner (Gyuri)2018-07-02 12:15:45 // 110072
Attól függ...nekem, igaz berlina, de dönthetőek az ülések. Lehet onnan kezdeni és elfeszegetni a kárpitokat, de mindenképp többet kell ennél bontani, mert a lengescsillapitó feletti üreg tele van csillapító szivaccsal. Kettő is van benne és csak oldalra jön ki, az utastér felé nem. Szóval a kerékdob kárpitot is el kell feszíteni. Akkor meg már kb 4 patenttal több kiszedni.
olahzolee2018-07-02 12:13:55 // 110071
Turtle műszerfal ápolóspray én a citromosat nyomtam
csokagm2018-07-02 11:00:57 // 110070
Kozepkonzolt mivel takaritjatok? En barmivel letorlom foltos lesz. Jo lenne ha gyönyörű sotetfekete lehetne újra:)
katbal2018-07-02 09:10:05 // 110069
Az SW-nél nem kell leszedni a csomagtérkàrpitokat! Tàmadj az utastér felöl! 1 csavar fogja a hàtso ülés hàttàmla oldalpàrnàjàt. Ha azt a csavart kiveszed és elöre feszegeted kicsit az oldalpàrnàt, akkor simàn hozzàférsz a felsö csavarhoz. 1 perc és nem törik semmi.....
156er2018-07-02 08:52:01 // 110068
Köszi idáig már eljutottam. Leszedtem azzal nem volt gond. A kérdés, hogy ez valami univerzális patent lehet? Van esély sima autósboltban kapni?! :)
Ma utána nézek pár helyen...

Kösz.
Vittorio1592018-07-01 22:47:54 // 110067
Egyébként nem kell kivenni a burkolatokat,eleg csak megkezdeni aztan ha mar hozzáfér az ember lehet csavart lazítani
mex862018-07-01 21:19:20 // 110066
750 :) volt 800-am is, de ezt jobban szeretem, jó kis nyers, még karburátoros holmi :)
és kb örök életű.
átmeneti motornak szántam, ennek már 5 éve...
Szabister2018-07-01 20:43:57 // 110065
Link Elsőnek az alsókkal kell kezdeni aztán az oldalsókkal. Mert akkor nem tudod átbujtatni a háttámla zárján.
Smith2018-07-01 20:38:26 // 110064
Nem "szinte"... lehetetlen. Törik, pattog q anyját annak aki kitalálta ezt a buzi patentot.
alfa155gyuri2018-07-01 19:46:16 // 110063
Jó kis VFR800? :)
Vittorio1592018-07-01 16:58:33 // 110062
Hehe,most cseréltem csomi ajtot...hat.. szinte lehetetlen leszedni ugy hogy ne torjon valami. Csavarhúzóval kell kimozgatni, aztan letepni 😁
Nekem az egyik muanyag is letort nem csak a feher patent, de 3 tartja meg 10 csavar azert az boven eleg.

Szerezz uj patentokat es csak ki kell szedned a regieket aztan meheznek bele az ujak.

Egyébként a 10db torx csavart kell kicsavarnod,ebbol 1 a lámpa buraja alatt van!
Meg par el van takarva muanyag fedovel.

Egy kep a boritas nelkuli allapotrol hatha segit

Nem bonyi amugy hajrá😁
Macccy2018-07-01 16:03:14 // 110061
Csomagtér kárpit kiszedéséhez tudtok ajánlani lépéses leírást? Pityukománál nem találtam konkrétan erre. Pontosabban a lengéscsillapító/rugó csavar kiszedéséig kellene eljutni, ehhez kellene bontani.
156er2018-07-01 13:12:05 // 110060
Üdv.

Valaki cserélt már az sw csomagtérajtó belső nagyobb műanyag borításának a négy patentját?! Nálam el van törve mind a 4 és nyekereg.....

Kösz.
RomeoOne2018-07-01 10:17:02 // 110059
Úgy hívják, hogy minőségbiztosítás. Kell is, ha ppb szintre akarják a gyártási selejt szintjét szorítani. Ha azt mondom, hogy 1% selejt, az nem tűnik soknak, de ha valamiből gyártanak 1 millió darabot, akkor az azt jelenti, hogy gyártottak 10ezer selejtet.
Shadin2018-07-01 10:16:36 // 110058
Köszi! Van benne pénz is meg munka is, azért gáz, hogy gyorsabban épül le mint ahogy képes vagyok karbantartani :-(
csokagm2018-07-01 09:48:32 // 110057
A micran kívül😁😁
csokagm2018-07-01 09:48:11 // 110056
Telefon színei ide vagy oda nincs miért szegyenkezned:)
csokagm2018-07-01 09:47:39 // 110055
Az 5 henger az 5 henger. Oké, én most beszari voltam és 2.0at vettem, neha hiányzik is a hangja:)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-07-01 09:37:20 // 110054
most néztem egy autógyártási folyamatot elszaladt a technika nagyon... a motorhoz pl a főtengely öntött állapotban jön a helyszínen marják méretre, a motort csak robot rakja össze a hf-et stb is az rakja rá egyedül a csavarokat húzza meg az ember azt is brútuszos csavarnyúzóval ami az adott motorhoz az összes lehúzási értéket továbbítja az adatbankba de ez minden munkafolyamatra igaz ... szóval szar nem jöhet ki a gyárból :)
mex862018-07-01 01:48:07 // 110053
mondjuk nem busso...
de volt sor5 166om is, 159em is, előbbi nagyjából ütött mindent nálam.
Talán csak a V4-es fogaskerék vezérlésű motorom említhető egy lapon vele hangélményt tekintve :o)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak