Fórum >> Típusok >> Giulietta

AlfaWatch2018-01-11 12:45:22 // 9481
Hivtam a szervizet, szerdan viszem es akkor megtudni a dolgokat. Majd megirom, hogy mit talaltak.
Zolibácsi2018-01-11 12:02:09 // 9480
Igen gyári. Szerintem minden képen szét kell szednem az ajtot
Wolf2018-01-11 08:40:29 // 9479
Gyári a hangszóró? Nekem zárlatos lett hangváltó, elhárítás után csinált ilyent egyenlőre ideiglenesen van, valhol kontakthibám van.. Esetleg érintkezési hiba, oxidáció, nem feltétlen hanszóró.
Piritu - 1.000.0002018-01-10 21:59:09 // 9478
Ki kellene olvasni az airbag tárolóját.
AlfaWatch2018-01-08 11:55:59 // 9477
Van valakinek otlete, hogy mitol jelzett hibat a legzsak inditaskor? Egy sipolad airbag problem ownersmanual kiiras majd elalszik a lampa es a kiiras is eltunik kb 10-15 secig vilagitott. kesobbi inditas utan semmi. Eddig ketto alkalommal csinalta.
Arra lettem meg figyelmes, ha leallitom ,majd ujra beinditom a motort kis ido elteltevel enyhe benziszagot erzek a legbeomlok felol.motorter felnyit, sehol benzin es benzinszag. Szerintetek?
Piritu - 1.000.0002018-01-07 20:32:16 // 9476
A helyetekben először a hangszórót nézném meg. A leírt jelenség tipikus, amikor a pillére bevetető finom sodrott huzal megtört, vagy a végét rögzítő ragasztó elengedte. "nagy hangerőn rezonál a hangszóró" - szabadon leng a vége és nekiütődik a membránnak, néha nem is ér össze. Ilyenkor elhallgat. Sokszor javítottam már emiatt hangszórókat a hangosító rendszerben.
István0022018-01-07 19:29:19 // 9475
Nekem is csinálja. Majd tavasszal kicserélem a kábelt.
pettinke2018-01-07 16:34:26 // 9474
potméter biztosan nincs (gondold meg, hogyan lehetne akkor a kormányról gombokkal vezérelni). félvezetőkkel oldják meg az ilyesmit manapság.
hangszóró helyett sokkal inkább a hangszóró kábelezésére gyanakodnék: átmenet az ajtóba az A-oszlopból (csatlakozó van), illetve a hangszórón lévő csatlakozó.
Piritu - 1.000.0002018-01-07 13:18:30 // 9473
Nem hinném hogy a rádióban potméter van.
Sokkal inkább hangszóró hiba lesz.
Zolibácsi2018-01-07 09:02:37 // 9472
Sziasztok párom Giuliettajaban alacsony hangerőn néha elmegy a jobb oldali hang elől. Ha hangosítok akkor vissza jön, de nagy hangerőn rezonál a hangszóró. Kérdés, rádió potmétere vagy hangszóró a rossz? Én inkább a hangszóró tekercselesere gyanakszom. Szét szedni most nem akartam az egész ajtót ez miatt. Ha cserélni kellene mit ajánlotok?
'''''2018-01-04 11:31:24 // 9471
Köszi a segítséget! :-)
petbalog2018-01-04 08:37:37 // 9470
Mivel hétvégén mi is megfutottuk nálam ezt a kört a szerelőmmel, én is inkább Poteka kolléga 9424-es hozzászólását javaslom. A teljes kábelköteget szerintem bajos lenne cserélni amúgyis, mivel eltűnik a tetőben előrefelé, valahol ígyis-úgyis meg kell bontanod a gyárit, bár biztosan van módja az egész cseréjének is, de szerintem többe kerülne a leves, mint a hús és a kasztnin belül úgysem fognak eltörni sosem. Hálistennek enged a gyári kábelköteg, a tetőből tudtunk pár centit hátrafelé húzni, így nagyobb részen tudtuk cserélni egyesével, mint ahol csomagtérajtó nyitásnál mozognak a kábelek. Egyszerűen nem akartam megvenni a javítókészletet én sem 50 ezer környékéért mindkét oldalra...
lapisgergely942018-01-04 08:07:34 // 9469
Hogy egy frappáns Opeles hírdetésből merítsek: B*sz*d; a márkaszervíz az aztán NEM vicc :D !

A debreceni AutóMéry márkaszervízben nem tudtak nekem megkeresni egy vízcsövet 3 nekifutásra (keresték az "Exhaust system" alatt is...sic), amit utána én ePer-ben 3 perc alatt megtaláltam. Ez azért volt gáz, mert háromszor jártak a motortérben is, mivel személyesen vittem el az autót, hogy megkeressék a szivárgó csövet ami szabad szemmel látható a motorburkolat levétele után.:D

A következő nekifutásuk az volt, hogy olajcserére kértem volna árajánlatot telefonon, és mondtam nekik, hogy extra sürgős. Azt a választ kaptam, hogy küldjem el emailben nekik az autó adatait, és még aznap megkapom az ajánlatot... Ezkörülbelül 1-2 hónapja lehetett... :D
'''''2018-01-04 07:06:54 // 9468
Egyébként akkor már leírom:
Hét elején hívott a szerelőm,hogy épp a vezetékeket nézi a csomitartó ajtóban,de törött volt az autó?Mondtam,hogy nem,újonnan vettük.Azt mondta,hogy össze-vissza szétvágva vannak a vezetékek meg pár javítva.Ez azért gáz mert előtte csak a pécsi márkaszervizbe vittem az autót ahol javították is a hátsó ablaktörlő hibát.Ezek szerint ilyen f@sza munkát csináltak. :-(
'''''2018-01-04 07:00:46 // 9467
Ezek átvezető kábelek.Én azt hittem,hogy van teljes vezetékköteg is.
Kazes☻2018-01-03 22:57:26 // 9466
9423., 9428. hsz. :)
'''''2018-01-03 20:17:45 // 9465
Megszakadt a jobb oldali kábelköteg több helyen a csomitartó ajtóban.
Nincs helyzetjelző,tolató lámpa és rádió.
Tudtok mondani valami cikkszámot a jobb oldali javító kábel köteg készletre esetleg?
ErHardnál megrendelném de nem találja.
Előre is köszi!
CseBali2018-01-03 07:40:37 // 9464
Köszi...
Jack és USB van a kesztyűtartóban, lehet akkor egy bluetooth-os cuccba majd beruházok... :)
lapisgergely942018-01-02 13:07:46 // 9463
Szia,

USB-n tudja tölteni a telefont, de a 3,5mm-es aux csati nem fogja tölteni.

Külföldi forumokon opciónak ajánlották a bluetooth(usb)->aux adaptert, és nem volt vele bajuk (nyilván ez nem garancia arra, hogy tökéletes, csak én nem nagyon láttam problémát vele, de nyilván nem lesz 100%ban olyan minősége, mintha direktbe streamelnéd a fejegységre a zenét).
Ehhez viszont szükség van arra, hogy a kesztyűtartódban legyen 3,5 Jack és USB csatlakozó is.
Ha minden igaz, akkor az iPhone telefonokat (legalábbis egy bizonyos verzióig) fel kell hogy ismerje iPod-ként, de az Androidos telefonoknál attól függ, hogy tudja-e kezelni a telefon háttértárját USB-n, vagy sem.
CseBali2018-01-02 09:30:41 // 9462
BUÉK részemről is mindenkinek... :-)
Én az AUX bementről szeretnék kérdezni!
Valaki használja ezt GIU-n?
lehet ezen kereszül zenéket lejátszani a telefonról?
csatlakozás után tölti is a telót (type C-s telefon)?
illetve a AUX-os bluetooth adapter-ről van valakinek tapasztalata - mennyire jó minőségű az átvitel?
köszi
petbalog2018-01-02 08:54:05 // 9461
BUÉK mindenkinek!
A hétvégén pontot tettünk a kábelezési probléma végére, ellegóztunk vele szépen, egyesével kicseréltük a kábeleket a csomagtérajtó azon részén, ahol mozognak és törnek. Jobb oldalt egy testkábel volt szétszakadva, valószínűleg azért tűnt el az összes világításom ott, bal oldalt egy teljesen, három pedig már ki volt szopósodva rendesen. Újra működik a világítás és az emblémáról való nyitás is. :) Bontott autóból kerültek bele vastagabb és puhább kábelek, hosszabban toldottuk be, mint az eredeti megoldás, forrasztás, zsugorcső, gyárival megegyező szigetelés rá, nettó 4 óra ment el vele kb. Egyébként látszott, hogy bal oldalt egy db kábelt már egyszer javítottak.
Az indulás utáni alapjáratingadozás esetében nem igazán lettünk előrébb, hibakódot az autó nem dobott ugye egyáltalán, gyertyákat kivettük, úgy néznek ki, ahogy ki kell nekik, kompressziót sajnos nem tudtunk mérni, mert vékonyabb való ebbe az autóba, mint a sztenderd és a szerelőmnek nem volt olyan feje a kompressziómérőhöz. Azóta kapott OMV 100-t, megszűnt a probléma is. Reméljük, hogy valóban csak az üzemanyag volt a ludas.
ödi1592018-01-01 13:01:04 // 9460
B.U.É.K. az Alfás csapatnak!
AlfaWatch2017-12-31 12:09:20 // 9459
B.U.É.K. Minden Kedves Alfásnak!

Már korábban megvolt a 3000-es szerviz. Kicsit meghajtottam D-ben is már, de jelentem, még 5000 felé nem vittem. D-ben kemény autó lesz. Nagy sebességgel mentem kanyarban, a kormány is kemény lesz, a fék is egy más műfaj! A motor is jobban harap.

Viszont azt néztem, hogy 1-3 fokozatban a turbó töltése nem megy fel maxra, (kb. félig jelzi), csak 4-6 fokozatokban éri el 2 csík híján a maxot.. Van valakinek erről tapasztalat? Vagy még az elektronika nem engedi a maximumot a kocsinak?
hg6idn2017-12-30 15:51:24 // 9458
Köszi! Csodás kép! Neked is Buék!
Jimmi T.2017-12-30 13:08:31 // 9457
Boldog Új Évet a Gluliettás bagázsnak :-)

Öcsi2017-12-23 17:18:46 // 9456
Karácsonyra! http://tablet.hvg.hu/cegauto/20171222_alfa_romeo_jegtanc
Zoli672017-12-22 19:23:33 // 9455
Igen, biztos nem szempont a fejlesztésnél. Csak kis Hazánkban nem jó az üzemanyag.Anno amikor kicserélték az autómat elmondták, hogy sehol máshol nincs ilyen gond.Viszont még egy autógyár sem akar megvádolni egy olajmultit. A gond az volt hogy napi első indítás után rövid kínlódás után a motor leállt. 5x volt garis szervízen, de nem tudták megjavítani.Utána kaptam egy újat, az ugyanezt produkálta, de akkor már tudtam hogy OMV a megoldás.
Sajnos csak a Dunától nyugatra hozzák Schwechatról. A többi kúton MOL van +adalék.
otci2017-12-22 13:34:38 // 9454
Szia, kiolvasni nem próbáltad még, valami hiba üzenet? Bennem is felmerült a kérdés, hogy hol tankolhatsz, illetve mennyit mész városi körülmények között? Az előző autómmal egy sima 1,6 szívóval sokat szívtam, olcsó kúton tankoltam és indításnál sokszor nem ment egy két henger, erőtlen volt a motor. Átmentem OMW kútra és egy két héten belül megszűnt a probléma, utána még 2 évig nem is volt semmi gond. Október elején amúgy nekem is előjött ez a jelenség ami nálad is, reggel indítás után erőtlen motor, 1 henger nem megy. Mivel nem volt forgalom lassan elindultam, majd pár perc után újra indítás, hiba megszűnt. Bennem is megfordult, hogy multiar probléma és írtam is az oldalra, majd megfogadva a tanácsokat elmentem egy hosszabb útra meghajtani, itt is minden tökéletes, még délután kiolvastam, de hibaüzenet semmi. Mivel aktuális volt a tankolás én is Maxxmotion 100-at tettem bele és mivel többnyire én városban használom, beiktattam minden héten egy hosszabb utat. Azóta - lekopogom - nálam nem jelentkezett újra a jelenség. A közeljövőben azért elmegyek én is egy kompresszió mérésre.
petbalog2017-12-22 12:36:10 // 9453
Mivel vezetem a tankolásaimat, utánanéztem most. Jelenleg kisvárosi MOL kút benzine van benne, azelőtt, amit említettem, hogy korábban 2x előfordult, akkor miskolci OMV volt. Ma reggel viszont megint nem produkált semmi rendelleneset... Holnap televágom OMV Maxxmotion 100+-al, aztán meglátjuk, segít-e vagy sem. Szerelőt leghamarabb holnap fogom tudni elérni, de kíváncsi vagyok mostmár tényleg a kompresszió értékekre is. Nemrég mentem vele D-ben egy erősebb kört megint, minden hibátlan...
Jimmi T.2017-12-22 12:31:33 // 9452
ha tehetem én is omv-t tankolok. ha tehetem
egy olasz gyár nem hiszem hogy üzemanyag specifikus motorokat fejleszt.
minimum 95 -ös , ennyit ír az üzemanyag igényre, és úgy is lenne a helyes ha menne is vele.
tőlünk 45 km-re van a legközelebbi ömv kút. csak a tankolásért + 100 km ?
másnak kell lennie a bibinek
Zoli672017-12-22 11:53:03 // 9451
Szia, Nem tudom hol és mit tankolsz,de üzemanyag gond is lehet.Én csak OMV-t szoktam,viszont múltkor a Kollégámnak kellettek a Shell pontok.Így 3x tankoltam Nitrot,akkor ugyanez volt nálam is a jelenség . Utána vissza OMW és megszűnt. Anno nekem cseréltek garanciában is 145 öst mert csak OMW vel indult elsőre. Szerintem először válts üzemanyagot aztán majd kiderül...
petbalog2017-12-22 11:06:57 // 9450
Köszi! Épp ezaz, hogy D-ben, nem D-ben, de fordulaton megküldve tökéletesen megy. Ma megpróbálom elérni a szerelőmet és mérni egy kompressziót és lecsekkolni a gyertyákat, bár azok 8000km/3 hónapja lettek cserélve a gyári NGK-ra.
Jimmi T.2017-12-22 09:27:58 // 9449
negatív tapasztalataim szerint fordulaton fog kijönni a segge baja. 6000- ig háromban négyben ötben dinamic módban, és ha az a baja először kiveszi D-ből aztán telerakja a kijelzőt egy csomó hibaüzenettel. másik kiszűrési mód egy kompresszió mérés . ha egyik henger jelentősen különbözik akkor az gáz. multiair
Golyszi2017-12-22 08:14:53 // 9448
Hogy-hogy ki? Alfás? passzolok.
Ismerősöm csinálta az enyém.
Haddel2017-12-22 07:52:13 // 9447
Ki ír benzines programot?
Golyszi2017-12-22 06:37:31 // 9446
Másrészről a GT-ben M32-es volt és az "gyengébb". Ott a kuplung volt az ami elfáradt és kapott egyedit. Az volt 300Nm-re tervezve. Az egyedi kuplung és kettős terhelése a gyárta által igazolt papiron, 450NM volt. utána sem döglött meg a váltó.

Így azért vannak reményeim ehhez a C635 váltóhoz. Angol fórumon is írják, hogy sokkal jobb mint az előd... majd kiderük. Úgy is megírom ha szét esik! :D
Golyszi2017-12-22 06:24:56 // 9445
utána néztem. Jók az infóid :)
Giulietta 2.0 JTD & 1750 QV
Golyszi2017-12-22 06:14:37 // 9444
Chippelve lett.
Az alul tervezettségen nem lepődök meg. GT ugyan ez a szindróma. Ha valamelyik gyenge láncszem megy, akkor kap egyedit....és így tovább :)

Ugy lett megcsinálva, hogy "A" maradt minden, "N" ben sincs lényegi változás. A D a vadulós :D Így kapcsolható és nem kapja 100%ban ezt a terhelést.


...szóval meglátjuk
petbalog2017-12-21 21:09:21 // 9443
Igazából ettől tartok én is, de amint beáll ezután a kb 20 mp után az alapjárat, minden tökéletesen működik. Így bízom benne, hogy mégsem az lesz, majd a hétvégén a gyertyákra akarok ránézni, mert korábban off autóval jártam hasonlóképp... hát némileg.
Haddel2017-12-21 18:26:45 // 9442
Box ment bele ,vagy csippeltétek?
poteka2017-12-21 17:56:30 // 9441
Csak óvatosan, mert ha jól tudom, a váltó 350 Nm-re van méretezve, ami éppen, csak meghaladja a gyári 340 Nm-es csúcsnyomatékot - jóllehet valószínűleg a valóságban alulról közelíti az autó ezt az értéket.
Zolibácsi2017-12-21 17:49:29 // 9440
Bár nekem nincs ilyenem, csak olvasgattam róla de nekem multi air hibának tűnik, egybe cseng az általános hiba leírása
petbalog2017-12-21 15:54:24 // 9439
Sziasztok!
1.4 TB Multiair az elmúlt 3 napban napi első hidegindításnál 3 hengerezett. Mármint nem vagyok benne biztos, de nagyon arra hajazott, jó pár másodpercig, 15-20 mp-ig ilyen, fordulatszám-ugrálás, rángás, pici puffogás, tehát tényleg, mintha csak 3 henger menne. Amióta ilyen hidegebbek vannak (~0 fok környéke), az elmúlt 1 hónapban csinálta kb összesen 2x, majd most az elmúlt 3 napban folyamatosan. Utána ez megszűnik és hibátlan minden teljesen, fogyasztás, menés, napi többi indításnál sincs már ilyen.
Tipp valakinek esetleg?
Golyszi2017-12-21 12:44:26 // 9438
Hát gyerekek ezt brutál lett.. :)
GT-m (1.9JTD) sem volt gyenge (Ákos keze munkája). Az volt 192 paripa és 380Nm.
A fekete mito (1.4TB 155) sport katalizátorral, sport kipufogóval, volt 170-175/300Nm.
A Giulietta (1.4TB 120) volt 140-150/290Nm.

De ez a QV.... :D
Még nem tudtam megmérni, de érzésre 260LE/400Nm felett van.

Komoly lett.

Normál módban maradt szinte minden. Annyi észrevehető, hogy 2000ford elött már van nyomaték, kitartva 5500ig. (nyomaték kontrollal)
Dynamic módban elszabadul.

Majd dobok infót ha sikerül megmérni :)
Valakinek megvan már chippelve?
Golyszi2017-12-20 07:34:40 // 9437
Abból sosem elég :)
Ma meg is piszkáljuk a szentem :D
Norby2017-12-19 19:51:15 // 9436
2-3 év múlva ;-)
Kazes☻2017-12-19 19:01:03 // 9435
Akkor jön egy Stelvio...?! ;)
Norby2017-12-19 15:48:21 // 9434
Hoppá

Méret. A teljesítmény inkább sok😆
Norby2017-12-19 15:47:19 // 9433
Azt hittem elég lesz, de eddig bírtam. Feleségem nagyon szereti, de nagyobb kell.
Golyszi2017-12-19 14:59:55 // 9432
Méretre, vagy teljesítményre?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak