Fórum >> Típusok >> GT coupé

Gyuri2016-03-07 19:07:30 // 9906
Pont én is kérdezni akartam, hogy hosszabb távon ki milyen csereintervallumot használ, a 10 ezret kevésnek, a 20-at soknak tartottam, ez tényleg akkor az arany középút, talán azért is mert mindig pályán használom az autót. :)
Köszi
Alfa GT-Csaba2016-03-06 20:05:06 // 9905
8 éve van gt-m ,mindig azt raktam bele 15 ezrenként ,semmi baj vele .
Csabo222016-03-06 18:18:14 // 9904
Köszi.
Én 5W40-as WR dieselt raktam a sajátomba és tulajdonképpen ugyanaz a motor van a GT-ben is. Nekem is a 10W40es turbo dieselt irta elő.
Csak gondoltam megkérdezem. De akkor a GT-nél sem teszek másképp. Gondoltam a WR modernebb olaj mint a TD...
Alfa GT-Csaba2016-03-06 17:47:56 // 9903
Így van ,de rakhatsz bele mindig 5w40-et
DKori2016-03-06 16:37:47 // 9902
Szia!

2005ös...így gondolom még nem dpf-es...a könyv azt írja, hogy elég neki a 10W-40es Selenia Turbo Diesel, -15C alatt pedig az 5W-40-es WR Dieselt javasolja.
Csabo222016-03-06 16:33:17 // 9901
Ciao

2005ös GT JTD-be mi a gyárilag előirt motorolaj?

Selénia 5W-40 WR DIESEL
vagy
Selénia WR Pure Energy 5W-30
vagy esetleg egyéb?

Köszi
Szunyi2016-03-06 13:16:27 // 9900
Semmivel sincs több gond a Jts-el, mint pl a Ts-el, sőt! 😉
Én nagyon is ajánlom, volt már egy pár a családban és a haveri körben is.
Persze ennél is, mint mindegyik Alfanal oda kell figyelni a rendszeres és jó minőségű kenőanyagokra és alkatrészekre, de viszont meghálálja! 😎 Én pl. csak V-Powert tankolok.
A Jts motor röviden és tömören újabb, gazdaságosabb és nyomatékosabb a Ts motoroknál.
kisspeti232016-03-06 10:40:33 // 9899
Sziasztok!

GT vásárlás előtt vagyok, és ezt a tanácsot kaptam a kétezres JTS motorról... szerintetek is ugy van ahogy a kolléga írja?.. :/

"Hali! En anno amikor nezegettem a gt-t jol korbekerdeztem ezt a jts motort. Nekem mindenki azt monda, hogy na az a motor az amit jol keruljek el. Soha veget nem ero szivas van vele mindig. Ezt itt is tobben megerositettek. En nem birom a dizelt de ezt lehet inkabb azzal vennem. Na jo a 3.2 v6 elado pedig alig van sot szinte nincs elado."

Az 1.8-as motort kevésnek érezném, a 3.2 V6 meg túl sok lenne városba, a kétezres pont ideális, de ha ti is azt mondjátok hogy JTS-t ne, akkor ezt átgondolom mégegyszer..
MugaGT2016-03-03 17:42:33 // 9898
Szia!

Gond nélkül elfér. :)
AngeloDivina2016-02-28 21:14:32 // 9897
Sziasztok! Gyerekülès befèr hátra a GT-be?
Mi a vèlemènyetek erről a GT-ről?

Köszi!
Szunyi2016-02-28 17:50:35 // 9896
Aham...meg van,csak telóról szórakozott és nem nyitotta!
Szunyi2016-02-27 11:44:13 // 9895
Valamiért nem nyit meg semmit a link! Küldj részleteket légyszi!
DKori2016-02-27 08:52:53 // 9894
Ez jól hangzik.. :)
DKori2016-02-27 08:52:17 // 9893
Szia!

Valahogy biztos meg lehet oldani, csak itt ugye nálad a felhúzógyűrű a problem (ami a Stilo JTD-ben nem volt), szóval nem olyan egyszerű.
hansgeee882016-02-26 23:41:01 // 9892
Sziasztok.

Valaki nem tudja hogy le lehet e rövidíteni a váltókart?Előző autómon csak fogtam elvágtam félbe rá az új váltógomb és kész is.
De itt is megoldható valahogy?

Köszi. :)
mesa2016-02-26 23:19:31 // 9891
IV. Alfa Romeo GT találkozó


Éves első nagy GT-s kirajzás, ezúttal Észak-Magyarország úticéllal. Gyere el, hozd az autód, magad, családod, kutyád stb.

Az esemény kb. 100 kilométeres távot ölel át. Száguldás mellett a kultúrának is hagyunk teret, kirándulunk, megállunk, fotózunk, beszélgetünk stb. Igyekszünk gyermek-autó-barát programként lebonyolítani.

Bővebben info felül a címre kattintva, az Alfa Romeo GT Hungary csoportban.
Mindenkit várunk szeretettel!
mesa2016-02-26 23:15:35 // 9890
" az 1.9jtd meg pályázni nem szeret." MI VAN ??? :D Mekkora marhaság már ez? Most komolyan, honnan vetted ezt? :)
DKori2016-02-19 19:58:50 // 9889
Szia!

Ha jól látom ePer szerint 71736422 a cikkszáma (PLUG / BUMPER BAR COMPONENTS), ez alapján lehetne kérdezősködni...vagy bontó.
MugaGT2016-02-19 18:06:06 // 9888
Sziasztok! Sikeresen elhagytam ezt a darabot az autó hátuljáról. :( Fogalmam sincs hol találok ilyet külön lökhárító nélkül..
Bati2016-02-09 16:38:38 // 9887
EOBD.BT
MugaGT2016-02-09 10:15:39 // 9886
Bicskakulcs.

Sajnos csak 1 kulcsom van csak az autóhoz. Szeretnék még egyet hozzá, de mindenhol csak kulcs házat találok. Az elektronikát ami kell bele honnan tudnám beszerezni?
MugaGT2016-02-09 08:58:42 // 9885
Köszönöm akkor nekilátok ha megjöttek. :)
yani🍀2016-02-09 08:41:19 // 9884
Le kell szedni. Meg kell fúrni a régit és a furaton keresztül egy csavarhúzóval finoman le tudod feszíteni. Ha lejött alaposan letakarítod féktisztítóval és mehet fel az új.
MugaGT2016-02-09 08:36:12 // 9883
Sziasztok!

Emblémát szeretnék cserélni elöl és hátul. Öntapadós verziót rendeltem. Kérdésem az lenne,hogy a régire kell ezt felragasztani,vagy le kell szedni őket? Mi a menete ennek?
nagyferi812016-02-03 05:23:20 // 9882
Engem is vonz elegge. De mi a gond vele, hogy ennyien tartanak tole?
gecsa2016-01-25 08:58:30 // 9881
Engem valahogy csábít a selespeed, nem tudom miért.. Édzérvet nem rudok mellette. 😁
DKori2016-01-24 02:36:41 // 9880
Egyébként még az elején pont azt akartam írni, szerintem a GT motorpalettáján mindegyiket lehet kedvelni vagy épp lefordulni róla..attól függ mik a szempontok. :)

Amikor én néztem, itthon a hasonló ársávú dízelek rosszabb állapotban voltak és/vagy sokkal-sokkal többet futottak voltak (ami önmagában nem baj, de sajnos az állapotukra is kihatott)...talán ahogy korosodik a típus, "szűkül" ez az olló is. Én is néztem két Selespeed JTS-t (de a kézi váltó szimpatikusabb volt), aztán végül még egy fiatalabb rosso TS maradt képben, de az Impression X felszereltségű volt.
gecsa2016-01-23 20:45:12 // 9879
Egyébként nem vagyok a dizel ellen, sőt... A 156 nálam manky-programmal futott, az kb megközelíti a 150 lovas gyári adatait. A chiptuning errefelé nem nagyon játszik, csak ha bejegyezteted a forgalmiba. A műszaki is úgy kezdődik, hogy alaposan kiolvassák. 😀

Kb ugyanannyi érvet lehet felsorolni midegyik mellett, és ellen is. Itt talán annyi, hogy a dízel olcsóbb megvételre. Mondjuk lehet, hogy megőrültem, de múltkor szemetszúrt egy selespeed is. 😂
DKori2016-01-23 18:54:08 // 9878
Persze...ez totál igaz...nem is azért írtam (csak lehet félre érthető volt), mindössze annyit akartam vele, h a TS/JTS GT-nél a legfelső fokozat benzineshez képest nem az az elnyújtott fajta hanem inkább pörgős. :)
gecsa2016-01-23 18:27:57 // 9877
De az egyiknél a 4000 éppen félgáz után van, a másiknál meg a vége előtt.. 😁
DKori2016-01-23 18:15:15 // 9876
Szia!

A GT-ben a JTDm 16v már másabb azért :) ebben a 6 sebességes váltó 6.-ban asszem kb 155-160-at megy 3000-nél, a TS/JTS 5.-ben 140nél már 4000 felett van, 4100 körül. Persze ettől nem hullik szét, nem is azért írtam...de tény, hogy a TS/JTS utolsó fokozata inkább pörgősebbre van véve (hogy ne körtét az almával hasonlítsunk: a volt benzines Stilom 4000-nél ~160at ment..).
gecsa2016-01-23 16:09:54 // 9875
A 156 nálam is megjárt mindent, van a jtd-vel tapasztalatom. Pályán az már zajos volt, és közel nem szeretett volna 160-170es tempomatos utakat többszáz kilométrten megtenni. Hidegben meg sosem melegedett be, ellenben jól fogyasztott..
Alfa GT-Csaba2016-01-23 11:38:16 // 9874
1,9 jtd imádja a pályát ,könnyedén megy ,és a fogyasztása kiváló ;).Nekem 7 éve van meg ,rengetegszer megyek vele napi 20-30km-t é soha semmi baja nem volt tőle !
gecsa2016-01-23 09:42:26 // 9873
A dpf itt nagy előny, mert csak azzal lehet behajtani a nagyobb városokba. A dízelek adója és biztosítása is többszöröse a benzinesnek. Ez természetesen nem egetverő összegeket jelent. Igazából szinte minden észérv a jtd mellett szól, de itt pl jtsből jobb a felhozatal. Mondjuk engem a seléniáról pont a v6 turbo szoktatott le, azt valahogy nagyon eszegette. Most liqui moly-t használok, kb fél litert töltök rá egy periódusban.

Sokat dilemmáztunk a 166 sorsán,igazából egy kormányműfelújítás kell neki, meg a kisebb esztétikai hibák javítása és kész a gyári állapot. Szinte már sajnálom beindítani ilyen rövid távokra, és átrendszámoztatni is kellene. Gondolkoztunk azon is, hogy mellé valami olcsót, de annyival nem olcsóbb a fenntartása azoknak sem, így maradt a csere. Egyelőre csak itt kint hirdetem, aztán meglátjuk. Nem rohanás ez.
DKori2016-01-22 23:22:58 // 9872
Szia!

Veszel a 166 mellé egyet? :)

Az biztos, hogy talán JTDm-ből a legnagyobb a kínálat...és (noha szvsz jobban illik az autó karakteréhez a benzin(es hang)), szerintem egyáltalán nem feltétlen ördögtől való dolog, pláne a DPF nélküli példányok (legalább egy hibalehetőséggel kevesebb...bár nem tudom kint ez mennyit ront a későbbi eladhatóságon és a fenntartási ktsgeken..). A pályázós dolgot nem értem: szerintem a (hosszabb) 6. sebesség és a nyomaték/rugalmasság miatt én pont, hogy úgy gondolnám, h jobban elemében van pályán (a TS/JTS 5 sebességes)...inkább a rövidebb utak miatt "tenné fel a kezét" (főleg télen, ha be se tud melegedni).

A JTS különösen kényes az olajra (még a 2.0 TS-től is jobban), alapból is a 10w-60as Selenia Racing-ot írják elő hozzá (de ez Neked ismerős lehet :) ), nem igazán elég neki a "kommerszebb" 10w-40 (mondjuk a 20K AR). Ez lehet a gyenge pontja. Aki (szerelő) ezzel nincs tisztában ÉS nem is sűrűn cserélik ÉS a szintet se figyelik annak könnyen kenési probléma > vezérműtengely bütyök kopás >> zsebbe nyúlós javítás lehet a vége. Szval JTS-nél mindenképp +pont ha legalább van vmi infó, h milyen olajat és milyen gyakran önthettek bele (tavaly egyik jó barátomnak néztünk egy JTS GTV-t, svájci volt, olajszint próbakor minimum alatt és szervizkönyv szerint (ami persze nem 100%-os infó, de itt már eleve aggasztó "bevallott" ómen volt) 10w-40es olajakat kapott, bő 20e-ként..bemelegedve kicsit furán is járt...szval nem lelkesedtünk annyira be tőle...).

A TS meg hát TS :) idővel a vezérlésmódosító "szólhat" benne, olajra (szintre) ennél se árt figyelni...stb.

V6 igazi aresei V6...azt hiszem nem kell bemutatni :)
gecsa2016-01-22 22:41:57 // 9871
Mondjuk idekint nem divat a nepperesdi, nem ritka az eladó autó 4-5-600k óraállásokkal sem.. A jó állapotnak viszont itt is megvan az ára. Lehet venni már 2000 ojróért os műszakis jtd-t vagy jts-t,de azok bevallottan olyanok is. Kb 3000től indulnak az értelmesek. Motoron még nagyon agyalok, hogy melyik lenne az ideális, mert elég szélesspektrumú felhasználása lenne. Bírnia kellene a napi nyolc km munkábajárást, és a 700 km pályázást is. Szívesen maradnék a hat hengernél, de sajnálnám munkábajárásra, az 1.9jtd meg pályázni nem szeret.. Szerintetek? Ts-t nem gondoltam, talán jts, de az jó?
Gyuri2016-01-22 16:26:57 // 9870
Hozzászólnék én is, picit több mint fél éve vettem a gépet, de egy évet keresgéltem. Sajnos sok a leélt példány. fényezésmentes már ritkaszámba megy, de úgy gondolom ez még az elfogadhatóbb része /mármint a fényezés/.
Érdemes a küszöbök alját megnézni, sokan nem tudják, hogyan kell megemelni az autót, és olyan szép lankás gittből kifaragott küszöböket lehet megcsodálni, hogy ihajj, ez csúnyán tud rozsdásodni...
Mindenképpen érdemes több autót is megnézni, így könnyebb viszonyítani. A szervizkönyv relatív dolog, 10-15ért a nepperek bárhonnan szereznek, általában az a buktató, hogy a könyv hátulján lévő dátum évekkel korábbi, vagy épp fiatalabb, arról nem beszélve, ha 10évig ugyan az a "toll fogott". :)
Röviden ennyi, ha még valami eszembe jut hozzászólok :)
gecsa2016-01-22 11:33:06 // 9869
Tovább folytatva a sort: mire érdemes odafigyelni vásárláskor? Jellemző rozsdásodási pontok, meg ilyesmi..
G-MANN🍀2016-01-20 22:29:57 // 9868
Én 5-ről, az elsőnél még egész gyakran :)
Alfa GT-Csaba2016-01-20 16:54:03 // 9867
Mert a futóművön kivül semmi baj nincs vele ,az meg ugyan az mint a 156-147 .
DKori2016-01-20 15:22:02 // 9866
Hello!

Vagy írd meg ide mik az elképzeléseid/igényeid/kérdéseid..sztem szívesen segítünk.
Zozo852016-01-20 11:52:25 // 9865
oké, köszi :)
Halesz2016-01-20 11:43:13 // 9864
Brad: Nézd meg az enyém, két GT-ről is vezettem :)
Zozo852016-01-20 11:40:17 // 9863
Sziasztok!

Kacsingatok egy GT felé ezért gondoltam megnyitok pár tagot hogy olvasgassam a blogokat, tapasztalatok és hibákkal kapcsolatban.
Megnyitottam 10 db véletlenszerű tagot akinek GT-je van egy semmire nem mentem vele mert SENKI nem vezeti a blogot...:( (tisztelet a nagyon kevés kivételnek)
G-MANN🍀2016-01-05 13:24:13 // 9862
" tető csomagtartó 😊 tapadókkal 😊" Zsoltiiiiii, csak az elv a lényeg, még a Brera üvegtető is kibírta, az a léányege :-)
Halesz2016-01-05 13:08:04 // 9861
én itt egy képen se látok GT-t :)
Donald2016-01-05 12:50:35 // 9860
Azt hittem h csak ennem talalok a GThez tetore bringatartot :-)
G-MANN🍀2016-01-03 18:55:47 // 9859
így is lehet, ha nincs tető csomagtartó 😊 tapadókkal 😊
http://www.google.hu./search?q=alfa+gt+bike+rack&tbm=isch&prmd=ivns&ei=oTKJVrDoMcasswH1kpQY&start=20&sa=N#mhpiv=3
Halesz2016-01-02 15:54:09 // 9858
Ledöntött ülésekkel akár két bringa is befér, első kereket érdemes kivenni. :)
DKori2016-01-02 14:57:47 // 9857
Hát igen...sajnálom (és ahogy látom bringatartót se nagyon találtam hozzá amit csomagtérajtóra stb. szokás tenni). :(

Noha nincs benne tapasztalatom, de ledöntött hátsó ülésekkel szerintem megoldható amúgy a dolog.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak