Fórum >> Típusok >> Sprint

Ferke2006-04-11 17:23:39 // 2172
Ahhoz meg túl olcsó, mert hegyaljánál 8400/db, bárdinál meg 5000/db.Csak nem irja külön-külön. furcsa.
Whiteskull2006-04-11 17:21:35 // 2171
Lehet, hogy ott készletben van. Nem?
Ferke2006-04-11 17:19:45 // 2170
De érdekes, hogy a Bárdinál meg nincs külön-külön, csak 1féle.
Ferke2006-04-11 17:10:08 // 2169
Köszi! Gyanús is volt, mert pl hegyaljában két külön cikkszámon fut: MG.5155 SZIJFESZITÖ CSAPÁGY BAL 8412 MG.5154 SZIJFESZITÖ CSAPÁGY JOBB 8412
Gery832006-04-11 16:59:33 // 2168
pb! Nade pont te????? :D Gondold végig logikusan! Nem egy síkban fut a két vezérműszíj!
Gery832006-04-11 16:44:29 // 2167
Nézd meg az előző üzit!!! Nehogy 2 egyforma feszítőt vegyél!!!
Gery832006-04-11 16:43:38 // 2166
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!!
NEM!!!!!!
Más!
Én is beszívtam ezzel!!!!
Van külön bal ill jobb a 8v-hez!!!
Más-más mértékben lóg el a blokktól!
Nézd meg a rögzítő aluidomokat!

Ferke2006-04-11 15:43:10 // 2165
Köszi!Szép lassan gyűjtöm az infot, előre is bocs a hülye kérdésekért!:)
pb_2006-04-11 15:42:28 // 2164
Ugyanaz.
Ferke2006-04-11 15:39:02 // 2163
Akkor ezzel a kormánnyal lesznek még gondok! Lehet, hoyh lepattintgatom mindenhol szépen a lakkot, ahol még maradt, és úgyhagyom...vagy lekenem valamivel.. Más kérdés: a bal és a jobb vezérműszijfeszitő ugyanaz?vagy más?
Ferke2006-04-11 15:37:54 // 2162
Na bakker. Nem erre a válaszra számítottam!:)))
Whiteskull2006-04-11 15:07:44 // 2161
1. Kárpitos. :)))) 2. Ez nem fa, hanem műanyag. Ha lecsiszolod, akkor minden faerezet utánzatot is vele együtt csiszolsz, és a végén marad egy szép fosszínű kormányod.
Ferke2006-04-11 15:04:59 // 2160
Srácok, újabb kérdés, vagyis 2 db: 1. Üléseimet újra kellene kárpitozni, tudtok erre ötletet? 2. A fakormány nagyon állatul néz ki, de a lakk le van peregve róla. Ezt elég, ha felcsiszolom, ésújralakkozom?Vagy bízzam ezt valami szakira? (Bútorosra pl?)
Ferke2006-04-11 13:08:31 // 2159
az már nekem is beugrott bőven, de eddig passzívan álltam hozzá, eddig győzött a sprint! Scott-tól letöltöttem a workshop-ot, ez állati jó, iszonyúnagy segítség lesz!:)
Whiteskull2006-04-11 12:56:11 // 2158
Na sziasztok mennem kell. Beugrott egy kis melo. :))
Ferke2006-04-11 12:56:06 // 2157
Asszem jó lesz nekem ez a link, majd este elindítom a letöltést, így nem kell szenvedni ezzel a posta dologgal!
Ferke2006-04-11 12:54:52 // 2156
Mikrofilmje? Maximum James Bond-nak!:)))
Whiteskull2006-04-11 12:53:22 // 2155
És olyanja lehet valakinek?
pb_2006-04-11 12:52:08 // 2154
88 előtti gépek, csak mikrofilmen vannak.
Whiteskull2006-04-11 12:50:43 // 2153
De a tiéd gépészetileg szinte megegyezik a 33-assal.
Whiteskull2006-04-11 12:50:12 // 2152
Hát Sprintet nem tartalmaz egyik sem. Sajna kifutó modell. :)))
Ferke2006-04-11 12:49:29 // 2151
ez az eper megvan nekem is, de a sprintet nem találtam már benne. Ennek az epernek van több verziója is ezek szerint, és létezik, hogy a legújabban nincs már a sprint? Vagy ebben is csak a 33 van?
Whiteskull2006-04-11 12:49:07 // 2150
Szerintem az lesz
pb_2006-04-11 12:48:03 // 2149
C98(Ricambi), gondolsz?
Whiteskull2006-04-11 12:46:43 // 2148
Meg a rajzai is mintha szebbek lennének.
Whiteskull2006-04-11 12:46:19 // 2147
Van egy másik is. Az is hasonló. Talán több féle 33-as van benne.
pb_2006-04-11 12:45:39 // 2146
Jaa, ez az ePer dvd. Az +van nekem is.) Azért kösz a linket.
Whiteskull2006-04-11 12:43:49 // 2145
Igen. Én innen töltöttem le. http://valjo.rightnet.net/E-Per/
pb_2006-04-11 12:42:46 // 2144
Ha jól értem 33-ról is ír?
Whiteskull2006-04-11 12:39:18 // 2143
Ez az összes típus alkatrészrajzait tartalmazza. kb. 1,5 GB.
Ferke2006-04-11 12:37:53 // 2142
Akkor ez ilyen nagy?? Úgy értem, hogy egy ftp-re nem lehet feltenni?
Whiteskull2006-04-11 12:26:40 // 2141
Amit beszkenneltem, az csak a 33-astól való eltéréseket taglalja. Elvileg a kettő egy könyv.
Whiteskull2006-04-11 12:25:24 // 2140
Ha adsz egy postacímet, akkor elküldöm cd-n, dvd-n.
pb_2006-04-11 12:25:01 // 2139
Töltsd le nyugodtan, azért van felrakva.)
Ferke2006-04-11 12:21:57 // 2138
Na így végülis lehet, hogy reálisabb az a 90k. Na mégnézem Scott oldalát. Lehet, hogy elkérném Tőled a robbantott ábrát, ha lehet.:)
Whiteskull2006-04-11 12:16:40 // 2136
Igen, szerintem csak a fogaskerekek maradtak volna meg.
pb_2006-04-11 12:15:32 // 2135
Tehát szinte komplett váltó lett volna, mármint a belseje.
Whiteskull2006-04-11 12:03:42 // 2134
Én a rudazatösszerakásban felsültem. :)))))
Whiteskull2006-04-11 12:03:04 // 2133
Van robbantott ábrám is, ami jó a tiédhez. Manual meg van Scott internetes oldalán. Abban van a váltó is szerintem, mert az megegyezik a 33-aséval. (gondolom)
Ferke2006-04-11 12:00:21 // 2132
Ettől a váltószétszedéstől félek a legjobban!!! Váltót még nem csináltam, csak 1x, a ladán. Nincs esetleg a váltószerkezetre manuál? Amit Tőled töltöttem le, abban csak adatok vanna, rajz nincs.:(
Whiteskull2006-04-11 12:00:14 // 2131
Van egy aranykezű srác, aki szétszedte és összerakta a motort-váltót. Én csak asszisztáltam mellette.
Whiteskull2006-04-11 11:58:36 // 2130
Már annyira nem emlékszem a felépítésére, de ramaty volt az egész.
Ferke2006-04-11 11:57:12 // 2129
És ez csak a szinkrongyűrűkre???
Whiteskull2006-04-11 11:56:52 // 2128
Az egész szinkron szerkezet. Gyűrű+ amihez hozzádörzsölődik+ a rugók.
Ferke2006-04-11 11:56:40 // 2127
Fiatalság-bohóság!:) 90 k az tééleg eléggé húzóós!
pb_2006-04-11 11:54:29 // 2126
90k?? Mi lett volna cserélve?
Whiteskull2006-04-11 11:53:34 // 2125
Nincs mert a kisebbik öcsém csinálta a hátsó dobot, és úgy gondolta, hogy így dögösebb a gép hangja. Fiatal még. :))
Whiteskull2006-04-11 11:52:15 // 2124
Az olajcsere egy kicsit segíthet, de ha tudsz akkor inkább szokj hozzá a ketteshez. Én egészen eddig "duplakuplungoztam" kettőbe, és már a végén olyan természetessé vált, hogy most már lassan hiányzik. Felújításnál megkérdeztem a szinkrongyűrűk cseréjét, és kb. 90.000-ből jött volna ki. (25%-os alkatrészkedvezménnyel) Így inkább egy használt váltóból aplikáltam bele gyűrűket. Egész jó lett, de ha nagyon gyorsan váltok, akkor ez is reccsenik.
Ferke2006-04-11 11:47:30 // 2123
Ja, neked nincs középső dob fent? Eddig összesen kb 30-40 km-t mentem vele. Erzsébetről kőbányára (5-6 km), majd kőbányáról Törökbálinta (25 km)+ a kipufogóshoz, helyben. A 2-es szinkron miatt és valószínű a kuplungban lévő 100 éves olaj miatt kicsit nehézkes a váltás, de egyaébként összességében elég jól hozzá is szoktam. Pályán 120-ig mentem, tovább nem akartam, ezt is csak 10 mp-ig. Tehát elég jó, rosszabbra számítottam.:)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak