Fórum >> Egyebek >> 2 keréken is szép az élet

Jimmi T.2018-09-28 16:16:04 // 9642
pár kép a hétvégéről
Willy2018-08-26 12:21:43 // 9641
A feliratok még ott voltak idén is, a motorod már nem. :)
Ez a legbeszaratósabb rész, helyenként 10-14% közötti szakaszokkal.
Willy2018-08-26 12:18:57 // 9640
Hajrá, nagyon nagy élmény. Harmadszor mentem, de még mindig lenyűgöz.
Jimmi T.2018-08-26 11:11:42 // 9639
a 33-as kanyar tavaly :-)

emGéza2018-08-25 20:16:21 // 9638
Irigyellek.
Talán egyszer nekem is összejön.
Willy2018-08-25 18:53:18 // 9637
Köszi. :)

Piritu: Igen, az a szerpentin az. És érdemes visszamenni, de csakis tiszta időben, mert akkor a legütősebb.
Piritu - 1.000.0002018-08-25 15:46:16 // 9636
Igen megvolt:

Odafelé menet láttam ezt, ez vihet fel oda.

Sajna kimaradt, mert nem fért bele a napba. Legalább van indok visszamenni :-)
Rolee462018-08-25 13:52:20 // 9635
Gratula,jól nyomod a pedált😉!
Willy2018-08-24 21:45:11 // 9634
A Grimselpass a Furkáról fotózva. Mini Stelvio. :)

Willy2018-08-24 21:41:25 // 9633
És a Furkán pedig voltál? Mert ott van a Grimsel egyből mellette vagyis egy pontból indul a kettő. Az Oberaarsee pedig "csak" egy panorámaút a Grimselpasstól indul felfelé (vagyis hullámozva). 4-5km az egész viszont gyönyörű a gleccsertavakkal, gleccserekkel, a gátakkal és a sok 3000-es csúccsal. :)
Piritu - 1.000.0002018-08-24 21:34:28 // 9632
Huhh, szép kör. Kabrióval szoktam ilyen köröket menni. A Grimselpass és a Oberaarsee nincs még meg, bár az utóbbi nincs is a listámon mert nem hágó.
Willy2018-08-24 21:19:09 // 9631
Köszi. Igazából ez csak a bónuszprogram volt, mert 5 év után Prato felől is muszáj volt felmászni. :)
2000-es túrát csináltam: Grossglockner, Oberaarsee, Furkapass, Grimselpass, Gotthardpass, Berninapass, Forcola di Livigno, Passo Foscagno voltak a mászások. :)
Willy2018-08-24 20:25:36 // 9629
Stelvioooo 2 keréken. :)

Haddel2018-08-02 18:17:58 // 9628
Nekem is a Multistrada a nagy kedvenc. Főleg az új Enduro változat a küllős kerekeivel!
Jimmi T.2018-08-02 08:46:26 // 9627
az újrakezdő motorom ez volt :-)
Rolee462018-07-30 22:19:06 // 9626
Az bitang lesz😁.Az egyes kivételével már kupplongolni se kell váltáskor😊.Ebbe a kategóriába inkább egy Multistradát vennék😊.Még nem próbáltam,de tetszik!
Haddel2018-07-30 20:49:20 // 9625
Hát engem sem győzött meg. Legközelebb a 990-est hozom el.
Rolee462018-07-29 22:46:00 // 9624
Áh,dehogy🙄.Az Rs-eladtam,mert kisbuszt vettem😁.Az R6-al meg csak kicsivel léptem át az ezer km-t😕.Amúgy mentem én is kb 70km-t egy Duke-al.Nagyon könnyű jól irányítható moci ,de nem vennék magamnak az tuti!Pedig jó moci😉
Haddel2018-07-29 20:50:19 // 9623
Igen ,nagyon jó volt!😃
Te pályázgatsz ezerrel?
Rolee462018-07-29 16:44:34 // 9622
Rád fért már!😁
Haddel2018-07-29 13:07:31 // 9621
Hétvégén kicsit motorozgattam a környéken egy bérelt 690-es Duke-al .Jó volt ,bár én már szerintem öreg vagyok az egy hengerhez. Eléggé szét rázott a kis dög,de virgonc az tény!😃
Rolee462018-07-13 13:50:37 // 9620
Ha nem túraenduro, akkor próbálj ki több 600-as Nakedbike-ot,amelyik tetszik azt vedd meg.Lényeg ezeknél is az állapot!
Fizess be motoros oktatásra Biztonsági meg pálya motorozásra.Ezeken megtanulod kezelni a mocid és még élvezni is fogod a motorozást😉.
A kis robogóval lelöknek az autósok a naggyal meg szerintem nem könyebb motorozni mert nehezek.Igaz csak a gázt kell húzni,de a 600-on élvezni fogod váltogatást.Meg ezeken még anya is elfér viszonylag kényelmesen😊😉.
Jani552018-07-13 08:25:42 // 9619
Hát, a túraendúró az nagyon más, mint a robogó!
Az ER6N (sem túraendúró), nagyon biztonságos, kellemes, jóindulatú, aránylag fürge, könnyen motorozható gép. Felépítéséből, kiállásából adódóan kifejezetten jó manőverezési készséggel, határozottan csendes, szélzaj és turbulenciamentes (de tényleg) futással örvendeztet. Gazdaságos üzem, kis szervizigény, kicsi közterhek, kezdő motornak kiváló.
Ha ezt választod, nem fogsz csalódni!
Norby2018-07-12 17:56:46 // 9618
Ezt még nem döntöttem el. Lehet robogó lesz az első. Tetszeni a Kawasaki ER 6N bejön.
alfa155gyuri2018-07-12 12:31:55 // 9617
Köszi!
Javíttatom!
Jani552018-07-12 09:37:27 // 9616
Egyértelműen igen, javítható.
A gumigyártó honlapján meg kell nézni, az adott gumitípus javítására van-e tiltás. Konkrétan írják, ha tilos a javítás. Ha nincs semmi info, javítható.
Előnybe kell részesíteni a "gomba" alakú foltanyagot, amit belülről kell szerelni, a szár részét kifelé áthúzni a lyukon. Kétszeres a biztonság: foltként is, meg a lyukban tömítő-kitöltő anyagként is dolgozik.
Én javításpárti vagyok, ha szükséges, járok is javított gumival.
alfa155gyuri2018-07-11 21:05:36 // 9615
Köszi!
Én is inkább túrázok vele de azért néha egyenesben elszoktam ereszteni rendesen. :)
KAWA ZX6R
hpeti912018-07-11 21:00:44 // 9614
Én tavaly ugyan így jártam a két hetes Pilot Road 4 hátsó gumimmal :( Belülről megfoltozta a gumis, ugyan úgy mint az autógumit, vagy ha nagyobb a lyuk, akkor behúzható javítószállal javítják. Azóta kb. 8000 km van a gumiban, és nincs vele problémám, bár én csak túrázásra használom, CBR 600 F4i-n.
alfa155gyuri2018-07-11 20:34:00 // 9613
Sziasztok!
Szerintetek javíthatom sportmotor gumiját vagy csere ha egy szög kiszúrta?
A gumiban van 1000km összesen :(
Jani552018-07-11 07:57:24 // 9612
SBK. Fölényes előnnyel, (90 pont a második, 120 pont a harmadik helyezetthez képest), a Kawasaki az első. Jonathan Rea duplázott, ez volt a zöldek 120. futamgyőzelme. Két és fél hónap szünet után, szeptemberben folytatás. (Gyártók sorrendje: Kawasaki, Ducati, Yamaha)
Jimmi T.2018-07-10 16:44:57 // 9611
RS 125 --- CB 125 --- Y 125 , és ha megfogott a motorozás akkor jöhetnek a nagyobbak.
Jani552018-07-10 15:45:21 // 9610
Bocs, de az eredetvizsgálós ember nem ül fel a motoromra, a tiédre sem és nem megy vele 1 métert sem! Ha elesik vele, ki fizeti a károdat? Betolja és kitolja... (de az a legjobb, ha olyan helyre mész, ahol te tolod, ott tudsz lenni a motorod mellett végig)
Mint írtam, meg kell tanulni motorozni...
Utas szállítás motoron nem is olyan egyszerű és felelősségteljes vállalkozás... (lehet, a két leányzó nem tudta, mire vállalkozik?
Ültetőszetthez hozzá tartozik az alacsonyabb középállvány, ill. a rövidebb kitámasztó. Lehet, valakiknek sokat jelent az a 35-40mm, amivel alacsonyabb lehet az ülésmagasság, de gyakorlatilag nincs jelentősége.
JulesTS2018-07-10 13:24:44 // 9609
Nekem elég volt látni az eredet vizsgálós embert amikor ráült, hogy beviszi a vizsga állomásra, miket billegett lábujjhegyen amíg el nem indult vele, pedig nem volt törpe, csak alacsonyabb volt nálam... Ha már gurul, akkor alacsonyabb ember is elboldogul vele, de megállás is van...
Ismeretségi körben, Budapestről indult két lány egy enduróval külföldi túrára (csak lábujjhegyen ért le a lába). Szegedig nem volt semmi probléma, csak ott megálltak egy piros lámpánál. Onnantól a vezető horzsolásokkal és zúzódásokkal ment tovább egyedül, az utas meg csukló töréssel kórházba majd haza...
Lehet az első telóknál lejjebb engedni, meg hátul a rugó előfeszítést teljesen minimumra állítani, meg ültető szettel bohóckodni, de azt nem tartom jó megoldásnak. És így nem fogod tudni középtámaszra se rakni.
Jani552018-07-10 00:50:39 // 9608
180cm alatt nem is érdemes foglalkozni a Varával? Ekkora marhaságot... Nagyon nincs igazad!!! Nézzél már körül a világban, az ázsiai népek (japán, indonézia, korea, stb) motorosait, az ottani Varadero klubok képein mit látsz? Azok a szép szál 150-165cm-es legények hogy ülik meg a motorokat? Varadero csak egy méretben készül, nincs külön 160cm-eseknek, meg 180cm felettieknek! Meg kell tanulni motorozni!
De megnézheted a híres Dakaros motorosok termetét is, ritka kivétel lesz közöttük a 180cm-es. A motorok ülésmagassága sem alacsonyabb, mint a Varáé.
Én is 176cm vagyok, 10 év Varadero alatt soha, semmilyen gondom nem volt evvel. Most a Vera is ugyanolyan magas, egy cm-el sem alacsonyabb, vagy magasabb.
JulesTS2018-07-09 10:21:42 // 9607
A helyedben Transalp, V-Strom 650, Versys 650 közül választanék.
Nekem Varaderom van, de próbáltam Transalpot, TDM 900-at is.
A Varadero igazi túragőzös, ugyan kezes lesz, ha már elindult, de lassú haladásnál és álló helyzetben nem tudja letagadni 260kg-os súlyát és az sem mindegy, hogy milyen magas vagy (180cm alatt nem is érdemes foglalkozni vele). Kezdő motornak nem választanám.
A Transalp bicikli hozzá képest, könnyű és emberibb méretű (mondjuk nekem kicsit szűkös volt, főleg két személlyel), ereje bőven elég két személyes túrázáshoz is.
A TDM 900 meg inkább sportos a többihez képest, R1-től örökölt fékje, meg a 4000 fölött megvaduló sorkettes sem igazán kezdőnek való.
Kollégámnak van 650-es Verys-e, sokat túrázik vele, nagyon szereti.
V-Strom-ot nem próbáltam, de szerintem azzal sem nyúlsz mellé.
Kereskedésekben ülj fel rájuk, ha engedik próbáld ki, sokat segít a döntésben.
Jani552018-07-08 08:46:34 // 9606
Mi tetszik jobban: egyhengeres, V2-es, sor2, sor3, sor4, V4, boxi?
Norby2018-07-07 12:55:25 // 9605
Rgyenlőre köszönöm az infókat!
Jani552018-07-07 00:08:37 // 9604
Neked kell döntened, te szeretnél valamit, neked kell tetsszen, neked kell kényelmes, testhezálló legyen, az nem olyan egyszerű, hogy én pl.: Versys 1000 mellett kötöttem ki és azt javasolom neked, .
Mi tetszik? Olasz vonal, vagy német, japán, angol, stb., milyen márka? Mire szeretnéd használni: javarészt inkább országút, vagy döntő többségében terep, mekkora termeted van??? Mert kb. húszféle gép közül választhatsz és mindenképp alaposan gondolkodj el, mi a rövidtávú és mi a hosszútávú cél. (vannak inkább egyszemélyes, vannak két személynek is és hosszabb távon kényelmes, jól málházható gyártmányok)
Látványra bejön, akkor menj el hirdetésekre és abból a kategóriából a lehető legtöbb márkát/típust próbáld ki, azután tudsz megfelelő gépet választani magadnak.
Ha sikerült a választás, legyen nagyon fontos a ruházat és a megfelelő sisakválasztás. A már meglévő motorodhoz ott vásárolj végleges sisakot, ahol engedik kipróbálni, a lehető legkisebb szélzaj, a legkisebb turbulencia, lüktetés legyen a fontos és a döntő érv, hogy öröm és boldogság legyen minden megtett km, (ne fájduljon meg a fejed már 50km után és ne süketülj meg idő előtt). Sok sikert és balesetmentes km-eket kívánok!

Hogy a kérdésedre is válaszoljak: a japán vasak hírhedten megbízhatók, strapabírók, aránylag olcsók, a fenntartásuk az olcsóbbak közül valók, a Honda kifejezetten hosszúéletű gépeket gyárt, eszméletlen példányszámban... tehát alkatrész is van/lesz bőven, a bontók is tele vannak velük... Javaslatom: Transalp 650, kényelmes, könnyű, erős, kisfogyasztású, kifejezetten olcsó fenntartású, univerziális gép. Alkalmas aszfalt, kövesút, könnyű terep, egy, vagy két személlyel, tanulni, eldönteni a továbbiakat tökéletes választás. (a jelzett összegből marad ruhára, sisakra is).
Jimmi T.2018-07-06 08:12:27 // 9603
175.000 km Moto Guzzin :-)
eddig
Rolee462018-07-05 21:45:15 // 9602
Hát a bringá-é😁
mex862018-07-05 21:44:32 // 9601
TDM 900at , vagy Varaderot mondanám.
De kezdőként inkább egy lájtosabb, 650es V-Strom, Honda Transalp amik jók és ennyibe beleférnek.
Aztán vannak még egzotikumok, de kezdésnek sztem nem baj ha motorozással foglalkozol nem a szervizzel :)
Norby2018-07-05 18:07:55 // 9600
Hello mindenki!

Most kezdem a motoros pályafutásom. Tudtuk ajánlani típust? Turaenduro az ami látványra bejön. 800 000. - 1 000 000-ig nézelődök.
emGéza2018-07-05 17:45:25 // 9599
Na , kinek nagyobb a kereke ?
Rolee462018-06-28 06:43:00 // 9598
Jó gurit meg tapadós aszfaltott!😉😀
Jimmi T.2018-06-28 05:59:35 // 9597
Kirchberg 2018 edition ---> indul :-)

Jorjie2018-06-24 08:43:13 // 9596
Brough Superior 1932

Rolee462018-06-18 23:49:34 // 9595
Ennyi km-re még nem is sok,múltkor beleszaladtam egy rajba azt egy pillanat alatt lett majdnem ennyi😏.
Jimmi T.2018-06-18 08:24:02 // 9594
150-200 km után mindig így néz ki Mo-on.
Rolee462018-06-17 23:02:44 // 9593
Naplementébe szedtél össze enyit?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak