Mutasd

>> Szerviz2019-01-06

2019.01.04.-én lejárt a műszaki, úgy hogy kezdődik a rendbe rakás.
Még 2.-án elvoltam hibát kiolvastatni, bár majd szeretnék én is idehaza előbb utóbb...
Főbb gondok:
-abs lámpa ég, jobb hátsó jel megbízhatatlan címszóval. Valószínű csere lesz
-Légzsák lámpa ég. Már mikor megvettük is égett, hiba nem volt olvastatva, de elméletileg az ülés légzsákhoz tartozó ülés foglaltság érzékelő ment tönkre. Vezérlő kiszerelve, kap bontott vezető és utasoldali légzsákos vezérlőt kábelekkel, mivel már sima ülés van benne nem légzsákos.
-üzemanyag szivárog. Ezt ki is dobja hibának.
-EGR hiba is van. Bár még nem tudom mit kezdek vele. Ahogy olvasom takarítani szokták, de passz
-Izzítás vezérlő alacsony jel. Erre azt a tanácsot kaptam hogy szedjem szét a dobozát és csiszoljam meg a benne lévő lábat, ami miatt alacsony a jel.
-ventilátor áramkör. Majd kiokoskodok valamit ha látom mi a terep :)
-4.henger befecskendező. Warbirunner volt JTDjén a vezérmű szíjtól indul a számozás : 1-2-3-4. Míg nekem : 4-2-3-1
Sejtés az hogy fel van cserélve a 4es és az 1es csati. Bár csak az egyiket dobja hibára. Majd kiderül. Új infó szerint a vezérmű szíjtól indul a számozás, legalább is a német autóknál.
-fázis és fordulatszám jel közötti összefüggés : erre azt az infót kaptam hogy vagy a vezérlés nincs jó helyen, vagy megnyúlt a szíj. Csere lesz és kiderül. Persze ellenőrizve lesz hogy helyén vannak a tárcsák vagy sem.
-kuplung pedál beesik. Ez valószínű a felső munkahengertől lesz. Csere bontottra.
Levegő mennyiség mérő. Passz. Ki lett törölve, legközelebb megnézzük hogy újra felbukkan vagy sem.
-kell még valószínűleg lakatolni is, majd meglátjuk.
-zárófény és hátsó ablakszál nem működik egyáltalán.
KB ennyi ;-)
+a hátsó tárcsák pórvédő lemeze cserés mind két oldalon