Fórum >> Típusok >> GT coupé

AlfaGT2021-05-05 05:29:03 // 10614
Igen, a betétek is szépen mozognak.
Csabo222021-05-04 22:26:16 // 10613
A fékbetétek is jól mozognak a lemezekben?
Én meg szoktam reszelgetni egy kicsit a betétek füleit amik érintkeznek a lemezzel. majd megkenem kerámiával, h ne rozsdásodjon.
De mondom, nekem a belső betét be volt rohadva a keretbe (szóval nem is mozgott), mert nem volt beletéve a lemez, és igy is átment a műszakin. nem kellett jattolni :D
AlfaGT2021-05-04 21:35:15 // 10612
Köszi a választ, megpróbálom az ABS légtelenitést, majd utánna ismét légtelenítek klasszikusan, és majd meglátjuk. A csúszka csavarok gyönyörűen működnek, sőt, alap állásban ha nincs kifejtve fékerő, egy picit lötyög is a féknyereg a csúszkákon, amit rendre hallok is, hogy zörög ha görönygyös úton hajtok. Néztem a blogodat, nekem ilyen berozsdált, beszakadt csúszka csavarokkal még nem volt dolgom, ezért is bosszant, hogy minden tip-top aztán mégsem működik jól.
Csabo222021-05-04 20:52:30 // 10611
Szia
Lehet légteleniteni az ABS kockát. de ha onnan átkerült a levegő a rendszerbe, akkor azt MES nélkül is tudod légteleniteni a hagyományos módszerrel. lehet, h a légtelenitő szelepnél visszalevegősödik. esetleg a hollandinál.
Én amúgy megnézném azt a csúszka csavart, h hogy mozog, azok ugyanis be szoktak rohadni.
Az ABS-ből amúgy át lehet dolgoztatni a szmötyit úgy, h magát az abs-t működésre birod, azaz csúszós úton nagyobbakat fékezel. ezután hagyományosan légtelenitesz.
Van egy hátsó fék szerelős blogom, azt nézd meg. nekem KPM műszakin úgy átment a kocsi, jó értéket produkálva, annak ellenére, ahogy a JH fék össze volt rakva... nézd meg, érdemes
AlfaGT2021-05-03 21:56:39 // 10610
Szevasztok! Alfa Gt-ről van szó, a gond, hogy megbuktam a műszaki vizsgán a hátsó fékek miatt. A jobb hátsó nem produkált elegendő fékerőt a baloldalihoz képest a mért tartományban. Hozzáteszem, a tárcsák, szépen egyenletesen vannak ,,kopva” (tavaly cseréltem őket, betétekkel együtt), a dugattyúk szépen, könnyedén mozognak ki és befelé, a vezető csapok szintén jól működnek, mind a két oldalon könnyedén forognak a kerekek a fék felengedett állapotában, a fékfolyadékot rendszeresen cserélem kétévenként, satufékezéskor szépen tartja az irányt a kocsi, egyszóval minden ok, csak a mért adatok nem pászolnak. Próbáltam légteleníteni a rendszert, de nem vagyok benne biztos, hogy lett volna benne levegő. Ugyanúgy atzsírtalanítottam mindent, de látszatra nem volt a rendszeren semmi szennyeződés. Tanácstalan vagyok, még az ABS rendszerre gondolok, hogy esetleg ott lehet a bibi, mivelhogy a fékerő elosztás itt történik. A fékfolyadékot mindíg túlnyomásos légtelenítő palack segítségével cserélem, úgy ahogy az e-learn előírja. (Az e-learn szerint az ABS-t nem kell külön légteleníteni) Az én kocsimban sima ABS rendszer van, semmi ASR, vagy ESP.
A kérdésem az lenne, hogy a Multiecuscan rendelkezik-e ilyen szoftveres légtelenítés funkcióval, az ABS részére, és hogy ez hogy működik....? Esetleg valakinek valami ötlete....? Vagy tapasztalata e téren?
Jorjie2021-04-22 19:13:04 // 10609
Nem kell valakinek két Vredestein nyári gumi? (225/40 ZR18)
18-as dot számúak.

WarbiRunner (Gyuri)2021-04-22 10:29:41 // 10608
Pont erre való a részecskeszűrő. Megfogja a koromszemcséket. És a közhiedelemmel ellentétben nem kiköpi máshol a még apróbb kormot, hanem elégeti. Co2 lesz belőle és némi hamu.
A kiütött dpf-es autók kipufogógáza.. na az a káros. Ez jó lenne ha egyszer átmenne már a köztudatba. Az ikarus mögött biztonságosabb volt anno bringázni, mint ma egy látszatra nem füstölő, de kiütött dpf-es dízel mögött. És minden dízel kormol, minél nagyobb rail nyomással működik, annál láthatatlanabb és veszélyesebb kormot nyom ki.
Csabo222021-04-22 09:13:19 // 10607
Nem is baj. Sztem semmi értelme, sőt inkább káros minél kisebb méretűre bontani a kormot, mert az ha lerakódik esélyed sincs felköhögni.
Jó üzemanyag és injektor rendszer mellett nem fog a dízel sem füstölni.
Meg persze nem kell a városban dízellel járni
G-MANN🍀2021-04-22 00:03:37 // 10606
Hát itthon nem volt az, majd megkeresem az árlista is, nem volt széria itthon a 2007-ben rendelt GT Q2-m nél sem 😉
Csabo222021-04-21 22:00:02 // 10605
Eu más tagállamaiban legalábbis.
Csabo222021-04-21 21:59:41 // 10604
2006 januártól előirás, h legyen benne
G-MANN🍀2021-04-21 20:55:55 // 10603
Sziasztok! Extraként kellett rendelni, nem volt benne alapból 2007-ben sem, amikor újat vettem, itthon később is X-elni kellett az extra listában a dpf-et. Külföldön nem tudom hogy volt ekkor.
Csabo222021-04-21 09:36:55 // 10602
Gyárilag van benne. Hacsak utólag ki nem ürítették, vagy le nem vették.
Alá kell nézni, és motorvezérlőben megnézni a clogging status-t.
Alvázszám alapján az eper-nek hoznia kell az alkatrészek közt a dpf-et.
Amúgy már 2006tól szerelték a dpf-et, akkor még alu pierburg szívósorral amiben műanyag lapátok voltak.
Zolibácsi2021-04-20 10:34:06 // 10601
Elvileg ha műanyag szívó soros akkor az már az a 150 lovas ami a 159 Ben is van.
avvocato2021-04-20 09:35:57 // 10600
Cartársak!
Vettem egy 2007 12 havi Diesel GT-t. Alvázszám alapján nem tudtam kideríteni, hogy van e benne részecskeszűrő. Meg tudja valaki mondani, hogy mikortól szerelték a GT-ket részecskeszűrővel, vagy honnan tudom ezt kideríteni?
Kroszter2021-04-14 17:33:59 // 10599
Sziasztok!

Eladnám faterom Alfa Romeo GT-jét, az autó Olaszországból jött, szóval rozsdamentes.

Ha érdekel itt a link: https://alfaamore.hu/adokveszek/554
GT Ɨ|ѯ2021-04-12 20:10:07 // 10598
Motul, Brembo, Brembo
Zolibácsi2021-04-07 22:17:22 // 10597
én sem csinálok sok 0-100-at, viszont meg kell hagyni elég nagy élmény tud lenni
menet közben
Jorjie2021-04-07 22:05:52 // 10596
Van, hogy visszadobom ötbe :-D
Csabo222021-04-07 21:55:53 // 10595
6-ban azért nem árt némi erő is ;)
Vagy ha az ezres swiftekkel játszol, akkor oké :)
Jorjie2021-04-07 21:42:01 // 10594
Tényleg, egyszer már írtad a CW féket :-) Néztem a videót, tényleg nem rossz, bár én nem szoktam így "nullaszázolni" én azt szeretem, amikor pályán kisorol előlem a külsőbe a möszijő, aztán hatodikba trepni, és mindenki összemegy a tükörben :-D
Csabo222021-04-07 21:00:27 // 10592
Ha már fék, akkor ki milyen fékfolyadékot, tárcsát és betétet használ?
Zolibácsi2021-04-07 20:48:40 // 10591
Crosswagon 330as fékek konzollal gyári csonkallvannyal. Turbóval kapcsolatban lentebb írtam már, meg linkeltem videót is. Szerintem meggyőző lett
VKG699!!! (4x156+75)2021-04-07 20:37:02 // 10590
A 166 fék (a 305-ös) annyira nem nagy durranás a gyárihoz képest.
A 3.2 fék már jobb, de az igazi a GTA fl fék... :))) az 330-as (?).
Jorjie2021-04-07 20:26:58 // 10589
Kíváncsi vagyok mennyire érezni a hibrid turbót, merthogy nekem is volt ilyen gondolatom :-) Nekem csak meg van "Föcizve", hardverhez nem nyúltunk, igaz, hogy az enyém Eur3-as, így csak az EGR lett "optimalizálva" :-)) más nincs is benne. Nagyféked milyen van? Először 166 nyerget szereztem konzollal, aztán ebay-on felbukkant egy komplett 3.2 szett csonkállványostul, mindenestől, amire le is csaptam gyorsan :-)
VKG699!!! (4x156+75)2021-04-07 08:52:38 // 10588
Szegény gyári IC nagyon kevéske, autópályán nyáron még gyári csigával megírva sem bír 3 gyorsításnál többet kókadozás nélkül :(
Utána megy a rágógumis nyúlás... Majd egy kigurulás után mintha mi sem történt volna...
Kell a front IC ;)
Zolibácsi2021-04-06 23:02:02 // 10587
Mindenképpen, csak mindenki covidos aki a kocsimon dolgozik :-(
Csabo222021-04-06 23:01:11 // 10586
Nekem a 147 6os váltója után szokatlan volt a Gt-é. nem igazán jön be. sajna nemtom, h a 147 meg volt e piszkálva de az brutálisan ment. ha gyári volt, akkor a váltó lehet a kulcs. nagy tempót nem szoktam autózni, szóval nekem elég lenne a 147é is.
Ha fent lesz a cooler azért majd referálj légyszi ;)
Zolibácsi2021-04-06 22:55:13 // 10585
olaj hűtő valami ilyesmi lesz, de nem pont ez
https://www.autolusso.co.uk/oil-coolers.html
szerintem a 2056-t a gyári rendszer 250-260 lóerőig ki tudja szolgálni.
Nekem Q2 de rövidebb váltót nem raknék alá, szerintem pont jó a kiosztása.
bár 240-nél azér forog rendesen 4200-300 körül.
Front coolerre én is kiváncsi leszek, hogy mennyit számít, ha elmelegedett a gyári cooler, azt nagyon megérezte a kocsi
Csabo222021-04-06 22:47:56 // 10584
Nekem teljesen alap 2008as. pontosabban annyi a változás, h kiszedtem alóla a DPF-et és a CF3-as katica van alatta. marelli szivósor repült, pierburg (CF3) van benne. új kevlár kuplung és erősitett szerkezet. 190 ló körül lehet (max 190). alul nem erőgép, de alul nem is lépek oda neki.
Front cooler-en gondolkoztam, de volt aki azt mondta elég a gyári. hát ebben azért kételkedek.
Turbo, injektorok nagyon jók, és a nagynyomású is. szóval ezeket sajnálnám beáldozni.
2056-ot nézegettem, de gyanitom oda már az injektor rendszer nem lenne elég. ha mégis, akkor ha marad a jtd abba vszeg belevágok.
A 140 lovas 147 váltóján agyalok még, mert az rövidebb
Olajhűtő esetén mire gondolsz? esetleg 1 link? köszi
Zolibácsi2021-04-06 22:16:37 // 10583
Most a gyári turbó van meghibridesitve. Kb 220 le lehet szerintem de megy úgy mint a 159 2.4 JTD Garrett 210 (250) lovas manky chippel, ha nem jobban is.
Most kap egy front coolert és egy aftermarket verseny olaj hűtőt.
Nagy fékek és billstein futómű már alatta.
Egyenlőre így marad, de ha asszony nem figyel egy kicsit akkor rendelek egy 2060as szettet a jtdperformace től.
Elvileg majd még egy erősebb üzemanyag pumpa kell, mert a kocsi eu4 és és a porlasztók azok ugyan azok mint a 2.4 jtdmben .
De idén már nem akarok hozzá nyúlni, majd ha leesik a turbó.
Egyenlőre meg vagyok így is elégedve vele 330e és 530e nem volt ellenfél. YouTube on van par video a kocsi rol
Csabo222021-04-06 22:00:25 // 10582
Erről a 2060-ről mesélhetnél 1 kicsit, ha van időd ;)
Mennyit tud most kb a kocsid?
AlfaGT2021-04-06 15:55:07 // 10581
Köszi a választ. Igen, az 1,8 as TS-en is vannak záródugók, akkor ide simán be lehet iktatni. Én csupán hőfokmérőt szeretnék, de az óra elhelyezése bajosabb lesz. Amit írtál a rádió alatti dolog ideális lenne, csak nekem már be van építve egy 2 din-es fejegység. Egyenlőre a bal oldali légbeömlőbe való beépítést látom a legjobb megoldásnak, de ez még nem végleges.
Arslan2021-04-06 08:52:25 // 10580
Szia! Bár 156 jts-be de épp nem rég raktam olajhőfokot és olajnyomást. Az olajszűrő talpán van két m18x1.5 záródugó, annak a helyére vettem menetátalakítót oda ment a szenzor és az olajgomba. Azt hiszem 1.8-nak is vannak dugók ott. Blogomban találsz képet. Ha raksz olajnyomást is, figyelni kell rá hogy a hőmérséklet szenzort beljebb tudd tekerni, mert különben összeérhetnek. Gt-ben az órák helye sem probléma mert ha kiszeded a rádió alól a pohártartós vackot, az 1 din, ami pontosan három db 52 mm-es óra.
Zolibácsi2021-04-06 08:40:33 // 10579
Remélem a bose rendszernél menni fog a kék csatis kábel. Egyébként ahogy olvasgattam fejegység cserenel pont azért kell bose adapter hogy csökkentse a jelszintet amit a nem gyári rádió kiad. Ebből azt gondolom hogy kék csatis keresztül a jacknek majdhogynem mindegy a jelszinte, mert a gyári rádió úgy is felül vezérli
Zolibácsi2021-04-06 08:35:23 // 10578
Köszi, igen androidos eszközt nem veszünk 2gb/32ram alatt.
Nem szedtem meg szét, hogy a gyári Bluetooth hogy van bekötve, de remélem nem a kék csatira. Viszont ezek a gyári Bluetooth megoldások csak telefonálásra jók, zene streamelesre nem.
Nekem perpill már az elég lenne ha a kék csatis kábelt Jack dugoval a végén működésre bírom. Aztán mehet telefonrol a zene.
Ha nem jön össze akkor kénytelen vagyok invesztálni egy androidos fejegységbe. De sajnos válogatós vagyok viszont több száz ezerért sem adnék érte. Akkor inkább marad a mostani és azt a pénzt elkoltom egy Garrett 2060ra :)
DKori2021-04-06 06:25:14 // 10577
Szia!

Valamennyi tapasztalatom mindkét megoldással van, hátha segít: :))

Feleségem mostani (OFF) autójába ilyen 2DIN-es Androidos fejegységet szereltem be tavaly nyár elején, mi azóta megelégedéssel használjuk, a hangzás hallhatóan jobb lett, mint a gyári CD-s fejjel, hangszórók maradtak a gyáriak (igaz ez nem Bose). Objektíve negatív tulajdonsága, hogy a sebessége eléggé lassú (1GB RAM-os, ezt kicsit bánom, mindenképp erősebbet vegyél), kell neki vagy fél perc mire bebootol megtalálja a WiFit, Bluetoothot stb...de onnan már szépen teszi a dolgát (Waze közben is streamel gond nélkül, nem akad stb.), valamint a rádió vételi érzékenysége pocsék (speciel mi a lassúságán annyira nem akadtunk fel, rádiót meg nem igazán hallgatunk, szóval nekünk ez kevésbé fontos a szempontrendszerben).

A GT-ben pedig volt egy bluetooth modulos Yatour-om anno, én raktam bele :) ~tökéletesen tette a dolgát, megmarad a hangzáskép/minden, cserébe csak egyesével tudsz trackeket léptetni, nincs ugye radiotext, a kihangosítója használatához meg ugyanúgy CD-tárra kell az SRC-t tenni, magától nem vált át ugye...na de ezekkel együtt is nagyon élhető. :) A gyári bluetooth kihangosító az egy külön cucc nem a fejegységgel van összekapcsolva (csak azért kérdem mert eddig azt hittem, hogy olyan mint a Blue & Me >>> zene streamelésre is jó nem csak telefonálásra)?
Kócosw2021-04-06 06:00:04 // 10576
Nekem egy navis clarion van bent jelenleg, es az valamit kever a a rendszerben ugyanis orat nem tudok beallitani mert a menüben a plusz gomb nem működik valamiert. Járt mar igy valaki?
berobbantam2021-04-06 05:46:55 // 10575
Szia.
Én kijártam ezt az iskolát🤣Jó a mini iso de sose lesz olyan mint egy rendes fej.Ég és föld a kettő.Az enyémbe nem volt bose.A sima gyári rádiónak meg eleve kicsi a kimenő teljesítménye.
Zolibácsi2021-04-05 23:32:16 // 10574
Köszi, ezt a kék kábeles dolgot kipróbálom
Csabo222021-04-05 23:14:50 // 10573
Yatour vagy dension akkor esetleg, bluetooth audio stream funkcióval. vagy van itt egy tag, ő régebben fejesztett cd tár emulátort, sajna a márka nem ugrik be.
A kék mini iso - jack dugó kábelen a data in/out lábakat kell rövidre zárni és akkor ismeri fel a gyári fej cd tárnak. viszont a telefonnak ha nincs elég erős jel kimenete (jack dugója) akkor ott bajok lesznek.
Sztem egy bluetooth eszköz kéne a cd tár bemenetre (kék mini iso) ha a gyári fejjel elégedett vagy.
Nekem is van a kocsiban gyári kihangositó de egy pioneer deh80prs-sel jobban kiegyeznék :)
AlfaGT2021-04-05 22:18:05 // 10572
Az 1,8 as TS motorú GT-be szeretnék beiktatni egy olajhőfok mérőt. A kérdésem, hogy hová lenne a legcélszerűbb beszerelni a jeladót. Van ezzel valakinek tapasztalata?
Zolibácsi2021-04-05 21:36:37 // 10571
igen, vacilálok egy ideje ezen az autórádió cserén.Amin még gondolkodok, hogy a kék csatis kábelre valahogy egy aux bemenetet varázsolni. Kábelem megvan jack dugó véggel, de ugye azt simán nem ismeri fel mint CD tár. Szóval szenvedek a megvalósítással.
Van gyári Bluetooth kihangosítás, amivel meg vagyok elégedve.
Csabo222021-04-05 21:13:21 // 10570
Nemtom amúgy ezek a csilivili rádiók milyen hangminőséget képviselnek, de gyanitom, h igen alsó kategória. szépen fog világitani de cserébe pocsékul szól.
Csabo222021-04-05 21:11:25 // 10569
A multikormány adapter az mindenképp kell, azt itthon is kapni 10-15 közt.
A rádiót viszont be lehet kötni asszem adapter nélkül is.
Ebben amiról AO-en beszélnek asszem van can adapter is, szóval a km óra kijelző továbbra is informativ marad.
Zolibácsi2021-04-05 20:28:43 // 10568
köszi igen, jól sejtettem hogy 30 ezer még a rádión felül
Zolibácsi2021-04-05 11:17:54 // 10566
Hali, keresem de nem találom, hogy milyen adapterek kellenek a gt bose fejegység cserehez. Meg tudnátok erősíteni?
Ha jól emlékszem kell egy bose adapter CT51-AR01
Aztán kell egy kormány vezérlő adapter is.
Fejegység egy androidos kihajthatós multimédiás, gpses valamit néztem.
Mind a 2 adapter szükséges? Vagy nélkülük is át lehet kabelezni?
127_sud2020-12-18 08:03:17 // 10565
Azért szét lehet szedni roncsolásmentesen is, a komplett váltókulissza meg kb. 1,5 évig nem volt rendelhető a Fiat-tól szóval a javító készlet tényleg jó megoldás volt. Persze ki mennyit akar és tud rászánni, az új kulissza kb. 40000Ft a javító készlet meg 3800Ft.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak