Kazes☻2024-10-17 20:57:54 // 23942
WarbiRunner (Gyuri)2024-05-18 17:12:51 // 23941
Jaja, ég és föld sajna. A legutóbb amikor Alfa szalonban jártam, még csak nem is volt benne Alfa.
VKG231!!! (156+75)2024-05-18 15:58:07 // 23940
Jó vicc azért a juniort a macanhoz hasonlítani bármiben is :D :D
A Cayenne mentette meg a Porschet, miért változtatnának a bevált recepten? A Cayenne meg a Macan teszi lehetővé a gt2, gt3 gyártását, nálunk meg azért lehet QV meg GTA, mert a fiatnak sikerül újabbnál újabb gyárakat átbaszni :D
Tényleg almát a körtével, de inkább ég és föld...
A Cayenne mentette meg a Porschet, miért változtatnának a bevált recepten? A Cayenne meg a Macan teszi lehetővé a gt2, gt3 gyártását, nálunk meg azért lehet QV meg GTA, mert a fiatnak sikerül újabbnál újabb gyárakat átbaszni :D
Tényleg almát a körtével, de inkább ég és föld...
Giuntini2024-05-16 16:16:47 // 23939
Ma bent voltam a Porsche szalonban, kaját vittem. A világ legnagyobb sportkocsigyártója szalonjában volt egy darab 911 és 1db Boxter. A többi mind Panamera Taycan minden verzióban, Macan és Chayene. Akkor most mit lázadozzunk?!
Piritu - 1.000.0002024-05-15 21:53:48 // 23938
Attól tartok hogy lesz még ezeken is Alfa embléma :-(
RomeoOne2024-05-15 20:44:34 // 23937
Ez inkább A Stellantis menedzsmentje és a konszern iránya topik xd
Piritu - 1.000.0002024-05-15 20:33:52 // 23936
WarbiRunner (Gyuri)2024-05-08 13:29:03 // 23935
Én azt tudom és értem. Az Alfa Romeo pontosan ezért szerintem már meghalt. A hagyományos értelemben vett autós kultúra már csak egy szűk csoport hobbija. A Junior mint Autó számomra értéktelen. A mechanikus sperr egy ilyen utolsó felparázsló szenes fadarab a múlt nagy lángon égő tábortüzéből, amit körülültek az autóbuzik :-) Hát most oszlik a buli, aki még hisz benne hogy felgyullad az a tűz az ott ücsörög és bizakodik. A többség már hazament XD
Ettől mint termék szuper lehet a Junior, értem azt az életérzést, sőt tudom értékelni amikor egy utazás társas esemény, nyugiban, jó hangulatban. De bennem van az egoista sofőr is, aki oda volt és vissza a Transzfogaras túrától. És nyilvánvaló hogy ez az énem ezt a Polski Romeo Tychy-t nem túlzottan értékeli.
Ettől mint termék szuper lehet a Junior, értem azt az életérzést, sőt tudom értékelni amikor egy utazás társas esemény, nyugiban, jó hangulatban. De bennem van az egoista sofőr is, aki oda volt és vissza a Transzfogaras túrától. És nyilvánvaló hogy ez az énem ezt a Polski Romeo Tychy-t nem túlzottan értékeli.
RomeoOne2024-05-08 12:43:53 // 23934
Amit most leírtál az az autós kultúra teljes hiánya. Biztos van sok pozitív oldala a kevésbé induvidualista szemléletnek, de annak, amit az Alfa képvisel, ez épp a halála. Amit a múltkor leírtál a Junior-nál, hogy miért nem vagy már rá kíváncsi... Hát az épp ennek az általad leírt szemléletnek a terméke.
WarbiRunner (Gyuri)2024-05-08 11:38:18 // 23933
Ültem eleget kínaiak, tajvaniak autóiban és az alap mentalitás nekem tetszik. Az autó ott valóban lényegtelen mint jármű. Teljesen mindegy. Az út a fontos és hogy kikkel utazol. Európa mint az autózás bölcsője az autót kicsit mint szent tárgyat kezeli. Fontos maga az autó, a műszaki tudása, a vezetés és sok olyan dolog, ami egy kínainak teljesen lényegtelen. Ott a vezetési élmény kimerül abban, hogy mennyivel mentél leggyorsabban? De igazából egy autózás csak eljutás valahova amit próbálnak szórakoztatóvá tenni. Koreai videoklip a monitoron, közben megy a biznisz, csetelés a Line-on vagy WeChaten, beszélgetés, és megállás jó kajálós helyeken, vagy csak egy kávéra, bubble teára. Az autó pedig legyen csendes, kényelmes, nagy, működjön minden jól, hogy a user ki legyen szolgálva. Az autó villantás faktora csak üzleti körökben számít, de a műszaki oldala ott is full mindegy. Én azt látom, hogy kína lekörözte amerikát a felhasználó kiszolgálásában. Kényelem, nyugi, vidámság, érezzük jól magunkat ahhoz képest hogy épp autózunk. Kb ennyi az elvárás, ezt pedig nem műszaki truvájokkal lehet elérni, hanem kellemes beltérrel, hangszigeteléssel, kényelemmel, applikációkkal, önvezetéssel. Náluk eleve a gondolkodás más, ezt mi meg sem értjük igazán. A közösségi lét, együtt valamit csinálás élménye a fontos, sokkal előrébb van mint az egó kiszolgálása élményekkel. És ez valahol egészségesebb is mint ez az egoista világrend ami körülöttünk van. Én sokat tanultam tőlük, az tuti. Az európai gyártók is kénytelenek lesznek tanulni, ha nem akarnak elveszteni egy ekkora fizetőképes piacot.
Kazes☻2024-05-08 09:37:18 // 23932
Liquid2024-05-03 12:34:20 // 23931
Nagyon más az ami kínában kell, és mivel az a nagyobb piac, ott kevésbé vannak mogyorózva így nyilván oda fvejlesztenek.
Ez a parasztvakítás nagyon nem európai. Pl. mutatni kell fénnyel hogy van benne lidar :)
Ez a parasztvakítás nagyon nem európai. Pl. mutatni kell fénnyel hogy van benne lidar :)
Piritu - 1.000.0002024-05-03 09:41:44 // 23930
Találtam egy "modern" VW bemutató videót és megdöbbentem.
Azzal kezdek megbarátkozni hogy egy autónál az autó egyre kisebb szerepet játszik mert a show kell.
Azért hogy egy autónál ilyen bohóckodás kelljen az eladásokhoz az már nekem is sok.
film
Nem lenne olcsóbb és mivel kevesebb alkatrészt kellene legyártani környezetbarátabb egy ilyen fényreklám nélküli autó?
...és már az Alfának is el kellett indulni ezen az úton :-(
Azzal kezdek megbarátkozni hogy egy autónál az autó egyre kisebb szerepet játszik mert a show kell.
Azért hogy egy autónál ilyen bohóckodás kelljen az eladásokhoz az már nekem is sok.
film
Nem lenne olcsóbb és mivel kevesebb alkatrészt kellene legyártani környezetbarátabb egy ilyen fényreklám nélküli autó?
...és már az Alfának is el kellett indulni ezen az úton :-(
Kazes☻2024-04-24 13:41:58 // 23929
NUOVA ALFA ROMEO GIULIETTA
Nem is lenne rossz! :)
Nem is lenne rossz! :)
SD2024-04-10 18:45:17 // 23928
Forsberg2024-04-10 14:00:23 // 23927
Remélem, hogy ez valami poén és nem így fog kinézni. Az eleje nagyon "Jóska", borzalmas az a maszk.
pmolnar2024-04-10 12:24:17 // 23926
Megpróbáltam lementeni a gépremre, de letíltotta, azt írta fatal error:)
Ne már komolyan akkor inkább húzzuk le a rolót.
Ilyen múlttal...Írják rá, hogy Arna 2, de ne Alfa Romeo és komolyan Milano?
2 vb aza 8 év szünet után ennyire elmenni a jóízlésnek:(
Ne már komolyan akkor inkább húzzuk le a rolót.
Ilyen múlttal...Írják rá, hogy Arna 2, de ne Alfa Romeo és komolyan Milano?
2 vb aza 8 év szünet után ennyire elmenni a jóízlésnek:(
Kazes☻2024-04-10 11:57:50 // 23925
Hehe... 🤣😂🤣
VKG231!!! (156+75)2024-04-10 11:36:14 // 23924
Közismerten nekem semmi se jó :(
De ez szerintem másnak se :D
De ez szerintem másnak se :D
Kazes☻2024-04-10 11:16:59 // 23923
Neked semmi sem jó...?! 🤣
VKG231!!! (156+75)2024-04-10 09:29:50 // 23922
Látom az elejében a 33 Stradalet :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Biztos van olyan, aki szeretne egy rönó klió elejű kia ev6 hátuljú 1.2 thp-s alfát 2 millióval drágábban mint az ugyanolyan opelpözsó, csak nem tudom hogy ki az :DDDDD
Biztos van olyan, aki szeretne egy rönó klió elejű kia ev6 hátuljú 1.2 thp-s alfát 2 millióval drágábban mint az ugyanolyan opelpözsó, csak nem tudom hogy ki az :DDDDD
Tocke2024-04-10 08:12:20 // 23921
Nagyon hasonlít az eddig látott formatervhez, főleg a hátulja. De csak hasonlít. Ez az egész olyan káosznak tűnik egy kicsit. Ezt az autót nem nekem akarják majd eladni, de én is nagyon remélem, hogy estére egy kicsit változik a véleményem.
SD2024-04-09 21:10:40 // 23919
Asszony azt mondja cuki, és ő a célközönség:D
Zselé2024-04-09 20:52:35 // 23918
Ennek az eleje menő??? Ha ez komoly, elmegyek csúfolódni minden szalonba, míg ki nem tiltanak :D
SD2024-04-09 20:46:47 // 23917
Az eleje menő szerintem, bár jobb lesz az a scudetto karbonból:)
A hátulja instant fix-ért kiált annyira suzukis:D
Minimum egy Giulia Q szárny de valami matrica is még, az nem maradhat így:D
Szerintem vagány:)
A hátulja instant fix-ért kiált annyira suzukis:D
Minimum egy Giulia Q szárny de valami matrica is még, az nem maradhat így:D
Szerintem vagány:)
Kazes☻2024-04-09 20:30:12 // 23916
Kócosw2024-03-29 11:26:19 // 23915
magyarok sok helyen felbukkannak 😜😉
Ingrid2024-03-29 08:10:24 // 23914
Láttam Balatonakarattyán a Milanot. Nem tudom eldönteni, hogy szép vagy csúnya, mert agyon volt matricázva. De rávillogtam és integettem, a sofőr is visszaintett.
Nagyon boldoggá tett,hogy ezeken a csodás balatoni tájakon tesztelik. Aki erre van, járjon nyitott szemmel :)
Nagyon boldoggá tett,hogy ezeken a csodás balatoni tájakon tesztelik. Aki erre van, járjon nyitott szemmel :)
Halesz2024-03-27 12:52:34 // 23913
https://alfaamore.hu/hirek/alfamilano_hungary
Bármennyire is az eddigi legmegosztóbb autója ez az Alfa Romeónak, számomra öröm, hogy Magyarországon is tesztelik. Jó tudni, hogy ilyen szinten részesei vagyunk a fejlesztésnek, és hogy magyar szakemberek is dolgoznak az autón.
Bármennyire is az eddigi legmegosztóbb autója ez az Alfa Romeónak, számomra öröm, hogy Magyarországon is tesztelik. Jó tudni, hogy ilyen szinten részesei vagyunk a fejlesztésnek, és hogy magyar szakemberek is dolgoznak az autón.
Kazes☻2024-03-20 13:28:09 // 23912
Persze... :) a lényeg (az írásod alapján), hogy sokba került és mégis megy a levesbe. : /
Tommi2024-03-18 16:45:25 // 23911
Igen, azt kifelejtettem, hogy csőd nélkül :)))
A Giorgio platformnak nem az a baja, hogy nem jó, hanem az, hogy rosszkor volt rossz helyen :)
A Giorgio platformnak nem az a baja, hogy nem jó, hanem az, hogy rosszkor volt rossz helyen :)
Tommi2024-03-18 16:44:36 // 23910
Kérdés, hogy megéri-e egy saját motort fejleszteni csak maguknak, vagy lekapnak valamit a konszern polcról. Lehet tippelni melyikre van nagyobb esély :)
Egy motor kifejlesztése k... drága és akkor éri meg, ha minél több modellben el lehet adni. A jelenlegi piaci viszonyok meghaladták már azt, hogy mindenki mindenhez külön motorokat csinál.
Egy motor kifejlesztése k... drága és akkor éri meg, ha minél több modellben el lehet adni. A jelenlegi piaci viszonyok meghaladták már azt, hogy mindenki mindenhez külön motorokat csinál.
Giuntini2024-03-16 17:19:57 // 23908
Nagyon remélem, hogy saját motor lesz a hibrid verzióban. Elvileg a 280 lovas motor alkalmas is lenne rá, hiszen a Ghibli-ben ez a motor villanypsítva van.
Kazes☻2024-03-14 10:32:55 // 23907
„- szívó V6-os, kéziváltós kupé és kabrió lenne a palettán, ami most nyilván nagy mennyiségben eladható szegmens ugye :)
- nem lenne SUV, amit ugye manapság úgysem vesz senki
- nem lenne turbómotor, mert az gáz, a szívó az igazi, lehetőleg 4-nél több hengerrel
- nem lenne hibrid/elektromos irány, mert ugye az is hülyeség
- lenne 166 utód nagy bálna, ami ugye megint csak egy keresett kategória manapság
- minden modellt olcsón kéne adni, átszámítva maximum 15 millió legyen a fullos sportmodell, ami már V6 és benne van minden extra, hiszen 20 éve is annyi volt” - ezt pont így, ahogy írod... persze csőd nélkül! :D
„dollár/euro százmilliókat locsol bele valamilyen modellbe/tecnikába, amit utána mondjuk 1-2 év múlva elkaszál a szabályozás és kuka az egész projekt” - talán a Giorgio máris ilyen... csak kicsit több, mint egy - két év.
De amúgy értem mit szeretnél közölni... :)
- nem lenne SUV, amit ugye manapság úgysem vesz senki
- nem lenne turbómotor, mert az gáz, a szívó az igazi, lehetőleg 4-nél több hengerrel
- nem lenne hibrid/elektromos irány, mert ugye az is hülyeség
- lenne 166 utód nagy bálna, ami ugye megint csak egy keresett kategória manapság
- minden modellt olcsón kéne adni, átszámítva maximum 15 millió legyen a fullos sportmodell, ami már V6 és benne van minden extra, hiszen 20 éve is annyi volt” - ezt pont így, ahogy írod... persze csőd nélkül! :D
„dollár/euro százmilliókat locsol bele valamilyen modellbe/tecnikába, amit utána mondjuk 1-2 év múlva elkaszál a szabályozás és kuka az egész projekt” - talán a Giorgio máris ilyen... csak kicsit több, mint egy - két év.
De amúgy értem mit szeretnél közölni... :)
Halesz2024-03-13 12:24:20 // 23906
És mindezek a modellek 5-6-8 millióba kerülnének, de még abból is alkudni akarnának a kereskedésben. :)
Halesz2024-03-13 12:22:53 // 23905
Hát az elmúlt években sem az amerikai eladások tették nyereségessé az Alfát, ezután sem hiszek ebben, hogy erre kéne alapozniuk... :(
Demecsab2024-03-13 12:07:23 // 23904
A cikkben az van hogy vagy villanyautót fejleszt vagy semmit. Ez a gond.
Megfizethető áru (nem 15 milliótól induló) praktikus, sportos NAGYON szép ötajtós vagy emelt hasmagasságú sima benzin vagy benzin-hibrid. Nem kiélezett technika, hanem Alfa Romeo stílusjegyekkel mindenapokra autót.
pl. Skoda Octavia, Toyota Corolla, egyik sem SUV nem villany és veszik mint a cukrot.
Tele vannak kiforott turbó motorokkal miért nem tudnak mellé csapni hibird hajtást mint pl a BMW? Nem fejleszettek új autót csak megcsinálták plugin-re pl a 3-ast és kész.
vmi ilyemsik. :)
Megfizethető áru (nem 15 milliótól induló) praktikus, sportos NAGYON szép ötajtós vagy emelt hasmagasságú sima benzin vagy benzin-hibrid. Nem kiélezett technika, hanem Alfa Romeo stílusjegyekkel mindenapokra autót.
pl. Skoda Octavia, Toyota Corolla, egyik sem SUV nem villany és veszik mint a cukrot.
Tele vannak kiforott turbó motorokkal miért nem tudnak mellé csapni hibird hajtást mint pl a BMW? Nem fejleszettek új autót csak megcsinálták plugin-re pl a 3-ast és kész.
vmi ilyemsik. :)
Tommi2024-03-13 09:28:06 // 23903
Ha az Alfa azt csinálná, amit a rajongók szeretnének, akkor:
- szívó V6-os, kéziváltós kupé és kabrió lenne a palettán, ami most nyilván nagy mennyiségben eladható szegmens ugye :)
- nem lenne SUV, amit ugye manapság úgysem vesz senki
- nem lenne turbómotor, mert az gáz, a szívó az igazi, lehetőleg 4-nél több hengerrel
- nem lenne hibrid/elektromos irány, mert ugye az is hülyeség
- lenne 166 utód nagy bálna, ami ugye megint csak egy keresett kategória manapság
- minden modellt olcsón kéne adni, átszámítva maximum 15 millió legyen a fullos sportmodell, ami már V6 és benne van minden extra, hiszen 20 éve is annyi volt
Ha a rajongók állítanák össze a modellpalettát, azonnal biztos út lenne a csőd felé...
Teljes mértékben megértem az Alfát, hogy kivár, egyébként a többi gyártó is nyilván ezt csinálja, csak max nem volt ennyire propagálva. Nagyon nem mindegy, hogy ki lesz az elnök, mert a következő évekre alapvetően meghatározza az autóipar irányát Amerikában és ezzel áttételesen a világ többi részén is. A mai kiélezett piaci versenyben nem teheti meg senki, hogy dollár/euro százmilliókat locsol bele valamilyen modellbe/tecnikába, amit utána mondjuk 1-2 év múlva elkaszál a szabályozás és kuka az egész projekt...
De ha van jó ötleted, hogy mit kéne csinálnia az Alfának, hogy belefulladjon a profitba, hallgatlak :)
- szívó V6-os, kéziváltós kupé és kabrió lenne a palettán, ami most nyilván nagy mennyiségben eladható szegmens ugye :)
- nem lenne SUV, amit ugye manapság úgysem vesz senki
- nem lenne turbómotor, mert az gáz, a szívó az igazi, lehetőleg 4-nél több hengerrel
- nem lenne hibrid/elektromos irány, mert ugye az is hülyeség
- lenne 166 utód nagy bálna, ami ugye megint csak egy keresett kategória manapság
- minden modellt olcsón kéne adni, átszámítva maximum 15 millió legyen a fullos sportmodell, ami már V6 és benne van minden extra, hiszen 20 éve is annyi volt
Ha a rajongók állítanák össze a modellpalettát, azonnal biztos út lenne a csőd felé...
Teljes mértékben megértem az Alfát, hogy kivár, egyébként a többi gyártó is nyilván ezt csinálja, csak max nem volt ennyire propagálva. Nagyon nem mindegy, hogy ki lesz az elnök, mert a következő évekre alapvetően meghatározza az autóipar irányát Amerikában és ezzel áttételesen a világ többi részén is. A mai kiélezett piaci versenyben nem teheti meg senki, hogy dollár/euro százmilliókat locsol bele valamilyen modellbe/tecnikába, amit utána mondjuk 1-2 év múlva elkaszál a szabályozás és kuka az egész projekt...
De ha van jó ötleted, hogy mit kéne csinálnia az Alfának, hogy belefulladjon a profitba, hallgatlak :)
Kócosw2024-03-12 21:16:56 // 23902
klasszik rozsdaoptikas csavarokkal... ismerős kép 😁
RomeoOne2024-03-12 15:53:44 // 23901
Akkor ehhez csak annyit tudok hozzáfűzni: Hajrá Trump!
:DDD
:DDD
Demecsab2024-03-12 08:01:33 // 23900
Ha engedik akkor sem készít belső égésű motorral autót az Alfa Romeo.
Az amerikai elnökválasztástól
Hát én besz@rok ezen, hogy mindig mást csinálnak ezzel a márkával mint amit a rajongók szeretnének...
Az amerikai elnökválasztástól
Hát én besz@rok ezen, hogy mindig mást csinálnak ezzel a márkával mint amit a rajongók szeretnének...
Liquid2024-03-09 22:41:59 // 23899
Liquid2024-03-09 22:39:48 // 23898
azok tökhülyék, ezt eddig is tudtuk :)
WarbiRunner (Gyuri)2024-03-09 22:12:03 // 23897
A Ferrarikban általában nincs :-)
Piritu - 1.000.0002024-03-09 21:16:36 // 23896
Van olyan "modern" kocsi amiben már régóta nincs indexkar...
Mondjuk az Oltcit Club 11R-ben sem volt, de volt helyette kukoricagránát :-)
Mondjuk az Oltcit Club 11R-ben sem volt, de volt helyette kukoricagránát :-)
Piritu - 1.000.0002024-03-09 19:58:23 // 23895
Ja, meg azon a csávón aki gombokat gyártott a teslájába :-DD
Piritu - 1.000.0002024-03-09 19:57:36 // 23894
én is...
A Veloce-ben lehet a klímát tapipadról és gombokkal is dirigálni. Hát nem nagyon tudnák érveket felhozni a tapipad mellett...
A Veloce-ben lehet a klímát tapipadról és gombokkal is dirigálni. Hát nem nagyon tudnák érveket felhozni a tapipad mellett...
RomeoOne2024-03-09 18:47:30 // 23893
Mondjuk, ha megnézed, hogy mit ír elő az NCAP, ezek olyan alap dolgok, hogy kb. minden kocsiban - újban, elektromosban - megvan még ma is. Ez max egy olyan alsó korlát, hogy véglegesen nem tüntethetik el a kapcsolókat, csak kijelzőket használva, de ebből nem fog következni, hogy visszatér a több gomb.