Blog

Blogajánló

Milyen az élet a Giuliával egy 159-es után? tdemeter blogja erre is kitér, és alaposan kivesézi új autóját. Tovább

//

Giulia, 3-as BMW vagy Jaguar XE? WebM, az Alfa Amore és AlfaCity programozója minden vetélytársat kipróbált, aztán győzött az olasz vér :) Blogja az új autójáról! Tovább

//

Most hogy csináltam a másik autóba a közép konzolt, meg néztem ezt is, és kiderült ez sem egészséges.
Először a jobb oldali szellőző lapátot kellett cserélni, mert ott a belseje volt el törve ami mozgatja a mögötte lévő nyitó - záró lapátot.
Aztán a 3 db felfogató fül volt letörve, az is javítva lett hogy ne csak vakon legyenek bent azok a csavarok.

Majd aztán ez kerül vissza a piroskába, ahogy eredetileg is volt.

 
>> Tuning és extraAlfaboooy // Alfa 146 2.0 TD // 2019-07-20

A duda működik.
Légzsák ellenőrző próba következett. Itt csak rá kellett dugni a csatlakozót, mivel ugyan az mint a 146-é.
Ezeknek a 156 kormányoknak betegsége lehet hogy az íves részén a meleg hatására kiegyenesedik az anyag.
Hő fuvóval vissza lehet hajlítani, de csak az első forró nyári napig jó. Úgy hogy meg lett kötve befelére.
Kellett sajnos hézagolni is, mert nagy volt a rés. 3 db ilyen légzsákom van, és mindegyikkel így nézett ki, hogy belátni a légzsák oldalához. Ez a profil csak be van tömve oda, és a feszülés végett ott is marad. Nem kellett ragasztani.

Az átalakítás hátránya ha ez hátrány, hogy kB. 3 cm-el közelebb került a kormány fogása, és ugyan úgy a bajusz kapcsolók távolabb, de én még így is simán elérem a bajusz kapcsolót egy indexeléshez. Majd ha használva lesz az autó, kiderül hogy mennyire lesz kényelmes a vezetés.

 
>> Tuning és extraAlfaboooy // Alfa 146 2.0 TD // 2019-07-20

Rá mértem a csavar lyukak helyét.
Kapott alátéteket a kormány hátoldala a hézagoláshoz, mert a így az alátéten támaszkodik fel a kormány, nem a közte lévő kárpit anyagon amin úgye nem lehet meghúzni a csavarokat, mivel előbb utóbb összébb szorítja az anyagot és a csavar meg lazulhat.
Csavarok bele.
2 kontra anya, bár eredetileg csak így simán 4 csavar fogta, de biztos ami tuti alapon.
Jött a kárpit anyag rá, belülre is, mert ott egy fém fül támaszkodik fel, és jobb ha nem érintkezik.
Majd felrakás után a duda át kötése.

Folyt. Köv.

 
>> Tuning és extraAlfaboooy // Alfa 146 2.0 TD // 2019-07-20

Első körben a légzsák tekercset cseréltem, mert a régin a 3 tartó fülből csak egy volt meg.
Egy külsőre nem szép állapotú kormányt be áldoztam a szétvágáshoz.
A fa kormány kiszerelhető belsejét is alakítani kellett hogy a felesleges útban lévő részek lekerüljenek.
Folyt. Köv.

 
>> Tuning és extraTeca // Alfa 155 1.9 td // 2019-07-20

Nekiláttam az autónak, szétszedtem a lakatos (és egyéb) munkákra.

>> Tuning és extraÁkos91 // Alfa Giulia 2.2 D Super // 2019-07-20

Gondolkoztam rajta, hogy az autó tetejét feketére fóliáztatom. Kicsit hezitáltam, de sok ismerős véleménye szerint is kell az a fekete tető. Így a mai napon be is lett szépen csomagolva fényes fekete fóliával. Igen, az antenna direkt maradt fehér. :)
A munkáért ismét nagy köszönet a Páló Fóliának. Janika igazi profi, végig ott lehettem amíg elkészült és a végeredmény brutál lett.

 
>> SzervizKazes☻ // Alfa 146 1.9 td, Bözsi // 2019-07-19

Végre elérkezett az ideje a balos belső féltengelycsukló cseréjének... siker!
Ha jól láttam még a gyárit vettem ki, de akármi is lehet... pl., hogy még otthon gyárira cserélték, de mindegy is. Most szépen suhan Bözsi! :)


262.585 km

>> SzervizKazes☻ // Alfa 146 1.9 td, Bözsi // 2019-07-19

Olaj + olajszűrő + üzemanyagszűrő + légszűrő + pollenszűrő cserélve.

Üzemanyagszűrő ~52.000 km ment (2015-07-10).


262.585 km

>> SzervizGeorge1990 // Alfa 159 1.75TBI // 2019-07-19

Fék csere után bemérték a gátlókat is. Ott derült ki hogy 38%os a hátsó gátló. Most jött el az ideje a cserélnek. A szerelő utalására a rugókat is cseréltük és A toronycsapágy at is.
Szerelésben ismét öcsém volt segítségemre. Előre kapott 2 új stabpálcát.
166805

 
>> SzervizSeboendre // Alfa 156 SW 1.9 JTD 16V 150Le // 2019-07-19

Alsó lengőkar 2db
Felső lengőkar 2db
Hátsó keresztlengőkar
Hátsó hosszlengőkar 2db
Csonkállvány szilent 2db
Vezérlés szett
Vízpumpa
Olaj (motul)
Olajszűrő
Levegőszűrő
Pollenszűrő
Üzemanyagszűrő
Műszaki vizsga: 32000 Ft
Összesen: 202800 Ft
Munkadíj: 85000 Ft

Összesen: 319800 Ft

És koppanás metes végre :)
Óra állása: 251527 Km