Blog

Blogajánló

Magyar megoldás egy olasz helyzetre: ha nincs Blue&Me az autódban, akkor a Loudlink tudja a megoldást. Tapasztalatok Tedi MiTójából rovatunk következik. Tovább

Tedi // 2016-06-17 12:06:07

Giulia, 3-as BMW vagy Jaguar XE? WebM, az Alfa Amore és AlfaCity programozója minden vetélytársat kipróbált, aztán győzött az olasz vér :) Blogja az új autójáról! Tovább

WebM // 2018-07-18 20:25:12
>> Tuning és extraPunisher // Alfa GT 2.0 JTS Black Line // 2018-11-13

Ha el akarsz költeni egy kisebb vagyont, újítsd fel 100%-osan egy soklengőkaros Alfa futóművét, ezt spékeld meg néhány spéci cuccal úgy, mint állítható Bilstein lengéscsillapítók, Eibach stabilizátorok, Frap Racing lengőkarok, Strongflex szilentek.
A legszebb az egészben, hogy alapvetően hibátlan volt a futóművem, a hátsó lengéscsillapítókat láttam korrodáltnak, és ebből indult ki ez az egész őrület.

 
>> Tuning és extraPunisher // Alfa GT 2.0 JTS Black Line // 2018-05-14

Felkerült egy 60-a Proex rendszer. Nagy méretű dobokat kértem, hogy ne üvöltsön. Kellemes hangja lett.

 
>> SzervizPunisher // Alfa GT 2.0 JTS Black Line // 2018-03-20

Na akkor kezdjünk költekezni! 😀
Nagyszerviz, plusz váltóolaj, plusz négy lambdaszonda csere (mert ezeket 150.000-enként cserélni kell)

 
>> SzervizKazes☻ // Alfa 146 1.9 td, Bözsi // 2018-11-13

A régi beadta a kulcsot... ez sem sokkal profibb, de egyelőre jó és remélem tovább bírja majd! :)

>> SzervizDennisBeru // Alfa 146 1.6 TS SE // 2018-11-12

Sajnos nem csak az akkumulátor volt gyenge, a generátor is,munka után szomorúan vártam a "bikázást". Kimértük, nem töltött eléggé és a szíj is oda volt kissé, plussz a csapágynak is hangja volt.

 
>> SzervizGT Ɨ|ѯ // Alfa GT 3.2 V6 Distinctive FL // 2018-11-12

Ma megejtve, tuti precíz feszes lett semmi remegés egyebek.
Diósjenő, Horváth Attila Futóműszervíz.

 
>> Tuning és extraWolf // Alfa 147 1.9 jtd 16v // 2018-11-12

Mivel szilentek csak kora tavasszal kerülnek sorra, és egy kedves jóember felrántott rendesen: volt egy használt mélyláda...figyeld szitut:
Figyelj kell!
Nem tudok most menni, egy héten belül elmegyek érte. Utalok 5 ezer előleget, ha egy hét alatt nem érek oda a tied a pénz.
Ok, nem kell utalni, szóljak, mikor megyek.
Két nap mulva szólok: eladta.
Nem tudok bármely nap 80km re futkosni :(
Szóval gebasz van a rendszerben. Ciki, mikor 2 gyenge pont van, és egyikre van lóvé...
Nem tetszik basszus. Olyan nem tudom milyen. Hangosnak, amennyire kell, hangos, de nem úgy szól, ahogy szeretném.
200w rms erősítő hajt talán 300? Rms mélyet. Dld500+
Erősítővel már nem akarok játszani, így vettem egy 1000w rms D osztályú monoblock ot. Na ezt be kell varázsolni, nem nagy ügy...aztán tavasszal kábelezés csere😱
Ehhez kevés tápkábel keresztmetszete.
Aztán megyek Zsoltihoz, és addig csereberéljük mélyládákat, míg azt nem mondom: ezaz, ezt kerestem.

>> SzervizRéku // Alfa 147 1.9 JTD // 2018-11-12

Itt a tél, és elértük a 210 000 km-t. Az olaj és alkatrészek cseréje megtörtént:
Motul 8100 X-Cess 5W-40 olaj
Bosch olajszűrő
Champion levegőszűrő
Valeo üzemanyagszűrő
+olajleeresztő csavar

 
>> Tuning és extraRéku // Alfa 147 1.9 JTD // 2018-11-12

Folytatódik a belső csinosítás. A kormány és a sebváltó gomb került sorra. Kisbéren egy remek szakember keze munkája látható a csatolt képeken.

 
>> SzervizRolee46 // Alfa 155 2.0 8v // 2018-11-12

Ma tovább bontottam a kipufogót már csak a leömlő maradt fent.A hővédő lemezeket is leszedtem.A lambda szonda kiszedése elvitt több mint fél órát,nagyon be volt gyógyulva.Jól körbe melegìtettem azt 22-es kulccsal kűzdeöttem meg vele.A katalizátor feletti részen is csak kevés rozsda van szerencsére🤗.