Blog

Blogajánló

Magyar megoldás egy olasz helyzetre: ha nincs Blue&Me az autódban, akkor a Loudlink tudja a megoldást. Tapasztalatok Tedi MiTójából rovatunk következik. Tovább

ystuc // 2016-05-30 18:48:19

Az Alfa Amore néhány tagja meglátogatta az aresei Alfa Romeo múzeumot. Íme pár kép és egy rövid beszámoló! Tovább

//
>> EseményTKrisz156 // Alfa 156 SW // 2018-07-07

2018-ban is Alfacity! A tavalyihoz hasonlóan, nagyon jól éreztük magunkat, színvonalas standok és műsorvezetés, jó Dj-k!

 
>> SzervizTKrisz156 // Alfa 156 SW // 2018-04-15

A jobb féltengely csere után nemsokkal a bal is megadta magát, így az is cserélve let egy újra!

 
>> EseményTKrisz156 // Alfa 156 SW // 2017-07-15

Életem első Alfacity-je is megvolt. Nagyon jól éreztük magunkat, jövőre mindenképp megyünk újra! :)

 
>> SzervizTKrisz156 // Alfa 156 SW // 2018-06-17

Kilyukadt a felső turbócsővem, kapott egy újat!

 

- tankolások száma: 153
- km óra állás: 124088 km
- össz. menetidő: 1.685,60 óra (70,23 nap!)
- átlagsebesség: 74 km/ó
- tankolt üzemanyag: 7.400,54 liter, ebből 57,73 liter az első teletank
- átlagfogyasztás: 5,92 liter / 100 km
- üzemanyagköltség: 21,79 Ft/km
- életkor: 960 nap
- átlagos napi futás: 129,26 km/nap
- mozgásban töltött idő: 7,32 %

 
>> Tuning és extraTtK // Alfa Giulia 2.0 Super // 2018-07-15

Az Aliexpress feneketlen bugyraiban hasznos dolgok is vannak, pl. fém borítás a csomagtartó-peremre, karcolódás ellen, illetve kis vödör az első ajtó fogantyújába, hogy oda is lehessen pakolni (a 159-ben is üreg volt ott, a Giuliáé lyukas - elöl, hátul nem...). Fillérekért beszerezhető kiegészítők és meglepően minőségiek, pontosan illeszkednek is. Köszönet az ötletért pettinke kartársnak.

 
>> Tuning és extraadamcroh // Alfa 147 Ferdehátú // 2018-07-15

Ajtómeghúzások, horpadások, kókányolások eltüntetése, elemek festése, polír mindenre, ez aztán zsebbenyúlós lesz. De azt mondták olyan lesz mint az új..legalább ez nyugtat.

 
>> SzervizHakuna // Alfa 146 1.4 TS STD // 2018-07-15

Egyszer csak nem emelt fel teljesen. Vajon miért? ? :)
Alexandro Cartársnak hála, ismét működőképes. Sőt, közben a motorház is kapott tömítést, illetve a bal első klédert is kicseréltem a csomagtéré pedig felfrissült a régi darabjaiból.

 
>> Egyébforrasr // Alfa 166 2,4 JTD Progression // 2018-07-15

csiszolás...alapozás...már csak a java van hátra

 
>> Szervizgecsa // Alfa 159 3.2 V6 Jts Q4 // 2018-07-14

...és eljő a nap a hazatérésre! Újabb hidrotőkék kerültek kicserélésre. Az egyik szívóoldali vezérlésmódosító szolenoid csatlakozójánál felfedezésre került egy hibás forrasztás, mely javítva lett. Valószínű néhány elektromos anomália ezzel kiiktatásra került. A kábelstoppolás szerzője ismeretlen. Sem én, sem Jani nem forrasztottunk semmit. A hibakódok nem tértek vissza, az erő is megvan. Ami visszamaradt, az váltakozó időközönként némi halk kopogás. A csapágyak kizárva, inkább hidrotőke szerű hang. Tippre a szelepek ragadhatnak kicsit, mert ugye ez is csak egy Jts motor, így megjelent némi koksz a szelepeken. Kap egy hosszabb tesztkört a friss olajjal, illetve kerül bele tisztító adalék. Ha elmúlik, akkor örülünk, ha nem, akkor megbontjuk a hengerfejet. Érdekessége a dolognak, hogy Janinál is Xado volt a motorban, amikor jöttek a bajok, és most is. Továbbá mindkét esetben nagyjából 200 kilométert tett meg az auto az olajjal a beöntés után. Nem rossz olaj a Xado, a 166-ban nálam bizonyított is, de úgy tűnik, ez a motor nem szereti. Szóval most jön 2000 km, majd olajcsere, aztán reménykedünk a legjobbakban. Jövő héten takarítás, mosás, waxolás. Utána irány Magyarország.