Blog
Felkerültek a Maxton Design kiegészítők az autóra. Ehhez sokat nem tudok hozzáfűzni, beszéljenek a képek! :-)












Azt tudtam, hogy az autó jobb eleje volt törve. Meg is lett csinálva, de a sérülés mértékéről nem kaptam tájékoztatást. A jobb első sárvédő picit furán állt, utána kellett járni, hogy ennek mi az oka. Hát, meglepetés fogadott, a szó rosszabbik értelmében. A jobb első dobbetét mögötti részen és a küszöb elején sajnos nagyon kókány munkát találtunk. Ezt nem csinálták meg teljesen, nem is értem, hogy ezt így hogyan sikerült összehozni. Egy küszöbcsere oldaná meg véglegesen a dolgot, de azt most nem akartam, viszont a lakatos srác mindent elkövetett, hogy kihozza a dologból a maximumot. A végeredménnyel tulajdonképpen elégedett vagyok, de idővel azért ezt majd teljesen meg kell csinálni. Hiányzó dolgok is pótolva lettek, egyedül a repedt légszűrőházat nem sikerült kicserélni, mert nem találtam belőle bontottat, a gyári új 200ezer Ft-os árát inkább nem erőltetném...
És felkerültek az autóra a Maxton cuccok is. Erről külön blogot töltök fel.







Szerdán hazafelé régi ismerősöm, a csodalámpa ismét ragyogásra adta a fejét. Menet közben egyszer csak sípolás, villogás lepett meg. Félreállva alapjáraton a motor egyenetlen járásából gyanítottam, egy henger nem megy. Felnyitottam a géptetőt, és valóban, majd kiugrott a blokk a kaszniból. 🙁
Szép finoman hazazötyögtem vele.
Másnap délután a hátsó lengéscsillapítók és alkatrészeik érkeztek meg a Bárdiba, délután kollégám segítségével sikerült átvenni őket, az autót nem akartam emiatt mozgatni.
(2 Magneti Marelli kerül bele, MONROE toronygumikkal és ütközőkkel, Febi stabpálcákkal.)
Sikerült szereznem szakit kompressziómérésre, de titkon azért bíztam benne, hogy a gyújtáskimaradás hibaüzenet csak a gyertya, vagy a trafó miatt jött elő. Azonban amekkora szerencsém van az autókkal, természetesen távolról sem így lett.
Az 1-es henger szabadságra ment, 0, azaz nulla végnyomás van benne.
Még másnap sikerült szerelőt találni, aki vállalta, hogy leveszi a hengerfejet.
Ismét itt tartunk. Bízom benne, hogy csak a szeleptányér égett be, azonban rosszat sejtet, hogy az olajnak üzemanyag szaga van.
Meglátjuk.
Első képen a 2-es, másodikon az 1-es henger sűrítési végnyomásának értéke, a harmadik és negyedik képen a 4 henger nagy gyertyái vannak. Elég ramatyok.




Nezegettem hátul a csomagteret.A hátfal takaró műanyag alu részei karcosak voltak.felpoliroztam.ugyse tetszett.Aztan ugye a muanyag resze se volt tökéletes.Eszembe jutott hogy van itthon műbőr, ragasztó.Nekilattam megcsináltam,es tetszik ,sokkal homogenebb a kép.Aztan ezen felbuzdulva a síalagút kerete is erre a sorra jutott.




170000-es szervíz egy hónap és 800km csúszással letudva. Lehet hogy öregszem, valahogy nem inspirál már a szerelés. De meg kell csinálni, na!
Nem tudom a kuplung meddig húzza, egyre remegősebben lehet megindulni. Nézegezem a szet-árakat...



Cserélve lettek:
Első rugók Sachs 99839@6
Toronyszilent Monroe MK362
Lengéscsillapítók elöl Magnetti Marelli 3558030700000
Porvédők Japanparts KTP-0203
Vezérlés INA komplett szett vízpumpával 530 0624 30@6
Vezérműtengely szimering Victor Reinz 81-17 539-50
Szelepfedél tömítés Victor Reinz 71-38204-00
Olaj, szűrők:
Levegőszűrő: MANN-FILTER MAC18003
Olajszűrő: MANN-FILTER MAHU711/4X
Üzemanyag: Champion CFF100502
Pollenszűrő: VALEO VA715533
Olajleengedő csavaralátét: Corteco 005569S_CTO * *SZ
Olaj: Petronas Selénia WR Pure Energy 5W-30 5L
7645km telt el az előző csere óta, 2 évbe még benne voltam bőven
226480km