A vezető oldali első ajtón voltak enyhe, a lakkfelszínt érintő horzsolások, karcok. Becsiszoltam, kifényesítettem.
A sárvédő alján színnel bedörzsöltem az aprócska lyukakat, a felesleget levitte a polír .
A bal oldal nagyon rendben lenne, de a napon két karc még észrevehető . Majd később.




Ez is nagy nap volt. A két öreg Alfa először gurult együtt.
Kecskemét-Izsák-Kecskemét
48082km

A reggeli hűvösben egy Kecskemét-Páhi-Kecskemét kört mentem. Aztán naplemente előtt egy kisebbet.
Sajnos Gábor nem tudott csatlakozni pedig ott a rendszám már a Giulia 1600 Superen.


Ellátogattunk az eplényi bringapályákra.
Kecskemét-Eplény-Balatonfüred-Kecskemét
316653km

Kipróbáltam ezt a lakkgyalu izét. A motorfedélen volt egy mély, 8-10 milli nagyságú festékhiány. 2x bázis és 1-2x lakk, aztán kikeményedett a napon. Utána lereszeltem a dombot. Kis csiszolás, aztán kifényesítettem.
Hasonlóan kezeltem még vagy 5 kisebb bibit.
Tetszik. Keresni kell a javításokat.
(Azóta láttam egy másik technikát is ilyenfajta nagyobbacska sérülésre, de szerencsére nincs hol kipróbálni)




Jegyzetelem, hogy maradjon nyoma.
Valami ért, aztán két napig lamentáltam rajta. Az évi 2-3 mosási alkalomból ellőttem egyet. Legutóbb talán tavaly kora ősszel történt ilyen. Vagány a fékportól szűrke felni, meg a bogárlepte homlokfal, mutatja, hogy nem csak a garázsban áll, volt benne munka míg ilyen lett, de így tisztán is nagyszerű ránézni.
Csak nagynyomásúval mosom, próbálom elkerülni az 'örvénykarcokat'. Aztán kis szárító próbakör.
Bevetettem magam a hűvös garázsba. Sajna 6 éve szar ecsettel és festékkel javitottam a kis hibákat. Visszamostam ezeket és a neten tanult trükkök százaival átdolgoztam. Kb. 50-80 helyen, ebből 5-6 komolyabb bibi volt.
Fainul megvan már hol igényel bázist, hol csak lakkot ecsettel vagy ujjbeggyel bedörzsölve, hol csak kis csiszolást a karcon. Néhol durva polír másutt közepes kellett. Aztán az egészen átfutottam egy hologramossal.
Igaz ezt nem lehet befejezni csak abbahagyni, de brutál jól néz ki a verda. K...a macskák féknyomai is eltűntek.
A lakkozott pöttyök a motorfedélen most keményednek (jó lett volna a 2k cucc) mert majd ahol halszemes ott lakkgyaluval szépen megigazítom simára. Aztán még helyi csiszolás, polír.
Az első lökös és jobb hátsó ajtó alját kellene még kezelésbe venni. Majd egyszer. Az egy kb. ugyanekkora történet.
Csak egyszer van eredeti fényezés, kár, hogy a jobb hátsó ajtón meg a lökhárítókon már fedésben vannak.


Átfésültem az autót zörgések tekintetében. Kesztyűtartóból kidobáltam a felesleges cuccokat, 13-as emerdzsenszi kulcs a térképtartóban szivacson utazik, tűzoltó flakonok az ülés alatt beszivacsozva, szerszámos-alkatrészes láda a csomagtartóban is kapott jobb rögzítést.
És megvan. Ennyi hiányzott.
Próbakör kis kerülővel.

0
544
Fórum
Friss topicok
- Forma-1
- Giulia
- Alfa történelem, híres ...
- Spider
- Filmek
- 155
- Alfa tuning
- Zenebutik
- AlfaCity 2025 - július ...
- Adok-veszek
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV