Fórum >> Típusok >> 159

Csabi2018-08-16 21:33:30 // 111066
MES motor menüben találsz klíma nyomást, azt kell megnézni milyen értékek között mozog. Álló motornál(kompresszornál) mennyi, és működő klíma mellett..
A 13°tényleg kevésnek tűnik, de ez függ a ventilátor sebességtől, klíma nyomástól stb.
Piritu2018-08-16 20:26:12 // 111065
OFF
Azok után amit a mai 110 km-en láttam nem igazán hatékonyak...
ON
Kazes☻2018-08-16 20:17:12 // 111064
Hehe... az utolsó mondat a legjobb..."A rendőrség célja, nem a bírságok kiszabása, hanem az életveszélyes helyzetek megelőzése, a szabályszegők közlekedésből való kiszűrése." - de ez már másik topic. :)
ZsuTi2018-08-16 19:57:06 // 111063
Oh,értem.😐
ZsuTi2018-08-16 19:56:01 // 111062
Nyilván, tisztában vagyunk az autó képességeivel, és nem is azt várjuk ,hogy nullát fogyasszon... De! A fogyasztás sajnos korántsem normális.. vannak nagyon jo pillanatok, ahogy írtam is, de sajnos sokszor "beragad",ilyenkor tényleg többszörös mennyiségű üzemanyag fogy,mint aminek ekkora távokon, ekkora sebességnél indokolt lenne.. mi is a szoftwerre gyanakszunk.
Piritu2018-08-16 19:50:20 // 111061
Abban reménykedem, hogy NEM a barátaim közül került ki aki ennyire semmibe veszi a KRESZ-t. Ennyi.
Azt meg már régóta tudjuk, hogy a pékekre külön szabályok vonatkoznak, csak azokat mi nem ismerjük. Ezért is lehet nekik pl. forgalomtól elzárt területen a forgalommal szemben mérni.
Don Gombóc2018-08-16 19:36:56 // 111060
Nem mindegy? Jól haladt lendületesen. Reménykedsz hogy a volt verdád az? Ő a képet készítette. :-)
Azért arra kíváncsi lennék hogy ők megkül jelzés nélkül csináják ezt? Mert az gáz.
Smith2018-08-16 19:23:20 // 111059
Na ez egy jó doksi, de eszerint a 13 fokos elpárologtató hőmérséklet elég magasnak számít. 5 fok körül kellene lennie.... Szomorúság.

http://www.ariazone.com/wp-content/uploads/2016/11/Automotive-Air-Conditioning-Training-Manual.pdf
Smith2018-08-16 19:07:52 // 111058
Na látom nagyon homályos lett a végeredmény, itt jobb: https://photos.app.goo.gl/qEUbzgjiVGGC3BqC8

Szóval nem egészen 22 perc alatt 22 fokra hűtőtte az utasteret, tűző napon, kinti 30 fokkal.
Smith2018-08-16 18:46:50 // 111057
Lehet, még nem kapta meg a fotót, így innét értesül a merényletről :)

Ma jöttem hazafelé, és a klíma semmit nem hűtött. Na mondom, elszökött a gáz. Kapcsoltam manuálba, hallottam kattan, hangján hallottam, hogy megy a kompresszor. De semmi hűtés, csak a kinti 30 fokot tolta befelé.

Hazaértem, leállítás, reboot. Semmi.

Feljöttem a laptopért, kábel, nosza. Volt egy hiba benne, nem túl értelmes, kitöröltem. Próbálom, hűteni hűt, hogy elég hatékony-e, azt segíthetnétek eldönteni a grafikon alapján.





Az elpárologtató 13-11 fok körül korrekt? A teljes időtartam alatt a hőmérője szerint lehűtötte az utasteret 21 fokra. A klíma LOW állásba volt kapcsolva. A ventillátor két fokozata ia kapcsolgatott, hallottam kívül.
Mi lehetett vele? :(
Piritu2018-08-16 18:12:09 // 111056
Skacok, ki van a képen a cikkben?
Shadin (Phœnix)2018-08-16 17:31:44 // 111055
Nekem a 7,6-os átlag is álomkevés volt :-)
Ne essünk túlzásokba azért, ez az autó nem egy PDTDI v. TDI...
Zolibácsi2018-08-16 16:54:46 // 111054
Ezen a ponton lehet tisztázni kellene egy két dolgot. Az 5,5 álomba illően jó. Kicsit 6 felett teljesen normális. De amit írtál hogy 350 km mész el 60 literből az azt jelenti hogy 17 literes a fogyasztásod.
ZsuTi2018-08-16 16:44:21 // 111053
Néha jó a fogyasztás (5,5liter) de sokszor "beragad", és ilyenkor 6 liter alá nem megy. Ilyenkor tudom, hogy baj van, ilyenkor zabál. A fedélzeti 5-6litert mutat.
ZsuTi2018-08-16 16:38:51 // 111052
DPF-et az elöző tulaj ki írata a programból,hogy jól-e? gépel nézve töltés nula.Dupla gyári dob van rajta
WarbiRunner (Gyuri)2018-08-16 12:40:03 // 111051
Lehet a szoftver, ha a befecskendezés időzítés rossz, bár ekkora túlfogyasztás extrémnek hangzik. Nincs csörgős, kelepelős hangja? Nem melegszik?
Másik tipp, valamelyik kipufogó dob összeszakadt, vagy korommal megtelt. Ezesetben inkább tompa, és szinte túl halk az autó, ereje nincs, mintha egy buszt vontatnál :-) . Szintén hajlamos tőle melegedni.
Kazes☻2018-08-16 12:28:47 // 111050
Mikor nagyobb lett a repedés, meg lett a folyás... : /
Liquid2018-08-16 11:59:16 // 111049
DPF van? Ha igen akkor mennyire sűrűn regenerál? Mert az megfogja a füstöt de cserébe igen sűrűn kéne regenerálnia. Mondjuk ez újabb magyarázat lehetne a túlfogyasztásra.
Ha nincs DPF akkor igen durván kéne kormolni.
Esetleg sziszegő, sivító hang? Turbocső?
ZsuTi2018-08-16 10:56:12 // 111048
Köszi a tippet!
ZsuTi2018-08-16 10:55:14 // 111047
Nem, nem vicc, és nem is vicces... az elfolyásnak sincs nyoma, elvileg azt is ltánunk kéne. Nem kormol. Valószínű szoftver.
ZsuTi2018-08-16 10:53:45 // 111046
És megtaláltátok a megoldást?
Vitaprix2018-08-16 10:52:17 // 111045
Ebben sztem semmi vicc nincs :)))
4xes túlfogyasztásnál úgy kéne kormolnia, hogy mögötte napokig nem lát az éjjellátó sem...

Szerintem reális az, hogy elfolyik valahol... Gázolajszag?
Kazes☻2018-08-16 09:50:47 // 111044
Nem olyan vicces ez, sajna egy ilyet egy ideig keresgéltünk már cimbora kocsiján... :-o
Liquid2018-08-16 09:44:08 // 111043
nem folyik valahol a gázolajcső? :)
Viccet félretéve, nézessétek meg a szoftverét
Zolibácsi2018-08-16 08:56:45 // 111042
Megnezetnem a szoftvert/chipet továbbá a termosztátot
ZsuTi2018-08-16 08:52:10 // 111041
A segítségeteket szeretnénk kérni! Szeretett Alfánk (159 1.9 JTD 8V) fogyasztása nagyon magas: 350 km- 100km/óra 60liter (az üzemanyag mutató szemlátomást megy le) autó rángatott, akkor a fogyasztás is megnőtt, EGR -t kiírattuk, ekkor a rángatás megszűnt, de a fogyasztás maradt.. DPF ki lett íratva, porlasztókat felújíttattuk. Esetleg valakinek valami ötlet/ tapasztalat? Köszönjük!
RomeoOne2018-08-16 08:37:47 // 111040
Ja, csak mindig itt a kézikönyvet istenítjük, hogy ott van megmondva a tuti, erre kiderül, hogy szar :D
gecsa2018-08-15 21:46:51 // 111039
Eddig mindegyik Alfámban ilyen izzó volt. Az 59en kívül mindegyiket úgy vettem, hogy bele volt erőszakolva a rossz. Már rutinból bányásztam ki őket. :D
RomeoOne2018-08-15 20:59:08 // 111038
Hát, szakadjon meg, a kézikönyvben P21W van és én olyat vettem. :D
Na mindegy, holnap kicseréltetem a boltban.
Smith2018-08-15 20:55:10 // 111037
PY21W foglalat. Elől is, hátul is. Amúgy ha nagyon nem volt kedved elmenni, egy reszelővel vagy csiszolópapírral az egyik bütykét eltünteted és már jó is. Egy pöcök is megfogja.
RomeoOne2018-08-15 20:50:34 // 111036
Hát mire rájöttem, hogy hogy jön ki, időbe telt, de most már tényleg csak egy mozdulat. Viszont jól felidegesített. Vettem bele izzót, de sehogy sem akart belemenni. Akkor láttam, hogy az index foglalat, meg a régi izzó nem normális bajonett záras, hogy a két átellenes oldalon van a bütyök, hanem valami 160 fok körüli szögben. Ki látott már ilyen hülyeséget? Mehetek új izzóért.
Ricoe1562018-08-15 20:46:55 // 111035
Értem, köszönöm az infokat :) Most még minden új. :)
RomeoOne2018-08-15 20:15:06 // 111034
ÖsszeBMW-zték az Alfámat :DDD (clickbait cím)

Ez is letudva :)
Piritu2018-08-15 20:14:24 // 111033
Nincs 10-20-30 ezres olajcsere periódus. A comp a használattól függően kérheti bármikor. Nem véletlen hogy külön van választva a szerviz számlálótól. Az a fix 30.
Piritu2018-08-15 20:10:48 // 111032
Azt számolja hogy hányszor nullázták az olajcsere számlálót. Elvileg minden olajcserekor kell. Ha nem tették vagy kétszer nullázták mint nekem a Giuliettánál akkor nem mutatja pontosan. Cserét meg a használattól függően kérhet 5 és 30 ezer között.
Zolibácsi2018-08-15 20:02:12 // 111031
Ha be tartották a 30 ezres csere periódust akkor 8x30000
Ricoe1562018-08-15 19:39:55 // 111030
A MES mestereit kérdezném arról, hogy kiolvastam az olajcserék számát,ami 8 volt. Ennek mennyire lehet hinni? Ezt a szakszervízben írják bele vagy van valami szenzor?
Köszönöm.
ALFA1592018-08-15 19:16:38 // 111029
QV-nél kagylósabbak az ülések.Szinte beesel hátra.
Kul-on beülhetsz hátra is ha gondolod! :-)
WarbiRunner (Gyuri)2018-08-15 18:56:30 // 111028
A QV ülése más hátul? Mindegyikben látom középen a púpot, ami egyébként a 159-nél is pont úgy van. Viszont egy dolgot még nem próbáltam, fel sem tűnt eddig, hogy normális öv van hátul középen is :-D A hordozót ha középre rakom, senkinek nem kell a púpon ülni. Legközelebb próba :-)
Plusz letörném a kezét annak aki a Bose mélynyomót oda tervezte ahol van.. :-DDD
pettinke2018-08-15 17:49:42 // 111027
Meg lehet szokni, csak időnként eltűnik mögötte egy komplett huszárszázad mozsárágyustúl.
csokagm2018-08-15 17:41:27 // 111026
Sokkal nagyobb. Hátul szűkös az 59 meg hat az ulolap se komfortos. Főleg a 66 után.


Egyebkent a Giuliaban csak engem zavar az a oszlop? Hosszabb távon nyilván meg lwhet szokni?
Shadin (Phœnix)2018-08-15 16:50:06 // 111025
Ezért nem vettem még :-)
Giuntini2018-08-15 13:28:04 // 111024
Ez így van, en is próbaltam a Giuliát, a kör végén beültem magam mögé hátra. A 159-nél a térdem az első üléstámlában van, a Giuliánál pedig van hely. De az 59 szépsége felülmúlhatatlan:)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-08-15 13:13:53 // 111023
ennyi, puding próbája....
WarbiRunner (Gyuri)2018-08-15 12:37:27 // 111022
Majd beülünk egybe cakkpakk, és kiderül. :-)
ALFA1592018-08-15 12:12:42 // 111021
A qv csak négy személyes.Nem lesz jó neked! :-)
(azaz neked igen csak a családnak nem)
pettinke2018-08-15 12:11:07 // 111020
pontosan.
nem az autó hossza az érdekes sosem, hanem a tengelytáv. a 159-nek nagyok a túlnyúlásai, a Giuliának pedig kitolták a kerekekeit a bódé végébe.
és tényleg jóval nagyobb belül a Giulia a 159-nél, minden szempontból.
RomeoOne2018-08-15 11:45:36 // 111019
Hát az egész autó lehet, de ha csak az utascellát nézed akkor nem. Csak persze a 159-nek akkora karvaly orra van, hogy attól olyan hosszú.
Tocke2018-08-15 11:41:12 // 111018
A 159-nél a Giulia belül nagyobb, hosszában és szélességben is. Érdekes, mivel maga az autó viszont pár centivel rövidebb.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-08-15 10:34:32 // 111017
csalóka de nézd meg a Csikós féle tesztet ő is mondta, hogy nagyobb és tényleg nagyobb az ülés előre húzódik indítás után, a Stelvio meg annál is nagyobb ezért választottam azt :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak