Fórum >> Típusok >> 159

1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Haddel2018-04-20 23:53:14 // 108047
2.0-nál az egr fedelen kívül a műanyag szívósornál is elmehet a hűtőfolyadék. Többünknek is előfordult már. Szerencsére lassú folyamat.
yani🍀2018-04-20 20:26:48 // 108046
Alfa OBD, vagy FES-MES programmal, persze ha van OBD interfaced. Ha nincs, egyszerűbb ha visszaviszed. 2 helyen kell nullázni!
Gyengusz2018-04-20 20:05:56 // 108045
Sziasztok!
Most volt nagy szervizem vezérlés, részecskeszűrő "tisztítás" , olajcsere. Viszont a szerelő nem nullázta a service intervallum számlálót. Ebben kérném a segítségeteket, hogy tudom ezt házilag nullázni, vagy mindenképpen bele kell mászni a komputerébe?
előre is köszi a segítséget
Szergej2018-04-20 18:45:48 // 108044
Nordglass lett betéve. A következő pilkington lesz,de még várok :-)
frusciante2018-04-20 17:50:31 // 108043
Szerintem a kavicsnak mindegy a márka... :) én is így jártam mint a Cartárs, csak én két különböző autó szélvédőjét törtem be kaviccsal egy hónap alatt... Az egyikbe pilklingtont a másikba nordsglass tettem mindkettő jó! Ha a gyárit kivitte a kavics akkor gondolom ezeket is kiviszi... :) arra jó a nordsglass már kapott azóta egyébként vmi nagyot nem rég legalábbis nagyot szólt és semmi baja, de ha jót akar az ember a pénztárzának vesz rá kavicsfelverődés elleni fóliát...
Zolesz2018-04-20 17:35:27 // 108042
Mindegyik SW-ben van hátul biztosítéktábla? Nekem a bal oldalon, csak a lámpákhoz van "ablak". A jobb oldalon a lámpás "ablak" alatt van egy másik kis fedél, de nincs mögötte semmi.
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
RomeoOne2018-04-20 14:56:49 // 108040
Milyen márkájú szélvédőt tettél bele legutóbb? (és milyet tervezel most?)
Szergej2018-04-20 14:40:03 // 108038
2-3 hónapja cseréltem szélvédőt,erre ma jövök az M3on és egy felverődő kő újra beveri. Ilyen nincs....
yani🍀2018-04-20 14:26:50 // 108037
Végül is lehetne egy kamerát betenni a motortérbe, ami a tartályt figyelné. Egy aftermarket fejegységen pedig bármikor megnézhetné mindenki, mi van a motortérben .-)
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
yani🍀2018-04-20 14:04:45 // 108035
Nem értek veled egyet, mert már többen jártak úgy, hogy a tartály túlfolyó csonkja tört le, amit egy hosszú úton pl. biztosan nem veszel észre. A Tibi-nél pedig tartály aljára menő cső csatlakozása rendszeresen eltörik. Ezeket biztosan nem tudod előre jelezni, még ha minden indulás előtt benézel a motortérbe, akkor sem.
RomeoOne2018-04-20 13:55:06 // 108034
Azért ha az ember figyelmes kicsit, sztem a 99%-a az ilyen vízelfolyásos baleseteknek megelőzhető. Én rá szoktam nézni indulás előtt a vízszintre, vagy legalább benézek a kocsi alá, hogy nincs-e tócsa. Amíg azt látom, hogy a kb. 1 éve feltöltött tartályban a vízszint pontosan ugyanott van, addig nem problémázom túl. 2.0 tulajként az EGR hűtő fedelére kell odafigyelni. Ha elkezdene szivárogni, észrevehető lenne a vízszint csökkenés. Ha meg olyan hirtelen dobja el magát, hogy a (nukleáris iparban közismert) Leak Before Break elv nem érvényesül, akkor meg úgyis a gőzmozdony lesz a kocsiból, mint ahogy Shadin is járt egyszer, szóval nem lehet benézni a dolgot és víz nélkül járatni sokáig.
2 db csevegős hozzászólás elrejtve
yani🍀2018-04-20 13:26:18 // 108031
A tiédben benne van az első verzió.
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
yani🍀2018-04-20 12:56:06 // 108029
Jó is :-)
4-5 autóban biztosan benne van már, amennyire tudom jól teszi a dolgát. Igazából kezdőknek sem lenne bonyolult, ha az "elektronikát " sorozatban legyártanánk. Ha esetleg van köztünk olyan, aki tudna nyákot sorozatban gyártani én bevállalom, hogy beültetem azokat, az érzékelőt pedig bárki be tudja szerezni. Én eddig a kis sorozat miatt csak próba nyákot használtam, de az nagyobb mennyiségnyél már nem célszerű.
Csabi2018-04-20 12:45:37 // 108028
Jó lenne, viszont ez kicsit sem kezdő szint :)
Tocke2018-04-20 12:26:09 // 108027
Próbálj rámérni multiméterrel arra a csatira, az olvasólámpák, a belső csomagtérnyitó biztos, hogy állandó 12-t kap.
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Gyapi Ɨ|ѯ2018-04-20 12:19:02 // 108025
Sziasztok!

Tetőlámpa környékén van olyan kábel, ami csak gyújtáskor ad áramot?
Látok ott bekötetlen csatlakozókat is, talán tetőablak előkészítés. Esetleg ezeknél?

Kamerát kötnék be és nem akarom körbevezetni a kábelt a tető és oszlopok alatt le.
Haddel2018-04-20 11:28:28 // 108024
A Pzero Nero-hoz képest én is éreztem ,hogy nem tapad annyira a Rainsport,de amúgy nem rossz. Pont ma fogom én is,felrakni, csak előbb kicserélem a stabpálcákat ,meg a lengőkart😃 Végre egy nap édeskettesben a Bocival,3 hete nem is láttam..
yani🍀2018-04-20 11:01:07 // 108023
Még mindig csak ajánlani tudom a szintjelző. utólagos beépítését mindenkinek!
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Liquid2018-04-19 22:49:05 // 108021
2.8-3 közé szoktam belőni mind a 4 kereket, de nem hiszem hogy ennek lehetne hatása.
Én azt figyeltem meg, hogy ezekkel a gumikkal hamarabb elkezd vészvillogni fékezéskor.
Mondjuk nekem 245-ös méretben van, az is lehet különbség.
3 db csevegős hozzászólás elrejtve
Liquid2018-04-19 21:48:45 // 108017
guminyomás? Nem éreztem sose taknyolódósnak, igaz Eagle F1-em se volt, csak a Conti SC5-höz tudom hasonlítani, ahhoz képest nem éreztem változást.
Smith2018-04-19 21:16:12 // 108016
Az elég fosatós lehetett. Én a 66-tal voltam így, szerencsére csak tolatáskor, na tolatás közben úgy éreztem, nincs az autóban fék. Volt, hogy már kínomban a kéziféket is berántottam, csak tudjak megállni. Ijesztő a fék hiánya :(

Nekem is Vredestein Vorti, tavaly is vettem kettőt, idén meg még kettőt, hogy egyforma legyen mégiscsak :) Na meg mert kettő kukás lett.
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
tirex2018-04-19 20:49:00 // 108013
Erhard 242 biztos vágja. Írj rá.
gyml2018-04-19 20:42:53 // 108012
Sziasztok!
Meg tudná mondani valaki hogy hol lehet kapni 2,2 jtshez a szívócső és a hengerfej közötti kis gumi átvezetőt? Pontosan mi lehet a neve ennek az alkatrésznek?
tirex2018-04-19 20:41:10 // 108011
A fölső fokozatok elkezdenek sírni. Pont a héten voltam Abonyban a Dömpi szerelőjénél és ő mondta. Nekem az ötös kezdte kb 85kmh körül azóta mentem már vele 50ezret. most szól már a négyes és a hatos is kicsit. Azt mondta amíg működik a váltó addig felújítós utána kuka.
tirex2018-04-19 20:34:55 // 108010
Nekem már volt ilyen szar betétem, simán okozhatja.
RomeoOne2018-04-19 18:54:48 // 108009
Az már rég bekopott. Akkor ez egy ilyen gumi...
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Roll19832018-04-19 18:39:36 // 108007
Motoron kb. az első 100km-en szoktunk emiatt óvatosan menni, utána már nem okoz problélmát.
Shadin2018-04-19 17:34:45 // 108006
Az új gumikon az a formaleválasztó izé kb. mikor kopik le véleményetek szerint?
Nem tudom h az okozza-e, de a zsír új RainSport 3 erősen taknyolódik a korábbi Eagle F1 Assy. 2-höz képest. Viszont csendesebb és komfortosabb cserébe. De egyenlőre elmarad szárazon :-(

Ma lefo.tam kicsit a bokám, nagy sebességű gumiteszt közepette kiugrott elém egy "szabályosan" 130-cal közlekedő Octavia-s és hát kb. vészfékeznem kellett. A gond az, hogy "elfogyott" a fék, egyszerűen nem fogott tovább :-(
Most volt fékolaj, féktárcsa és fékbetét csere. Kicsit ugyan meg vannak égve a TRW-k, mert sikítanak, de nem gondolom, hogy ez lenne az oka. Normális tempóban még soha nem jelentkezett ilyen. Szerintetek ennyire lehet szar egy betét v. tárcsa gyártmány? Vagy a kommersz DOT4 folyadék el tudja melegedni magát ennyire?
RomeoOne2018-04-19 15:59:00 // 108005
Azok az önmeghatározásos címkék nem hiszem, hogy túl sokat mondanak, főleg különböző márkák között. Azt ír rá a gyár, amit akar. Én Satin meg Vorti között gondolkoztam, mikor beszereztem. Barátom az Apollónál dolgozik és beszer. áron tudta hozni az abroncsokat, kb -20% az árból. Kérdeztem a különbséget. Mondta, hogy a Satin az újabb minta meg, hogy vízen kicsit jobb, de nincs nagy különbség, ő a Vortit venné mert jobban néz ki. Pont ugyanígy gondoltam én is, így Vorti lett.
WarbiRunner (Gyuri)2018-04-19 15:34:20 // 108004
Egyébként a Vredestein oldala szerint a Satin gördülési ellenállása sokkal kisebb (F helyett C), a nedves tapadása pedig jobb (B helyett A). Azt érzem is, hogy nagyon könnyen gurul az autó. Nyilván a fogyasztás mondja majd meg a valóságot, de érzetre könnyedebb a gép vele.
A Conti SportContact 3, ami eddig volt, E gördülési ellenállású és C nedves tapadású. A Vorti F/C, szóval a Vortival lehet hogy nem éreznék nagy különbséget.
WarbiRunner (Gyuri)2018-04-19 15:21:32 // 108003
Passz.. :-) Szerintem a Vorti a régebbi, a Satin az újabb minta. A gumis faterja is mondta, hogy az Insignia-ra a kettő közt gondolkozik, de nem tudja melyiket kéne. Én meg nem is agyaltam ezen. Eddig amit javasoltak, hoztak, nagyon jó volt, eddig az összes gumijukkal elégedett voltam. Hát most is annyit mondtam, hogy hozzon négy jó Vredestein gumit nekem.
Szabolcs 1592018-04-19 15:13:46 // 108002
Csomagtér kábeleket nézd át lehet valami vezeték el van törve és rövidre zár
RomeoOne2018-04-19 14:52:02 // 108001
Miért Satint vettél és miért nem Vortit? Mi volt a szempont?
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak