Fórum >> Típusok >> 159

Marseus2018-01-22 23:07:49 // 104212
Kösszépen a segítséget,az olajszűrővel.
Dömpi (il dottore)2018-01-22 21:59:58 // 104211
Kedvenc kanyarom az M0-án van a Kistarcsa/Cinkota kihajtó után, ha a reptér felől mész. Ott állat a belsőben 140-el döngetni😎
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
droberto2018-01-22 21:03:32 // 104209
Akkor még egyszer Gratula és sok Boldog 59-es km-et. :)
Giuntini2018-01-22 20:59:09 // 104208
Én tavaly mentem fel Dobogókőre, csak egy kis kanyargásra. Lefelé követett egy Opel Insignia, lehetett látni, hogy majd megőrült, próbélta tartani a tempót, aztán csak látom, hogy az egyik kanyarban megbicsaklott, és le is lassult. Aztán Budakalász után a hosszú egyenesben, ahol szoktak rendőrök is lenni, nagy büszkén megelőzött.
Két kanyar van, ahol büszkén mondhatom, hogy meg sem próbálnak utánam jönni, egyik a Nagyszőlős úton a híd alatt, ahogy rákanyarodom a Budaörsi útra, ha nincs előttem senki akkor 70, és az Erzsébet-híd budai hídfőjénél a visszafordító. Meg még a lellei lehajtó az M7-ről Budapest felől, 40 helyett 70 környékén.

Mindenesetre baromian tetszett a TS, lehet, hogy nem vetem még el ezt a gondolatot. Lehet, hogy egy 145 TS még puristább lenne mint a 147, csak abból nagyon kevés van. Az a baj, hogy a mostani autók nem ilyenek. Egy MITO egy felborzolt Punto.

Remélem, most már meg lesz csinálva, az 59-em, és ahogy beszélgettünk a többiekkel szombaton, tényleg a hűtő miatt van a gond, és akkor csak arra szeretném használni, amiért vettem, és ki lett találva. Falni a kilométereket. És tényleg jobban meghajtani, ahogy te mondtad.
3 db csevegős hozzászólás elrejtve
Smith2018-01-22 19:26:35 // 104204
Tegnapelőtt bevittem garázsba a járgányt, erre ma hozom ki délután, azt mondja bal első index hiba. Na mi a tök. Nézem, tényleg nem világít. Kicseréltem, fasza lett, kívülről :) Mert bent még mindig azt mondja, hogy nem jó, és gyorsan kattogva indexel. De csak bent gyors, kint jó az ütem.

Most mi lelte? Nem veszi észre, hogy már jó? Neki kell esnem kitörölni a hibát? Nem rémlik, hogy ez ilyen törlésigényes lenne :(
Liquid2018-01-22 19:26:15 // 104203
A VDC, ASR lámpát eddig csak hóban láttam villogni, mikor elfeledtem kikapcsolni :)
Liquid2018-01-22 19:25:13 // 104202
ELM327 USB + adapter, nekem tudott csatlakozni.
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
droberto2018-01-22 18:58:29 // 104200
Itt ha nem jön senki, és zöld a lámpa, lehet próbálkozni 60-65-el. Szinte biztos a broadside. :)
Szeretjük...
droberto2018-01-22 18:55:18 // 104199
Lassan mész. :)))
Hasonló sztori:
Én nyáron Gunarasfürdőről jövet, ezt a kanyart vettem be 50 tempomattal (a kép még újraaszfaltozás előtt készült, jól tapadós döntött kanyar), de olyan szinten keresztbe álltam, hogy magam is meglepődtem. Kellet ám ellenkormányozni rendesen. :) Szegény gyerek meg hátul aludt. A Dalma mondjuk nem is dícsért meg. :(
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
ATE TR2018-01-22 17:51:15 // 104197
Én is szeretem fingatni az egyhatot. :-)
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Shadin2018-01-22 17:13:11 // 104195
Vagy bármilyen kábel ami beszél a xenonnal?
RomeoOne2018-01-22 16:22:28 // 104194
Nekem sem gyullad ki könnyen. Van amikor már érzem, hogy csúszik a kocsi de az még nem villog. Egyébként sárga lámpa a sebességóra alsó részében van. Viszont vasárnap felelőtlenkedtem kicsit (Ja, reggel ez, délután meg defekt, az egy ilyen nap volt). Mentem fel reggel 8 körül BP-re az M6-on. Akkor zuhogott le az a sok hó, a belső sáv masszív latyakos volt, de a külső is, középen a keréknyom között. Na odaléptem neki 120-ig, aztán sávváltás. Nem gyorsan, csak hogy rávezessem a kocsit 120-al a hókására. Na az elkezdte dobálni, úgy égett a VDC, mint a karácsonyfa. Aztán bementem a belső sávba, ahol még nyom sem nagyon volt. Na ott folyton dobálta a kocsit, volt, amikor éreztem, hogy kormányozni sem tudok. VDC folyamatosan... De azért ahhoz, hogy el kezdjen világítani, tényleg ennyire szélsőséges körülmények kellenek.
3 db csevegős hozzászólás elrejtve
Giuntini2018-01-22 15:11:19 // 104190
Most már értem, hogy miről beszélsz! Szombaton kipróbáltam Yani 147 1.6 TS-ét. Gyurikám csak vigyorogtam! Hárman ültünk benne, Jani, Robi meg én. Odafelé én vezettem, visszafelé Robi. A két Alfátlan:( A 147-el közel sem lehet úgy menni, olyan gyorsulást elérni, olyan kanyarsebességgel menni mint a 159-el, mégis röhögött a pofánk. Nagyon jó a TS motor üvöltése, az autó nyeklése, mert közel sem olyan merev mint az 59. Sőt, biztos hosszú távon fárasztó. De mégis! A 159 egy masszív tank, egy fölényes autó, aminek a vezetésénél tulajdonképpen nem tudjuk elérni a határait. A 47-nek érezhetőek a határai, de mégis van abban az autóban valami megfoghatatlan. Az, hogy már nincsenek ilyen autók. Nincsenek többé ilyen üvöltő dervisek. Sajnos! Nagyon hiányoznak! Lehet, hogy mégsem mondtam le a TS ötletéről...?
Shadin2018-01-22 15:07:10 // 104189
Nincs valakinek az Infópark környékén KKL kábele?
Vagy Battán :-)
5 db csevegős hozzászólás elrejtve
WarbiRunner (Gyuri)2018-01-22 13:57:04 // 104183
Lehet hogy kedvelem ezt az autót :-D Ilyet még soha egyik autómmal sem csináltam, a tegnapi latyak derbi után nem bírtam nézni rajta a sós homokos réteget. Nekiálltam bő vízzel átmosni, kézzel. Csodálkozok magamon :-) Mosóba nem tudtam eljutni egyelőre, és félek is, ha jól megkínálom, 1-2 óra múlva oda is fagy. De a nagyja trutyitól megszabadítottam.
Csak városban szaladgáltunk vele, de nagyon tudja ezt a csúszós út témát. A vdc lápát (vagy bármit) nem láttam villogni egyszer sem, pedig határozott érzésem, hogy minden kanyarban belenyúl. A nyugis stílusán nem változtat, nincs nagy izgalom, de biztos elmondogattam vagy párszor, hogy "hihetetlen ez az autó". Pontosan tudom, hogy azzal a tempóval ha a 146-ot teszem bele a havas kereszteződésbe, akkor az ott már gépészkedős. Ez halkan morog, egy finom alig észrevehetőt csusszan (olyan "nesze neked csúsztunk"), aztán ennyi, be van véve a kanyar, lehet gyorsítani. És csak éppen lehet sejteni, hogy belenyúl, meghagyja az "ügyes vagy" érzést a pilótának. Nem izgalmas, de élvezetes. A kipörgésgátlót sem láttam villogni, pedig biztos dolgozott, mert nem létezik, hogy pont csúszós úton lehetne ilyen fasza érzékenyen adagolni a gázt, hogy gyorsuljon, de ne forogjon el. Flegma egy dög, belopta magát a szívembe végül :-D
5 db csevegős hozzászólás elrejtve
Erhard 242 (Pure Energy)2018-01-22 09:33:18 // 104177
nem jellemző, hogy a xenon "kutyacsontok" tönkre mennének...
2 db csevegős hozzászólás elrejtve
Csabi2018-01-22 09:02:51 // 104174
Jól értem, hogy ilyenkor egyik lámpa sem bólogat? Xenon menü nem mond semmit a MESben?
Haddel2018-01-22 08:49:38 // 104173
Ettől félek én is ,enyémben csak a defektjavító trutymó van.Durrdefektnél hívhatnám az ömtc-t..
Erhard 242 (Pure Energy)2018-01-22 08:28:12 // 104172
mitől lehet? xenon vezérlő ok? műszakin ne parázz azt nézik ég e a tompított max
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Giuntini2018-01-21 23:06:45 // 104170
Jobbra a kartergáz tartály van. Balra van a motorblokknál az olajszűrő.
Marseus2018-01-21 22:51:51 // 104169
Szinze középen van a tűzfalon az üzemanyagszűrő és vele szemben a motor oldalán közvetlen egymás mellett 2 olyan tartályszerű képződmény van ami szóba jöhet formája alapján.Azok közül az egyik az? Bocs,h ilyen steril vok a témában de eddig a 159-cen nem én cseréltem.:-)
Giuntini2018-01-21 22:35:18 // 104168
A motor nal oldalán a tűzfal felé. Csak betétet kell cserélni.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak