Fórum >> Típusok >> 159

Gyapi Ɨ|ѯ2018-04-20 12:19:02 // 108025
Sziasztok!

Tetőlámpa környékén van olyan kábel, ami csak gyújtáskor ad áramot?
Látok ott bekötetlen csatlakozókat is, talán tetőablak előkészítés. Esetleg ezeknél?

Kamerát kötnék be és nem akarom körbevezetni a kábelt a tető és oszlopok alatt le.
Haddel2018-04-20 11:28:28 // 108024
A Pzero Nero-hoz képest én is éreztem ,hogy nem tapad annyira a Rainsport,de amúgy nem rossz. Pont ma fogom én is,felrakni, csak előbb kicserélem a stabpálcákat ,meg a lengőkart😃 Végre egy nap édeskettesben a Bocival,3 hete nem is láttam..
yani🍀2018-04-20 11:01:07 // 108023
Még mindig csak ajánlani tudom a szintjelző. utólagos beépítését mindenkinek!
Zolibácsi2018-04-20 10:55:07 // 108022
Kicsit szidom ezt a víz hőmérséklet mutatót amit ebbe a kocsiba rakták, konkrétan kibasztak velünk, főleg hogy vízszint jelző sincs benne.
Hengerfejes a kocsi ezt tudjuk, nem is használom nagyon de tegnap mennem kellett vele. At a városon meg vissza dugó.
Először az tűnt fel hogy nincs fűtés a kocsiban reggel, klíma meg hideg. Napkozben melegben semmi furcsaság. Hőfok jelző 90 mindig, dugóban is. Amit észre vesz az ember egy picit darabos az alapjarat de az 5 henger miatt nem igazán észre vehető. Már haza felé jöttem M5 kivezeto Tesconal jártam amikor gyorsitottam egyet. Ami lehet világított a műszerfalon és azonnal állítsam le a kocsit. Félre gurultam a benzinkuthoz. Volt egy kis fagyálló nálam kB 1 liter, bugyborekolva eltűnt az üres tartályban. Vettem meg 4 liter desztillált vizet. Azzal maxxra töltöttem és haza onnan 2 km. Otthon meg vagy fél egy liter víz ment bele a maxxra. Autó rendben most előttem vele dolgozni, víz rendben. Szóval az autó csak akkor szól ha nincs víz benne. Különben mindig 90 fokot mutat. Nem kicsit voltam ideges alfaekra és magamra is, hogy nem néztem rá hamarabb.
Liquid2018-04-19 22:49:05 // 108021
2.8-3 közé szoktam belőni mind a 4 kereket, de nem hiszem hogy ennek lehetne hatása.
Én azt figyeltem meg, hogy ezekkel a gumikkal hamarabb elkezd vészvillogni fékezéskor.
Mondjuk nekem 245-ös méretben van, az is lehet különbség.
Shadin2018-04-19 22:23:05 // 108020
Lehet h placebo. Kevésbé pörgethető ki induláskor, fékezéskor is jobb ha nem 200-ról kell. Az oldaltartása v. kúszása ami szokatlan,. Érdekes hogy mintha keskenyebb lenne a futófelület, kicsit trapézosabb mint az elődje. Lehet ezért tűnik a peremvédő is kisebbnek.
RMat2018-04-19 22:16:34 // 108019
Köszi a tippet, hétvégén ránézek.
Shadin2018-04-19 22:09:21 // 108018
Elől 2.8 hátul 2.6 és rendesen be volt melegítve.
Liquid2018-04-19 21:48:45 // 108017
guminyomás? Nem éreztem sose taknyolódósnak, igaz Eagle F1-em se volt, csak a Conti SC5-höz tudom hasonlítani, ahhoz képest nem éreztem változást.
Smith2018-04-19 21:16:12 // 108016
Az elég fosatós lehetett. Én a 66-tal voltam így, szerencsére csak tolatáskor, na tolatás közben úgy éreztem, nincs az autóban fék. Volt, hogy már kínomban a kéziféket is berántottam, csak tudjak megállni. Ijesztő a fék hiánya :(

Nekem is Vredestein Vorti, tavaly is vettem kettőt, idén meg még kettőt, hogy egyforma legyen mégiscsak :) Na meg mert kettő kukás lett.
gecsa2018-04-19 21:05:29 // 108014
Szívósor tömítés?
tirex2018-04-19 20:49:00 // 108013
Erhard 242 biztos vágja. Írj rá.
gyml2018-04-19 20:42:53 // 108012
Sziasztok!
Meg tudná mondani valaki hogy hol lehet kapni 2,2 jtshez a szívócső és a hengerfej közötti kis gumi átvezetőt? Pontosan mi lehet a neve ennek az alkatrésznek?
tirex2018-04-19 20:41:10 // 108011
A fölső fokozatok elkezdenek sírni. Pont a héten voltam Abonyban a Dömpi szerelőjénél és ő mondta. Nekem az ötös kezdte kb 85kmh körül azóta mentem már vele 50ezret. most szól már a négyes és a hatos is kicsit. Azt mondta amíg működik a váltó addig felújítós utána kuka.
tirex2018-04-19 20:34:55 // 108010
Nekem már volt ilyen szar betétem, simán okozhatja.
RomeoOne2018-04-19 18:54:48 // 108009
Az már rég bekopott. Akkor ez egy ilyen gumi...
Shadin2018-04-19 18:41:26 // 108008
~800Km-nél tartok és szárazon nem győzött meg, nedves úton viszont sokkal jobbnak érezni.
Roll19832018-04-19 18:39:36 // 108007
Motoron kb. az első 100km-en szoktunk emiatt óvatosan menni, utána már nem okoz problélmát.
Shadin2018-04-19 17:34:45 // 108006
Az új gumikon az a formaleválasztó izé kb. mikor kopik le véleményetek szerint?
Nem tudom h az okozza-e, de a zsír új RainSport 3 erősen taknyolódik a korábbi Eagle F1 Assy. 2-höz képest. Viszont csendesebb és komfortosabb cserébe. De egyenlőre elmarad szárazon :-(

Ma lefo.tam kicsit a bokám, nagy sebességű gumiteszt közepette kiugrott elém egy "szabályosan" 130-cal közlekedő Octavia-s és hát kb. vészfékeznem kellett. A gond az, hogy "elfogyott" a fék, egyszerűen nem fogott tovább :-(
Most volt fékolaj, féktárcsa és fékbetét csere. Kicsit ugyan meg vannak égve a TRW-k, mert sikítanak, de nem gondolom, hogy ez lenne az oka. Normális tempóban még soha nem jelentkezett ilyen. Szerintetek ennyire lehet szar egy betét v. tárcsa gyártmány? Vagy a kommersz DOT4 folyadék el tudja melegedni magát ennyire?
RomeoOne2018-04-19 15:59:00 // 108005
Azok az önmeghatározásos címkék nem hiszem, hogy túl sokat mondanak, főleg különböző márkák között. Azt ír rá a gyár, amit akar. Én Satin meg Vorti között gondolkoztam, mikor beszereztem. Barátom az Apollónál dolgozik és beszer. áron tudta hozni az abroncsokat, kb -20% az árból. Kérdeztem a különbséget. Mondta, hogy a Satin az újabb minta meg, hogy vízen kicsit jobb, de nincs nagy különbség, ő a Vortit venné mert jobban néz ki. Pont ugyanígy gondoltam én is, így Vorti lett.
WarbiRunner (Gyuri)2018-04-19 15:34:20 // 108004
Egyébként a Vredestein oldala szerint a Satin gördülési ellenállása sokkal kisebb (F helyett C), a nedves tapadása pedig jobb (B helyett A). Azt érzem is, hogy nagyon könnyen gurul az autó. Nyilván a fogyasztás mondja majd meg a valóságot, de érzetre könnyedebb a gép vele.
A Conti SportContact 3, ami eddig volt, E gördülési ellenállású és C nedves tapadású. A Vorti F/C, szóval a Vortival lehet hogy nem éreznék nagy különbséget.
WarbiRunner (Gyuri)2018-04-19 15:21:32 // 108003
Passz.. :-) Szerintem a Vorti a régebbi, a Satin az újabb minta. A gumis faterja is mondta, hogy az Insignia-ra a kettő közt gondolkozik, de nem tudja melyiket kéne. Én meg nem is agyaltam ezen. Eddig amit javasoltak, hoztak, nagyon jó volt, eddig az összes gumijukkal elégedett voltam. Hát most is annyit mondtam, hogy hozzon négy jó Vredestein gumit nekem.
Szabolcs 1592018-04-19 15:13:46 // 108002
Csomagtér kábeleket nézd át lehet valami vezeték el van törve és rövidre zár
RomeoOne2018-04-19 14:52:02 // 108001
Miért Satint vettél és miért nem Vortit? Mi volt a szempont?
ProdyG2018-04-19 14:43:26 // 108000
köszi, királyság :)
Smith2018-04-19 14:26:47 // 107998
Nem tudsz alatta kárt tenni semmiben, de érezni fogod, mennyire kell belevágni. Nagyon vékony.
ProdyG2018-04-19 14:17:58 // 107997
Akkor szerzek emblémát és nekiesek :) valahogy úgy emlékeztem, hogy a nyomógombosat nehezebb cserélni... nem baj, ha alatta kicsit megsértem a fekete műanyagot, igaz?
WarbiRunner (Gyuri)2018-04-19 13:57:22 // 107996
Lehet ez a trükk, bár az én esetemben is pont Contik kerültek le. Lehet ez a stratégiájuk, a keménysége és hangossága miatt a prémium vásárló cserélje csak ügyesen újra, puhára.
Én évek óta, minden autómra Vredesteint veszek, nekem nagyon bevált az összes, soha ilyesmit nem tapasztaltam. Most is Vredesteint vettem, amíg ennyire beválnak, nem váltok :-) Remélem ez nem fog felkeményedni.
Smith2018-04-19 13:45:24 // 107995
Pont hétvégén csináltam embléma cseréket, jó kis kínai embléma, de a gyárit nézve, rosszabb biztos nem lesz. Olyan mintha gyári lenne, még az embléma szélén a kis fémpöcök is megvan :)

Hátsót én is bevágtam kis mini flex-szel háromszög alakban, felnyitottam és fogóval lehúztam. 10 percig se tartott.
antonov2018-04-19 13:25:21 // 107994
Nekem amúgy az a tapasztalatom, hogy ez a kezdeti puhaság nem tart sokáig. : ( Apósom tavaly vett Conti PremiumConatact 6-ot a Civicjére és idén már nem volt annyira puha mikor felraktam.
alfa155gyuri2018-04-19 12:59:56 // 107993
Sziasztok!
Kézi váltónak mi az első tünetei amikor elindul a tönkremenés útján?
fazek2018-04-19 12:55:00 // 107992
Szia! Az embléma cserélhető a nyomógombon is. Igaz hogy az eredeti eltávolítása csak drasztikusan lehetséges. Én bicskával körbevágtam a kopott emblémát majd egy fogóval kifeszegettem. Az újat meg símán ráragasztottam a helyére.2 éve van fent,még jól bírja pedig kínai.
Zolibácsi2018-04-19 12:53:19 // 107991
Pedig ilyen banális hiba lesz, nézd majd meg a következő esős időben.
RMat2018-04-19 12:49:04 // 107990
Nem tudom, örüljek, vagy bánkódjak: tegnap beszéltem pár szakival, akik ha nem is tudtak fogadni, de elláttak tanácsokkal. Ugyanazt mondták, mint amit javasoltál: nézzem meg a csatlakozásokat, cseréljek biztosítékot, aztán a hibakódok alapján minden egyes hibás egység csatiját egyenként húzzam le , és indítózzak. Amelyiknél nem veri ki a biztosítékot, az a hibás. Eddig el sem jutottam: biztosítékcsere, indítózás, nincs hiba. Kb. két órát nyektettem az autót, mentem vele egy órát, ahol tudtam leállítottam, elindítottam, semmi az ég világon. Örülök, mert nincs hiba, de zavar is, mert nem tudni mi volt az. Mindegy, jövő hétre van egy szerelő, majd meglátjuk, hogy mit mond. Mégegyszer köszönöm a tippeket!
Corben2018-04-19 11:59:54 // 107989
Igazad van alapvetően semmi értelme.
Viszont amikor bemegyek melóba, a parkolóban mindíg mosolygok mikor visszanézek.
És persze ugyanez van meló végén mikor kijövök :D
Ennyi nekem elég ;-)
Ha a családi kocsival megyek be (10 évvel fiatalabb turbós benzines Qashqai) ez nincs meg....
Az alfát csak azzal tudom megfelelő módon kiváltani ha mondjuk motorral teszem ugyanezt.
WarbiRunner (Gyuri)2018-04-19 11:44:38 // 107988
Az a fura, hogy a Contik még épp elérték a kopásjelzőt. Hátul pedig még fölötte volt 1mm-rel. Ha jól követtem vissza, a hátsó szett újabb, azok 3 szezont mentek. Az elsők többet, ami lehet 4, 5, kitudja. 3 év azért nem sok, még ha ez 40e km-t is jelent. Ettől nem kéne felkeményednie. Mégis egyformán kemény volt elöl, hátul. Szerintem a kopásuk is megállt amúgy, egy szezon alatt alig változott valami. Kanyarban tartott szépen, stabil volt vele az autó, egyedül induláskor volt kicsit kipörgés hajlamos. Viszont hangosak voltak. A téli szett után zavaróan. Autópályán szinte csak a gumit hallottam, míg a téli szettel tök csend volt. Pályán még nem mentem azóta, de már városban is nagy a különbség. Mintha valami puha paplanon gurulna.
A méret ugyanaz, mégis másképp is áll a felnin. A Contik kicsit feszültek, mint a német tuning autókon. A Vredesteinek fala normálisan, függőlegesen követi a felnit. HOgy ez és a friss gumi puhasága (és az eltelt pár év fejlődése?) mennyit jelent komfortban, az elképesztő.
_Ata_2018-04-19 11:31:46 // 107987
Szia! Talán Ezen a videón is egy ilyet nyúznak le :) A videó második felében
antonov2018-04-19 11:20:42 // 107986
Én jelenleg 12 éves Pirelli P Zero-kon gurulok amiről már a kopásjelző is kezd lekopni, brutális hangja van, és kőkeményre vannak szikkadva. De holnap végre felkerülnek az új gumik.
ProdyG2018-04-19 11:00:05 // 107985
Ugyanez érdekelne engem is. Facelift-es, benyomható embléma hátul. tavaszra nagyon rossz állapotba került. Elől már cseréltem, de most muszáj lenne a hátsót is. Valami jó kis blog esetleg?
WarbiRunner (Gyuri)2018-04-19 10:36:32 // 107984
Gyereke..., városban nagyon sokat dobott a komforton az új gumiszett. Éreztem én, hogy az a Conti nem fasza. Egész másképp veszi a döccenőket, és teljes csend van. Az autó érezhetően könnyebben gurul. Innentől az se érdekel, ha kanyarokban kicsit kevesebbet tud, bár nem hinném...
Roll19832018-04-19 10:10:16 // 107983
Srácok,

A csomagtérajtón lévő jel (nyokodható fajta) cseréje mennyire macerás? Ezeken is cserrélhető csak az embléma, mint a simákon? Köszi!
RomeoOne2018-04-19 09:40:13 // 107982
Szerintem felesleges ezért plusz időt és pénzt (üa költség) és km-eket rakni a kocsiba. Kivéve, ha tényleg nem használod csak ezen a távon. Én inkább csak hétvégente veszem elő, de akkor 200 km-nél nem nagyon megyek kevesebbet.
A múltkor egy 10 km-t mentem vele, majd beálltam a benzinkúthoz és hallottam, hogy regenerál. Oh, mondom, dehogy fogok itt még majd elindulni és körözgetni vele, majd délután megyek fel úgyis a pályán BP-re, akkor majd kiköhögi magát, ha akarja. Le is állítottam azzal a lendülettel.
Corben2018-04-19 09:25:55 // 107981
2X20km-t ingázok én is naponta. ( Kazincbarcika- Miskolc) és minden regen alkalmával eljátsza a kocsi, hogy mikor lejövök a négysávosról és beállok a parkolóba, akkor kezd el regenerálni ( mielőtt leállítom a kocsit , mindíg kinyitom az ajtót és ráhallgatok, azonnal halható ha megy a regen)
Ilyenkor vissza a kocsiba, rá a Miskolc elkerülőre és egy laza +15km-t beleteszek :-D
És ez mindíg így van, csak meló előtt csinálja.
Úgy látszik Ő sem akarja hogy dolgozzak :dD
pettinke2018-04-19 08:54:29 // 107980
jeladók szoktak rendetlenkedni, vagy a csatlakozóik. bár azt bedobja hibának.
Bali1592018-04-19 08:37:16 // 107979
Király! :-) Köszönöm! A fizetséget találd ki, jelezd felém és boltoljuk! :-)
RomeoOne2018-04-18 19:16:32 // 107977
Eléggé oda volt már a króm kipufogóvég, így foglalkoztam vele kicsit, hogy újra dísze legyen az autónak:
[blog]
gecsa2018-04-18 19:10:22 // 107976
Ha a mért vezérlésmódosító helyzet minden fordulaton 0.000 fok, az inkább jeladó hiba (nincs jel), vagy inkább a módosító? Még nem volt időm felcserélni a jeladókat.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak