Fórum >> Típusok >> A jövő Alfái

leopop32020-09-21 22:16:57 // 23147
Emil neked lehet kéne egy 166 V6 Busso Turbó :)
Giuntini2020-09-21 20:53:14 // 23146
Azért egy halvány reménysugár, hogy a Maser épít egy kisebb Suv-ot a Stelvio padlólemezére. Nem ez a reménysugár, hiszen ez megint házon belüli lenyúlás. Az MC20 Alfa terv, a QV motorjával, csak 620 lóra felhúzva. Ami egy éve még Alfa Romeo volt. Ez nem szép!
Viszont a Ghibli utódjában nem gondolkoznak. Kupéba es Suv-ban, meg Quattroportében. Remélem, hogy a felső-középből kiszállnak, és vegre lesz 166 utód...
GT Ɨ|ѯ2020-09-21 14:49:59 // 23145
2021 év végére kiderül....
Kazes☻2020-09-19 17:41:07 // 23144
Passz! De valóban lehetett volna ebből a csúcs is azért a csúcs árért és közben szaladhatna a széria is. :)
Giuntini2020-09-19 17:36:55 // 23143
De miért nem csinálták meg????
Ez kellett volna GTAm-nek!
Kazes☻2020-09-19 16:44:14 // 23142

Ez még beleférhetne...! :)
WarbiRunner (Gyuri)2020-09-17 16:57:08 // 23141
Az kamu hogy az ajvékolók miatt nincs még Tonale :-) MIkor volt bármi időben? Vagy csak amikorra ígérték? Most is kiszaladt a technológia a lábuk alól. Szerintem más platformra készült az elképzelés, mint amire végül megépítik. Sőt azon sem csodálkoznék, ha azóta ez megint változott volna. Szóval nem hiszem, hogy az FCA small wide-ra akarták ezt rátenni. Aztán erről cikkeztek, hogy végül ez lesz, 1.3 hibriddel. Csicsa Jeep hogy gonosz legyek XD Aztán azon sem lepődnék meg, ha végül cica pözsó lenne belőle jó esetben 1.3 hibriddel, vagy valami ezerkettes puretech hibrid izével :-))
Kazes☻2020-09-17 16:01:56 // 23140
Amit azóta is sajnálunk, pedig eléggé meghatározó lehetett volna mind saját (AR), mind autóipari fronton... szvsz. 🙂
VKG699!!! (4x156+75)2020-09-17 15:47:47 // 23139
Lásd még: Kamal.
WarbiRunner (Gyuri)2020-09-17 13:40:32 // 23138
Valami ilyesmit várnék, ha épp nem. konkrétan pont ezt.

A Multiair dologgal ne idegelj, bő ezret már kibírt nálunk😅 Fogyaszt is mintha koplaltatták volna, de akkor is zseniális ez a motor. 😄
leopop32020-09-17 13:21:31 // 23137
Hát igen az engem is érdekelne de én pl tudtam hogy lánc cserések a JTS-ek és én úgy is vettem az enyémet hogy kellett is benne cserélni ezzel számoltam is :)
Illetve az ára is érdekelne a Tonale-nak.
Valamiért én a Brerát látom benne lehet ezért tetszik ennnyire 😁
Kazes☻2020-09-17 12:17:42 // 23135
Igen, igazad van... igazán felkapcsolhatták volna, hogy mindenki lássa, hogy benne van a varázslat! :D
RomeoOne2020-09-17 12:15:26 // 23134
Én amúgy most, hogy visszanézem azokat a kiszivárogtatott képeket, azt mondom, hogy basszus, ez a Tonale k.rva jól nézett ki így. Pirosban tuti lett volna. A 156-159-ben is megvolt ez az arcvonal, hogy a lámpa és a hűtőrács között hűtőmaszk van. Elég lett volna ebbe a lámpába beletenni ezt a ledcsíkot és kész is van. Nem világít, de fene tudja, lehet benne is van. Ha ezt a képet anno úgy adják ki, hogy a lámpában világít az a led forma, akkor telitalálat. Iszonyú nagy kár, hogy az ajvékolók miatt ez így visszament a tervezőasztalra és közben most csak a nagy semmi van....
Kazes☻2020-09-17 12:03:31 // 23133
Az egész formaterv jó azzal a lámpával! És ahogy GT is írta, ezt meghagyva faragjanak bele - közé - alá - fölé, akárhova f@sza ledes fényszórókat, szúrófényt stb. és jó is lesz! :)
Jimmi T.2020-09-17 11:57:57 // 23132
Jó lenne többet tudni a meghajtás paramétereiről , mert ugyan simán bizalmat szavaztam anno a multiair-nek , de a gyerekbetegségei kicsit zavaróak voltak. Nem szeretnék még egyszer ugrani a sötétbe.
leopop32020-09-17 11:44:53 // 23131
Én akármikor beneveznék egy Tonale-ra nekem nagyon bejön 😁
GT Ɨ|ѯ2020-09-16 18:58:59 // 23130
nappali menetfénynek meghagyhatják közötte meg mehet a rendes:-)
RomeoOne2020-09-16 18:50:07 // 23129
Ez pont ugyanaz a tanulmányautó, ami eddig is volt.
RomeoOne2020-09-16 18:48:30 // 23128
Hát annyira csoda lett az a lámpa, hogy mindenki attól van elájulva. Közben meg ilyennel nem hozhatják ki, mert az csak egy led csík. Amikor megmutatták tavaly, hogy miylen is lenne valójában (biztos emlékszel arra a szürkére), akkor meg mindenki hőzöngött, hogy milyen rossz lett. Szóval a csoda igazából egy nagy öngól lett. Mert olyan nem lesz, de most meg már minden más csalódás lenne.
Véleményem szerint amúgy jól nézett ez ki abban a szürke, gyártható verzióban is amúgy. Ha kihozták volna akkor, megbékélt volna vele hamar mindenki és már rég egy csomót eladhattak volna belőle. Ehelyett mi van? Hát, azt nem ecsetelem, láthatja mindenki.
Kazes☻2020-09-16 10:38:42 // 23127
Ez annyira csoda, hogy csak így jöhet ki! :)
Giuntini2020-09-16 10:27:44 // 23126
Szerintem ez már nagyon a végleges verzió!
Morfiusz Cédula2020-09-16 10:22:50 // 23125
Megnéztem élőben a kiállított Tonalét Milánóban. Nem tudom a széria mennyiben fog különbözni, de nekem ez tetszett.



RomeoOne2020-09-09 13:49:52 // 23124
Fél 9-kor lesz a hivatalos bemutató. Azért kíváncsi leszek.
VKG699!!! (4x156+75)2020-09-09 12:55:15 // 23123
Nem tudom, ki hogyan látja, de szerintem baromi nagy szégyen az Alfának, hogy a Maserati elvitte a 8C koncepciónkat és bemutatták az MC20-at.

Nem az első eset az elkannibalizálásra, de én nem tudom elfogadni. Szerintem ugyanúgy el lehet adni évi 800 darab 700 lovas Alfa szuperautót, mint Maseratit.

Davide Cironi mesélte az SZ videóban, hogy 1989-re ki volt fejlesztve a 3.2 V6, direkt az SZ-hez, de azzal valószínűleg gyorsabb lett volna a 355-nél, ezért maradtak a 3.0 12V-nél...

Ugyanezek a folyamatok zajlanak le újra meg újra, hihetetlen, hogy az fca (brillantis, akármi) nem látja meg a lehetőséget az Alfában.

Aztán az is lehet, hogy a Maseratinál nem is hallottak az új 8C ötletéről, és pont kipattant a kis buksijukból, hogy kellene egy középmotoros 700 lovas sportautó :) (nem, nem lehet...)
GT Ɨ|ѯ2020-06-17 20:06:16 // 23122
nem is rossz ötlet:-)
Zsolt1552020-06-12 10:57:20 // 23121


:-))
Liquid2020-05-23 22:52:30 // 23120
Ez így igaz. A súly mindig probléma, de az adott autó méreteihez tartozik súly is, persze ezt lehet jól és rosszul megoldani, vagy inkább mondjuk úgy, meg kell felelni az adott kor "igényeinek". Ezt a súlyt lehet kompenzálni erővel és hajtáslánccal, attól függően mi a cél. Más egy könnyű roadster és más egy autópálya-romboló, így a felszereltsége, kényelme vagyis a súlya is.
Liquid2020-05-23 22:43:26 // 23119
Akkor lenne korrekt összehasonlítás, ha ez is TI lenne. Így a Q4-hez képest orrtolós, és billegős. Annál soha nem éreztem, hogy nehéz lenne az eleje, nem tolta.
WarbiRunner (Gyuri)2020-05-23 22:18:50 // 23118
Szerintem is rém sokat számít a tömeg. Ha csak visszagondolok az agyon húzott Trabikra XD Örök élmény.. ja, de ez itt a Jövő Alfái. Már nagyon szétoffoltuk. :-)
WarbiRunner (Gyuri)2020-05-23 22:16:02 // 23117
A forgalmiban ez áll, ami persze semmire nem garacia :-) Azt meg te érzed, hogy a könnyebb orrú TBi hogy viszonyul az orrnehezebb összkerekeshez. De gondolom a Q4 jobb.
Számomra amúgy az orrnehézség a normál közlekedésben sokkal zavaróbb, mint forszírozva, de ez az én egyéni ízlés bajom lehet. :-)
Liquid2020-05-23 21:38:47 // 23116
Csak 1605? Wow, 1645 volt az enyém. Azt hitem nehezebb a fészliftes ótómata.
VKG699!!! (4x156+75)2020-05-23 21:38:24 // 23115
Az enyém 1060... :))))) Na a sportos viselkedés ott kezdődik, az alatt van gyors is.
Giuntini2020-05-23 19:09:32 // 23114
Az enyém 1700...
WarbiRunner (Gyuri)2020-05-23 17:15:05 // 23113
1605kg, faceliftes, 'könnyített' . Szerintem egy q4 ennél nehezebb, és a fl előttiek is.De elég teoretikus az egész, hiszen nem volt q4 Tbi, szóval nem. tudjuk :-)
Liquid2020-05-23 16:05:39 // 23112
Ez így van. Sokkal jobb alapokról indul a Júlia, nem is érdemes a 159-hez hasonlítani. De azt is hozzá kell tenni, hogy tiéd gyakorlatilag a legnehezebb 159 ami létezik, ráadásul csak elöl kapar,a Q4 azért nagyon más :) A TBI Q4 Lenne kb. 1500kg, ráadásul nem orrnehéz.
WarbiRunner (Gyuri)2020-05-23 15:14:21 // 23111
Egy öszkerekes Giulietta QV is érdekes lett volna :-) De lett jobb, ott a Giulia. Semmilyen eredendően elsőkerekes felépítésű autóból nem tudod megépíteni azt az érzést, hogy könnyű az autó orra. Hiába teszel alá bármennyi osztóművet. A Giulia próba konklúziója is ez volt, ez ragadott meg benne. Nem éreztem a motor súlyát elöl. Ezt egy 159 még pótkerékhajtással sem fogja tudni soha :-)
WarbiRunner (Gyuri)2020-05-23 15:05:24 // 23110
Viszont nem mindegy, hogy maga a motor az első tengely előtt van keresztben, vagy hosszában a rugótornyok között, szépen hátra tolva. Az orrmotoros v8-as olasz álomautót amiről beszélsz (ami mellesleg a 159 kortársa is), úgy hívják, hogy Maserati GranTurismo . Csak nézz meg pár képet, hogy hol és hogy van abban a motor beépítve.
És miért nem 8C-t mondok? Itt egy jó videó. Látszik, érződik, de 5:40-nél el is hangzik. Az "absolut peace" .
A 159 az Alfa tucat Masere :-) Nem lesz belőle sem Ferrari, sem 8C, és Ferrari motorral sem lett volna sehogy sem GTA. Pláne nem "A" XD Ettől szeretjük, a formatervével, belső kényelmével az exklúzívabb tesók felé kacsintgat , és ettől örökre különleges középkategóriás lesz.
Kazes☻2020-05-23 14:56:48 // 23109
Nekem speciel a 75 mellett még a 155 is nagyon tetszik SW-ben... csak sajna egyik sem lett. A 166 is érdekes lehetett volna, merthogy a Kappába meg szvsz elég kircsi lett! :)
Liquid2020-05-23 14:49:43 // 23108
Egy könnyű V8-cal, lehetet volna belőle csinálni jó cuccot :)
A legjobb egy Q4-es TBI lett volna, mondjuk a Julietta féle 240 lovas verzióban.
Giuntini2020-05-23 14:21:19 // 23107
Én sem azt mondom! De a 159 teljesen más! Azt elismerem hogy minden elsőkerékhajtású nagy motorral orrtolóssá válhat. Viszont ott van Líquid volt autója. Nem volt orrtolós, a Q4 állandó összkerék mint az Audi és a Subaru rendszere. A legdrágább és legigényesebb megoldás!!
Audi RS6! Alapvetően fronthajtású, de az erős motorok már mind összkerekesek.
WarbiRunner (Gyuri)2020-05-23 14:16:48 // 23106
Attól még egy 8.32-t elfogadnék persze, mindenképp egy érdekes autó. :-)
WarbiRunner (Gyuri)2020-05-23 14:14:59 // 23105
Nem is a világ legjobb autója, de nyilván ez magán vélemény :-)
Giuntini2020-05-23 14:02:42 // 23104
A Lancia Themába is berakták a V8-at, egy kevésbé merev kasztniba fronthajtással keresztbe...
WarbiRunner (Gyuri)2020-05-23 13:56:03 // 23103
Hát.. az úgy egy brutálisan orrnehéz szörny lett volna. A 159 nagy baja a svédacél svájcibicska platform. Mindenhez is akarták hogy jó legyen, és ez sajnos hátrányokat is hozott. Nézz rá oldalról, mennyire maga alatt hordja az első kerekeit. Az elé odatesznek egy v8-ast, kb kitámasztó kerék kellett volna elöl rá, hogy ne bukjon orra :-) Szépnek meg szép így is, ez platform ennyit tudott. Szerintem szépen kimaxolták így is.
Giuntini2020-05-23 13:52:08 // 23102
Tudom! Ízlések es pofonok különböznek! Amennyire tetszik a 75 Berlina, annyira nem jön be az Sw project! A legkarakteresebb rész hiányzik belőle!
Kazes☻2020-05-23 13:47:17 // 23101
Még jó, hogy csak szerinted... van aki a 159-el van így... ismerek olyat! :)))
VKG699!!! (4x156+75)2020-05-23 12:51:18 // 23100
A Turbowagon sem lenne rossz :)))
GT Ɨ|ѯ2020-05-23 12:28:57 // 23099
A 75 SW 2.5 V6-al kár érte.....:-)
Giuntini2020-05-23 11:16:01 // 23098
Személy szerint a legnagyobb hiba a 159 GTA meg nem születése volt! V8 Ferrari motorral 450 szívó lóerővel, Q4 hajtással, és ezzel a karosszériával a világ legjobb autója lett volna!! BMW, Audi, Mercedes? Ugyan már!!
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak