Fórum >> Típusok >> A jövő Alfái

SKrisz2005-02-26 10:03:57 // 92
Hát látni kellene élőben is, de ellentétben az eddigi Alfa belsőkkel, amely elsőre hívogatott magához ezt biza szoknom kellene... Nemtom lehet, hogy ez is csak nagyon friss és ezért a kis óckodás de 2 hónap múlva meg meg leszek érte őrülve (ez valószínű:))))
vipex2005-02-26 09:40:50 // 91
Mostmár vannak képek a belsőről is, vegyesek az érzelmeim
simi2005-02-23 22:45:42 // 90
szintén. nem rossz auto. DE nem ALFA.
Halesz2005-02-23 22:41:17 // 89
A Mini nekem is nagyon bejön, a régi is és az új is :)
kilo2005-02-23 22:38:30 // 88
Gáz ez a veres tükör. Feka tükörrel elmegy...
Wickey2005-02-23 22:24:49 // 87
najó, a Mini is csak annyira BMW, mint amennyire a smart mercedes. (megjegyzem, nekem az új mini nagyon teccik, megkockáztatom, hogy jobban, mint a 147)
Halesz2005-02-23 22:03:17 // 86
Azért a BMW a Mininél feladta az elveit :))) Jó jó, tudom, hogy az eredeti Mini elsőkerekes volt, de akkor is :)
Wickey2005-02-23 18:07:45 // 85
milyen köveket? talán követeket? :-))) új autó nemjó autó. Már a motor se jól áll bennük, meg a rossz kerék kapirgálja az aszfaltot. Bezzeg nekünk? Csak hátsókerekes autóink vannak a családban! BMW, GTV6, horrible dictu: SMART :-))))
Wickey2005-02-23 18:06:09 // 84
mutassak neked olyan transaxle féltengelyt, hogy elámulsz? :-)))
speer2005-02-23 18:02:40 // 83
Jó ötlet!
Csöri2005-02-23 17:54:08 // 82
Az most ugy is menő.:)
ALFA75td2005-02-23 17:52:57 // 81
Menjünk a Fiat központ elé tüntetni:-))))
speer2005-02-23 17:46:24 // 80
Ezt megértem ,de legalább egy tipussal megpróbálhatnák. A BMV-nek miért megy? Ja és a vankeles mazda?
ALFA75td2005-02-23 17:45:36 // 79
Kérdezd meg a sok lükét az elsökerékhajtás a király pedig nem is vezetet még hátsókerekes autót ebböl az egy okból becsülöm a bmw t hogy ök ragazkodnak a hátsókerék hajtáshoz
András bácsi2005-02-23 17:37:22 // 78
Pedig tartósabb, nagyobb terhelést megengedő, és elvileg a kihajtás is örökéletű. A csapatást majd elfelejtettem. :-)
András bácsi2005-02-23 17:35:21 // 77
Transaxle, hát igen... Az volt az igazi, és szerintem modern elektronikus felügyelettel igen jó menetstabilitást lehetne vele produkálni.
ALFA75td2005-02-23 17:32:49 // 76
sajnos most a piac nemnagyon vevő a hátsókerékhajtásra és szerintem ezt a trendet az alfának is követni kell üzletpolitika:-((((((((((((((
someq-1472005-02-23 17:29:51 // 75
A súlyelosztásra egy picit tényleg figyelhetnének!!!
speer2005-02-23 17:12:40 // 74
Szép,szép. Csak azt mondja már meg valaki, hogy mikor térnek már visza a "helyes kerék hajtásra" ,és a rendes súly elosztásra. Mint a régi szép időkben. (kérem a köveket)
gyugya2005-02-23 09:05:33 // 73
Most amugy mintha beindult volna valami, mert a varos tele van az uj a 147 plakatjaival. Lehet rajottek, hogy kell a reklam. Az olyan akciok mint a ket ev ingyenes karbantartas vonzobba tudjak tenni az autot. Mert ugye nem azokat kell fertozni a virussal akik mar amugy is fertozottek, hanem azokat akik meg nem. A 159 azert nem tunik olyan nagy formai valtasnak, mert mar van uj 156 is. Ha az eredeti 156 utan jott volna a 159, akkor sokkal nagyobbat utne.
Zsül2005-02-23 08:37:46 // 72
ALFA 159. Dögös a masina Bő egy hét múlva, a genfi autószalonon mutatják be a nagysikerű és a márka történetében mérföldkőnek számító 156-os Alfa Romeo utódját, a 159-est. Az autóról ma adták ki a hivatalos sajtóközleményt és az első képeket, mely a nyáron piacra kerülő új középkategóriást mutatja be. A formáért a 159-es esetében is a Giorietto Giugiaro által fémjelzett stúdió felelt, akárcsak a 156-osnál. A vonalak sokkal kevésbé formabontóak, mint a 155-156 átállásnál, inkább a márka jelenlegi arculatának továbbvitele volt a cél. Az új modell eleje a GTV/Spider utódjára, a Brerára emlékeztet, hátulról pedig akár össze is lehetne téveszteni a jelenlegi középkategóriás Alfával. A 156 egyik kedvenc eleme, a rejtett hátsó kilincs is a múlté, kárpótlásul a 159 gyönyörű króm ajtónyitókat kapott. Az egzakt adatok szerint az új Alfa nagyobb lesz, mint a jelenleg futó variáns, ezáltal belső térkínálatban is többet nyújt majd, mint az elsősorban a hátsó hely szűkösségéért sokat kritizált előd. Az autó teljes hossza 4660 milliméter, szélessége 1828 mm, magassága 1417 mm, tengelytávja pedig 2,7 méter, ami bő 10 centis növekedés, így minden ok megvan tehát a bizakodásra. A belső tér nemcsak növekedett, hanem a felhasznált anyagok is minőségibb benyomást keltenek majd. A 159 biztonsága papíron igen jónak tűnik: széria lesz benne a nyolc darab légzsák, ostorcsapás-elleni első ülések, valamint az iszonyatosan merev karosszéria (180.000 Newtonméter nyomás esetén csavarodik el egy fokkal a karosszéria) segíti az utasok életben maradását baleset esetén. Az Alfában három új JTS közvetlen befecskendezésű motor is megtalálható lesz: a 3.2 literes V6-os (260 lóerő), a 2.2 (185 LE) és az 1.9 (160 LE) lityis erőforrások. Dízelek közül az 1.9 és 2.4 literes erőforrások közül lehet majd választani, ezek 120-tól 200 lóerős teljesítménnyel lesznek kaphatóak. A motorok többségéhez ezentúl is társítani lehet majd a félautomata hatsebességes Selespeed váltó. További izgalom, hogy a 159-est meg lehet majd vásárolni a Q4 nevű összkerékhajtással is, melyben az erő többségét azért az első kerekek kapják. Az autó a nyáron érkezik meg a szalonokba. Ezt a leírást egy autós oldalról mentettem, szerintem elég precíz.
vipex2005-02-22 23:37:27 // 70
Na akkor pirosban, ha már ilyen lesz Genfben :-)

feszti2005-02-22 19:12:30 // 69
Aaaaaaanyira szééééééép !!! :))
ALFA75td2005-02-22 19:10:42 // 68
Hála a Brera féle frontvonal lesz az uj arculat és ez nagyon jó
Csöri2005-02-22 18:37:19 // 67
Az eriksz8 is kapható 0%-os THM-el. Na?:)
Leon2005-02-22 17:42:27 // 66
Tudom, hogy nem vagyok formatervező, de nekem nagyon furcsa lenne, ha valami egészen mással kellene előállni AR részéről mint húzómodell. Ez egy annyira jellegzetes forma, hogy szerintem ők sem akartak teljesen megvállni a bevállt recepttől, mindössze most a Brera irányvonalát fogja követni a többi modell, mint ahogy az összes nagy autó...ööö...kocsigyártónál van ez mostanság. Hajrá költséghatékonyság.... lassan elérjük hogy lesz EGY gyártónak EGY modellje amit meg lehet venni hogy elérjünk A-ból B-be. :(((
Ollah2005-02-22 16:24:36 // 65
Épp ettől jó! :PPP
Ollah2005-02-22 16:24:19 // 64
Eladó a V6 TB!!! :DDDDD
Halesz2005-02-22 16:20:46 // 63
LOL :) Azért a Mazda 3-as nem rossz, még ha a 147-től lopták is a felét :)
2005-02-22 15:19:15 // 62
Itt az első szösszenet a vezess-hu.ról: "Továbbra is a C-oszlopnál lesz a hátsó ajtók kilincse, amivel megőrzik a karosszéria kupés hatását. " Inkább kérdezné meg a közönséget ... Vezess.hu cikk
2005-02-22 15:01:05 // 61
Na jó igazad van. Nem 0% hanem 0,16%. Madzag 3. Ne felejtsd a szavad !
SKrisz2005-02-22 14:59:34 // 60
Mazda... Na? Biztos mész?:)))
Ollah2005-02-22 14:50:50 // 59
Milyen autót lehet 0% hitelre venni? Bahh, megyek és befizetem...
2005-02-22 14:00:18 // 58
Szerintem még mindig benne van az emberekben az, hogy olasz = megbízhatatlan Alfa = magas költséggel megbízható. Én nem vagyok egy alacsony ember de még soha nem volt problémám a kis beltérrel és kényelmesebben utazom mint a Kappa-ban ami ugye nagyobb. A csomagtartó méret problémába csak mostanában találkoztam mikor nem fér be a babakocsi meg a többi hóbelebanc. Ez még kb. 3-4 hónapot tart utána már nem kell 600l-es csomi.
2005-02-22 13:55:50 // 57
Szerintem sem fogják jobban venni mint a 156-ot. Nincsenek előttem adatok de mikor a 147 bejött mintha arról számoltak volna be, hogy sikerült más márkáktól potenciális vevőket átcsábítani. A kérdés szerintem az, hogy hogyan lehet megtartani a vevőket. Ti is én is járunk (valljuk be őszintén) szervízbe ilyen meg olyan problémákkal. Tudom egy részéről nem az autó tehet mert ugye az utak stb stb. De mi tudjuk mitől több az Alfa és mindezek ellenére valszeg ismét Alfa-t fogunk venni ismét. Szal szerintem először a márka iránt elkötelezettekben kell növelni a bizalmat és utána lehet a friss hús utáni kutatni. Engem pl. zavar, hogy nincs reklám, nem lehet 0% THM-re Alfa-t venni stb. Miért nem akarnak minket meggyőzni, hogy sűrűbben cseréljük az Alfa-t Alfara? Ebben partner lennék.
joe752005-02-22 13:55:28 // 56
Szerintem a 156 formájával nem sokaknak lehetett baja. Inkább a konkurenciához mért szűkösségével, a relative kicsi csomagtartójával, szerintem sokan ezért választottak más modellt. Ha 20 év múlva is a 156 formájával gyártanák akkor is üde szinfoltja lenne az utaknak a sok undormány formatervezési melléktermék között.
Ollah2005-02-22 13:47:29 // 55
Héhéhéhé!!! Én nem fanyalgok embörök!!! Imádom ezt a gépet már képekről is! De ami azokról lejött az nekem az, hogy nem sok a változás. Persze-persze, szélesebb, hosszabb és laposabb, mint a mostani, de képről nem sok a változás. Ami NEKEM nem baj. De azoknak, akiket korábban sem tudott meggyőzni az 156 formája, azok ettől most jobban fogják venni a 159-et? Én nem hiszem, de ne legyen igazam.
Szilárd2005-02-22 13:44:53 // 54
Nekem nagyon tetszik így is a 159. Az más kérdés,hogy a jelenlegi anyagi helyzetemben gondolni sem merek új autó vásárlására:((
Csöri2005-02-22 13:42:44 // 53
Szerintem akkora megújulást senki sem várt az uj 156-tól (159), mint amikor annak idején leváltotta a 155-t. Szerintem ez a kocsi jobban követi a piaci igényeket mint elődje. Csak abból induljunk ki, hogy a mérete kissé megnőtt, és talán tele pakolták már pohártartóval is.:)))) Szóval szerintem qrva jól néz ki, és szerintem élőben megjobban fog tetszeni.Még neked is.:)))
joe752005-02-22 13:34:23 // 52
Ollah. Te is tévedhetsz olykor. Én megbocsájtok! :))))
Punisher2005-02-22 13:13:20 // 51
Ettől van egy márkának arculata. Mindig rá fogsz ismerni, hogy milyen márka. Váltásonként minimális változások az elődhöz képest. Ilyen az Alfa Romeo, a Porsche, a BMW, a Jaguar, a Mercedes, csak hogy a leg közismertebbeket említsem. Boldog vagyok, hogy nem szabták át a kasztnit teljesen, és ezen a vonalon haladnak tovább, valószínüleg majd a következő váltásban is. A Seatos példa jó volt, de mondhatnám az új Mitsubishi Coltot is. Tökéletes példái a régi arculat lerombolására. Csakhogy ezek a márkák nem nevezhetőek tradícionálisnak, nincsennek név mögötti értékeik, melyek kötelezik őket. Mondhatom, hogy nekik mindegy.
perdix1552005-02-22 12:52:33 // 50
GYEREKEK! Van 1 ötletem. Nevet szeretnék változtatni és ehhez a segítségeteket kérem. Gyűjtést szervezek 1 számlára, ebből fedezném a névváltozásomat. Az új nevem, ha ti is azon lesztek és 1 nagy zsák pénzt gyűjtötök nektem: PERDIX 159. Jól hangzik nem?
Peti16V2005-02-22 12:41:33 // 49
Nézd meg mit művelt OFF Toledóval ON ?????? Biztos ilyen változást akarsz?? Nanemááá :) Mondjuk le se merem írni, de az új ááá négyes egész pofás lett, de ugye nagy változást ott se vitt véghez!
raga2005-02-22 12:40:59 // 48
Totalcar hír Nekem nagyon bejön az új forma, és kevéssé hasonlít a 156 ra, ami cupes feeling, ez nem. Szal. ilyet akrok! :)
perdix1552005-02-22 12:35:39 // 47
Osztom a véleményedet.(((((((((((((((
perdix1552005-02-22 12:33:48 // 46
Gyugya: Az rendben, hogy próbálni kell szelektálni, meg az is igaz, hogy ezek a "tesztelőarcok" nem márkafüggök, nem elfogultak. De az nem tetszik amikor a jóba, szépbe is belecsípnek, csak vmit odaköpnek, Jürgenéket fényezik, akkor is kihozzák jobbnak a Germántalicskákat, amik 20 éve olyanok, amilyenek. Tehát ezek az odaköpések, de nem 1-szer mondja, hanem végig 1 hibán? rágódik.Ez lesz majd figyeljétek csak.
vipex2005-02-22 12:31:37 // 45
Ollah, szerintem ez legalább akkora változás, mint a 155-156 esetén volt, az autó sokkal hoszabb, szélesebb és kicsit alacsonyabb lett a tengelytáv majdnem 25cm!!! nőtt a gömbölyded formákat ismét élek váltották fel, szvsz teljsesn más karakterő lett az autó, méretei alapján a 166-al egyforma autóról beszélünk. Más kérdés, hogy a formája miatt ez nem látszódik. Ja és a csomagtartója 490l amiért szintén nem fogják fikázni :-)) szerintem jolly joker lehet egy jó reklámmal ( 159 suggal valamit :-) ) és jó árral.
perdix1552005-02-22 12:29:29 // 44
Kb erre gondoltam, de te hamar leírtad.......
Ollah2005-02-22 12:19:46 // 43
Namostan! Ez a 159 ugye majdnem totál u.olyan, mint a 156. Ez nem baj, sőt! Ettől is szép annyira. DE! 1998 óta van 156. Ammár 7 év. Most kijön mégegy 156, és ez igaz akkor is, ha 159-nek nevezzük. Ettől ez még egy olyan 156, ami kevésbé kupés, meg zoralabb arcú, mint a fészlift előtti, oszt ennyi. Ez nekem, meg Nektek nem baj, hiszen ebbe a formába (is) szerettünk bele, és valóban amíg világ a világ, ez a forma tökéletes marad. Viszont nem lehet, hogy sokaknak már rohadtul uncsi? Nem az Alfásokra gondolok, hanem a nem-Alfásokra, akiket elvileg meg kellene győzni arról, hogy ezt vegyék az A4 meg a 3-as széria helyett. Hiszen már a fészliftes, imádnivalóan gyönyörűséges 156-ról is írták és mondták pár helyen, hogy kezd hétköznapivá és szürkévé válni a forma. Tehát: unják, még akkor is, ha gyönyörű. Chris Bangle-t azért nem kellene idecsábítani, de talán Walter da Silva megint tudna mutatni valami újat nekünk, nem?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak