Akár el is tudom képzelni, mert anno a Tonalét is tesztelt a Bosch Budapesten.
https://alfaamore.hu/hirek/tonale-budapest
Halesz2024-01-24 16:57:12 // 23863
Kazes☻2024-01-24 16:54:02 // 23862
Klassz! Egy tökre hasonló ment úgy két hete a Kerpesin, csak fekete - fehér kamuflázzsal... akár ez is lehetett! :)
Halesz2024-01-24 15:55:50 // 23861
oldrepublic2024-01-23 18:36:18 // 23860
Jó lenne.
De ahogy nézem az új platform maximum pohos SUV-ok alapjául lesz majd használható. Ha megnézitek, még belső égésű motornak is van hely kihagyva.
Az új nagy Stellantis padló az Alfához
A nagy teljesítményű, sportosabbnak gondolt modellek olatformja egyárlatlán nem így néz ki....
:-/
De ahogy nézem az új platform maximum pohos SUV-ok alapjául lesz majd használható. Ha megnézitek, még belső égésű motornak is van hely kihagyva.
Az új nagy Stellantis padló az Alfához
A nagy teljesítményű, sportosabbnak gondolt modellek olatformja egyárlatlán nem így néz ki....
:-/
GT Ɨ|ѯ2024-01-18 17:41:47 // 23859
Alfa Romeo: an electric sedan coming to compete with the Tesla Model S
Kazes☻2024-01-05 14:16:19 // 23858
Kazes☻2024-01-03 00:06:46 // 23857
Kászinó... kérem kászinó! ;)
Kopasssz2024-01-01 21:53:07 // 23856
Már letérdelt rég! Mint ahogy ez az oldal is térden csúszik a póker fetisiszták előtt. Nem vagyunk messze az "ÚJ" összkerekes Alfa PÓKER megjelenésétől.Természetesen Korda Gyuri bácsi fogja bemutatni. Nézzétek már meg az eseményeket halló!! Valami itt félresiklott. ☹️
Kazes☻2023-12-17 19:07:55 // 23854
GT Ɨ|ѯ2023-12-17 08:20:14 // 23853
Lehet becézni:-)
Ha viszik majd legalább lesz bevétel aztán majd jön valami remekmű megint
Ha viszik majd legalább lesz bevétel aztán majd jön valami remekmű megint
Liquid2023-12-17 00:02:15 // 23852
ez jó :D
Giuntini2023-12-16 22:20:47 // 23851
Szerintem a Minore név lett volna az igazi. "Legkisebb"
WarbiRunner (Gyuri)2023-12-15 21:45:55 // 23849
Alfa Romeo Tybalt? 😆
WarbiRunner (Gyuri)2023-12-15 21:30:34 // 23848
Szerintem nem igazán. A formaterv sem túl szép az eddigi infók alapján, és azt sem látom hol illik a márkaarculatba. Jelenleg egyetlen B méretű villanyos van amivel magam részéről szemezek, és az a Renault 5.
Giuntini2023-12-15 21:01:49 // 23847
Mintha elfogyott volna a fantázia! A MiTo nagyon jó név volt, egy kisautónak valami frappáns név kellene!
Piritu - 1.000.0002023-12-15 20:17:56 // 23846
A tavalyi top10 Európában:
Tesla Model Y — 216 670 darab (+155%).
Dacia Sandero — 212 803 (+21,3%).
Renault Clio — 205 975 (+46,4%).
Volkswagen T-Roc — 205 200 (+25,2%).
Opel Corsa — 185 802 (+23,2%)
Dacia Duster — 174 718 (+13,1%).
Fiat Panda — 166 958 (-5,6%).
Toyota Yaris — 159 598 (+5,6%).
Volkswagen Tiguan — 156 922 (+34,6%).
Citroen C3 — 154 644 (+2,5%)
Vajon a Sanderóból is azért vesznek ennyit mert a neve "férfi védő, harcos"-t jelent és ez valamire emlékezteti a tulajt?
A "Duster" mire is emlékeztet? :-DD
Számomra egy bő 110 éves autógyár névváltoztatási rendszerének ide-oda csapongása - nem is tudom hogy fogalmazzak - nem a tudatosság jele...
Tesla Model Y — 216 670 darab (+155%).
Dacia Sandero — 212 803 (+21,3%).
Renault Clio — 205 975 (+46,4%).
Volkswagen T-Roc — 205 200 (+25,2%).
Opel Corsa — 185 802 (+23,2%)
Dacia Duster — 174 718 (+13,1%).
Fiat Panda — 166 958 (-5,6%).
Toyota Yaris — 159 598 (+5,6%).
Volkswagen Tiguan — 156 922 (+34,6%).
Citroen C3 — 154 644 (+2,5%)
Vajon a Sanderóból is azért vesznek ennyit mert a neve "férfi védő, harcos"-t jelent és ez valamire emlékezteti a tulajt?
A "Duster" mire is emlékeztet? :-DD
Számomra egy bő 110 éves autógyár névváltoztatási rendszerének ide-oda csapongása - nem is tudom hogy fogalmazzak - nem a tudatosság jele...
Piritu - 1.000.0002023-12-15 20:05:03 // 23845
Az eddigi hágós vonalat sem tudtam hová tenni. Mi közük van a SUV-oknak a hegyi szerpentinekhez? (Mondjuk a Tonale hágónál jó pár szebb hágón is jártam...)
A Milano meg nem túl dús fantáziára vall...
A Milano meg nem túl dús fantáziára vall...
pettinke2023-12-15 19:54:24 // 23844
Emilem,
rajtunk kívül (aki vén és Alfás) ki a búbánat emlékszik még arra, hogy volt 75 Milano? Elmondom, senki.
Aki aki célközönsége egy ilyen autónak, annak nem ez fog beugrani. Milano viszont a divatvilággal azonosítható (lásd: Milano Fashion Week, ahová ezrével utaznak az influenszerek...)
rajtunk kívül (aki vén és Alfás) ki a búbánat emlékszik még arra, hogy volt 75 Milano? Elmondom, senki.
Aki aki célközönsége egy ilyen autónak, annak nem ez fog beugrani. Milano viszont a divatvilággal azonosítható (lásd: Milano Fashion Week, ahová ezrével utaznak az influenszerek...)
Giuntini2023-12-15 19:49:57 // 23843
Ha arra gondulunk, hogy a 2,5 Busso 75 volt Milano néven akkor tévedés. Szerintem a SUV vonal miatt jó lett volna a legalacsonyabb hágó neve. Ugyanakkor szeri tem a Milano névvel a városias jelleget akarják hangsúlyozni. Ugyanakkor Milano névvel egy jóval nagyobb, luxusabb autót kellett volna illetni.
Szóval nem tudom.... Ha a Ferrari egyik sportkocsiját Roma névvel illette, akkor az Alfának Milano névvel egy sportkocsit kellene jegyezni.
Szóval nem tudom.... Ha a Ferrari egyik sportkocsiját Roma névvel illette, akkor az Alfának Milano névvel egy sportkocsit kellene jegyezni.
Halesz2023-12-15 19:39:25 // 23842
Szerintetek jó név a Milano?
Én annyira bánom, hogy nem követték a hágós vonalat és nem Brennero lesz a kicsi suv...
https://alfaamore.hu/hirek/alfaromeo_milano
Én annyira bánom, hogy nem követték a hágós vonalat és nem Brennero lesz a kicsi suv...
https://alfaamore.hu/hirek/alfaromeo_milano
Giuntini2023-12-15 18:52:44 // 23841
Igen, a piac sok hülyeséget kővetel. De a MiTo-m 78 lovas szívómotorja szenzációsan kezelhető a városban. Ezek az autók pedig a városba készültek.
Liquid2023-12-15 15:52:14 // 23840
sornégyes szívóval mint a Mazda :) meg sorhatossal is :)
De valszeg nem lenne piacképes...
De valszeg nem lenne piacképes...
Tommi2023-12-15 13:55:06 // 23839
A jelenlegi (EU-s) szabályozási környezetben Te milyen modellt és milyen motorral hoznál ki, ami piacképes lenne és amivel szemmel látható profitot lehetne termelni? :)
Giuntini2023-12-15 09:38:13 // 23838
PSA 1,2 háromhengeres? Hugom C3-asában is ez van, nem a barátom. Ennek az autónak már semmi köze nem lesz az Alfához sajna.
GT Ɨ|ѯ2023-12-15 08:21:00 // 23837
Kazes☻2023-12-09 12:58:15 // 23836
GT Ɨ|ѯ2023-11-08 11:47:26 // 23835
várjuk....:-)
Kazes☻2023-10-23 09:50:55 // 23834
Jó terv! :)
gradvolttomi2023-10-16 13:09:03 // 23833
Kazes☻2023-10-04 21:42:33 // 23832
Kazes☻2023-09-19 19:11:18 // 23831
Ha egyszer a suv megy...! :)
Liquid2023-09-19 14:45:18 // 23830
"Hát mem egy MiTo forma sajnos!"
ez mondjuk pont nem olyan nagy baj :)
ez mondjuk pont nem olyan nagy baj :)
Giuntini2023-09-19 14:04:35 // 23829
Hát mem egy MiTo forma sajnos!
Lesz három Suv és egy szedán.
Azért ennél több kellene! Alsó hangon egy kupé és egy spider. Kellene a Giuliánál nagyobb valami, de gyanítom, az is Suv lesz.....
Lesz három Suv és egy szedán.
Azért ennél több kellene! Alsó hangon egy kupé és egy spider. Kellene a Giuliánál nagyobb valami, de gyanítom, az is Suv lesz.....
Kazes☻2023-09-19 12:12:41 // 23828
Lehet peuból faragták baltával. 😉😀
Süti1592023-09-15 16:52:08 // 23827
Jaj, remélem nem ez lesz az új formavilág.
RomeoOne2023-09-15 14:49:59 // 23826
Kicsit szögletesnek tűnik a mostani formavilághoz képest. Meg túl sok légbeömlő van rajta, ahhoz képest, hogy teljesen elektromos lenne. Gyanús.
Halesz2023-09-15 14:23:46 // 23825
Íme valami új a Tonale mellé. Lehet, hogy ilyen lesz a legkisebb Alfa Romeo:
https://alfaamore.hu/hirek/bsuv-2024
https://alfaamore.hu/hirek/bsuv-2024
Gabesz012023-09-06 06:59:30 // 23824
1.7m font? Gyárthatnának szériában is valami újat a Tonale mellett.. annak valahogy jobban örülnék..
GT Ɨ|ѯ2023-07-06 06:50:48 // 23823
novemberben meg kellene nézni:-)
RomeoOne2023-07-05 21:30:17 // 23821
Tommi2023-06-26 16:18:03 // 23820
"Semmi köze a MiTo-hoz! A Stellantis lehet hogy üzletileg helyrehozza az Alfát, de minden mást tönkretesz. Kidobni a Giorgio platformot, bűncselekmény az autót szerető emberek ellen!"
Az autóvásárlók kb 98,3%-át egyszerűen nem érdekli, hogy hány lengőkaros a futómű, mennyire direkt a kormányzás, milyen platformra épül az autó, meg úgy kb semmilyen műszaki dolog. Menjen, legyen benne ilyen-olyan extra kütyü és kész. A maradék 1,7%, akik mi autóbolondok vagyunk, így jártak. Az Alfát egyszerűen nem tudná eltartani az ortodox oldschool műszaki rajongói réteg, akik közül (tisztelet a kivételnek) sokan soha a büdös életben nem tudnának maguknak megengedni mondjuk egy GTAm-et, amiben pedig benne van minden, amire vágynának.
Ott van a Porsce, akit nehezen lehetne azzal vádolni, hogy nem sportkocsikat (ráadásul a világ egyik legjobbját) csinál. Ehhez képest az eladások kb 80%-át a Cayenne, Macan, Panamera, Taycan hozza. A maradék 20% pedig minden más, a belépőmodellektől és a "mezei" 911-től kezdve az egzotikus GT/RS/akármi felső polcos ékszerekig. Annak idején mindenki körberöhögte őket, amikor kihozták az első Cayenne-t. Ma meg éhen halnának nélküle...
Amikor arról ábrándozunk, hogy az Alfának szerintünk mit kellene gyártania, ne az említett 1,7% fejével gondolkodjunk. Ahogyan az Alfa sem ezt teszi és szerintem helyesen cselekszenek. Kellenek a tömegmodellek, amikből profit van és majd ha már belefulladnak a pénzbe, akkor lehet játszósautót meg szerelemprojektet hegeszteni.
Az autóvásárlók kb 98,3%-át egyszerűen nem érdekli, hogy hány lengőkaros a futómű, mennyire direkt a kormányzás, milyen platformra épül az autó, meg úgy kb semmilyen műszaki dolog. Menjen, legyen benne ilyen-olyan extra kütyü és kész. A maradék 1,7%, akik mi autóbolondok vagyunk, így jártak. Az Alfát egyszerűen nem tudná eltartani az ortodox oldschool műszaki rajongói réteg, akik közül (tisztelet a kivételnek) sokan soha a büdös életben nem tudnának maguknak megengedni mondjuk egy GTAm-et, amiben pedig benne van minden, amire vágynának.
Ott van a Porsce, akit nehezen lehetne azzal vádolni, hogy nem sportkocsikat (ráadásul a világ egyik legjobbját) csinál. Ehhez képest az eladások kb 80%-át a Cayenne, Macan, Panamera, Taycan hozza. A maradék 20% pedig minden más, a belépőmodellektől és a "mezei" 911-től kezdve az egzotikus GT/RS/akármi felső polcos ékszerekig. Annak idején mindenki körberöhögte őket, amikor kihozták az első Cayenne-t. Ma meg éhen halnának nélküle...
Amikor arról ábrándozunk, hogy az Alfának szerintünk mit kellene gyártania, ne az említett 1,7% fejével gondolkodjunk. Ahogyan az Alfa sem ezt teszi és szerintem helyesen cselekszenek. Kellenek a tömegmodellek, amikből profit van és majd ha már belefulladnak a pénzbe, akkor lehet játszósautót meg szerelemprojektet hegeszteni.
GT Ɨ|ѯ2023-06-18 17:50:54 // 23818
GT Ɨ|ѯ2023-06-08 06:46:02 // 23817
Ez tény, de egyre kevesebben vagyunk...
Kócosw2023-06-07 20:33:25 // 23816
amen...ezek mar nem alfak lesznek...Csak autók Alfa badge el...
Giuntini2023-06-07 16:58:09 // 23815
Semmi köze a MiTo-hoz! A Stellantis lehet hogy üzletileg helyrehozza az Alfát, de minden mást tönkretesz. Kidobni a Giorgio platformot, bűncselekmény az autót szerető emberek ellen!
RomeoOne2023-06-07 16:36:33 // 23814