Fórum >> Típusok >> Giulia

leopop32022-01-22 23:44:33 // 24084
*dumán
Csak telefon kijavít
leopop32022-01-22 23:44:02 // 24083
Lehet hogy meg kéne tartani de a csajozós dumák még faragni kell az biztos :DDD
RomeoOne2022-01-22 22:10:27 // 24082
Jó, mondjuk nekem a garázsban áll, nem megy sehova :D

Ülésfűtés? Már akinek van :D

Nemrég vittem a zölddel egy felettéb dekoratív leányzót. Hűvös volt, kérdezte is, hogy hol az ülésfűtés gombja?
-Hát, ebben olyan nincs.
-Mi?? Nincs ülésfűtés egy 30 milliós kocsiban?
-De, az alapáras ülésekben van, de én nagyon sokat fizettem azért, hogy ne legyen ülésfűtésem. Ezekbe a karbonhéjas sportülésekbe nem raknak és 1,4 millióba kerültek pluszban.

Ekkor már a térdét csapkodta a nevetéstől.

-Te 1,4 milliót fizettél 4 ülésért, amiben még ülésfűtés sincs??
-Milyen 4 ülésért? Csak ez az első kettő, amiben ülünk.

Na itt már visított. Nem kellett mondania, éreztem, hogy arra gondol, hogy "na ekkora marhával még nem találkoztam". 😅😅😅
Lehet meg kéne tartanom, ritka manapság az okos lány :DDD
WarbiRunner (Gyuri)2022-01-22 20:12:07 // 24081
Elférne,de úgy tűnik mióta van téli kereke, használom is. Az meg macera föl le rakosgatni töltőre. Pont azért merül hamar az akksi, mert városban mászkálok, kint mínuszok, a generátor nem sokat képes tölteni, az ülésfűtés, kormányfűtés mennek ezerrel.
RomeoOne2022-01-22 19:00:48 // 24080
Én rajta szoktam lógatni van, hogy 2 hétig is. Elfér rajta.
WarbiRunner (Gyuri)2022-01-22 15:10:49 // 24079
Kiderül majd, nyilván nem fogom naponta töltögetni. Télen pár hetente rálógatom a töltőre, ennyi. Lehetőleg valami melegebb napon töltök, hogy pluszban legyen a hőmérséklet.
Erhard 242 (Pure Energy)2022-01-22 14:08:30 // 24078
Az AGM azért jobban bírja ..
WarbiRunner (Gyuri)2022-01-22 13:37:20 // 24077
Na ja, csak 12.4 alatt döglik az akksi. Szulfátosodik. Azért eddig egy autómnál sem jelzett pirosat töltés utáni másnap a c-tek.
Erhard 242 (Pure Energy)2022-01-22 12:47:31 // 24076
12.4 böven elég, majd hosszan úton tölt bele...
tdemeter2022-01-22 12:35:55 // 24075
Nekem most úgy jött ki, hogy 1 hónapig bent állt julcsa a garázsban. 2 napja pöccre indult. Nem mértem feszültséget, de gondolom volt elég..
WarbiRunner (Gyuri)2022-01-22 12:21:56 // 24074
Ja.. az soha nem volt még bekapcsolva XD Köszi, akkor megfejtve.
Másik dolog. Lehet hogy gyári hibás az akksim? Egy nap városi szaladgálás alatt 12.4 alá megy a kapocsfeszültség.Nem igazán tetszik a dolog.
GiuliaVeloce210AT8Q42022-01-22 10:47:36 // 24073
Giulia dízel: A legnagyobb futásteljesítmény 120 000 km. A futásteljesítménytől függetlenül a vezérműszíjat 5 évente ki kell cserélni.

A gépkocsi NEHÉZ körülmények közötti használata esetén viszont (poros területek, rendkívül nehéz klimatikus körülmények, nagyon alacsony, vagy nagyon magas hőmérséklet hosszantartó időszakokon keresztül, városi használat, hosszas alapjáraton tartás), a legnagyobb kilométer futás már csak 60 000 km, és a kilométer futástól függetlenül minden 4 évben ki kell cserélni a szíjat.

Fontos: eredetileg 100.000km/5 év volt, amit az alfa időközben "felemelt" 120.000 km-re a tapasztalatok alapján.
denil12022-01-22 09:36:53 // 24072
Ez a 100k km remlik. Ez olyan 100k mint ami a korabbi olasz autoknal volt,h jobb ha 80k korul csereled?
denil12022-01-22 09:35:39 // 24071
Savtarto automatika kijelzoje. Ugyanannyit tud mint amikor kis piktogrammkent van a muszerfal felso reszen.
Halesz2022-01-22 07:51:28 // 24070
Állítólag elő lehet csalni ide egy videójátékot :D :D :D
leopop32022-01-21 23:27:50 // 24069
Ezzel én is így vagyok 😁😁
GiuliaVeloce210AT8Q42022-01-21 23:22:04 // 24068
Szegregátor szűrő csere nem volt?
WarbiRunner (Gyuri)2022-01-21 23:11:58 // 24067
Ezt már akartam kérdezni, hogy ez a műszerfal beállítás mire jó?
Erhard 242 (Pure Energy)2022-01-21 23:08:03 // 24066
Nekem jó az biztos...
G-MANN🍀2022-01-21 21:53:15 // 24064
Persze, teljesen jó az télre, csak az én gyógyszerem elgurult és rákattantam a kérszéles télire 😉 és jó árban sikerült megoldani
G-MANN🍀2022-01-21 21:50:20 // 24063
Fő a biztonság😂😉
Erhard 242 (Pure Energy)2022-01-21 20:09:18 // 24062
Csak ez szerencsére nem GM hulladék 😎🤣
leopop32022-01-21 19:58:15 // 24061
Pedig láncosak.
Úgy mint a 159 nél is ugye. Benzines láncos volt dízel szijas. (Kivétel a Tbi-t mert az is szijas volt)
Erhard 242 (Pure Energy)2022-01-21 19:40:15 // 24060
Lánc majd ha zörög vagy szakad 🤣🤣🤣
pettinke2022-01-21 19:13:01 // 24059
Benzines láncos, dízel szijas. A szíjra 100 000-et mond a gyár, a láncra meg semmit, ha jól emlékszem...
denil12022-01-21 18:07:19 // 24058
Esku atolvastam a manualt es egyaltalan nem maradt meg,h a benzinesek lancosak.
Valaki akkor segitsen mert most nincs kedvem kimenni a hasznalatiert:
Mikor kell a szijat es mikor a lancot cserelni?
Itt a vezerlescsere az a szijakra vonatkozik ugye?
Lancot mikor?Illetve lanccal egyutt mas valamit kell?
denil12022-01-21 18:05:50 // 24057
Egyertelmu,h jol mutat nem is kerdes :)
En sem azert tettem fel az enyemeket telre mert esztetikai orgazmust okoz a szememnek:DD
leopop32022-01-21 12:36:11 // 24056
Akkor jól gondoltam, láncos vezérlés sokkal drágább lenne
Erhard 242 (Pure Energy)2022-01-21 12:32:51 // 24055
én csak az anyagárakt ismerem :) a vezérlés 37e, a hosszbordás szett 26e... igaz ezek dayo szettek vagy ina ... de a gyári is pont az :DDD
quash2022-01-21 12:05:34 // 24054
2+ évesen vettem, 105e kilométerrel.
Pont ez volt az egyik ok ami miatt bátran megvettem, német, éves szinten ment kb. 45e kilométert, végig szervizelt. (20e km-ként volt olajcsere) Ezt csak autópályán tudja abszolválni, ott pedig azért nagy kárt nem lehet benne tenni. Erre van kitalálva!

De 159-be, én is bele rakok éves szinten ~30e kilométert, szóval megy majd bele ez után is. Azt 90e-rel vettem, most van benne 235e.
quash2022-01-21 12:01:56 // 24053
Igen, 2.2 dizel.
quash2022-01-21 12:01:00 // 24052
Nem csak vezérlés csere, hanem olaj+szűrök, fékolaj is! :)
Sajnos 40-ből nincsen meg a vezérlés csere,
Így néz ki:
- vizpumpás gyári vezérlés 62746
- hosszbordásszíj 9599
- feszítője 17238
- vezetője 5926

A gyári olaj sem olcsó: olaj 17332/4liter
Munkadíj is azért van.

Kb. 15 éve Elaforgnál vásárolok, mindig nagyon jó árakon, szóval ez ennyi! :(
esvé2022-01-21 10:00:10 // 24051
Csaba, a helyemen álltál!!!! :DD
Én is szeretem azt a helyet;)
WarbiRunner (Gyuri)2022-01-21 09:45:02 // 24050
Az a látvány ahogy hátul terpeszkedik alatta a széles kerék, mindent megér :-)
Az elmélet szerint a keskeny a jó télre. Annyit tudok, hogy friss, letaposott havon és jégen is kipróbáltam, ilyen magabiztosan semmivel nem autóztam még csúszós úton :-) Nem tul könnyű eldobni, nagyon akarni kell XD
RomeoOne2022-01-21 09:39:31 // 24049
Nem tudom, én Q-kat konfiguráltam folyton :DDD
G-MANN🍀2022-01-21 09:33:05 // 24047
Én úgy tudom, csak komplett Veloce külső csomag volt első-hátsó lökhárítóval, csak hátsót max utólag rakott fel valaki 😉
WarbiRunner (Gyuri)2022-01-21 09:32:09 // 24046
Olyat szerintem csak utólag lehetett konfigurálni, koccanás után :-)
leopop32022-01-21 09:30:36 // 24045
*cserélni
leopop32022-01-21 09:29:51 // 24044
A tiéd dízel ugye?
Mert a vezérlés csere akkor azért volt ilyen olcsó.
Kíváncsi vagyok majd ha a benzinesekben cserébe kell az mennyi lesz, mert ott láncos a vezérlés nem szíjas. Ugye JTS és JTD vezérlése közt is ezért van akkora difi 159/Breránál árban.
tdemeter2022-01-21 09:29:02 // 24043
2 év alatt tettél bele 100e km-ert ? Az azért nem semmi.
Nekem 3 kellett a 43.000-hez :)
Erhard 242 (Pure Energy)2022-01-21 09:26:49 // 24042
leszedve a szűrő talán kijön 4L, az félmegoldás, mert a többi bent marad a citromban meg a rendszerben... én mindenképp gépesre viszem oda meg kell 10L olaj....
200e ft az jó sok volt bakker a vezérlés tán van 40 rugó, majdnem ugyan az a vezérlése, mint az 59 dízelének...
quash2022-01-21 09:19:36 // 24041
Megvolt a 100e Km-es nagy szerviz:
- olaj, szűrők
- komplett vezérlés
- fékolaj
Kellemes ~200e Ft, úgy hogy minden nagyon baráti áron jött Eleforgtól.

Még egy váltóolaj csere van hátra.
Az viszont érdekes, mert a gyári olaj + szűrő, az kb. ~150e Ft.
De létezik hivatalos ZF szett a váltóhoz (olaj + szűrő) az kb. ~70e Ft.
Illetve a cseréhez úgy néz ki nem is kell gép, mivel a szűrő cseréhez le kell venni a váltó alján lévő műanyag burkolatot, abban van a szűrő. Innentől az olaj 95%-a ki is jön belőle.

A márkaszervizekről, és a Német márkaszervizekről meg kb. annyit, hogy a pollenszűrő csere után, kb. semmit nem jól raktak vissza a helyére. Úgy volt szó szerint összehányva az egész …. márkaszerviz.

Végre alulról is megtudtam nézni, sehol semmi. Egy csepp olaj nincsen sehol, minden szép tiszta, sérülés mentes. Persze egy 2+ éves autótól ezt talán még el lehet várni!
quash2022-01-21 09:09:51 // 24040
"Régen minden más volt!" :D
Amikor még tényleg volt konfigurálási lehetőség, akkor voltak pl. ilyenek:
9N4 Veloce csomag
4TU Veloce Külső design csomag
8LQ Sport csomag

Az enyémből a féket és a Q4-et leszámítva, kb. egy Veloce-t csináltak. Kívül-belül Veloce ... :D

Amúgy amit nem értek, nekem elől-hátul a Veloce lökösök vannak fent, de láttam már több olyan hirdetést is, amin csak hátul van Veloce lökös, elől nem! Ilyet is lehetett konfigurálni?
G-MANN🍀2022-01-21 08:18:50 // 24039
Gumi megvan már egy ideje. 😊
G-MANN🍀2022-01-21 08:15:11 // 24038
Igen, megoldódott. Jövő héten fel is kerül az enyémre is a kétszéles szett, hátul is olyan lesz, mint nyáron, 9" széles. Megint láttam Zsolti ( Halesz) kétszéles téli szettjét és az is megerősített a döntésben, jól mutat az a széles hátsó télen is, alig van hó. 😊
RomeoOne2022-01-20 22:23:13 // 24037
Na iylen még biztos nincs :D Visszavonom, akkor tényleg egyedi lesz :D
RomeoOne2022-01-20 22:22:37 // 24036
Hoppá, feljegyzem magamnak, a hátsó lökös még nem azonosítja egyértelműen a motort :D
Zselé2022-01-20 22:14:24 // 24035
Akkor enyém lesz a Super csomagos Veloce :D
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.