Fórum >> Típusok >> Giulia

Halesz2020-07-14 06:57:46 // 16263
Próba :)
carver2020-07-13 00:38:23 // 16262
igen, gyári van, télen már ezzel mentem síelni akkor nem sérült, most még nem vettem le és amikor felraktam sima imbuszkulccsal raktam fel nem a gyári kulccsal amivel nem tudod túlhúzni mert elforog, most lehet hogy túlhúztam...

Holnap leszedem, kiderül...

Egyébként adnak hozzá 4 öntapadós műanyag lapot amit felrakhatsz a megfelelő helyre, de még gondolkodok a kerámia bevonaton csak utána raknám fel (ha egyáltalán felrakom, valahogy nehezen tudom elképzelni hogy az jó ötlet)
tdemeter2020-07-12 21:54:21 // 16261
Én is kacérkodok a gondolattal, hogy időnként feldobnám a tetejére a 420 literes boxot. Erre kb évente 1x lenne szükségem.
Viszont érdekelne, hogy milyennek tartod a felfogatását a keresztrúdnak? Neked gyári van? Nem sérül tőle a fényezés?
Kissé aggódok emiatt.
Köszi
tdemeter2020-07-12 21:52:41 // 16260
Ma láttam egy koromfekete julist, vonóhorgos biciklitartóval és egy csomó biciklivel a hátán dunakeszin.

Esetleg itt van a gazdája?
Bazsi2020-07-12 20:59:59 // 16259
köszi szépen :)
carver2020-07-12 20:02:12 // 16258
1500 kilométerrel később

Giuntini2020-07-12 19:54:21 // 16257
Gyönyörű a géped!😊 Gratula!!
Bazsi2020-07-12 19:43:46 // 16256
Én voltam, üdv innen is :)
Giuntini2020-07-12 17:36:09 // 16255
Ma kivel találkoztam a Rákóczi hídtól a Szerémi úton Andor itcáig. Misano kék Giulia Veloce nyitott tetővel?
Gyönyörű autó!
zümi1662020-07-11 14:45:06 // 16254
Remélem nem sokáig fog a nagy placcon ácsorogni, hamar felkéredzkedik egy felénk induló kamionra :-)
Ha jól tudom Győrbe viszik, ott van egy regionális elosztó központ, s onnan kerül le Kecskemétre.
Piritu - 1.000.0002020-07-11 05:51:00 // 16253
Termeszetesen. Ezért van a garancia.
Angelo Bianco2020-07-10 22:47:21 // 16252
akkor reklamáljak a szalonban?
Piritu - 1.000.0002020-07-10 22:26:58 // 16251
Nekem anno a 156-nál a bal hátsó ajtóé volt zajos. Visszavittem és gariban kicserélték, csend lett.
Angelo Bianco2020-07-10 22:09:59 // 16250
Sziasztok!

Ha jól emlékszem akkor valamelyikőtök írt már a szélzajos ajtótömítésekről...
Basszus az enyém nagyon hangos 100-110 körül már olyan hangos mint a 159 170-nél. Nézegettem már, nyomkodtam már de látszólag minden rendben az ajtó gumikkal.
Mit lehetne vele kezdeni?
G-MANN🍀2020-07-10 21:43:10 // 16249
Álom!!👍👍🍀🍀😁😁
Fornitore2020-07-10 21:01:24 // 16248
Ez az! Megy ez.
zümi1662020-07-10 19:13:12 // 16247
Köszi, most azért lennék egy hónappal idősebb :-)
RomeoOne2020-07-10 17:58:50 // 16246
Na grat! Ez már semmi a februártól eddig eltelt időhöz képest.
zümi1662020-07-10 17:45:04 // 16245
Üdv Mindenkinek!
Ma délután szólt a szalonos emberem, legyártották a Juliskám. Meglepődtem, nem számítottam rá, hogy ilyen hamar sorra kerülök, de persze nagy az öröm. Kb. egy hónap kell mire ideér, meg honosítás stb., de remélem még aug. 20 előtt elhozhatom.
Rohadt hosszú lesz ez az egy hónap!
Erhard 242 (Pure Energy)2020-07-10 16:30:05 // 16243
Elfogyott a festék...a ződ a kerítésre, az arany a szűz marisra :))))
RomeoOne2020-07-10 15:34:11 // 16242
Számomra egyébként érthetetlen, hogy miért nem elérhetőek az új színek?
Hergelik a népet az arannyal már mióta, bedobták ezt az új zöldet is. Miért nem lehet rendelni ezeket?
Tegyük fel, hogy valakiket pont ez fog meg és ezért mennek be érdeklődni az autó után a kereskedésbe. Megmondják nekik, hogy majd valamikor? Ez marketing-stratégia? Szerintem ez igazán kontraproduktív. Olyat reklámoznak, ami nincs. Ez pont azt erősíti, hogy az olaszok megint csak képtelenek megcsinálni valamit rendesen.
Nem is látom, hogy mi a taktika emögött. Mit remélnek, mi ebből a haszon?
Giuntini2020-07-10 14:31:01 // 16241
Ezek azok a dolgok, amiket német oldalról sohasem értettem meg! Azt tudom, hogy felsővezetőnél a Mercit, és a BMW-t fogadják el, az Audi A8-ast már lenézik.
Olaszoknál ilyen soha nem volt. Annak idején egyik olasz barátom (Trentói igazgató, aki a Cassa Ruralék teljes elektronikai, számítógéprendszerért felelt, ő irányított), Alfa 164 V6 turbóval járt mindenhová tárgyalni. Ahol viszont sofőr kellett, akkor az egyik alkalmazott állt ilyen szolgálatba. Még én is volt, hogy elvittem, aztán hazavittem az autót.
Olaszoknál ez a kifelé mutatás sohasem volt olyan mértékű, mint a németeknél.
Miniszterek annak idején Fiat Cromákkal jártak.
WarbiRunner (Gyuri)2020-07-10 14:17:10 // 16240
Ki tudja..? :-) A repülőt senki nem látja amivel jövök. A sofőröst meg az küldi értem akihez megyek, mer' az úgy illik XD
Halesz2020-07-10 14:00:52 // 16239
IPA és Hoppy +1
Erhard 242 (Pure Energy)2020-07-10 12:28:03 // 16238
nem a minőségről van szó ha nem az egyik duplája a másiknak és ugye az jobban mutat, én a Hoegaardenra esküszöm de a Borsodit is megiszom Borsodis pohárból :DDDD
Erhard 242 (Pure Energy)2020-07-10 12:23:07 // 16237
ezt értem de a notebook neked munkaeszköz, mint ahogy nekem is elengedhetetlen a jó márka, minőség ami meg drága... na de (nem tudom milyen géped van) Te sem raksz egy Acer notit Almás kávába :))) Így helyes a hasonlat...
RomeoOne2020-07-10 12:19:21 // 16236
Repülővel? Ja, kérem, aki magán jet-tel megy, annak nem kell autóval villantania :P
Max a sofőrös Rolls-szal :DDD
WarbiRunner (Gyuri)2020-07-10 12:13:08 // 16235
Nem is autóra költi :-) A hazai sajátossággal meg nem értek egyet. Különböző emberek különbözőképp teszik ki az ablakba (vagy nem) amijük van. Itthon is, máshol is. Távol-keleten elég testközelből tapasztaltam, nagyon sok cégtulajjal tárgyalok. És általánosítani sem lehet igazán, van amelyik hitelből tolja és kifelé a sikert mutatja a sok drága bazárral, van köztük elvont figura, akinek azért van Porsche az iroda mögött, mert gyönyörűnek találja, de hátul parkol, soha nem látod kulcsot villantani, és telefont asztalra kitenni. A kedvencem az igazán befolyásos nagyfőnök, aki úgy néz ki mintha semmije nem lenne, csíkos pólóban van állandóan, gumitokban valami kínai telefonja van. Amiről kb bármit elintéz 5 perc alatt, mert ő mozgatja a szálakat :-) Itt is, máshol is a "villantás" eszköz arra, hogy sikeresnek ítéljenek, komoly emberként tárgyaljanak veled, stb. Szituáció függő.
És nem a kifejezéssel van bajom, hanem hogy ez sokszor megkerülhetetlen. Szerencsére a komoly helyekre én repülővel érkezek, úgyhogy én kevésbé érzem ezt az autómon. Viszont baromira nem mindegy milyen laptopot viszek prezentálni. Ez ilyen, így működik a világ.
R33Z2020-07-10 12:12:17 // 16234
Németeknél azért van annyi Sparco + CCB Giu, mert állítólag a kereskedőknél 20%-ot lehetett alkudni, egy full felszerelt kocsi értékéből. Az alapfelszereltségből pedig alig engedtek.

CCB normál használtban kompromisszumos, melegíteni kell. Nem vészes, csak megszokást igényel. Emlékeim szerint a Sparco beállítási spektruma jóval kisebb a normál ülésétől és nyekergősebb is, de tény, hogy qrvaszép extra mindkettő.

Sajna hordják be a szemetet én is láttam már párat, megy már a tákolás. Egy 100 lóerős autót összeszögelni OK, de egy olyat ami 300+ megy... életveszély.
Selmak2020-07-10 12:08:53 // 16233
Stella is a Borsodinál készül Bőcsön. Olyan is. Bár a Hoppy és az IPA jó lett a Borsoditól, de Stella egy moslék.
Erhard 242 (Pure Energy)2020-07-10 11:42:29 // 16232
biztos van ilyen is bár nálunk minél nagyobb értékű autóra kell pl fék annál nagyobb a garasoskodás ... persze ugye nem mindig áll arányban az autó értéke és az anyagi helyzet főleg ha csak villantani szeretnének... de ugye Te nem szereted ezt a kifejezést de ez is csak hazai sajátosság, mint pl borsodi sört stellas pohárba kérni :DDD
WarbiRunner (Gyuri)2020-07-10 11:13:40 // 16231
Ismerek olyat aki ezen nem akadna fent. 10 használt Giulietta árát berizikózza, és ha elbukta, röhög egyet rajta. Különböző anyagiakkal különbözőképp fáj egy ilyen. :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2020-07-10 11:11:28 // 16230
egyébként meg sorba hozzák be a törött QV-ket csak valaki pl nem cserél gépháztetőt inkább megy a kókányolás... hiába 3 misi a gépháztető... szóval lesznek érdekes darabok :)))
Erhard 242 (Pure Energy)2020-07-10 11:05:36 // 16229
tovább bírja, mint a hagyományos fék ez tény de be kell melegíteni, hogy fogjon és 2-3 misi a cseréje, mint egy jó, használt Giulietta :DDD
WarbiRunner (Gyuri)2020-07-10 11:04:35 // 16228
Neked is igazad van, ebben a kategóriában működik ez a dolog, ha 26 van rá, 30 is lesz. Ugyanakkor 26-ért be lehet ülni egy ilyen autóba, ami "alap" felszereltségen is tudja amit kell, nem kell igazán kompromisszumot kötni az alacsonyabb árért.
Erhard 242 (Pure Energy)2020-07-10 11:01:43 // 16227
csak pályázni jók ezek az extrák, hétköznapokra meg felesleges és kényelmetlen ... ki mire használja az autóját ... az ár meg szerintem ilyen esetben számít, mert azért nem ugyan az ha valamire van 2.6 millád de 3-ért jobb vagy a 26 milla vs 30... 4 misi tud fájni ha nincs akkor is de ha van akkor is :D
WarbiRunner (Gyuri)2020-07-10 10:58:05 // 16226
Sőt, szerintem semmi jelentőségük, az élvezeti értéken nem hiszem hogy változtat, max a villantási faktoron dob. És a későbbi fenntartási költségeken (egy spéci karbon fék ha egyszer elkopik...). :-)
RomeoOne2020-07-10 10:16:46 // 16225
Nem tudom, hogy próbáltad-e már a Sparco ülést. Én leteszteltem egyszer és nem azt mondom, hogy csalódás, de elmaradt a tüzijáték. Az alap Q ülés sokkal jobban körbeölel és satuba fog. Megkockáztatom, hogy kényelmesebb is. Jó a Sparco is, csak nem az van, mint amit 1,19 vagyis most már 1,4M-ért várna az ember. És bárkivel beszéltem, ugyanezt mondta, nem csak én éreztem ezt. A Sparco kétségkívül sokkal jobban néz ki, meg könnyebb, ami előny, ha körrekordot akarsz menni. De úgy igazából itt véget is ért az előnyök listája.
Giuntini2020-07-10 10:07:31 // 16224
Anélkúl például tényleg el lehet lenni! Akkor már Sparco ülés!
Giuntini2020-07-10 10:06:23 // 16223
Csak mondom! De én úgy érzem, ha autóra van 26 millió, akkor 30 is van:)
Az egesz egy drasztikus áremelés, hiszen alapból karbontetővel volt, olcsósítanak az előállítási költségeken, és alapból hozzájön még a plusz 800 ezer. Lehet hogy karbon fék nélkül lehet élni, de emlékszem a VTT-n, pár próbakör után, Tomi autóján kezdtek a fékek elmelegedni. Nem hülyeség, ha valaki pályanapokon is meg akarja kergetni!
Ha brutál kinézetű QV-t akarsz, akkor lehet költeni. Fényezés, karbon tükrök, karbon pajzs keret. Tökéletesen igazad van, hogy ezek nélkül is el lehet lenni, de ha lenne autóra 35 millióm, ezekre nem sajnálnám a pénzt.
RomeoOne2020-07-10 10:03:22 // 16222
Mondjuk kiválasztottad kb. a 3 legdrágábbat :D
Na jó, az Akrapovic lett a 2. legdrágább, mióta megjelent.
Erhard 242 (Pure Energy)2020-07-10 09:27:22 // 16221
ez a 3 nélkül is el lehet lenni konkrétan még nem láttam karbon fékes QV-t...
Giuntini2020-07-10 08:59:17 // 16220
Én azt számoltam, hogy csak három extrát rendelsz a QV-hez, és bőven 30 millió felett vagy: karbontető, karbon fék, sportülések. És akkor még ott van a rengeteg csemegéznivaló...
Erhard 242 (Pure Energy)2020-07-10 08:39:23 // 16219
fain nagyon, mizano kék dipó rendszám nagyon adja... szerintem emberünk a rendszámhoz választott színben autót :DDD
G-MANN🍀2020-07-09 23:00:47 // 16218
Valaki már átvette az újat 😉🍀
zümi1662020-07-09 21:25:44 // 16217
Egyenlőre semmi infó, a szalonos emberem folyamatosan figyeli, mikor kap alvázszámot a Julisom, ez lesz az első amit megtud, s akkor azonnal szólni fog. Ez lehet akár még ebben a hónapban is, de lehet hogy csak szeptember, még nagy a bizonytalanság.
Fornitore2020-07-09 21:11:59 // 16216
Nekem is volt agoddalom de nem változott semmi a leírtakhoz képest.Pedig ahogy már mondtam 15% áremelkedést kötelező elfogadni a szerződésben meghatározott összeghez képest ez benne van.Van valami infód mikor lép be az országba egy újjab giulia😉?
zümi1662020-07-09 20:32:12 // 16215
Vannak rémképeim valami hasonló szövegről... :-))
zümi1662020-07-09 20:31:20 // 16214
Lehet keverem a sima meg a Ti Veloce árakat. Csak itt az Amorén olvastam hogy mi a helyzet, s nem részletezi hogy pontosan melyik mennyi.
Sok múlik azon, ki mit pakol még bele, s nagyon nem mindegy hogy a végéből mennyi kedvezményt lehet kicsikarni :-)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.