Fórum >> Típusok >> Giulia

Erhard 242 (Pure Energy)2019-01-21 14:39:23 // 8314
majd azért vigyél egy kört :P
WarbiRunner (Gyuri)2019-01-21 14:35:27 // 8313
Ebből így előbb utóbb.. ja :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2019-01-21 14:33:39 // 8312
Ebből még Giu lesz... végre :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2019-01-21 13:59:53 // 8311
csörgess meg... elmesélem :)
Kazes☻2019-01-21 13:59:16 // 8310
Szép... de milyen lelkivilága volt annak aki megrendelte... kívül - belül szinte egyforma szürke... sivár. Számomra legalábbis. A fehér legalább variáltabb kicsit. :)
WarbiRunner (Gyuri)2019-01-21 13:49:48 // 8309
Na az hogy? Ez érdekel. Egyelőre ott járok hogy lízinggel a fél Áfa visszajön, de kb elmegy kamatra. Viszont adóalap csökkentö és nincs lekötve a tőke. Amúgy ha behoznék, akkor nem ezt, hanem ezt.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-01-21 12:17:58 // 8308
hozd be a cégedre cégautónak 8 alatt bőven megáll.....
Erhard 242 (Pure Energy)2019-01-21 12:15:18 // 8307
mindenki magából indul ki :DDD
RomeoOne2019-01-21 12:04:34 // 8306
13.5-ért, hogy neki is megérje :DDD
ALFA1592019-01-21 11:47:29 // 8305
ErHard behozza neked kintről! :-)
WarbiRunner (Gyuri)2019-01-21 11:04:55 // 8304
Hogy lesz a 9.5M-ból 11.5. Érdekes.
Autoscout
HaHu
VKG624 (4x156)2019-01-20 21:19:24 // 8303
De addig bőven lamborgínizabáló... :))))
RomeoOne2019-01-20 20:45:20 // 8302
Asszem a Q2 jelölésűekben van önzáró diffi.

Performance csomag AT
845.000 Ft
Ez a csomag tartalmazza:

Sebességváltó fülek
Mechanikus önzáró differenciálmű
Alfa Active Suspension - Sportfutómű
R33Z2019-01-20 20:36:24 // 8301
Az a teljesitmenyszint mar kritikus a valtonak is, nem sokaig birna es varhatoan a motor is elpukkanna elobb v. utobb. Szerintem ez a 15.000EUR a kezdete lehet egy szep osszeg eltemetesenek :)
VKG624 (4x156)2019-01-20 20:04:26 // 8300
Kap másik turbót is elviekben...
ALFA1592019-01-20 17:42:29 // 8299
Kérdés,hogy meddig bírná.
VKG624 (4x156)2019-01-20 16:56:22 // 8298
Az a 680 lovas durván hangzik :D
ALFA1592019-01-20 16:21:41 // 8297
Már elég sok minden van hozzá.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-01-20 16:03:48 // 8296
Kipuff hoz hozzá lehet nyúlni nincs gari vesztés megkérdeztem
ALFA1592019-01-20 15:45:49 // 8295
Lemérted a küszöböt?
Jani72122019-01-20 14:44:13 // 8294
főleg, hogy a lényegre amúgy is csak 2 év a gari
Kn[.]xX2019-01-20 13:37:03 // 8293
Aki még nem tette és tulajdonos, az csatlakozhat itt. :)
R33Z2019-01-20 13:25:16 // 8292
Jah :) februar 10en szuletik.
Amugy ez a cucc plug and play, nem jarna garancia vesztessel szerintem.
ALFA1592019-01-20 12:48:26 // 8291
Nyáron nincs gond a race módal csak esőben meg havas úton. :-)
Ha meg már hozzányúlok akkor rendesen! :-)Pár lovat még majd azért összehozok valamivel.
ALFA1592019-01-20 12:46:26 // 8290
Még három év garim van. 2016 decemberi az autó.Pár hét múlva kell a második szervizre vigyem.
Shadin2019-01-20 12:34:08 // 8289
Csak szét kell akasztani mint az áramláskorlátozó lapátok tengelyét :-D
Jani72122019-01-20 11:58:11 // 8288
nemrég friss hóban fordultam meg és az autó eleje az aszfaltról lement a padkára, akkor rendesen bekakkantottam, hogy most, hogyan fogok innen elmenni, simán kihúzta az elejét . Nem tudom, hogy igaz-e, de állítólag sperr difi van bennük...
Jani72122019-01-20 11:53:09 // 8287
meddig van még gari? amúgy tuti, hogy az nem bonyolult művelet, valahol a csövön an egy szelep amit megnyit racsing módban , azt kell meghekkelni! fogd meg a söröm... :)
ALFA1592019-01-20 10:50:44 // 8286
Látom már készülsz te is a qv-re! :-)))
Lehet,egyszerűbb lenne nekem fixen a hangos állásban rögzítenem valahogy.
Kíváncsi lennék,hogy ez a módosítás is garivesztéssel járna-e.
R33Z2019-01-20 10:16:40 // 8285
Tomi, akkor ezt neked talatak ki;) kipuff vezerles QV
zgi5212019-01-20 09:54:47 // 8284
sztem Jani irt errol nemreg.
zgi5212019-01-20 09:53:36 // 8283
Egyetertek, nem veletlen a nem kikapcsolhatosag.

Szumma user szinten (pl Amerika) gondolkodtak.

Sztem a mai autokban javareszt ez nem
Opcio.

A brake by wire gyenge kifogas, mert a qv is ilyen es a race mode engedi.
Shadin2019-01-20 09:46:08 // 8282
Köszi, így már emléxem :-)
Haddel2019-01-20 09:26:55 // 8281
Mondjuk engem érdekelne tényleg ,hogy hóban hogy szerepel az esp.Egyszer majdnem ott ragadtam egy kikapcsolhatatlan menetstabilizálós céges autóval a hegyen,mert lendületből szaladva is elpörgött volna az emelkedő teteje előtt,és mindig elvette a gázt..
Érdekes a cikk,a írója azért legalább utána olvasott a lehetőségeknek.Sok újságíró nem veszi még erre sem a fáradtságot,csak írja a fasságait..
ALFA1592019-01-20 09:07:22 // 8280
Tényleg ekkora gond,hogy nem lehet keresztbe rakni?Szerintem az emberek 99%-a sosem kapcsolná ki.Enyémben ki lehet de csúnyán meg is tud viccelni.Ha a hangja nem változna meg olyankor akkor biztos nem raknám Race-be soha.
zgi5212019-01-20 08:22:25 // 8279
egy dologgal egyet kell ertenem, az a kimeretu kijelzo. Nem is kozepso, hanem a muszerfali..
Meg a hifin sporolast megertem de ezen? Ketezertizenkilencben?

Az, hogy nem nagy kaland a vezestesi elmeny -fuggetlen az esp tol- az vicces, pedig ok igazan vezetnek a kategoriaban. melyik jobb? Meg a 159 is? Ahhh 😬
Sporter2019-01-20 08:06:36 // 8278
Ezektől mit várjunk!? Azt értem, hogy nem lehet teljesen kikapcsopni az ESP-t, mert ebben a kategóriában kB sehol sem lehet már, de valóban hagyhattak volna kicsit játékosabbra. Érdekes, hogy a német autók ordító hibára sose derül fény a vezess.hu tesztjeiben 😀
Zolibácsi2019-01-20 07:40:41 // 8277
vzsiros2019-01-19 22:15:32 // 8276
Ezt személyesen is megnéztem. Auto szép, a meta iszonyatosan béna, sumák, fura cég. Nem tudták beindítani, mert lemerült az aksi... :o
Erhard 242 (Pure Energy)2019-01-19 20:25:35 // 8275
Tudom, hogy rengeteg a munka vele, azt kell megfizetni...
WarbiRunner (Gyuri)2019-01-19 19:18:13 // 8274
Pontosan nem tudom, de nagyságrendileg kb. A szétszedés/összerakás időigényes részét megcsináltam, abban volt vagy 20 óra munka. 7000Ft-os rezsióradíjon (az se rossz...) csak ez 140e. Ők is dolgoztak rajta szétszedés/összerakás kb 8 órát, aztán elemek előkészítése, rozsdátlanítás, alapozás. Itt használtak szürke, meg ződ' alapozót, aztán csiszolás jött. Rengeteg óra. Amikor szép szürke alapon zöld foltos, ám sík lett a cucc, akkor aláfújtak feketével kamrában. A száradási idők nyilván nem műhely idő, de az is van. Aztán jött a sok réteg metál festék (lakk), ami talán már a leggyorsabb és leglátványosabb része. A szárítókamra se ingyen fűti fel az egész autót 70(?) fokra.
A végén még egy full polír munkaórái, mert úgy szép. Nálam még erre jött az üregvédőzés kellemetlen melója. Sok munkaóra ez.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-01-19 18:41:27 // 8273
telibe fújták? mennyi volt az anyag 20-30e? :)))
WarbiRunner (Gyuri)2019-01-19 18:15:04 // 8272
A Formontnál Kecskeméten a fekete dízel és az Olaszautók házánál a szintén fekete, amit meg mernék nézni. Mondjuk az utóbbi rendszáma nem jó ómen :-D A méta autósok csábítóak, de túl nagy a rizikó.
Shadin2019-01-19 17:14:20 // 8271
Hmmm követem a topikot, de nem rémlett :-(
WarbiRunner (Gyuri)2019-01-19 17:04:16 // 8270
Súlyosan idő és munkaigényes egy szép fényezés, tényleg a festék a legkevesebb. Ezt most közelről láttam, kicsit részt is vettem benne. :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2019-01-19 15:07:19 // 8269
Dehogy nem csodálkoznál...
ALFA1592019-01-19 13:48:41 // 8268
Az enyém színében nem biztos.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-01-19 12:14:06 // 8267
Beszéltünk telefonon 7 környékén tudok hozni ha kell :)))
vzsiros2019-01-19 12:14:01 // 8266
Nézd vissza, erről kétszer beszéltünk már ;)
Shadin2019-01-19 12:12:52 // 8265
Azért odébb van ez.
Egyszer már/még szeretnék Patesszel menni VTT-re :-)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.