Fórum >> Típusok >> Giulia

RomeoOne2020-01-24 23:02:15 // 13423
Mekkora környezetkímélő és pazarlásmentes lenne idekszállítani a legyártott új Alfákat, hogy aztán hazafuvarozzák olaszba :DDD
RomeoOne2020-01-24 23:01:04 // 13422
Most komolyan, Tedi kirakja főhírnek, meg FB-re a 620 lovas Giulia GTA-t, mikor délelőtt raktam be, hogy az FCA minden irányból megcáfolta?
Halesz2020-01-24 22:38:12 // 13421
Valahogy hirdessük ezt meg az olaszoknál, és küldjünk mindenkit Misiékhez! :)
RomeoOne2020-01-24 22:14:41 // 13420
Mindenki Magyarországon fog Alfát venni :DDD
Lesz itt idén 100 forgalomba helyezett Giulia és 10 ezer eladott :DDDDD
Vinnie2020-01-24 22:08:41 // 13419
Én is azt gyanítom. :)
tirex2020-01-24 20:41:47 // 13418
Ilyen árak mellett biztos nagy eladás leaz
Vinnie2020-01-24 19:54:02 // 13417
Osztrák 2020-as árak. Persze konfigurátor még nincs..

RomeoOne2020-01-24 19:34:19 // 13416
Itt is... :)
Giuntini2020-01-24 19:32:39 // 13415
Ezt mondtam hónapokkal ezelőtt! De az olaszoknál nagyon sokat lehet alkudni. Bemész a szalonba, és 20%-al olcsóbban elhozod...
Kazes☻2020-01-24 19:10:24 // 13414
Hehe... kb. így! ;)
RomeoOne2020-01-24 18:51:18 // 13413
Na ezt magyarázzátok meg!

Német árak:


Olasz árak:


Eközben itthon egy Super alap benzines 36-37k €, messze a legolcsóbbak vagyunk a 27%-os ÁFA mellett is! És mitől ilyen brutálisan drága az Alfa Olaszországban? Nem értem :D
RomeoOne2020-01-24 18:45:55 // 13412
Hát az a nem mindegy, ki is kell tudni bejönni belőle :) Én is le tudok guggolni 300 kg-val, csak felállni nem bírok már vele
Kazes☻2020-01-24 18:44:44 // 13411
👍
Ez a „ez beveszi a kanyart és ki is jön belőle” - ez hatalmas! :D
Fornitore2020-01-24 18:05:23 // 13410
Gratulálok , sok boldogságot és sok türelmet 👏
Piritu2020-01-24 18:04:00 // 13409
Sose volt :-P
Fornitore2020-01-24 18:03:37 // 13408
Szerintetek magyar configurator mikor lesz?
zgi5212020-01-24 17:37:42 // 13407
kell ennel nagyobb dicseret egy bmw s szajabol?🤪
itt
Halesz2020-01-24 17:33:41 // 13406
Még egy próba
Halesz2020-01-24 17:29:43 // 13405
Próba, újra itt vagyunk egy másik szerveren, indítsuk be a topicot, hogy kiderüljön, van-e még hiba :)
Halesz2020-01-24 17:20:39 // 13404
csevegek
carver2020-01-24 12:01:10 // 13403
és az igazán hangos természetesen relatív, a Jazzünk 130-nál hangosabb mint a Júlia 170-nél....
carver2020-01-24 11:54:10 // 13402
semmi gond,ez csak Németorzágban jelenthet gondot hiszen itthon nem lehet 130-nál többel menni. Még az M6-oson Szekszárd után sem ahol egy lélek sincs :)
RomeoOne2020-01-24 11:35:53 // 13401
Na, ez gyorsan meg is lett cáfolva:

Contacted by Motor1.com, Alfa Romeo's Italian and French divisions have both denied the report, adding there are no such plans to introduce a more powerful Giulia in June.

link
G-MANN2020-01-24 11:33:41 // 13400
Veloce a felrakott Supersprint hátsó dobbal álom! Minden gyári kinézetével hátul durrog morog, ha kell, vagy finoman elduruzsol, ahogy éppen használja az ember. Motortól meg alapban hörgő röfögés produkálható. Féltem ettől a hátsó dobtól, de okosan megbújik és amit ad hangban, az mindent visz sztm. Ki sem akarok szállni. Pályán sem hangos. Giulietta QV hangosabb volt gyárilag. :-)
RomeoOne2020-01-24 11:25:38 // 13399
1. A MOL nincs monopol helyzetben. Nem ő az egyetlen a piacon.
2. Az előző hozzászólásban is leírtam az okokat, a Dunán szállítják az üzemanyagot nagyobb mennyiségben. Ausztria és Szlovákia közelebb van Németországhoz, mi messzebb. A szerbek még messzebb, nézd meg náluk az árakat...
G-MANN2020-01-24 11:23:06 // 13397
Gratulálok!!👍:-)
carver2020-01-24 11:18:11 // 13396
nem akarok offtopicolni (de nyilván fogok még egy poszt erejéig, úgyhogy tiéd lehet az utolsó szó :)

nem tekintem gonosz nagyvállalatnak a MOLt csak monopolhelyzetben lévő profitorientált nagyvállalatnak se több se kevesebb

a környező országok egyikében sem így néz ki a benzin/gázolaj viszonya, és Ausztria, Szlovákia hasonló adottságokkal rendelkezik mint mi

holtankoljak külföldön
Giuntini2020-01-24 11:16:09 // 13395
Ettől prémium a prémium:) A másik, higy az Alfa mindig is Olaszországon kívül rétegautó volt. Az olaszoknál nem, mert annak idején az Alfa istenkirályság volt, azok voltak az értékek, amit a 60/70/80-as évek Alfái képviseltek. Annak idején Olaszországban a 164 a legkedveltebb felsővezetői autó volt! Én ismerem a mai olasz fiatalságot, sajnos teljesen a globalizáció áldozatai, az a "Dolce Vita" már sohasem fog visszatérni. Az Alfa a mai napig ezt a szemléletet követi, és sajnos egyre kevesebb követői vannak ennek a szemléletnek! Nem véletlenül a Stelvio eladásai kb 3-4-szerese a Giulia eladásainak.
Erhard 242 (Pure Energy)2020-01-24 11:12:52 // 13394
"az emberek 99%-át nem érdekli"... nem is nekik szól az Alfa ők próbálnak egy más koncepciót követni, én is vezettem már nagyon sok mindent mégsem ért fülig a szám egyben sem, akinek a Mazda 6 jön be annak azt kell venni számomra egy közlekedőedény arra meg jó egy annál is olcsóbb autó ...
megint ez a mi drága, minden drága sajnos nem jótét lélek egyik autógyár sem .. igaz nekem SUV-om van és bizony elmentem megnézni a GLC-t, az X3-at, a Volvo xc60-at is és egyik sem különb beltérre vagy anyagokra, mint a Stelvio viszont ott sokkal drágábbak ... pedig egyik sem alu kasztn, egyik sem karbon kardános, egyik sem sport SUV ... ellenben sok a csicsapicsa bennük ezt elismerem, neked számít, nekem nem hogy nincs éjjellátó, nincs telefon appról autóbaszogatás, nincs headup display és még megannyi felesleges dolog egyet tud az Alfa amit a többi nem ...ez beveszi a kanyart és ki is jön belőle számomra ez a fontos dolog ezért van Alfám :)))
Halesz2020-01-24 11:11:14 // 13393
‼️Figyelem! Szerverköltözés miatt a www.alfaamore.hu és a www.alfacity.hu oldalaink néhány óráig nem lesznek elérhetőek! ⚠️
Erősítünk kicsit a motoron, V6-ra cseréljük a kis négyhengerest :)
WarbiRunner (Gyuri)2020-01-24 11:09:45 // 13392
Más opció már nem nagyon van :-)
WarbiRunner (Gyuri)2020-01-24 11:07:38 // 13391
Tudod, elhanyagolható mértékben XD
Az egészet nézd, ne egyenként. Vedd ki a dácsiját, a többit illeszd meg egy egyenessel és nem tévedsz nagyot, adott pillanatban max 5%-ot. Ami egy ilyen jelentőségű trend jóslatnál bőven megfelel. De tőlem exponenciálissal is illesztheted, de leginkább látszik az szemre is. De drámai beszakadást nem igazán látok, valahol ez lett volna a mondanivaló lényege XD
carver2020-01-24 11:06:58 // 13390
visszaolvasva a saját hozzászólásomat, úgy látom nagyobb volt a lelkesedés mint a fogalmazásra fordított energia... Ha akaratom ellenére bárkit megsértettem attól elnézést kérek, pont azért szeretem ezt a fórumot mert mindenki higgadtan, korrektül írja le a vélemyét így a "fikázás" szó használata hangzatos, de nettó hülyeség
RomeoOne2020-01-24 10:49:19 // 13389
MY20-at kell venni, ott javítottak a hangszigetelésen :D
RomeoOne2020-01-24 10:48:59 // 13388
Gyuri, kolléga létedre ezt lineárisnak nevezed? Mindjárt a szívemhez kapok :DDD
Ez olyan negatív kitevőjű exponenciális, mint a fene :DDD
RomeoOne2020-01-24 10:46:48 // 13387
Ez nem egészen így működik, mégha a legegyszerűbb és legkevesebb gondolkodást igénylő magyarázat mindig is az, hogy a gonosz nagyvállalatok ki akarnak zsigerelni mindenkit.
Üzemanyagos topikban megvitattuk már ezt párszor. Gázolajnak nagyobb a kereslete, mint a benzinnek, hisz azt használja az egész közúti áruszállítási ipar. Németeknél a nagy kikötők miatt nem szokott ellátási probléma felmerülni, ami megnyomná az árakat felfelé, de ahogy mész lefelé a Dunán, úgy fordul meg a trend a benzin/gázolj ár arányában. Amikor alacsony volt a Duna, nem tudtak járni rajta a tankerek, plusz egy német finomító ki is esett pár hónapra, akkor volt, hogy nagyon elszállt a gázolaj ár a benzinhez képest. Annál erősebb volt ez a hatás, minél lentebb mentél a Dunán. A szlovákoknál még alig érződött, nálunk már elég erősen, szerbeknél, románoknál még ennél is durvább volt az eltolódás...
WarbiRunner (Gyuri)2020-01-24 10:38:44 // 13386
Jajajj.. ilyet le se írj, elülteted a bogarat a fülemben :-)) A hangra érzékeny vagyok, hangosabb autót nem akarok mint a 2.4. Azzal olyan békésen lehet 160-170 körül szabályosan haladni az autópályán. XD
WarbiRunner (Gyuri)2020-01-24 10:35:23 // 13385
Azaz, Takumi :-) Erről beszéltem, egy 11.5 millás Mazda 6 2.5 automata Takumi volt amiben ültem, engem meggyőzött. Komoly autó érzete van, nagy és kényelmes. Azok a hasított bőr szerű anyagok nagyon kellemesek.
Nagyjából egyetértünk amúgy :-) A hátsókerekesség meg kb annyit számít már, hogy semennyit. Lehet skandálni, hogy az üzemanyag neve benzin és az autó hátul hajt, csak mára ez már totál jelentőségét vesztette.
Az értékvesztésről: szerintem nincs itt sem különösebb értéktartás, sem beszakadás. Az első és 10. év között nyugodtan lehet lineárisnak tekinteni. Találtam egy tök jó grafikont:



Tegnap is valami ilyesmit hadováltam :-)
carver2020-01-24 10:19:47 // 13384
ott a pont...
carver2020-01-24 10:14:09 // 13383
nem csak a mennyiség számít de az is hogy milyen károsanyagot bocsájt ki, ez a gond a dízellel. Ez nem annyira politika mint piac, hogy van az hogy nálunk ugyanannyiba kerül a dízel mint a benzin???? Mert nincs verseny, pedig a dízelautók aránya nagyjából annyi mint Németországban.... a MOL egyszerűen kihasználja hogy a dízelesek nem fogják otthon hagyni az autót mert jellemzően hosszabb távon használják vagy fuvaroznak, ott meg menni kell.... A városban meg ha már drágállod a benzint akkor átülsz metróra, rollerre
akármire, vagy ha kicsit melegebb lesz az idő motorra mint én
petbalog2020-01-24 10:06:48 // 13382
Srácok, azért itt is van vaskalaposság rendesen. :))) Ez persze nem baj, csak folyamatosan olvasva a topikot, az az érzésem, hogy - teljes joggal persze - mindent elnézünk az Alfának, mert szeretjük, a többi mind szar, fos, rossz minőségű, meg vezetni is milyen már. Rengeteg autóban ülök szerencsére, az újak-újabbak közül is volt alkalmam sok mindent kipróbálni és igenis lenne min változtatnia szeretett márkánknak ahhoz, hogy nagyobb piaci részesedése lehessen és így minél tovább fennmaradhasson és minél több izgalmas modellt dobhasson piacra, ami végsősoron mindannyiunk érdeke. Számomra némileg ezért is ellentmondásos annak örülni, hogy ennyire drága ez az autó - mert igenis az. Teljesen megértem, hogy ez egyéni szempontból a mostani tulajoknak jó, hisz tartják majd az árukat, viszont, ha nem terjed el a típus, akkor egyrészt valóban beeshet pár év múlva emiatt is az összes ára, illetve megintcsak az Alfának nem származik bevétele.

Vezettem nemrég egy majdnem full-full 4-es BMW-t, a belső kialakítást és minőségérzetet egy az egyben a Giuliához tudnám hasonlítani, masszív volt, jól kanyarodott, megvolt benne a prémiumérzet, ugyanakkor ez is egy inkább 20, mint 10 milliós autó. A Mazda6 kifullozva 11-12M és igenis rohadt jó. Nem, nem fordul hátsókerekesen, nem 200+ lóerő, de ez az emberek 99%-át rohadtul nem érdekli és ők adják az eladások gerincét. Belül egyébként egy Takumi felszereltségű 6 sokkal minőségibb érzetet nyújt, mint egy vele azonos árú Giulia belseje, ahhoz, hogy annyi bőrt, puhaságot kapjon az ember az Alfában, megintcsak el kell menni 15-16-17 millió környékére, amiből következik megintcsak az, hogy ez az autó drága. Drága, mert ennyibe kerül a német prémium trió és egy Merci például sokkal minőségibb belül, mint egy Giulia/3er, arról nem is beszélve, hogy a presztizs kinél hol áll jelenleg. Azt is mondhatjuk, hogy kit érdekel a felszereltség, de azért belül mélyen mindannyian tudjuk, hogy igenis számít, csak azért mondjuk, mert ez egy gyenge pont az Alfánál, de jelenleg ez számít a vásárlóknak és valószínűleg mi is tudnánk értékelni egy ülésszellőztetést nyáron a gyönyörű bőrüléses 15 millás autónkban, főleg, ha 2/3 - feleannyiba kerülő autók is tudnak ma a piacon ilyesmit.

Nekem is a Giulia a következő cél, mert számomra is szerelem, de fogadjuk el, hogy az emberek java részének nem és többen vesznek racionális érvek mentén autót, a tények pedig ugye makacs dolgok - felszereltség, méret, ár. Az afféle urban legendeket meg szerintem engedjük el, hogy ez meg az amúgy mekkora szar és elromlós típus, mert egy ismerőstől hallottunk valamit. Ebben a dologban 20 éves távlatban valószínűleg mi alfások állunk szarabbul és mi sem szeretjük az általánosítást. ;)
Szabolcs 1592020-01-24 09:54:49 // 13381
Nekem se nyugi hol jó hol nem
Erhard 242 (Pure Energy)2020-01-24 09:49:03 // 13380
amit lenyomnak a torkunkon :)))
Mégsem gyógyult meg az üzemanyag szintjelzés... pirosra 51L-et tankoltam :((( de legalább occsó E5-öt :DDD
Szabolcs 1592020-01-24 09:44:41 // 13379
Nagyon kíváncsi leszek mi fog történni
Szabolcs 1592020-01-24 09:43:36 // 13378
Itt a példám stelviom 8,8, 12 liter között eszik Giulia 4,5 6,6, Stelvio ugyan azon körön 40 literrel több üzemanyagot fogyaszt el mint a dízel ezzel több károsanyagot bocsátok ki nem hogy kevesebbet, plusz drágább nálunk a benzin 20 cent el mint a dizel, mi ez ha nem politika
Erhard 242 (Pure Energy)2020-01-24 09:40:44 // 13377
elkezdett meredeken zuhanni az eladásuk aztán 2018ban 33%-ra csökkent viszont 2019-re csak 30%-ra... megállt és úgy néz ki elkezd emelkedni...
Szabolcs 1592020-01-24 09:39:11 // 13376
Ez mind itt politika vegyél benzinest mert jobb meg tankolj 2 szer annyit egy úton, majd most kiderul milyenek lesznek a részecskeszurős benzinesek nagyon kíváncsi vagyok, aki sokat megy ugy se fog venni se benzinest se elektromost
Szabolcs 1592020-01-24 09:30:52 // 13375
Várd ki a végét,
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.