Dehogyis, hát itt a Junior, ami megmenti a céget, hiszen már rekordokat döntenek az eladási számok.🤣🤣🤣
Amúgy tegnap miután visszavittem Julist a szervizbe, a fuvaromra kellett várni egy órát, így addig beültem minden egyes modelbe, ami a szalonban volt. Nem tudom, engem semmilyen része nem tudott megfogni a Juniornak, elégé biztos lettem benne, hogy nem én vagyok a célközönség.
B3WiN2025-04-02 11:08:54 // 38814
B3WiN2025-04-02 10:59:50 // 38813
Na ilyen az én szerencsém... Nem érkezett meg mára az alkatrész Szlovákióból. Lehagyták az autóról. Így csúszik a dolog holnapra. 😭😭😭
leopop32025-04-02 08:18:37 // 38812
És akkor csodálkozunk, hogy miért nincs annyi új Alfa eladás :DDD
RomeoOne2025-04-01 13:37:05 // 38811
Ja, hogy ez nem költői kérdés volt? :DDD
Természetesen, örülj, hogy ha visszakapod a gépet úgy, hogy nem ugrik fel a check engine a szerviz utcájából kifordulva. Kompenzáció? Hol élsz te? :DDD
Természetesen, örülj, hogy ha visszakapod a gépet úgy, hogy nem ugrik fel a check engine a szerviz utcájából kifordulva. Kompenzáció? Hol élsz te? :DDD
B3WiN2025-04-01 13:25:28 // 38810
Szerintem még az elhasznált üzemanyagot se téríti meg senki, pedig most a Connect app szerint 50km-nyi üzemanyagot kilocsoltak belőle... De igen egyelőre annak is örülnék, ha hibamentesen visszakapnám.
SD2025-04-01 13:13:41 // 38809
És ilyenkor az hogy kétszer interurbán töltöd az időd, ez kompenzálva van? Vagy örülsz a végre visszakapod a gépet?
B3WiN2025-04-01 12:13:09 // 38808
Meg nem állt, mindkét esetben volt ereje is, tehát nem váltott vészüzembe, viszont gázadásra illetve alapjáraton rángatott a motor. Ekkor leálltam a legközelebbi pihenőbe, ahol első alkalommal leállítottam, majd 2x-3x újraindítottam, de folyamatosan rángatott a motor, mintha 3 hengerezne, ami így már elég valószínű, emiatt kihívtam a trailert mert még durván 50-60km-re voltam Pesttől és nem akartam kockáztatni.
Második alkalommal leállítottam, vártam kb 5 percet, majd újraindítottam, és akkor már nem rángatott, így 80-nal visszamentem a Pappas-ba, mert 10 percre voltam tőlük.
A minőségellenőrzésre meg annyit, hogy sógorom tervezőként dolgozik annál a cégnél, akik az ülésfűtéseket, hűtéseket, stb tervezik és gyártják a Stellantisnak, Fordnak, Kiának,stb. Talán ha jól emlékszem a Giuliába is ők csinálják. Ő mondta, hogy úgy működik a gyártás, hogy pl. tudnak egy hibáról, amit vagy nem tudnak megoldani, vagy nem éri meg a javítása és mindkét esetben ha 2000 termékből 1-nél jelentkezik a hiba, akkor mehet a gyártása, majd akinél jelentkezik a hiba, ott cserélik. Ez esetben is valószínűleg én voltam a 2000. vásárló.
Második alkalommal leállítottam, vártam kb 5 percet, majd újraindítottam, és akkor már nem rángatott, így 80-nal visszamentem a Pappas-ba, mert 10 percre voltam tőlük.
A minőségellenőrzésre meg annyit, hogy sógorom tervezőként dolgozik annál a cégnél, akik az ülésfűtéseket, hűtéseket, stb tervezik és gyártják a Stellantisnak, Fordnak, Kiának,stb. Talán ha jól emlékszem a Giuliába is ők csinálják. Ő mondta, hogy úgy működik a gyártás, hogy pl. tudnak egy hibáról, amit vagy nem tudnak megoldani, vagy nem éri meg a javítása és mindkét esetben ha 2000 termékből 1-nél jelentkezik a hiba, akkor mehet a gyártása, majd akinél jelentkezik a hiba, ott cserélik. Ez esetben is valószínűleg én voltam a 2000. vásárló.
SD2025-04-01 11:33:24 // 38807
Mindenesetre akkor reprodukálta, elég kellemetlen hogy így átment minőségellenőrzésen :/
Akkor legalább azt tudjuk hogy te mindent jól csináltál, csak volt egy kis gyomlálni való a technikában:)
De akkor meg nem állt, csak hogy ne legyen nagyobb baj nem kínoztad inkább trélerre tetted?
Ami meg megint igazából kellemetlen de jó döntés sztem.
Akkor legalább azt tudjuk hogy te mindent jól csináltál, csak volt egy kis gyomlálni való a technikában:)
De akkor meg nem állt, csak hogy ne legyen nagyobb baj nem kínoztad inkább trélerre tetted?
Ami meg megint igazából kellemetlen de jó döntés sztem.
B3WiN2025-04-01 11:01:01 // 38806
Én eddig MES-sel és alfaOBD-vel csatlakoztam az autóra, szóval minden élőadatot ki tudtam olvasni, meg az hibakódokat, de minden execute gombnyomásra hibaüzenetet dob vissza a progi, így a törlésre is az SGW miatt. Bypass-om pedig még nincs. Utána ha újra kiolvastam benne volt a hiba. De ettől függetlenül mikor kijött a hibalámpa semmilyen diagot nem látott az autó, így tuttira nem törölte semmi se a hibatárolót.
Amúgy annyi a fejlemény, hogy ma hívtak kivitték pályára tesztelni élőadatolvasás mellett. Elviekben gyűjtótrafót kell cserélni, holnapra jön az alkatrész és aznap vissza is adják az autót. Kiváncsi leszek.
Amúgy annyi a fejlemény, hogy ma hívtak kivitték pályára tesztelni élőadatolvasás mellett. Elviekben gyűjtótrafót kell cserélni, holnapra jön az alkatrész és aznap vissza is adják az autót. Kiváncsi leszek.
SD2025-04-01 08:57:33 // 38805
Mit olvas ki belőle? igaz nem MES-el de egy sima OBD olvasóval nekem vízhőfokon kívül még pár paraméter jött le de hibakód nulla.
B3WiN2025-03-31 21:39:34 // 38804
Olvasni tudom, mást nem. De egy szóval se mondtam nekik, hogy kiolvastam volna bármit is. Nem az én dolgom helyettük dolgozni, meg valóban nem is olvastam ki semmit, mert nem volt nálam semmilyen diag.
Én csak magamban jegyeztem meg, hogy akkor csak ki olvastak valamit, mert azt tudom, hogy konkrétan 128km-nél már eltárolt egy szonda hibát. Ezt ők nyögték be, hogy biztos én vagy a trélleres olvashatta ki...
Én csak magamban jegyeztem meg, hogy akkor csak ki olvastak valamit, mert azt tudom, hogy konkrétan 128km-nél már eltárolt egy szonda hibát. Ezt ők nyögték be, hogy biztos én vagy a trélleres olvashatta ki...
SD2025-03-31 21:22:20 // 38803
Igazából te SGW nélkül nagyon nem látsz benne hibát..
ha meg garis autó ne kezdd azzal hogy kiolvastad sztem.
Nekik kéne megoldani, ha kijött a dzsin akkor annak nyoma kéne legyen.
De simán lehet hogy csak félre kalibrált valami jelet és amiatt bohóckodik.. vagy eleve határértéken kívül van egy érzékelő..
Vaaagy, te leszel a legfiatalabb MA cserés:)
ha meg garis autó ne kezdd azzal hogy kiolvastad sztem.
Nekik kéne megoldani, ha kijött a dzsin akkor annak nyoma kéne legyen.
De simán lehet hogy csak félre kalibrált valami jelet és amiatt bohóckodik.. vagy eleve határértéken kívül van egy érzékelő..
Vaaagy, te leszel a legfiatalabb MA cserés:)
B3WiN2025-03-31 20:05:54 // 38802
Szuper, köszönöm!
Ha holnap nem állnak elő valami épkézláb megoldással, akkor fel fogom keresni.
Ha holnap nem állnak elő valami épkézláb megoldással, akkor fel fogom keresni.
RomeoOne2025-03-31 18:34:37 // 38801
Érdre vidd, az Autócentrum Szabóhoz. Timpauer Csabát hívd fel és egyeztess időpontot vele. Ha gond van, ők meg fogják oldani, nem csak a fejüket vakargatják meg kifogást keresnek majd.
B3WiN2025-03-31 17:18:59 // 38800
Ma visszaadták az autót az alábbi kijelentésekkel:
- nem volt benne hibakód (biztos én kiolvastam, és az olvasással automatikusan törlődik a kód...). Kiolvasó se volt nálam...
- szoftvert frissítettek rajta, mert érkezett pár hibajavítás és ez valószínűleg megoldja a gondot.
- mire felértem a szervizbe addigra már találtak vmi hibakódot, amire nem emlékezett az úriember pontosan de talán felső lambda szonda. Ez amiatt érdekes mert kb 400km-rel ezelőtt mikor még otthon egyszer kiolvastam akkor már volt benne egy lambdaszonda hiba.
Kb. 20km-t mentem amikor kiértem az M3 bevezetőre majd 110-nél egy gázfröccs hatására újra bedobta a hibakódot, gázadásra és alapjáraton rángatott a motor. Végig D módban volt. Leállítottam 5 perce majd újraindítás után már nem rángatott, de a hibalámpa égve maradt. Talán most nem felejti el a hibakódot...
Lábon visszahoztam a Pappasba, miközben beszéltem a szervizessel, akitől azt a megnyugtató választ kaptam, hogy még sose találkozott ilyennel. Még egy esélyt adok nekik, de bizalmam már nincs. Ha továbbra is megerőltető lesz nekik ez a feladat, akkor tudnátok ajánlani egy márkaszervizt, ahol értenek is az autóhoz? A legjobb Jászberény 90km-es körzetén belül lenne, de bármit meghallgatok.
- nem volt benne hibakód (biztos én kiolvastam, és az olvasással automatikusan törlődik a kód...). Kiolvasó se volt nálam...
- szoftvert frissítettek rajta, mert érkezett pár hibajavítás és ez valószínűleg megoldja a gondot.
- mire felértem a szervizbe addigra már találtak vmi hibakódot, amire nem emlékezett az úriember pontosan de talán felső lambda szonda. Ez amiatt érdekes mert kb 400km-rel ezelőtt mikor még otthon egyszer kiolvastam akkor már volt benne egy lambdaszonda hiba.
Kb. 20km-t mentem amikor kiértem az M3 bevezetőre majd 110-nél egy gázfröccs hatására újra bedobta a hibakódot, gázadásra és alapjáraton rángatott a motor. Végig D módban volt. Leállítottam 5 perce majd újraindítás után már nem rángatott, de a hibalámpa égve maradt. Talán most nem felejti el a hibakódot...
Lábon visszahoztam a Pappasba, miközben beszéltem a szervizessel, akitől azt a megnyugtató választ kaptam, hogy még sose találkozott ilyennel. Még egy esélyt adok nekik, de bizalmam már nincs. Ha továbbra is megerőltető lesz nekik ez a feladat, akkor tudnátok ajánlani egy márkaszervizt, ahol értenek is az autóhoz? A legjobb Jászberény 90km-es körzetén belül lenne, de bármit meghallgatok.
Kócosw2025-03-31 15:50:49 // 38799
Feri .ajd elteved ott a szerpentineken lehet tenyleg itt kene hagyni egy potkulcsot megőrzésre 🤪🤣
Kazes☻2025-03-31 13:01:04 // 38798
Csak oda és max. Paksra... vissza a ződdel jönnék természetesen. 😅 Különben meg asse tudom hol van vulkán, meg mi is az! 😜🤣
Kazes☻2025-03-31 12:58:52 // 38797
Ez nem nagy kunszt, ezt mindenki tudja...😋 sőt, SD már a féket is cserélné, nem csak a tankot ürítené! 😂
Kócosw2025-03-31 12:38:06 // 38796
Kazes mar jegyet is vásárolt valahova reggel oda este vissza innentől bármi van az véletlenül van 🤣🤣🤣
Kócosw2025-03-31 12:35:24 // 38795
Nálam is leadhatja, megkergetem azt a V6 ot is nem probléma,csak tele tankkal adja le és garantáltan sulycsokketve kapja vissza🤣🤣
Kazes☻2025-03-31 11:11:57 // 38794
Végedről szó sem volt, csak, hogy leesel... azt is te ajánlottad! 😋😂
RomeoOne2025-03-31 11:07:22 // 38793
Na szép... már a végemet várják az Amore-n :DDD
Kazes☻2025-03-31 10:57:48 // 38792
Mondhatni tökéletes...! 😜🤣
SD2025-03-31 10:57:02 // 38791
Én csak a fékeket gondoltam kitermelni a Q-ból;D
Meglepődne a 17-es Ampera felnivel mikor visszajön:P
Meglepődne a 17-es Ampera felnivel mikor visszajön:P
SD2025-03-31 10:55:49 // 38790
Gondolod az alfa megenné?:D komolyabb kéne rá?:D
RomeoOne2025-03-31 10:52:25 // 38789
Aztán ha leesek a vulkán oldalán, akkor SD-nek lesz egy ződ Q-ja, neked meg egy rosso Giuliád? :DDD
RomeoOne2025-03-31 10:50:16 // 38788
Korábbi C63 AMG és E63 AMG-ken volt ez a méret.
Kazes☻2025-03-31 10:48:06 // 38787
Ez jó ötlet, ám akkor a kicsike rosso meg jöhet hozzám, nálad úgysem fér... A tésztától! 😉😆
SD2025-03-31 10:42:11 // 38786
Ez ilyen suv gumi nem?
RomeoOne2025-03-31 10:20:33 // 38785
Pfujj, nehogy már Merci gumit vegyél az Alfára :D
SD2025-03-31 10:15:02 // 38784
RomeoOne2025-03-31 10:14:42 // 38783
SD2025-03-31 10:10:54 // 38782
SD2025-03-31 10:08:02 // 38781
Annyi van hogy az első 3000km alatt ne vidd versenypályára:D
RomeoOne2025-03-31 10:02:39 // 38780
Szépen kifejtetted, én csak röviden írtam volna, hogy tudtommal a gépkönyvben sehol sincs leírva, hogy N-ben kell bejáratni. Sőt. Az a nyektetés, amit N-ben csinál, inkább káros, mint hasznos. N-ban max manualban, magasabb (2000+) fordulatszámon elváltogatva érdemes használni. Egyébként egy üzemmódja van a non-Q Giuliáknak, a "D".
WarbiRunner (Gyuri)2025-03-31 09:59:04 // 38779
Az első hazautamat küzdöttem végig N-ben :-) A bejáratás miatt, a 3-mas úton nyugisan gurultam haza, enyhe gyorsítások, 80-90-es tempók, a 200km végére 100-110. Lényegében konstans felülbíráltam kézzel a váltót, mert bejáratósan pláne ökörség alacsony fordulaton nyomatékból nyektetni egy autót. Minden gyorsításnál előbb konstans gáznál kézzel visszaváltottam egyet, vártam egy pillanatot, aztán óvatosan gyorsultunk.
Azóta is beindítás után az első mozdulat a D. Az N használhatatlan, melegítésre pláne. A váltót és a gázpedált kell megszokni hidegen, az első 100 méteren. Itt az utcánkból 17-tel kigurulni kb a legkomplikáltabb feladat neki :-)
Azóta is beindítás után az első mozdulat a D. Az N használhatatlan, melegítésre pláne. A váltót és a gázpedált kell megszokni hidegen, az első 100 méteren. Itt az utcánkból 17-tel kigurulni kb a legkomplikáltabb feladat neki :-)
SD2025-03-31 09:35:46 // 38778
Az N amúgy gyilkos, ma már elképzelhetetlennek tartom hogy úgy használjam.
Nagyon sokat elrejt a technika de a motor küszködik 2000 és főleg 1500 RMP alatt...
Ennek több jele is van, bemelegítés üzemmódban majd meg fogsz figyelni egy kellemetlen kávédaráló hangot, ami a turbo szelep westgate nemtommi.. elég lazán val illesztve.
És a motorra pedig úgy van rátéve a turbo hogy ebben a fordulat tartományban szétrázza és kikopik a tengely is.
Ugyan ilyen távol van a MA. egység a főtengelytől, ami szintén szétveri magát ezen fordulatszámon használva.
Megfigyeltem hogy nem bemelegedett motorral D-ben is finoman vált, tehát ha nem nyomod neki nem fog kárt tenni az autóban, Én nekem úgy alakult ki hogy amikor felvillan a második olajhőfok led, baloldalt a műszerfalon akkor teszem D-be és ugyan úgy kímélőüzemben melegítem tovább. Ilyenkor már gyorsabban vált, de a váltó még halott, sőtt ha alacsony fordulaton kézzel visszaváltasz meg is rántja az egész autót, szépet kaphat ilyenkor a hajtáslánc.
A MA csak normális hőfokon képes szerintem gyors gázpedál állás változásokat lekövetni, kifejezetten utálhatja a hidegen röfögtetést, ezért is lehet kiírva belőle szoftveresen.
Tehát saját szintén megfigyelésem hogy melegítés üzemmódban úgy kéne használni az autót hogy az MA szinte vezérlés nélkül alap mechanikai jellemzői szerint működjön.
Ehhez pedig pontosan az a fajta vezetési stílus passzol amit igazából csak manual váltóval tudsz elérni, vagy D-ben. 2000-3000 közt váltasz kis gázpedállállással és visszafele pedig hagyod hogy automatán gangoljon.
Aztán később lehet érezni hogy már megmelegedett a váltó is, akkor már lehet szépen tetszés szerint:)
Nem mondom hogy nem eresztem 1500-ra néha le a fordulatot de max terhelés nélkül, ugyan úgy mint anno a kéziváltóval.
Annyi hogy a gyári rendszerrel egyszerűen nem lehet hallani az autó hangját így nem is tudod ezeket a finom jeleket megérezni. Pedig a hátsó dob-ig szinte egy egyenes csövön meg hátra a gáz.
Nem tudom nekem ezek a már-már vallásosan követett elveim hoznak-e valamit valaha, vagy csak szivatom magam a 100-as benzinnel meg az óvatoskodással:D
Egy biztos erre az autóra nem úgy kell vigyázni mint egy toyotára:D
Inkább úgy mint egy nőre, óvatosan indítani, de ha utána nem kened el a száját, akkor nem lesz hosszú a boldogság:D:D:D elhatárolódok magamtól:D
Nagyon sokat elrejt a technika de a motor küszködik 2000 és főleg 1500 RMP alatt...
Ennek több jele is van, bemelegítés üzemmódban majd meg fogsz figyelni egy kellemetlen kávédaráló hangot, ami a turbo szelep westgate nemtommi.. elég lazán val illesztve.
És a motorra pedig úgy van rátéve a turbo hogy ebben a fordulat tartományban szétrázza és kikopik a tengely is.
Ugyan ilyen távol van a MA. egység a főtengelytől, ami szintén szétveri magát ezen fordulatszámon használva.
Megfigyeltem hogy nem bemelegedett motorral D-ben is finoman vált, tehát ha nem nyomod neki nem fog kárt tenni az autóban, Én nekem úgy alakult ki hogy amikor felvillan a második olajhőfok led, baloldalt a műszerfalon akkor teszem D-be és ugyan úgy kímélőüzemben melegítem tovább. Ilyenkor már gyorsabban vált, de a váltó még halott, sőtt ha alacsony fordulaton kézzel visszaváltasz meg is rántja az egész autót, szépet kaphat ilyenkor a hajtáslánc.
A MA csak normális hőfokon képes szerintem gyors gázpedál állás változásokat lekövetni, kifejezetten utálhatja a hidegen röfögtetést, ezért is lehet kiírva belőle szoftveresen.
Tehát saját szintén megfigyelésem hogy melegítés üzemmódban úgy kéne használni az autót hogy az MA szinte vezérlés nélkül alap mechanikai jellemzői szerint működjön.
Ehhez pedig pontosan az a fajta vezetési stílus passzol amit igazából csak manual váltóval tudsz elérni, vagy D-ben. 2000-3000 közt váltasz kis gázpedállállással és visszafele pedig hagyod hogy automatán gangoljon.
Aztán később lehet érezni hogy már megmelegedett a váltó is, akkor már lehet szépen tetszés szerint:)
Nem mondom hogy nem eresztem 1500-ra néha le a fordulatot de max terhelés nélkül, ugyan úgy mint anno a kéziváltóval.
Annyi hogy a gyári rendszerrel egyszerűen nem lehet hallani az autó hangját így nem is tudod ezeket a finom jeleket megérezni. Pedig a hátsó dob-ig szinte egy egyenes csövön meg hátra a gáz.
Nem tudom nekem ezek a már-már vallásosan követett elveim hoznak-e valamit valaha, vagy csak szivatom magam a 100-as benzinnel meg az óvatoskodással:D
Egy biztos erre az autóra nem úgy kell vigyázni mint egy toyotára:D
B3WiN2025-03-31 09:18:48 // 38777
Hát ja... Most tettem be először D-be, eddig csak N-ben használtam figyelve a gépkönyvi ajánlott bejáratásra.
SD2025-03-31 08:48:22 // 38776
Én bemenekítettem a melóhelyre a vasat, mert lomtalanítás volt a környéken, és se csavart nem akarok a kerékbe.. se a színesfémgyűjtők ingereit izgatni:D
Igaz felraktam 4 kamerát a házra az utcába sem mertek bejönni:D
De egy mókus jött hogy van-e akkumulátor, mondom egy fél tonna talán:D
Igaz felraktam 4 kamerát a házra az utcába sem mertek bejönni:D
De egy mókus jött hogy van-e akkumulátor, mondom egy fél tonna talán:D
SD2025-03-31 08:45:53 // 38775
Nagyon helyes addig leadod nálam a kulcsot és szépen megvár itt a gép:D
RomeoOne2025-03-31 08:41:19 // 38774
Most meg az időjárás igényel extra türelmet tőlem. Pedig már nagyon mentem volna a hétvégén is, de ilyen esős időben...
Jövőhéten meg nyaralás, Kanári-szigetek. Jó kis kanyargós utak vannak ott a vulkánon, elgondolkoztam, hogy a kocsival kéne menni, aztán megtekerni ott. Utána kiszámoltam ez mennyiben lenne... Csak az üzemanyag költség és a komp díja többe kerülne, mint így en bloc repülőstől, szállással az egész nyaralás 2 személyre :DDD
Jövőhéten meg nyaralás, Kanári-szigetek. Jó kis kanyargós utak vannak ott a vulkánon, elgondolkoztam, hogy a kocsival kéne menni, aztán megtekerni ott. Utána kiszámoltam ez mennyiben lenne... Csak az üzemanyag költség és a komp díja többe kerülne, mint így en bloc repülőstől, szállással az egész nyaralás 2 személyre :DDD
SD2025-03-31 08:16:34 // 38773
Jó neked extra türelmet igényelt, de azóta meg jó:)
SD2025-03-31 08:12:58 // 38772
Ahha 1000 km alatt szétrúgtad?:)
B3WiN2025-03-30 21:58:40 // 38771
theBanyai2025-03-30 21:11:58 // 38770
Akkor téged láttalak, akkor húztak fel a trélerre a pihenőből, majd a következő pihenőből láttam ahogy már viszik. De ahogy mondani szokás, tréleren is jól mutat :D
RomeoOne2025-03-30 18:49:35 // 38769
Ráérsz még az elkeseredéssel, ha majd hetek múlva sem találják a problémát. Lehet meglesz hamar a gond és gyorsan el is lehet felejteni. Az új autó nem azt jelenti, hogy jó és nincs vele gond, csak azt, hogy nem kell fizetned a szervizért :D
B3WiN2025-03-30 15:53:05 // 38768
Sajnos most nem volt nálam semmilyen diag, hogy ki tudjam olvasni, így nem tudom mire problémázott. Annyit tudok, hogy 600km környékén eltárolt már egy lambda szonda hibakódot, viszont arra hibalámpát nem kapcsolt. Ezt is csak 900km-nel vettem észre, mikor kíváncsiságból rádugtam a MES-t, de úgy voltam vele, hogy biztos vmi újkori hiszti.
B3WiN2025-03-30 15:48:20 // 38767
Hát így most még jobban elkeseredtem. 😭 Szabad tudni melyik volt ez a csodálatos szerviz? Mi most a Pappasba vittük, nem tudom jó döntés volt-e.
B3WiN2025-03-30 15:46:39 // 38766
Igen, 1 hónapja hoztam el a szalonból. Pont 1111 km-nél pedig bedobta a hiba lámpát. Felvittük a Pappas-ba, mi pedig csere autóval haza jöttünk. Elviekben holnap hívnak a Pappas-tól, hogy mi a helyzet.
RomeoOne2025-03-30 12:29:55 // 38765
Kitartás, az még egész jó futás. Az enyém 5 km után dobta és belement majdnem 10k mire jó lett :D
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.