Fórum >> Típusok >> Giulia

SD2024-03-26 14:59:47 // 34966
Én most úgy látom van benne beépített hülyeség mérőke, és ha egy határon belül baradsz akkor enged játszani, ha már láthatóan esetleges amit csinálsz akkor jön a tockos:D
Engem a kugliérintés után tiltott be azt lehet a giroszkóp is konstatálta, pedig tényleg csak súroltam:D Vagy csak egyszerűen ami már egy szögnél nagyobb kitérés az tiltot ennyi.

amúgy meg ja nem driftelni kell hanem jóízüeket kanyarogni, erre van :)))
SD2024-03-26 14:34:07 // 34965
Nem csak fiatalok jönnek szerencsére:D
WarbiRunner (Gyuri)2024-03-26 14:13:28 // 34964
Haha :-) Ha nem megy a fiatalokkal, adok konzultációs időpontot XD
WarbiRunner (Gyuri)2024-03-26 14:10:44 // 34963
Erre szerintem a válasz az hogy lehet is, meg nem is, mit a mesében XD
Álló helyből egy negyedet tudok vele fordulni, vagyis gyorsan utcából kifordulós szitukban szinte körülöttem fordul be a sávba. Ilyenkor nem tudom mit néz, de ráfelé kormányzom. Mintha addig hagyná, amíg az ellenkormányra nincs szükség.
A hétvégén városban egy balos íven annyira meg volt a feeling, hogy én kick-down-t nyomtam. Már szinte láttam a youtube videót ahogy rajzoljuk az ívet, elindult keresztbe, visszaváltott, a motor 5e környékén, aztán mire az ellenkormány jött volna, elvette a tüzet. Semmi esp beavatkozás, egyszerűen elvette a motorerőt.
Arra jutottam, hogy ha powerslide-ot próbálok, akkor a motorerőt veszi el. Ha driftesebb megoldást választok, vagyis eleve behajítom a kanyarba és úgy lépek oda, akkor pánik rohamot kap, elveszi a motorerőt, rájön hogy az lópikulát nem ér már, és álló kerékkel csúszunk keresztben, majd jön az esp és kerekenként fékezve egyenesíti ki. Ez nagyon kocka feeleing, ezt nem szeretem, ellenben még sem árkot, sem villanyoszlopot nem látogattunk.
Egy jóízű gyors kanyargásnál, vagy akár versenypályán, viszont a tudásomhoz mérten rendesen meghajtva egyáltalán nem szól bele. Akkor sem, ha játszok a súlypont áthelyezéssel, kicsit fékkel érkezek a kanyar elejére, mozdul a fara, és már tiprom a gázt. A Transalpinát, Transfogarast végignyomtam úgy, hogy egyszer sem avatkozott be észlelhetően az elektronika, és így az élmény sem csorbult. Pedig pár szakaszon tényleg megihlettek az arra kószáló Porschék, és egyszer élünk felkiáltással kapta ami a csövön kifért. Szóval felemás a dolog.
SD2024-03-26 13:56:30 // 34962
Akkor nagyon ügyes vagyok:D
RomeoOne2024-03-26 13:51:40 // 34961
Egy 5x98-as felnit túl angy ET-vel :)
Shadin2024-03-26 13:41:21 // 34959
Tettem be linket az albumra.
RomeoOne2024-03-26 13:19:59 // 34958
Sejtettem, hogy ilyesmi, csak azt a lépést nem látom, hogy miután bejelölted a maszkoláson a helyét, majd leszeded a maszkolást, hogy felhelyezed a rendszámot... akkor wut?
Shadin2024-03-26 13:17:20 // 34957
Azért maszkoltam, hogy ne karistoljam a lökhárítő fényezését, kb milliószor próbáltam a helyére, meg egyszerűbb volt erre rajzolgatni a pontos helyét is.
SD2024-03-26 13:04:14 // 34956
őőő hát le is szedtem:))) majd vásár és ünnepnapokon megy fel míg első számú autó:)
RomeoOne2024-03-26 12:29:07 // 34955
De szétcseszed :D Vagyis, biztos nagyobb mechanikai megterhelést jelent. De hát valamit valamiért :D
RomeoOne2024-03-26 12:28:07 // 34954
Grat, Shadin, ez a rendszámfelhelyezés nagyon profi! blog

Az a barna maszkolás miért kellett, mi volt itt a módszer?
SD2024-03-26 11:28:57 // 34953
Na jól van akkor:))) Nem szétcseszem hanem, racsemódban van a nagykerékkel:)
Amúgy azt is éreztem hogy sokkal agresszívaban tiltott az elektronika a nagykerékkel..
DE lehet csak azért mert mindenhol 20km/h-val gyorsabban mentem:D
Vagy mert hideg volt még a nyári malomkeréknek, és érezte: hogy ezüllye veddelagázttőle:D
SD2024-03-26 11:11:59 // 34952
és igan azott a traffipax:)
SD2024-03-26 09:31:24 // 34951
Off:

Gyertek a BME Állásbörzére, gépészmérnököt is keresünk ;)
adaptiverecognition.com
karrier@arh.hu

RomeoOne2024-03-26 08:59:56 // 34950
Viszont hátrafele azért erősebb hangokat is hallottam, teljesen alászedett kerékkel.

Tolatva pattan igazán nagyokat. It identifies as a race car :D
Shadin2024-03-26 08:52:44 // 34949
Nekem most, hogy nincs hiányzik, annak ellenére, hogy soha nem próbáltam ki "élesben" :-)

Egyébként lehet ECS beavatkozás előtti határon sodorni a hátulját?
Full béna vagyok, mindig odáig sikerül eldobni a fenekét,
hogy amikor az elektronika beavatkozik, akkor úgy teszi egyenesbe,
hogy közben a kocsi lelassul és talán fel is vált magasabb fokozatba a váltó
és onnan meg torpanás és bénázás van :-)

Nézem még ezt a placepo hatást egy darabig,
mert szerintem (újra)tanul a váltó és a motor is.
Shadin2024-03-26 08:44:37 // 34948
Én a 18-asnál is amikor feltettem a PSS-t.
159-nél is volt ilyen és jelentősen csökkent amikor új nyárigumik mentek rá.
Szóval 3h-s az (öreg) sportgumi a hasonló futóműveknél.
SD2024-03-26 04:51:47 // 34947
Nagykerék kérdés: tovább elemzem magamban a hétvégi tapasztalatokat.
Az várható volt hogy a ackermann szög követleztében a parkolóban alászedett kerékkel lépkedés erősebb lesz.
Leszedés után sem láttam hogy bárhol hozzáért volna a gumi, ugye elől 255/35 +5 +5 mm kb. 15mm-t tapagattam ki minden iránban álló helyzetben, kézzel.

Viszont hátrafele azért erősebb hangokat is hallottam, teljesen alászedett kerékkel.

Tapasztaltál ilyet?
WarbiRunner (Gyuri)2024-03-25 21:19:16 // 34946
Neem, az semmivel nem jobb, mint ha átírom a DNA selector típust. Illetve a legegyszerűbb nyílván így kipróbálni.. Majd megláptom :-)
G-MANN🍀2024-03-25 20:32:38 // 34945
Sajnos valóban sok minden több sebből vérzik🫣
SD2024-03-25 19:45:53 // 34944
Lehúzod az akku sarut és race:) legkózelebbi kikapcsolásig, akormányt meg fogod tekergetni úgyis:D egybenmaradni!
WarbiRunner (Gyuri)2024-03-25 19:04:33 // 34943
Köszi! :-) Közben kiderült hogy az én sw verzióm Dynamicban használja a váltót, az is jó lesz..A placebo hatásodat még megvárom, hogy mire jut, de lassan csak annyira fúr a kíváncsiság, hogy ki kell próbálnom a Race módot.
Én is úgy érzem, hogy idő kellett, hogy eljussak az igényig, hogy egyáltalán kipróbálnám. Már nem ijeszt meg, soha sehogy, talán már nem tenném fel a fára 😅
Shadin2024-03-25 18:50:43 // 34942
Mindenesetre a RACE mód, a '18-as PSS-ek és én nem vagyunk még kompatibilisek ;-)
Shadin2024-03-25 18:49:09 // 34941
Ilyenem van gyorsban, a lényeg sztem rajta van.

Shadin2024-03-25 18:38:28 // 34940
Pont kikapcsoltam hétvégén, mert zavart, hogy automata üzemmódban alacsony fordulaton tojásgázon közlekeve, ha elveszem a gázt akkor ránt egyet. Konzekvensen. Kézi módban nem. Gondoltam hogy a MES majd megoldja, van egy váltó kalibráció, ami egyébként az AlfaOBD-ben nincs, de nem bírtam futtatni, mert a DNA kapcsoló átprogramozása csinált egy kis bibit, miszerint Type2 vagy Type3 módban a MES mindig P állásban látta a váltót, akárhova kapcsoltad. Olvastam valahol erről a RACE kapcsán, így visszatértem a gyári konfighoz ahol működik a MES-ben az aktuális sebesség fokozat jelzés rendesen.
Persze ez után sem ment a váltó tanítás ezért írtam Yaninak a MES-nél, hogy mifene van, erre azt írta, hogy bocsi az a funkció csak a 9 sebességes ZF váltóhoz jó (?). Mondom az nincs a Giuliaban tudtommal, így majd jól kiveszi azt a kalibrálós izét.

És ugye most jön a placebo hatás, mióta visszaálltam gyárira, nem rángat az autó, úgy viselkedik mint minden normális jószág, ha leveszem a lábam a gázpedálról, akkor ő csak fokozatosan veszi el ténylegesen a gézt, így most ben érzem azt a rángatást ami ha így marad, akkor fontosabb mint a RACE, de ez később még változhat, ha a placebo elmúlik :-)

WarbiRunner (Gyuri)2024-03-25 18:20:22 // 34939
Ha majd megint meglaptopozod valamiért, küldd már el légyszi a váltód szoftver kódját, kiváncsi vagyok.
WarbiRunner (Gyuri)2024-03-25 18:17:33 // 34938
Zoli, az van, hogy egy piszok mázlista vagy! XD
A Squadra-val leveleztem, nagyon segítőkészek. Stephan írt vissza, konkrétan azt, hogy kb az esetek kb 5%-ában van a váltónak race módja. A többség semmi olyat nem csinál mint a te autód :-) Szoftver verzióktól függ, van ahol volt, van ahol nem. Ugyanígy autóról autóra változik, hogy a fékkel való nyomatékvektorozást csinálja e, és hogy és mint. Szóval hogy kinek hogy indul meg, kanyarodik, és mit csinál az autója, az kb szoftver verzió kérdése. Mármint a hihetetlen jó alap hardveren túl.
Shadin2024-03-25 18:08:22 // 34937
A legjobb a lemezhajtogatás és a Homasita-s fekete kültéri kétoldalas ragacs :-)
Gabor F2024-03-25 17:55:17 // 34936
Tiszta Kánaán, az ember győzzön választani!
Shadin2024-03-25 17:09:23 // 34935
Meg ilyennel is láttam már fent rendszámot elől hátul: https://plexiclick.hu/
SD2024-03-25 16:47:25 // 34934
Van még ilyen színes burkolatú csavar keret nélkül, ezt is szeretik.
Én is tartozom még a cserével, majd:)))
Egyszer:D
Gabor F2024-03-25 16:18:07 // 34933
Köszi!
Akkor nincs mese, ki kell lépnem az árnyékomból! :)
Shadin2024-03-25 10:30:15 // 34932
Száp az autó, gratula!
Pár óra alatt mindent is meg lehet csinálni :-)
rendszam
RomeoOne2024-03-25 10:11:18 // 34931
Elölre nem kell semmilyen keret vagy tartó. Két csík kültéri, kétoldalú ragasztó a hosszabb élek mentén, egy a felsőhöz, egy az alsóhoz, bepozícionálod és rásimítod. Tökéletes lesz. Van néhány példa rá itt a tagok között is :)
Gabor F2024-03-25 09:58:19 // 34930
Köszönöm!
Jogos, bár azt hittem, előbb találtok meg a Bárdis keret miatt! :) Tervben van a csere, de még nem vetettem bele az alternatívákban és csak 1 db AlfaSpiderest kaptam hozzá. Illetve egy ügyes kezű cartárs segítségét is szívesen fogadom, mert ha én álok neki, na az lesz a BTK.
Nekem még a barna belső is ütős így a pirossal (csatolok majd olyan képet). Jó a fekete is, de így még a hidegebb napokon is kicsit barátságosabb.
Anno az MX-5-ös volt beige belsővel, amitől nagyon tartottam az elején, de utólag is azt mondom, hogy az a legjobb belső szín hozzá (a műfa azért véleményes volt, de szerencsére az nem sok jutott belőle). Télen meleget sugárzott, nyáron meg nem forrósodott fel.
RomeoOne2024-03-25 09:29:37 // 34929
Gratula! Szép is az a piros + sárga kombó. De azzl az első rendszámmal kezdj valamit, mert így felrakni egy Alfára, az BTK-ba ütközik :D
Gabor F2024-03-25 09:22:55 // 34928
Köszönöm!
A családban általában piros az autó, meg hát egy Alfa, egy Ducati sose ronda pirosban. Sőt!
Faternak 18 évig volt egy gyöngyház zöld Borája is, úgy hogy egy zöld Giulia elől sem ugrottam volna félre.
Gabor F2024-03-25 09:18:41 // 34927
Köszi!
Bakancs listás volt az Alfa.
Gabor F2024-03-25 09:05:10 // 34926
Így még nem jártam, bár tény, hogy ritkán töltögetek fel képeket. Elég volt simán megnyitni Paintbe és rámenteni. Máris megoldódott, ahogy Liquid írta.
RomeoOne2024-03-25 08:37:45 // 34925
Tudod, Csabi, amennyit értem tett az importőr, felőlem fel is fordulhatnak. De ismered a sztorit :D

Egyébként Európában tényleg Montreal-nak hívják a Fangio-t, az USA-ban küönböztetik csak meg (34725 hsz). Érthetetlen, hogy ha más a szín, miért kell megtévesztő módon ugyanúgy hívni.

Egyébként az árlista is hibás sztem. A "Speciális szín" résznél a kódnál nem kéne az AP9-nek szerepelnie, mert gyaníom, hogy az a fekete tető lenne :D
G-MANN🍀2024-03-24 21:52:54 // 34924
Gratulálok! Szép darab! Rosso! Álom😉
G-MANN🍀2024-03-24 21:48:08 // 34923
Végül is Montreal zöld (új), megkülönbözteti.
G-MANN🍀2024-03-24 21:42:32 // 34922
Akkor ezt az iportőrnek kell jelezni 😉
SD2024-03-24 21:07:43 // 34921
Szép a vas, sok örömet hozzá!
A iphone sajat formátumát néha elforgatja a feltöltőszoftver, de ha a képről csinálsz egy screenshot-ot az már png, azt eszi. Vagy ha editálod a képet pl cropolod vagy nyomsz egy automata színkiegyenlítést akkor is átteszi más formátumba és úgy már jól tölti fel.

Forza alfa!:)
Gabor F2024-03-24 19:43:00 // 34920

Ilyen '17-es Sport felnit keresek. Szóljatok, ha valaki szabadulna tőle vagy tud eladót. Köszi!
Gabor F2024-03-24 19:30:04 // 34919
Köszi, sikerült!
Liquid2024-03-24 19:21:46 // 34918
igen el van fordulva, mindenki ugyanazt látja :)
Fogj gy képszerkesztőt (paint) azzal forgasd el és jó lesz.
Gabor F2024-03-24 18:47:23 // 34917
Sziasztok,
Már egy ideje olvasgatom a fórumot és most hétvégén sikerült regisztrálnom is.

Tavaly augusztusban vásároltunk egy piros Giuliát (2.2 D). Október óta használjuk.

Következzék hát a történet:
Az okok, amiért pont ezt a konkrét autót vettük: én a piros színhez ragaszkodtam, a feleségem pedig a barna Veloce belsőhöz. Üvegtetőt és összkereket nem akartam. A keresés fél éve alatt ez így egy eléggé szűk keresztmetszet volt, még a nemzetközi oldalakat figyelve is.
Az autó Hollandiából származik, úgyhogy egy fajta kísérlet is, mert életemben nem vettem olyan autót, aminek ennyit mutatott a km órája (18X.XXX).
Előtte azért volt egy helyszíni állapotfelmérés, így nem volt teljesen zsákba macska. Az állapotfelmérő embert utólag mondjuk nem ajánlanám (pedig egy ideig futott az egyik népszerű autós oldalon), mert olyan apróságokat nem vett észre, amit egy szakavatott szemnek jeleznie kellett volna. Az autót akkor is megvettük volna, de nyilván alku alapok lettek volna. Adott élethelyzet miatt én csak futólag néztem meg és próbáltam ki.

Kopp-kopp eddig igazolta a feltételezést, hogy a magas km az autópálya km. A szervizkönyv alapján írtam a kinti szerviznek, akik vissza is igazolták a bejegyzések valódiságát. Ehhez egyébként csak egy e-mailt kellett írnom!!!
Rögtön vétel után járt egy kötelező körön Olman Zsoltnál (vezérléscsere + olajleválasztó + olaj + szűrők). Azóta kapott egy komplett gyári első-hátsó féktárcsa és betét szettet. Ezen kívül egy átesett egy finom políron és kapott kerámiát is. Lassan esedékes lesz a 10e-es olajcsere.

Diesel mivolta ellenére nagy élmény vezetni, mondjuk pont nektek nem kell ecsetelnem. Két előző autónkhoz tudom hasonlítani élvezeti faktor szerint. Persze másképp. Az egyik egy NB MX-5 (2. gen. 1.8 sperr), a másik pedig a Fiat 500 (1.2 8v), amivel azért sokan vitatkoznának.

Ne ijedjetek meg, eddig még senki nem gyanúsított grafomániával! Igyekszem nyomon követni az itteni eseményeket és releváns hozzászólásokkal reagálni.

Rögtön lenne egy kérésem is. Nálam a fő képet oldalra fordítva mutatja. Megnéznétek, hogy ezt ti is így látjátok? Akárhogy forgatom, nálam így jelenik meg.

Üdvözlettel,
Gábor
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.