SD2024-09-18 14:39:56 // 37116
WarbiRunner (Gyuri)2024-09-18 14:20:56 // 37115
Óó. Eladtad a szép kék Giuliát? :-O
WarbiRunner (Gyuri)2024-09-18 14:18:51 // 37114
Rotinger HP tudományos analízis...erről ennyit. A furatoknál szétreped.
SanyiJTD2024-09-18 11:59:56 // 37113
SD2024-09-18 11:18:58 // 37112
Olyan varacskos módon megy pályán, meg a hangja:D:D Meg valahogy lent meg nyomatékosabb.. vagy csak a hang nélkül nem éreztem vagy nem tudom szerintem legalább 850 le:D
Városban egy kicsit idegesítő, de valami kipuvég kell, úgy is kérdezte asszony mit kérek szülinapra megvan:D:D:D
Nyilván hogy kipuvéget:D:D:D
Városban egy kicsit idegesítő, de valami kipuvég kell, úgy is kérdezte asszony mit kérek szülinapra megvan:D:D:D
Nyilván hogy kipuvéget:D:D:D
Shadin2024-09-18 08:21:31 // 37111
Ebben az esetben a legjobb megoldás az Alis vagy egyéb vég 101 v. 89mm átmérővel ami a lökhárító mögé ér ki.
Páromnak is állandóan fáj a feje a Deguban :-(
Páromnak is állandóan fáj a feje a Deguban :-(
Shadin2024-09-18 08:14:48 // 37110
Nem minden szarolasz volt kifli mert valami illesztés nem jó rajta :-)
mr_oven2024-09-18 07:28:44 // 37109
Kedves Berobbantam !
Köszönöm az észrevételt, erre gondoltam, de teszteltem így is.
A kopoltyúk felületét leragasztottam belülről egy lappal, de nem javított semmit.
Köszönöm az észrevételt, erre gondoltam, de teszteltem így is.
A kopoltyúk felületét leragasztottam belülről egy lappal, de nem javított semmit.
SD2024-09-18 07:05:55 // 37108
Az kinézetre sem lehetett utolsó:D
berobbantam2024-09-18 05:20:14 // 37107
Szia .
Az utastér és a csomagtér közt valószínű van átszellőzés.Az 56-on van.A kalaptartón van egy rács a pótféklámpa alatt.Szerepe hogy mikor becsukod az ajtót a levegő ne támassza meg.Szerintem a julison is van valahol ilyen.Az 59-en is van valahol .Ha benzint viszek a csomiba bent érzem a szagát.Igazábol a csomagtartóba nem kellene bejusson a kipufogó gáz.Lehet a kopoltyú nem látja el rendesen a feladatát menet közben.
Az utastér és a csomagtér közt valószínű van átszellőzés.Az 56-on van.A kalaptartón van egy rács a pótféklámpa alatt.Szerepe hogy mikor becsukod az ajtót a levegő ne támassza meg.Szerintem a julison is van valahol ilyen.Az 59-en is van valahol .Ha benzint viszek a csomiba bent érzem a szagát.Igazábol a csomagtartóba nem kellene bejusson a kipufogó gáz.Lehet a kopoltyú nem látja el rendesen a feladatát menet közben.
G-MANN🍀2024-09-17 21:38:29 // 37106
Minden Giulia ilyen véggel van szerelve, kivéve a Q-t, sztm.
mr_oven2024-09-17 20:45:56 // 37105
ja, kipróbáltam az autó hangját a vásárolt 60cm.es csővel is.
Brutális, a Maserati jelenthetne,
Brutális, a Maserati jelenthetne,
mr_oven2024-09-17 20:42:48 // 37104
Kedves SD !
Próbáljátok megmérni a CO2 szintet. Egy 8-10cm-es kis szobai mérő pont befér.
A legdurvább a bal kerékdob mögötti térben. Két bolhával kibontható annyira a kárpit hogy be lehet tenni.
Ha kell kölcsönadom a mérőt.
CO-t is mértem.Ez riasztási határ körül mozog, tehát simán okozhat fejfájást.
Az utastér normál belső szellőztetése sajnos nem tűnik elegendőnek mérések szerint.
Próbáljátok megmérni a CO2 szintet. Egy 8-10cm-es kis szobai mérő pont befér.
A legdurvább a bal kerékdob mögötti térben. Két bolhával kibontható annyira a kárpit hogy be lehet tenni.
Ha kell kölcsönadom a mérőt.
CO-t is mértem.Ez riasztási határ körül mozog, tehát simán okozhat fejfájást.
Az utastér normál belső szellőztetése sajnos nem tűnik elegendőnek mérések szerint.
SD2024-09-17 20:30:09 // 37103
Örülünk hogy hallunk a kísérlet tovább haladásáról!
Mi is pont ezen a téren kutakodunk, de mi a zajforrás miatt.
Két független szerelésű és más gyártmányú sport vég dob után alacsony fordulaton kis sebességnél elég erős 20-80Hz hangot hallunk, ha ugyan ezt a mutatványt megcsináljuk mint te, hogy az eredetileg hangosnak ítélt sport csövet kivezetjük a végen kívülre, akkor 20!!!dB-el kevesebb zaj szűrődik a kabinba.
Gyanítom hogy a gyári kipufogó vég visszafordított lemez kialakítása fogja meg a hangot és a gáznál is csinálhat furcsa áramlást.
Nagyobb sebességnél egyszerűen megnő a menetszél és kiviszi a lökéshullámokkal együtt amit amúgy a lökös a vázra vezet tovább.
Tehát megoldásnak tűnik egy olyan kipufogó vég beszerzése ami legalább minimálisan túl lóg a gyári megoldáson.
Mi is pont ezen a téren kutakodunk, de mi a zajforrás miatt.
Két független szerelésű és más gyártmányú sport vég dob után alacsony fordulaton kis sebességnél elég erős 20-80Hz hangot hallunk, ha ugyan ezt a mutatványt megcsináljuk mint te, hogy az eredetileg hangosnak ítélt sport csövet kivezetjük a végen kívülre, akkor 20!!!dB-el kevesebb zaj szűrődik a kabinba.
Gyanítom hogy a gyári kipufogó vég visszafordított lemez kialakítása fogja meg a hangot és a gáznál is csinálhat furcsa áramlást.
Nagyobb sebességnél egyszerűen megnő a menetszél és kiviszi a lökéshullámokkal együtt amit amúgy a lökös a vázra vezet tovább.
Tehát megoldásnak tűnik egy olyan kipufogó vég beszerzése ami legalább minimálisan túl lóg a gyári megoldáson.
mr_oven2024-09-17 19:56:29 // 37102
Kedves Giulia Tulajok !
Tovább teszteltem autómat az utastérbe beáramló kipufogó füst miatt.
A füstgenerátor nem segített. Sem kívülről sem belülről generálva füstöt nem észleltem a csomagtartóba ki-beáramlást. Az ajtót becsapva a kopoltyú pöffent egyet kis füstöt, tehát jól működik.
Megállapítás: A csomagtartó alatt összegyűlő gázhoz kell a menetszél túlnyomása ahhoz, hogy valamilyen résen benyomódjon a csomagtartóba és onnan az utastérbe.
Múltkor hibás adatot adtam a kipufogó átmérőre, ami valójában 60mm külső.
Vettem egy 63mm névleges külső átmérőjű kipufogó csövet, amit kolbászra levágva - mit az eredeti vége - éppen szorosan rá tudom húzni a gyárira. Az első tesztet 3 cm-rel a diszkarimán túllógatva végeztem. Hasonló kb 2 km-es táv 5000 fordulatba többször beleszaladva.
Az eredmény megdöbbentő. Az eddigi csomagtartóban mért 3500-4500pp Széndioxid leesett 450-470pp-re. Azaz helyes volt a feltevésem.
Megállapítás: Az eredeti kipufogó vég nincs túllógatva, sőt 2cm-rel bentebb végződik a karimánál. Ez lehetőséget ad a gáz visszaáramlásra a lökhárító mögé, ahol az megreked és a mentszél túlnyomására beáramlik a csomagtartóba, ahonnan a résre lenyitott ablak vákuuma elősegíti a gyors beáralását az utasérbe.
Ehhez valószíműleg szükség valamilyen tömítetlenségre a csomagtérben.
Véleményem továbbra is az, hogy nem a csomagtér tömítéseinek kellene megállítani a füstöt, annak távozni kellene tudni. Ezért minden olyan Giuliánál potenciális veszélyforrást gyanítok, ami hasonló kialakítású kipufogó véggel van szerelve mint az én Super-em, mert a tömítettség bármikor megszűnhet. Elérés, hibás javítások, hibás gyári össszeszerelés.
folyt. köv.
Tovább teszteltem autómat az utastérbe beáramló kipufogó füst miatt.
A füstgenerátor nem segített. Sem kívülről sem belülről generálva füstöt nem észleltem a csomagtartóba ki-beáramlást. Az ajtót becsapva a kopoltyú pöffent egyet kis füstöt, tehát jól működik.
Megállapítás: A csomagtartó alatt összegyűlő gázhoz kell a menetszél túlnyomása ahhoz, hogy valamilyen résen benyomódjon a csomagtartóba és onnan az utastérbe.
Múltkor hibás adatot adtam a kipufogó átmérőre, ami valójában 60mm külső.
Vettem egy 63mm névleges külső átmérőjű kipufogó csövet, amit kolbászra levágva - mit az eredeti vége - éppen szorosan rá tudom húzni a gyárira. Az első tesztet 3 cm-rel a diszkarimán túllógatva végeztem. Hasonló kb 2 km-es táv 5000 fordulatba többször beleszaladva.
Az eredmény megdöbbentő. Az eddigi csomagtartóban mért 3500-4500pp Széndioxid leesett 450-470pp-re. Azaz helyes volt a feltevésem.
Megállapítás: Az eredeti kipufogó vég nincs túllógatva, sőt 2cm-rel bentebb végződik a karimánál. Ez lehetőséget ad a gáz visszaáramlásra a lökhárító mögé, ahol az megreked és a mentszél túlnyomására beáramlik a csomagtartóba, ahonnan a résre lenyitott ablak vákuuma elősegíti a gyors beáralását az utasérbe.
Ehhez valószíműleg szükség valamilyen tömítetlenségre a csomagtérben.
Véleményem továbbra is az, hogy nem a csomagtér tömítéseinek kellene megállítani a füstöt, annak távozni kellene tudni. Ezért minden olyan Giuliánál potenciális veszélyforrást gyanítok, ami hasonló kialakítású kipufogó véggel van szerelve mint az én Super-em, mert a tömítettség bármikor megszűnhet. Elérés, hibás javítások, hibás gyári össszeszerelés.
folyt. köv.
SD2024-09-17 19:26:02 // 37101
ha valóban bemegy a víz és nem volt kifili az autó, akkor is én a kéderre gyanakodnék, nem arra hogy nincs elég nyomás ott a váztól, ha az ajtó nem lötyög azt nem fogod tudni jobban megzúzni
SD2024-09-17 19:23:31 // 37100
ha te mondod:)
Jó ako egy 100 milliós autónak nekiesik reszelővel, az lehet tudja hogy kell ezt elfogadom:)
Jó ako egy 100 milliós autónak nekiesik reszelővel, az lehet tudja hogy kell ezt elfogadom:)
Shadin2024-09-17 19:18:02 // 37099
Pont így néz ki az enyém is, és nem tudom miért csepegett be a zeső, de gondoltam ha beljebb csukom az egész ajtót, akkor jó kell legyen, és ezt nem tudom megtenni. Az ablakkeretet biztosan nem fogom hajtogatni, azok az idők elmúltak már :-)
Jó régen :-)
Jó régen :-)
Shadin2024-09-17 19:13:12 // 37098
Még mindig nem tudom mire gondolsz, nem valószínű, hogy bármit alkalmaznék amit írsz :-D Egyszerűen a zárnyelvet v. zárfogadót, beljebb akarom tenni ~2mm-rel, ahogy minden normális autónál lehet :-(
SD2024-09-17 19:12:29 // 37097
és egy leheletnyi kifele állás látod van a sarkánál is
SD2024-09-17 19:11:56 // 37096
SD2024-09-17 18:56:04 // 37095
Lehúzott ablaknál térddel betámasztasz belül meghúzod..
Rugóztatva nem erőszakolva, szépen engedi míg jó lesz.
Az ajtó alja is kiáll, vagy csak a felső keret?
Rugóztatva nem erőszakolva, szépen engedi míg jó lesz.
Az ajtó alja is kiáll, vagy csak a felső keret?
Shadin2024-09-17 18:20:10 // 37094
Megsasolom +1x, de nem tudom :-(
Shadin2024-09-17 18:19:36 // 37093
Az oldal síkjából kijjebb van picit és azt gondolom ez az oka, hogy felszerelt tetőcsomagtartóval egy durva felhőszakadásnál a kéder mögött csepegett be a víz a gyerek vállára. Meg az elsők jobban puffannak becsukásnál, míg a hátsók nem olyan szépen, picit lehetne beljebb, hogy határozottabb legyen a zárás.
Shadin2024-09-17 18:15:55 // 37092
A zár sem állítható az ajtón.
A zárnyelvet megpróbáltam kalapálni ill elforgatni egy csavarhúzóval, de nem engedett és nem mertem tovább erőszakolni :-(
A zárnyelvet megpróbáltam kalapálni ill elforgatni egy csavarhúzóval, de nem engedett és nem mertem tovább erőszakolni :-(
SD2024-09-17 17:13:54 // 37091
De mi a baj, lóg az ajtó?
Fogod megemeled, 20cm-re kinyitva míg jó nem lesz kb. A szervízben is így csinálnák meg.
Opció kettő a zsanéroknál lehet elől állítási lehetőség, de én csak a rángatós módot láttam addig.
De nehogy letört:D
Fogod megemeled, 20cm-re kinyitva míg jó nem lesz kb. A szervízben is így csinálnák meg.
Opció kettő a zsanéroknál lehet elől állítási lehetőség, de én csak a rángatós módot láttam addig.
De nehogy letört:D
WarbiRunner (Gyuri)2024-09-17 14:28:39 // 37090
Igen! Szerintem a zár pozíciója állítható az ajtóban.
Kazes☻2024-09-17 14:25:52 // 37089
A képeket nézve, van körülötte három ponthegesztési nyom, tehát eléggé rögzítve van... de ettől még lehet, hogy lenne némi játéka és csak a festék, ill. a túl szoros helyzetben tartás állja az utadat, ugyanakkor az is lehet, hogy fixre van hegesztve (ha már kalapácsolásra sem mozdult) és a záron és/vagy az ajtón lehet/kell állítani.
SD2024-09-17 13:21:02 // 37088
Hehe kisorolt előlem a porsche:D
Nem voltam egyáltalán offenzív:D
De biztos megilyedt:D A sport auspufftól:D
Amúgy 140 felett elhagyja a hangját akkor lesz szerintem akkora a nyomás a kis tölcsérben hogy már kifele távozik a leszakadó áramlattal a hang lökéshullám.
A városi mormolás továbbra is kicsit tudning gófos:D
De ha kap csüvet:)))
Nem voltam egyáltalán offenzív:D
De biztos megilyedt:D A sport auspufftól:D
Amúgy 140 felett elhagyja a hangját akkor lesz szerintem akkora a nyomás a kis tölcsérben hogy már kifele távozik a leszakadó áramlattal a hang lökéshullám.
A városi mormolás továbbra is kicsit tudning gófos:D
De ha kap csüvet:)))
Shadin2024-09-17 13:04:53 // 37087
WarbiRunner (Gyuri)2024-09-17 11:40:21 // 37086
Lehet. Az tuti, hogy az autóm gyári fékbetét anyaga más mint a korábbi évjáratokon, de nem találtam egyelőre semmi pontosabbat.
RomeoOne2024-09-17 11:10:53 // 37085
Erről a rézről eddig még csak az USA-val kapcsolatban hallottam. Az EU-ban is így van?
link
link
Shadin2024-09-17 11:03:31 // 37084
Kiváncsi leszek az eredményre.
Shadin2024-09-17 11:01:15 // 37083
Szűken illesztem a tágítóval :-)
A Remus külső átmérője 57mm, arra passzintom a rozsdamentes csövet aminek a végét gérbe vágom kb. abban a hosszban ahogy a gyári volt, az ~10cm.
Szerintem ha jól csinálom akkor nem kell bilincs, max teszek kis cementes ragasztót az illesztésbe, de elhagyni nem fogom sehogy se. 35° a gér.
A Remus külső átmérője 57mm, arra passzintom a rozsdamentes csövet aminek a végét gérbe vágom kb. abban a hosszban ahogy a gyári volt, az ~10cm.
Szerintem ha jól csinálom akkor nem kell bilincs, max teszek kis cementes ragasztót az illesztésbe, de elhagyni nem fogom sehogy se. 35° a gér.
WarbiRunner (Gyuri)2024-09-17 10:13:04 // 37082
Rotinger T1 mart tárcsát fogok kipróbálni. Sosem voltam rajongója ezeknek a fúrt mart izéknek, de egy rövid levélváltásom volt a Tarox emberével. A Tarox Zero-ról kérdezgettem, és finoman visszakérdezett, hogy figyelembevéve hogy megégett a tárcsa, nem gondolkozok e mart vagy fúrt megoldáson, ami segít a fékbetéteknek pl hegyi autózáskor? A fúrtat én nem komálom, az nagyon megbontja az anyag integritását. Igen, a marás is, de jobban kihőkezelhetőek a belső feszültségek, ez saját alkatrészgyártási tapasztalat. Szóval a mart verziónak találtam több pozitívumát. Meglátjuk.
A betétek megint érdekes sztori. Semmilyen gyártói jelölés nincs rajta, csak az Alfa Romeo felirat. A betét anyaga viszont más mint ami most az autón van. A mostani GA 900x, ez pedig GA8135. Az ITT Inc. gyártja az anyagot olaszországban, nagyjából mindegy ki viszi fel a hordozó vasra. Sajnos a mostani adatlapját nem találom, de arra rájöttem, hogy 2021-ben környezetvédelmi szigorítás volt, és lecsökkentették a réz tartalmat a fékbetétekben max 5%-ra (2025-től 0.5%). A rezet, ami a hőátadást segíti..
Az akciós fékbetét amit vettem, viszont 2018-as, 10-30% közti réz tartalommal. Gondolom ettől akciós, új autóba nem építhető már. Nekem meg lehet hogy kapóra jön, egyelőre örülök neki nagyon. Hátha a jobb hőelvezetésű fékbetét a jobb hőelvezetésű tárcsával egy jó kombó lesz.
A betétek megint érdekes sztori. Semmilyen gyártói jelölés nincs rajta, csak az Alfa Romeo felirat. A betét anyaga viszont más mint ami most az autón van. A mostani GA 900x, ez pedig GA8135. Az ITT Inc. gyártja az anyagot olaszországban, nagyjából mindegy ki viszi fel a hordozó vasra. Sajnos a mostani adatlapját nem találom, de arra rájöttem, hogy 2021-ben környezetvédelmi szigorítás volt, és lecsökkentették a réz tartalmat a fékbetétekben max 5%-ra (2025-től 0.5%). A rezet, ami a hőátadást segíti..
Az akciós fékbetét amit vettem, viszont 2018-as, 10-30% közti réz tartalommal. Gondolom ettől akciós, új autóba nem építhető már. Nekem meg lehet hogy kapóra jön, egyelőre örülök neki nagyon. Hátha a jobb hőelvezetésű fékbetét a jobb hőelvezetésű tárcsával egy jó kombó lesz.
SD2024-09-16 23:46:39 // 37081
Vagy fel slicceled, bilincs és gérbe vágod?
SD2024-09-16 20:52:39 // 37080
a passzdarab mit jelent? Csőtágítóval megmókolod?
Nem lenne jobb a a vége szélesebb lenne mint a cső?
Nem lenne jobb a a vége szélesebb lenne mint a cső?
SD2024-09-16 20:51:52 // 37079
Na pont nekem is 30k van benne és a Stelviót én is kihagytam mert úgy voltam vele hogy jó lenne még egy évet menne ez a fékbetét:D
Shadin2024-09-16 20:49:57 // 37078
Végül Rotinger lesz a tárcsa?
A betétek márkája ismert?
A betétek márkája ismert?
Shadin2024-09-16 20:46:25 // 37077
Meghosszabbítom a csövet, csinálok egy passzdarabot az elején tokkal, a végére egy 35°-os lecsapást. Fullgyári.
WarbiRunner (Gyuri)2024-09-16 19:27:51 // 37076
Kiwi leszek 😄
Én meg a féktárcsákat várom, remélem a héten itt lesznek. Ez már betárazva:
Sok kedvem nincs hozzá.. De a lekotlott fékemhez sem, nagyon utálom már ahogy rezeg.
És már túl sok helyre nem mentem el a rossz fék miatt, lemaradtam egy Transzfogaras túráról is. Nem mertem elindulni a 30e km-es autómmal. :-( #bekaphatjaazalfaromeo
Én meg a féktárcsákat várom, remélem a héten itt lesznek. Ez már betárazva:
Sok kedvem nincs hozzá.. De a lekotlott fékemhez sem, nagyon utálom már ahogy rezeg.
És már túl sok helyre nem mentem el a rossz fék miatt, lemaradtam egy Transzfogaras túráról is. Nem mertem elindulni a 30e km-es autómmal. :-( #bekaphatjaazalfaromeo
SD2024-09-16 19:23:34 // 37075
Na akkor mi a terv? Én még agyalok hogy ez a spray flankonból ideiglenesen annyi meló mint megcsinálni rendesen:D
Mi a szitu?
Mi a szitu?
Shadin2024-09-16 18:11:13 // 37074
Szerdára itt a cső meg a tágító, gyártok egy szűk illesztést meg a végére egy jó gért és uccu neki :-D
SD2024-09-16 17:40:53 // 37073
amikor azt a kanyart sodrósan vettem az még nem garivesztés ugye?:D
SD2024-09-16 17:40:26 // 37072
Na ez vagány:) Meg vagyunk figyelve jó értelemben:))))
WarbiRunner (Gyuri)2024-09-16 16:43:00 // 37071
A videók alapján nekem is a Remus tetszett legjobban, egyszer meghallgatom majd élőben :-)
Shadin2024-09-16 16:16:48 // 37070
Remus a hosszabbítással pont azt a pici pluszt adja amit hiányoltam belőle, nagyon nem egy erősködő sportdob.
Shadin2024-09-16 16:07:16 // 37069
Hát én amíg jön Aliról a cucc, addig rendeltem egy 55-ös tágítót, meg 60 cm d57-es rozsdamentes csövet :-)
Marad belőle :-)
Marad belőle :-)
Rohodi Mihály2024-09-16 15:45:56 // 37068
Szia Zsolt, nem csoda történt, olvassuk a fórumot :-) még ha sajna ritkán is.
Ha ilyen hibát látunk (látok), külön rászólok a kollégákra, hogy mi történhetett? Illetve próbálok segíteni, ha tudok róla, hogy hibáztunk valamiben.
Az érdeklődő formod 08.25 18:57-kor landolt nálunk, munkafelvevőnk másnap, 08.26-án reggel 08:47-kor hívott a ...7938 végű számról, a megadott számodon (...554), de nem ért el, mivel nem vetted fel.
Hibázott, sajnos nem hívott még több alkalommal, ezért elnézést kérek, a nevében is.
(Azt, hogy a veszprémi kollégák megkapták-e a formod, nem tudom, csak láttam, hogy oda is tudtál volna menni a form szerint.)
Az, hogy mikor tudunk valakit fogadni, nem csak annak a függvénye, hogy "tele vagyunk-e melóval", hanem az adott munka sajátosságától is függ, illetve a fenti hibát orvosolandó igyekszünk mihamarabb fogadni az autód.
Alfás üdvözlettel
Rohodi Mihály
Ha ilyen hibát látunk (látok), külön rászólok a kollégákra, hogy mi történhetett? Illetve próbálok segíteni, ha tudok róla, hogy hibáztunk valamiben.
Az érdeklődő formod 08.25 18:57-kor landolt nálunk, munkafelvevőnk másnap, 08.26-án reggel 08:47-kor hívott a ...7938 végű számról, a megadott számodon (...554), de nem ért el, mivel nem vetted fel.
Hibázott, sajnos nem hívott még több alkalommal, ezért elnézést kérek, a nevében is.
(Azt, hogy a veszprémi kollégák megkapták-e a formod, nem tudom, csak láttam, hogy oda is tudtál volna menni a form szerint.)
Az, hogy mikor tudunk valakit fogadni, nem csak annak a függvénye, hogy "tele vagyunk-e melóval", hanem az adott munka sajátosságától is függ, illetve a fenti hibát orvosolandó igyekszünk mihamarabb fogadni az autód.
Alfás üdvözlettel
Rohodi Mihály
SD2024-09-16 14:28:09 // 37067
Én azt vettem észre hogy hidegen sokkal életszerűbb a motor fordulatszám vesztése.
Igaz hidegen nem szokta rúgdosni az ember de szinte már már autó szerű:D
Itt ugye az volt a feladata hogy meg nem elolvadt műanyagcsővel hangot teszteljek, de nézd meg ugyan az az autó hogy veszi a fordulatot:D
Igaz hidegen nem szokta rúgdosni az ember de szinte már már autó szerű:D
Itt ugye az volt a feladata hogy meg nem elolvadt műanyagcsővel hangot teszteljek, de nézd meg ugyan az az autó hogy veszi a fordulatot:D
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.