Fórum >> Típusok >> Giulia

WarbiRunner (Gyuri)2024-09-16 14:08:53 // 37066
Szerintem nincs fake sound, néztem több videót, de egyelőre nem én leszek aki bevásárol egy ilyen hátsó dobot XD Én azért hiszek még a gyári tervezésben, biztos volt abban munkaóra, hogy Maseratihoz méltó legyen valamennyire (szerintem így se XD), mégis megfeleljen minden előírásnak, igénynek.
Néha megkísért a dolog, hogy kéne sportosabb hang, aztán megnézek egy tonna videót, végigfülelem, és egyik se tetszik. És ennek alapvető oka, hogy ez egy modern motor, sosem fog rendesen szólni. Rárúgsz a gázra, elnyávogja magát, és fél óra mire visszatalál alapjáratra. Automata váltó, gpf, kibocsájtási normák.. Ha van bármi amit nem szeretek az autómban, akkor az pont ez. Rémes. Az összes sportkipufogó videón pedig a másik számomra fülgyilkos dolog ahllható, az a gyorsra hangolt hagyományos automata és a lassan fordulatot vesztő motor koprodukciója: dünnyög, purrog, dünnyög. XDD
SD2024-09-16 13:08:45 // 37065
Itt két dolgot hallok ebből, biztos hogy van benne elektronikus hormonfokozó, ez nem csak a motor hangja vagy akkor csapágyas:D

A SUV-val csapatás hát... ez ugyan ez a 2.0 GME motor?

Na most a durrogó váltások, én nekem mos supersprinttel is csak egyszer egyszer sikerül úgy váltani... most akkor ez a fékezett habzású szoftver miatt van?
SD2024-09-16 12:49:31 // 37064
ezt a mai napig nem értem hogy utána tervezték át az autóban a szék helyét amikor már le volt adva kínába a rendelés a szőnyegre?:D vagy hogy sikerült rövidebrre?:D

amúgy lehet méretre gyártatni patentos szőnyeget sztem..

én végül a gumi szőnyegre tettem le a voksot, ez bődületes mennyiségű szemtéttől óvja meg a gyári kárpitot.. ez nekem nagoyn bejött:)

még úgy is hogy a Q4-hez valót vettem mart az olcsóbb volt:D:D:D, és a Q4 osztóműve miatt van az anyós lábtérnél egy beharapás benne, de nem zavaró
attila_l2024-09-16 10:06:31 // 37063
Ha esetleg valakit zavar a tökéletlen gyári szőnyeg és esetleg nézte ezt, gondolván most eljött a megváltás, el kell, hogy szomorítsam. Kicsivel jobb mint a gyári (utóbbival ellentétben, ez néhol túl nagy), de távolról sem az igazi.
WarbiRunner (Gyuri)2024-09-16 10:02:38 // 37062
Gondolom a csőhossz az értelme, lehet hatása a hangra, és az hogy egy Maserati mégis négy kidörgős legyen már. :-) Egyébként szerintem így videó alapján ez egy jó megoldás.
Érdekes élmény nézni ezt a videót amúgy is, a 40 millás alap Grecale olyan ismerős valahonnan, csak csúnyább belül XDD
SD2024-09-15 16:47:03 // 37061
Ahha abarth tuningos Giuliák készülnek:D
SD2024-09-15 16:46:22 // 37060
Ma vettem klíma tisztító spray-t a flakonja miatt h majd szétvágom, meg 40-60mm fém bilincset hogy forgalomban is kipróbálhassam:D

Igaz ennyiért már aliról kipu véget is vehettem volna:D
De este lehet elmegyek egy körre a műanyag tuninggal:D

A kipufogó tuning, tuningja:D
RomeoOne2024-09-15 15:39:40 // 37059
A Q dobjából 4 cső jön ki. Ez nem az. Nem is igazán értem, hogy ennek így mi értelme, ez ilyen kamu 4 csőnek tűnik, mint anno pl. a Brera-n.
G-MANN🍀2024-09-15 11:41:07 // 37056
Feleségem Abarth 595-je után nekem tetszik ez a verzió, persze, ha a belső cső pereme is kidolgozott 😁
Shadin2024-09-15 10:49:28 // 37055
Egy bolond százat csinál :-D

Kezdem megszokni a látványt :-)

SD2024-09-14 15:08:37 // 37054
a 75 vs 67Hz az ahogy ejti a fordulatot mire kiszállok, beszeállok de dB az sok..

gyak belül a kaszniban olyan mintha ott állnál a kipu mögött:D
SD2024-09-14 15:07:39 // 37053
75Hz -43dB back seat with end tube
65Hz -25dB back seat without end tube

elkéne ezt küldeni a Supersprint-nek is hátha adnak kedvezményes véget:)
WarbiRunner (Gyuri)2024-09-14 14:22:25 // 37051
Spectroid a neve, egész hasznos. Nyilván a mobil mikrofonja messze áll a jótól, azért úgy is használható.
SD2024-09-14 14:18:30 // 37050
Amúgy szerintem az a lépcsős lefolyó csatlakozó konyhai cucc rá is menne:D
Rövid uti tesztet is lehetne vele csinálni csak 1db. van:D
SD2024-09-14 14:17:21 // 37049
talán a leginkább referencia értékű az 1-3k és a back seat.. honnan kell találni ilyen hang spektrum app-ot?:)
SD2024-09-14 14:09:23 // 37048
Na ezzel megküzdöttem:)

Van különbség de most a hangszórón hangnyomáss már már clip-be hajlóan...
Füllel viszont varacskosabb cső nélkül..

Persze nyilván ha nem szűkíteném le, akkor jobb lenne.
Szerintem a fő baj hogy a gyári vég befele visszahajlik, azt tépi a huzat..

T1A: 0:33
T2B: 1:27
T2A: 2:19
T2B: 3:51
T3A: 2:30
T3B: 3:36
T4 bonus:)

0:05 Cold start
0:28 Radio off
0:33 Back seat, exhaust extender tube ON
1:03 Where are the fuckn kexs, where are the keys aaaaa, where is it where where!!!!!
1:21 Key is back! Meow
1:27Back seat, exhaust extender tube OFF

Extender tubes precisely built back:)

2:05 Second start, radio off
2:19 Back seat, exhaust extender tube ON REVS
2:30 Dash, 1k-3k tube ON

Extender tubes dismounted:) And throw them away:D

3:36 Dash, 1k-3k tube OFF
3:51 Back seat, exhaust extender tube OFF REVS
SD2024-09-14 13:09:44 // 37047
Precízen lemérjük a méretet, majd találunk egy bármilyen csövet és KITÁGÍTJUK!! :D

SD2024-09-14 13:07:25 // 37046
PVC kipufogó tuning: 1.0

WarbiRunner (Gyuri)2024-09-14 12:43:35 // 37045
A freki mérést azért szúrtam be, onnan látszik hogy a csőhossz elhangolja 3Hz-el. Biztos nem atom pontos, de arra utal, hogy a 40Hz körüli rezonancia a rezonátor és a csővég interakciójának az eredménye.
Shadin2024-09-14 12:12:42 // 37044
Valóban fejhallgatón átjön a különbség. Élőben még inkább hallani.
SD2024-09-14 11:38:49 // 37043
Ob+:D
Jabocsánat:)

Amúgy pont a Maserati Ghibli 2.0 hibrid kipufját néztem az is gyarilag 4 csövű, ugyan az a padlólemez, ugyan az a motor… szóval azt mondanamám a Giu-ra PnP kéne legyen:)
WarbiRunner (Gyuri)2024-09-13 19:55:59 // 37042
Látom nem hiszel nekem. Ez egy Maserati Grecale 2.0 gyári dob..😄
SD2024-09-13 19:13:16 // 37041
mert eladó, honnan van?:D
SD2024-09-13 19:12:38 // 37040
hogy lenne gyári dupla kivezetéssel?:D Ez egy QV dob szerintem megkókányolva:D
WarbiRunner (Gyuri)2024-09-13 19:12:20 // 37039
De az sem kizárt hogy valóban QV dob az alapja.
WarbiRunner (Gyuri)2024-09-13 19:11:24 // 37038
Mondom hogy ez így gyári! Okkal van leosztva kétfelé a cső, az ott egy plusz rezonátor lehet.
SD2024-09-13 18:51:17 // 37037
egyértelműen jobb a csővel, viszont kifele az a kis röfi meg jó, szóval azért jó akipu, csak a véget kell megoldani:) hhúú mos még lelkesenn lettem csak az a baj még a hónap fele hátra van és ha az alfa vízmentes hónapot mond akkor én benzinmentest tartok, legközeleb majd nem kötekednek:D

jó azért beröffenteni be lehet:)
SD2024-09-13 18:48:13 // 37036
Ez brutál tényleg hallható fülhallgatóval ez jelentős különbség, mondtam magamnak az elején ja nem olyan vész ez az enyém mellett hidegen kint nem lehet meglenni:D

Erre kiszedet a csövet full meg van az az agydaráló brummogás:D

Jó lesz király:)
SD2024-09-13 18:41:23 // 37035
de mit akarsz vele 50k-ért lehet venni használtan, ha meg kell visszaraknom honnan szerezzek:D akkor nyilván nem lesz már:D pl: veterán vizsgára :D:D:D
SD2024-09-13 18:37:17 // 37034
ráhergelték e QV dobot a 2.0 csőre? húde kókány:D
SD2024-09-13 18:36:25 // 37033
Azért mert egy jóakaród itt az amoren, aki be van oda drótozva odatelefonált nyilván:) Közösség van:) Hajrá:)
zsoltee832024-09-13 18:07:55 // 37032
ez így van a 2000es évek eleje óta, csak a gyakorlatban meg mégse. :)


Közben csoda történt, felhívtak a Carnettől. Kérdezték mit szeretnék is mikor. Mondtam jövő szerda reggel? Oké, várnak. Ezekszerint annyira még sincsenek fullon melóval. Kíváncsi leszek mi lesz az olajszint szenzorral.
WarbiRunner (Gyuri)2024-09-13 17:59:55 // 37031
Közben mutatok egy sportosabb gyári megoldást ehhez a motorhoz:
WarbiRunner (Gyuri)2024-09-13 17:58:39 // 37030
Nem kell az már neked, csak elrozsdásodik. Vigyázok én majd rá, fűtött helyen tartom majd XD
WarbiRunner (Gyuri)2024-09-13 17:57:54 // 37029
Ha leveszed a toldó csövet, akkor a 40Hz körüli brummogás felerősödik. A hangfalaimon nagyon hallható.
Shadin2024-09-13 17:52:11 // 37028
Nálad mihez képest?
SD2024-09-13 17:41:01 // 37027
Ne is mond ledugóztam a gyári kipu-t és most azon parázok hogy háta még bemelegedetlenül víz volt benne és megpálik..

De a pók ne menjen bele:D
WarbiRunner (Gyuri)2024-09-13 17:31:53 // 37026
Megvárom amíg megküzdetek ezzel XD Ugyanitt gyári hátsódobot vas árban felvásárolok. :-)
WarbiRunner (Gyuri)2024-09-13 17:28:18 // 37025
Na bekapcsoltam a hifit, hogy halljam 😀 És tényleg nagy a különbség!
SD2024-09-13 17:19:15 // 37024
ha már mindenáron carbon, küldjük el a lökösbe épített véget karbonoztatni GT-nek:)))

Nekem elég volt csak a lökös fekete betétjét alulról megbontani, semmi egyebet nem bántottam annak kiakasztottam pár pattiintójás és hozzáfértam a kipuhoz

igaz emelőn
Shadin2024-09-13 16:48:17 // 37023
A 101 mm-es méret csak akkor játszik, ha a gyári keretet kiszedem, de az elég türhő szerintem. Ha ez így nem jó akkor ki kell venni mégis a gyári gyűrűt és egy rendes véget kell feltenni, de sztem az is 89-es lenne max. és nem feltűnő, hasonló mint a gyári.
Pl. egy ilyet ami nem csak egy sima lemez. Esetleg egy jó kamu karbont :-)
Vagy visszamegy a gyári dob, mert, ha ezeket a hangokat is elnyomom, mint amik hozzám beszélnek, akkor meg mi értelme? :-D
Shadin2024-09-13 16:41:59 // 37022
Én vettem egy ilyet 57/89mm-es verzióban, elvileg csak fel kell neki dugni és az alsó burkolat levétele után alulról hozzá lehet férni a bilincshez. A gyári dísz belseje 95mm, a perem szűkebb, de a 89mm-es vég befér rajta elvileg. Vagy nem, mert 88.7mm a peremnél a nyílás, és akkor mégis le kell szedni a lököst :-(
SD2024-09-13 16:28:38 // 37021
Kiváncsivá tettél én is modellezem valahogy ezt a kipufogó hosszabbítást:)

https://i.pinimg.com/736x/71/a3/09/71a309250fcabc20c3788c4b9288acd2.jpg

Ez foglalkoztat hogy esetleg egy mini valami perforáció, meg egy kis tölcséres vég hogy ne exponálja hogy keskenyebb a belső cső:)

És megvan a klasszik racse car kidörrentő:)

Mert a sima tölcsér meg projektálná úgy a hangot hogy azonnal kiszedne a rendőr:D de ha van egy kis luggatás, kvázi mini dob?:)
Shadin2024-09-13 16:04:01 // 37020
Szabóék válaszolnak web-es bejelentkezésre is.
Shadin2024-09-13 16:03:14 // 37019
Megejtettem a tesztet az illesztett hosszabbítással, szignifikáns a különbség, kell valami cső a végére. Tettem fel videót a korábbi megosztásra.

SD2024-09-13 15:28:45 // 37018
fiat szabó ha nem szimpi a carnet, de egy telefont megereszthetsz még

a szomszéd szerelőm azt állítja amúgy nem is lenne kötelező márkaszervízbe gordani a gépsárkányt, csak megfelelő képesítéssel rendelkező szerelőhöz aki pecsételhet..

de persze próbálgassa aki akarja ha 10m egy új motor:D
Piritu - 1.000.0002024-09-13 15:15:46 // 37017
A győri (most Carnet) Rieglerhez járok már 2003-óta.
Eddig csak telefonon beszéltem velük, azzal mindig sikerült így más módszerrel még nem is próbálkoztam :-)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.