Sztem határozott előrelépés a hódpofához képest :D
De hátha lesz még földszintes Alfa is a jövőben is.
RomeoOne2025-02-21 10:09:42 // 38550
Shadin2025-02-20 20:59:16 // 38549
A világító küllők odabaxnak rendesen...
WarbiRunner (Gyuri)2025-02-20 20:30:58 // 38548
Eskü hülye a telefonom.. házon belül, egy vezérlővel.
WarbiRunner (Gyuri)2025-02-20 20:29:05 // 38547
A múltkor egy 2-es bmw-t konkrétan Kia-nak néztem. Ezek nagyon eltévedtek a dizájnnal. Ez a Neue X meg totál nyomott pofájú hörcsög. Irtó röhejes 😆
Viszont ez az egy vezérlős megoldás egy logikus lépés ha már villanyautó. Haszon belül egy vezérlővelegoldva.. kicsit kegyelemdöfés a Continental, Bosch és egyéb alrendszer szállítóknak.. Kivi lennék ki szállítja az alaplapot.
Viszont ez az egy vezérlős megoldás egy logikus lépés ha már villanyautó. Haszon belül egy vezérlővelegoldva.. kicsit kegyelemdöfés a Continental, Bosch és egyéb alrendszer szállítóknak.. Kivi lennék ki szállítja az alaplapot.
leopop32025-02-20 20:24:34 // 38546
Nyomaték az durva nyilván :DD
leopop32025-02-20 20:23:29 // 38545
Baszki ez borzalmasan ronda megbicsaklott a szemem konkrétan 🤣🤣🤣
SD2025-02-20 16:53:43 // 38544
Még alfa maszk kéne rá és el is hinném hogy a Junior barátja:D
Másrészről megoldotta a BMW hogy a lámpa sem korlátozza a vese további méretnövekményét:D
Másrészről megoldotta a BMW hogy a lámpa sem korlátozza a vese további méretnövekményét:D
RomeoOne2025-02-20 08:58:31 // 38543
Ha jó Alfa már nem lesz, a BMW még csinál laposat a 3-asból. Így az álca alatt egész csinosnak tűnik. Ráadásul 18k Nm-el traktort sem kell mellé venni, ez is elhúzza a direktvetőgépet :DDD Úgyhogy nem hogy hétvégi autó lesz, még a pénzt is termeli majd :D
leopop32025-02-20 08:46:07 // 38542
RomeoOne2025-02-20 08:32:01 // 38541
Nem is kell cserélni, elég ha letüsszented egy kis króm spray-vel :D
SD2025-02-19 18:47:36 // 38540
Jó én is analóg jellegű műszerek természetesen giga lájk!! +1:)
krómvégű bajussz van a dobozban, de nem cseréltem le:D vettem a fülekkel:)
krómvégű bajussz van a dobozban, de nem cseréltem le:D vettem a fülekkel:)
Shadin2025-02-19 17:22:06 // 38539
Masszív +1
Meg a króm bajuszkapcsolóvégekre, anélkül élni sem tudnék :-D
Meg a középkonzol is úgy jó ahogy van :-)
Meg a króm bajuszkapcsolóvégekre, anélkül élni sem tudnék :-D
Meg a középkonzol is úgy jó ahogy van :-)
zgi5212025-02-19 16:31:21 // 38538
+1 az analóg műszerfalra😀
Shadin2025-02-19 14:57:50 // 38537
Én már csak zöldbe' használom, képzeld mit művel a 460Nm a hátsókerékkel :-)
SD2025-02-19 14:54:41 // 38536
És még akarok valamir írni de azt nem írom le mert nemidevaló:D
hogy az Ev "enter" módban mekkorát ment ma Bp-Győr-Bp:D
Szerintem pár dízel skodást megtérítettem:D
hogy az Ev "enter" módban mekkorát ment ma Bp-Győr-Bp:D
Szerintem pár dízel skodást megtérítettem:D
SD2025-02-19 14:50:23 // 38535
A visszaváltásoknál jelenkező apró durrogásokat meg egyenesen imádom :D
Még 1-be is vissza kell rakni lassításkor hogy halljam:D
Még 1-be is vissza kell rakni lassításkor hogy halljam:D
SD2025-02-19 14:35:53 // 38534
Alkotás u. aszfalt elég fényes, amikor egyesben elindulsz finoman mert tudod, majd kettesben fél gázzal nagyobbat lép a fordulatszámláló mint a hosszirányú elmozdulás mértéke adná:D és közben egy kis segg tolás, hát ez mennyire jó:D
Aztán ráváltod a 3-as mert minek nyomni ha úgy is forog a kerék:D
Aztán ráváltod a 3-as mert minek nyomni ha úgy is forog a kerék:D
SD2025-02-19 14:31:30 // 38533
Én ma mentem vele 14-et, óvatosba:D gurulnak a km-ek keményen:D
WarbiRunner (Gyuri)2025-02-18 18:04:10 // 38532
Akkor ez a közös pont, az enyém is. :-) Kár hogy csak 120km-t kellett autóznom vele ma.
Shadin2025-02-18 14:29:30 // 38531
Enyém is :-) Kimegyek és meghajtom :-)
SD2025-02-18 13:47:23 // 38530
Enyim is, úgyhogy fel is szálok a buszra hazafele hogy lássam ment-e bele reggel óta km. NEM:D
leopop32025-02-18 12:14:40 // 38529
Az biztos ezt tanúsíthatom! 😉😎
G-MANN🍀2025-02-18 11:43:46 // 38528
Viszont Halesz 2018 Supere álom, ahogy megy!!!😊
G-MANN🍀2025-02-18 11:42:24 // 38527
Tetőablak témában:
tetőablak billenőre, jobb hátsó ablak picit le, nyáron ez a kombó ÁLOM a szellőztetésnél. Lágy szellő a nyakon és csak élvezem a vezetést.
Nálam csak 200 fölött kezd hallható lenni a szélzaj, ami ugye ritkán van, sztm picit lejjebb kellene állítani a jobb első sarkát (2 pici csavar)
tetőablak billenőre, jobb hátsó ablak picit le, nyáron ez a kombó ÁLOM a szellőztetésnél. Lágy szellő a nyakon és csak élvezem a vezetést.
Nálam csak 200 fölött kezd hallható lenni a szélzaj, ami ugye ritkán van, sztm picit lejjebb kellene állítani a jobb első sarkát (2 pici csavar)
G-MANN🍀2025-02-18 11:37:05 // 38526
2019 utáni 20 FL-brn szerintem jobb a váltókar, kormányfogás, középső könyöktámasz szivacs nem süllyed be, mint a korábbin, belső szigetelés pl. csomagtér burkolat alatt. És nálam még van alu taposó, kilincs világítás hátul is, ilyesmi 😁 23FL már kevésbé mozgatott meg, jó ez a régi lámpa és műszerfal nekem.
leopop32025-02-18 11:27:20 // 38525
Nagyon félre értettél a gyártás elei FCA illetve gyártás végi Stellantis minőségre gondolunk Warbival 😅
SD2025-02-18 11:24:12 // 38524
Nem tom, nekem a 155-ös vs Giulia nem ilyen egyértelmű a minőségromlás:D
Vannak majdnem ugyan olyan igényeteln dolgok de általánosan klasszisokkal jobb:P
Melyik jobb? A 159 +200-300 kg nem megéri? A 156 hagyjuk, a Giulietta jó az biztos jó, de nem hiszem hogy jobb mint a Giulia.. na a Giulia után a Tonale konszern belső.. az kemény:) De kihozták belől amit lehet.
Én a kis satnya Giuliámmal odaállok büszkén a full karbon QV mellé is meg bármelyik prémium fullbőr volvo vagy bármi mellé:P
Vannak majdnem ugyan olyan igényeteln dolgok de általánosan klasszisokkal jobb:P
Melyik jobb? A 159 +200-300 kg nem megéri? A 156 hagyjuk, a Giulietta jó az biztos jó, de nem hiszem hogy jobb mint a Giulia.. na a Giulia után a Tonale konszern belső.. az kemény:) De kihozták belől amit lehet.
Én a kis satnya Giuliámmal odaállok büszkén a full karbon QV mellé is meg bármelyik prémium fullbőr volvo vagy bármi mellé:P
Shadin2025-02-18 09:46:22 // 38523
(SZVSZ) )Nekem pl. a 2019-es rugókról sem az jött le, hogy jaj de jó komfortos és milyen szép tágas a kerékjárat. Simán anyagi szempontok alapján beletették a Veloce rugóit, így nem kell két fajtát gyártani. Legjobb downgrade-em a 2017-es rugókkal a ~20mm "gyári ültetés" volt. Jól néz ki, teszi a dolgát ahogy azt kitalálták a tervezésnél. De számos példa van amit nem tekintek előrelépésnek, sőt inkább a legtöbb csak rontott rajta, vagy felesleges volt.
Piritu - 1.000.0002025-02-17 21:52:43 // 38522
Kilincsnél, ajtózsebnél van értelme mert azokkal dolgod van, sötétben jó látni.
A Spidernél évekbe tellett mire felfedeztem hogy van :-))
A Spidernél évekbe tellett mire felfedeztem hogy van :-))
leopop32025-02-17 21:17:04 // 38521
Akkor mások is alátámasztották azt amit mi Halesszal észrevettük a forgatás során. Ez nem jó hogy Stellantis óta minőség lefelé megy :/
leopop32025-02-17 21:15:19 // 38520
Sajnos nagyon én erre gondoltam :/
WarbiRunner (Gyuri)2025-02-17 18:20:22 // 38518
A témaindító leírta a tapasztalatát, jobbak a beltér anyagminőségek a 21-esben. :-) Giuliaforumson Alfaowneren ezt megerősítik mások is. Ahogyan a hangszigetelést is. Kinek mi a fontos, nekem ezek. Az utolsó FCA verziók a 2020 ősztől 2021 nyaráig kiadott autók, ahol még az eredeti opciók nagy része választható volt. Onnantól előbb az elérhető opciók satnyultak, aztán az anyagminőségek is. A 2023-masra rákerestem, konkrétan van aki átült 2020-asból és nagyot csalódott, rosszabbak az anyagok belül. Szóval ez az ócsítás szerintem Stellntis vívmány.
WarbiRunner (Gyuri)2025-02-17 17:47:12 // 38517
Szerintem ezek felszereltség függő dolgok is. Ajtózseb világítás? Olyanról nem is hallottam még. Mondjuk ami oda befér, azt kár megvilágítani XD Lábtér világítás? Nekem van olyan? Mittudomén, sose figyeltem, pláne nem tudom, hogy állítható e, a menüt így 3.5 év alatt még nem vizsgáltam meg alaposabban. Ezek nem kötnek le túlzottan.
Viszont a lányom belepiszkált a Spotifyomba és kiderült, hogy a Giulia K-pop zenére jobban csúszik XDDD Még hogy satnyulás.
Viszont a lányom belepiszkált a Spotifyomba és kiderült, hogy a Giulia K-pop zenére jobban csúszik XDDD Még hogy satnyulás.
RomeoOne2025-02-17 17:44:05 // 38516
Ja, az világít pár helyen. De most hirtelen fel sem tudnám idézni, hogy hol. Állítgatni biztos nem próbáltam soha :DDD
Shadin2025-02-17 17:38:58 // 38515
Nekem mindig is tetszett legalábbis ilyen szoftos mértékben. A lábnál kevésbé mint a kilincseknél vagy az ajtózsebnél. Ettől is tud valami prémium lenni ha már a topic indító az FL belső igényességéből indult :-)
Shadin2025-02-17 17:37:20 // 38514
Most a beltérről igen. És 5 fokozatban állítható :-)
Piritu - 1.000.0002025-02-17 17:06:54 // 38513
Valaki elárulhatná hogy mire kell a lábtér világítás? Nekem nem lát a lában, főleg hogy cipő is van rajta :-DD
RomeoOne2025-02-17 16:27:31 // 38512
Itt most beltérről van szó? Mert én a külsőre gondoltam, ami a kulcsnélküli nyitáshoz járt (én nem kértem bele).
Shadin2025-02-17 16:03:09 // 38511
Hát akkor itt is satnyulás van, nekem is több lépésben állítható, együtt a belső kilincs és ajtózsebvilágítással :-)
SD2025-02-17 15:28:53 // 38510
egyszer kérdezte valaki hogy beépítette utólag a lábtérvilágítást Giuliába és hogy azt 7 erősségben lehet állítani, de biztos ő rontott el valamit mert neki csak vagy ki vagy be...
erre megnézem mondom nekem is:D:D:D
na hogy fejlesztés van:D
erre megnézem mondom nekem is:D:D:D
na hogy fejlesztés van:D
SD2025-02-17 15:27:54 // 38509
Az az igazság hogy a fapad bőrnél a fapad szövet meg kanyarban jobban tart és valszeg könnyebb is:D
RomeoOne2025-02-17 10:41:58 // 38508
Nekem első kilincsvilágításom sincs. Pedig biztos sokat hozzátesz a vezetési élményhez :DDD
WarbiRunner (Gyuri)2025-02-17 09:34:13 // 38507
Hátsó kilincsvilágításom is van. Motorfékem nincs XDD
WarbiRunner (Gyuri)2025-02-17 09:33:16 // 38506
A facelift lámpás az már my23, azzal nincs tapasztalatom, de szomorú ha downgradeltek.
WarbiRunner (Gyuri)2025-02-17 09:29:48 // 38505
Vezettem kéziváltós dízelt, automata dízelt kettőt is, az egyiket hidegindítástól meleg motorig egész hosszan, és vezettem 2l-es benzinest is.
Volt bőrüléses, félbőrös, xenonos, halogénes. Nekem az ezüst gomb a kapcsolós végén pont fura volt XD Na de amúgy ami szerintem különbség:
- A hangszigetelés egyértelműen, a benzines is hangosabb/szélzajosabb volt mint az enyém. És nem csak a szélvédő, az oldalablakok is vastagabbak (megmértük), számomra ez egy nagyon fotos upgrade, nagyon érezhető.
- A beltér szerintem minőségibb lett.
Az alap bőrülés bőr anyaga szerintem vastagabb a fl után, az előttin nagyon vékony, gyűrődős volt. Ilyet egyet próbáltam, barna bőröset, 60e-nél egy gyűrött rongy volt az ülőlap. A középkonzol és gombjai nekem sokkal jobban tetszik a sajátomban, összeszedettebb. Az infotainment pedig egyértelmű különbség, nyilván utólag is legózható aki upgradelni akar.
- A kormányzás. Érdekes módon ez nem teljesen konzisztens a próbált autóknál, de általánosságban azt modanám, hogy a fl előtti érzékenyebb. Az egyik dízelnél (automata) konkrétan zavaróan könnyű volt kis sebességen, ami aztán olyan 70km/h-tól összeállt a szokásos zseniális Giulia vezethetőséggé. Öcsémet a szélzajon kívül pont ez zavarta még, autópályán 140-e tempón állandóan korrigálgatni kell. Számomra is túl "ideges" kormány volt, az enyém egyenesfutása egyszerűen jobb, anélkül hogy bármit elvenne a kanyarodási hajlamából, vagy a visszajelzésekből. Nekem a fl utáni hangolás jobban bejön. Érdekes módon a különbségek kb 60-100km/h közt eltűnnek, vagy nehéz kiérezni. Alatta, fölötte érezhető inkább.
- Futómű. Az összes próbált fl előttinek a hátsó futóműve kicsit ütött keresztbordákon. Bizonyos szempontból Alfásabb élmény volt :-) 18-as felnivel, rávaló méretű gumival mentünk amikor ez feltűnt. Egyszerűen onnan tűnt föl, hogy ösztönösen lassítgatni kezdtem a keresztbordáknál, közel sem döccent át azzal a laza természetességgel, mint a sajátom. Igen, tudom, van aki nem szereti, hogy nem ül rajta agyig a kerekein, de a MY21 használhatóság szempontjából egyszerűen jobb. A korábbiak is bőven billennek (kivéve talán a 16-17 eleje szériát, amikor valóban a kerekein ült) ekkorát, de a fl finomabban csinálja.
Ezek egyike sem kizárt, hogy adott felszereltség egyedi tulajdonsága, de ennyi próba után merek általánosítani, Giulia próbából már egy is csodaszámba megy, nemhogy 4-5 XDDD
A dízelspecifikus dolgok számomra durvább különbségek, de ez betudható egyéni érzékenységnek, nekem nagyon nem.. Pedig volt pár dízelem.
Az enyém belső sportcsomagos, minden betét valódi fém, és nagyon szép a textúrája is, nekem nagyon bejön. A pedálok fémek, puhák a műanyagok, és valami textilbőr bevonat lehet az ajtókon. Az ajtó betét nyilván műanyag, de eddig mindenki fehér bőrnek nézte, úgyhogy az se lehet annyira rossz :-)
Volt bőrüléses, félbőrös, xenonos, halogénes. Nekem az ezüst gomb a kapcsolós végén pont fura volt XD Na de amúgy ami szerintem különbség:
- A hangszigetelés egyértelműen, a benzines is hangosabb/szélzajosabb volt mint az enyém. És nem csak a szélvédő, az oldalablakok is vastagabbak (megmértük), számomra ez egy nagyon fotos upgrade, nagyon érezhető.
- A beltér szerintem minőségibb lett.
Az alap bőrülés bőr anyaga szerintem vastagabb a fl után, az előttin nagyon vékony, gyűrődős volt. Ilyet egyet próbáltam, barna bőröset, 60e-nél egy gyűrött rongy volt az ülőlap. A középkonzol és gombjai nekem sokkal jobban tetszik a sajátomban, összeszedettebb. Az infotainment pedig egyértelmű különbség, nyilván utólag is legózható aki upgradelni akar.
- A kormányzás. Érdekes módon ez nem teljesen konzisztens a próbált autóknál, de általánosságban azt modanám, hogy a fl előtti érzékenyebb. Az egyik dízelnél (automata) konkrétan zavaróan könnyű volt kis sebességen, ami aztán olyan 70km/h-tól összeállt a szokásos zseniális Giulia vezethetőséggé. Öcsémet a szélzajon kívül pont ez zavarta még, autópályán 140-e tempón állandóan korrigálgatni kell. Számomra is túl "ideges" kormány volt, az enyém egyenesfutása egyszerűen jobb, anélkül hogy bármit elvenne a kanyarodási hajlamából, vagy a visszajelzésekből. Nekem a fl utáni hangolás jobban bejön. Érdekes módon a különbségek kb 60-100km/h közt eltűnnek, vagy nehéz kiérezni. Alatta, fölötte érezhető inkább.
- Futómű. Az összes próbált fl előttinek a hátsó futóműve kicsit ütött keresztbordákon. Bizonyos szempontból Alfásabb élmény volt :-) 18-as felnivel, rávaló méretű gumival mentünk amikor ez feltűnt. Egyszerűen onnan tűnt föl, hogy ösztönösen lassítgatni kezdtem a keresztbordáknál, közel sem döccent át azzal a laza természetességgel, mint a sajátom. Igen, tudom, van aki nem szereti, hogy nem ül rajta agyig a kerekein, de a MY21 használhatóság szempontjából egyszerűen jobb. A korábbiak is bőven billennek (kivéve talán a 16-17 eleje szériát, amikor valóban a kerekein ült) ekkorát, de a fl finomabban csinálja.
Ezek egyike sem kizárt, hogy adott felszereltség egyedi tulajdonsága, de ennyi próba után merek általánosítani, Giulia próbából már egy is csodaszámba megy, nemhogy 4-5 XDDD
A dízelspecifikus dolgok számomra durvább különbségek, de ez betudható egyéni érzékenységnek, nekem nagyon nem.. Pedig volt pár dízelem.
Az enyém belső sportcsomagos, minden betét valódi fém, és nagyon szép a textúrája is, nekem nagyon bejön. A pedálok fémek, puhák a műanyagok, és valami textilbőr bevonat lehet az ajtókon. Az ajtó betét nyilván műanyag, de eddig mindenki fehér bőrnek nézte, úgyhogy az se lehet annyira rossz :-)
leopop32025-02-17 09:29:20 // 38504
Köszi Zoli te gyorsabban reagáltál konkrétan ezekre gondoltunk mi is Halesszal, mikor a facelift lámpásat videóztuk.
Shadin2025-02-17 09:11:01 // 38503
Nem tudom mitől lett az FL minőségibb belülről, azt tudom, hogy mit rontottak el rajta, meg hogy mit vettek el, pl a fém taposót, a hátsó külső kilincsvilágítást, a még ujabbakból meg az N-ben azt a minimális motorféket stb. ezen kívül amit adtak az csicsásabb lámpa és multimédia meg vezetéstámogató izék, amik pont nem kellenek bele szerintem. A legjobb széria a 2017-18 volt szerintem, előtte próbaszéria, utána meg fillérbaxás olasz módra.
SD2025-02-17 04:01:56 // 38502
A bajuszkapcsolók vége ezüst műanyagból fekete lett az igaz.
De a váltófül, a kilincs, a váltó körüli kis keret, a pedál taposók, ez mind megmaradt fém.
Mi lett műanyag?
De a váltófül, a kilincs, a váltó körüli kis keret, a pedál taposók, ez mind megmaradt fém.
Mi lett műanyag?
leopop32025-02-16 14:23:22 // 38501
Az nem lehet, hogy amiket próbáltál nem voltak jól felszereltek vagy alap dízel volt? Az nem lehet?
Mert konkrétan azt néztük Halesszal mikor forgattuk az új facelift lámpás Giuliáról a videót, hogy ami neki a 2018-as modellben igazi fém és alumínium a beltérben az gagyi műanyag lett az újban sajna 😕
De te a hang szigetelésére gondolsz nem? Azon lehet javítottak, de szerintem a dízel motor hangjára gondolsz az rémlik nekem azzal volt ilyen tapasztalatod, hogy nagyon be hallottad az utastérbe.
Mert konkrétan azt néztük Halesszal mikor forgattuk az új facelift lámpás Giuliáról a videót, hogy ami neki a 2018-as modellben igazi fém és alumínium a beltérben az gagyi műanyag lett az újban sajna 😕
De te a hang szigetelésére gondolsz nem? Azon lehet javítottak, de szerintem a dízel motor hangjára gondolsz az rémlik nekem azzal volt ilyen tapasztalatod, hogy nagyon be hallottad az utastérbe.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.