MI a szösz történt a télikerekemmel???
Elindulok hogy mondom ónoseső előtt csak lemosom:D 6.5 fok..
Első körforgalom melegítősen óvatosan megyek erre nézem tolja az orrát, mondom mivan olaj?
Aztán csak odalépkedek, hát ez mindenfele csúszik, jó akkor már bulira vettem, de ezzel így gyorsan menni kizárt, ez életveszély..
Minden kanyarba belelódítottam:D De hát ez nem normális:D jobban csúszott mintha eső lenne... full száraz volt minden.. majdnem mint havon... vagy valmi zúzmarás reggelen:D
Hát óriási buli hogy 3 gázzal kell bevenni egy körforgalmat, a végén már bele se nagyon tiltott:D:D:D
Ennyi volt vehetek télikereket is??? Bridgestone 3 éves kuka?
SD2025-01-27 23:10:22 // 38300
Piritu - 1.000.0002025-01-27 22:29:21 // 38299
Van x féle SUV éljenek abból, nem igaz hogy nem fér bele egy rendes autó is, ami akár villanyos is lehet.
u.i.
A Spidernek sincs örököse már vagy 20 éve, nem csoda hogy más márkák felé fordulnak akinek ilyesmi kell, mert ott van. Ott megéri??? A Spideres csapatban is már ketten máshová mentek.
u.i.
A Spidernek sincs örököse már vagy 20 éve, nem csoda hogy más márkák felé fordulnak akinek ilyesmi kell, mert ott van. Ott megéri??? A Spideres csapatban is már ketten máshová mentek.
pettinke2025-01-27 21:44:18 // 38298
Nem belőlünk, utolsó dinoszauruszokból él meg a márka.
pettinke2025-01-27 21:41:38 // 38297
Nem vesznek. Unalmas autókat vesznek.
Halesz2025-01-27 21:38:46 // 38296
Nekem semmi bajom nem lenne a fastback Giuliával.
Amennyiben lenne belőle sedan és coupé modellvarián is, mint mondjuk ahogy más rendes autógyártók csinálják...
Amennyiben lenne belőle sedan és coupé modellvarián is, mint mondjuk ahogy más rendes autógyártók csinálják...
Zselé2025-01-27 21:36:22 // 38295
Azért kellene, mert nem igaz, hogy az emberek nem vesznek sportos szedánt. Ezt a sportos szedánt nem vették!
Nem jött be az első próbálkozás (5 olyan év után, mikor nem is gyártottunk sedant), akkor kuka az egész! Kuka a csilliárdos Giorgio plattform is!
Csináljunk SUVokat! Abban végülis nincs konkurencia, csak a teljes világpiac! XD
Nem jött be az első próbálkozás (5 olyan év után, mikor nem is gyártottunk sedant), akkor kuka az egész! Kuka a csilliárdos Giorgio plattform is!
Csináljunk SUVokat! Abban végülis nincs konkurencia, csak a teljes világpiac! XD
leopop32025-01-27 21:05:42 // 38294
Akkor ez alapján 100 évesen sem lesz problémám kiszállni a Breraból :DD
leopop32025-01-27 21:04:34 // 38293
Én pedig szívesen átveszem jó árasítva ingyen vagy egy picit olcsóbban a Giuliát 😜
Piritu - 1.000.0002025-01-27 20:51:29 // 38292
Sose sportoltan és 59 évesen semmi gondot se jelent kiszállni a Spiderből :-DD
Piritu - 1.000.0002025-01-27 20:48:35 // 38291
Nálam jók a számok, eddig kettőt is vettem :-)
"miért is kellene mégegy ugyanolyat csinálni?" - hogy meg tudjam venni a harmadikat és a negyediket is...
"miért is kellene mégegy ugyanolyat csinálni?" - hogy meg tudjam venni a harmadikat és a negyediket is...
Piritu - 1.000.0002025-01-27 20:46:34 // 38290
Ha a kiszállás nehéz akkor ott a többi modell. A Giulián kívül csak SUV van...
leopop32025-01-27 20:12:48 // 38289
Inkább valahogy így 💪😅
leopop32025-01-27 20:12:03 // 38288
8-10 éves korom óta sportolók versenyszerűen nem hiszem, hogy lesz problémám ilyennel fater is 55 fölött lazán pattan ki az alacsony V60 ból 😉
pettinke2025-01-27 19:46:43 // 38287
én így lélekben persze veled vagyok,
DE: egészen pontosan a Giulia mint sportos szedán kudarcot vallott az eladási számok tekintetében. hát miért is kellene mégegy ugyanolyat csinálni?
DE: egészen pontosan a Giulia mint sportos szedán kudarcot vallott az eladási számok tekintetében. hát miért is kellene mégegy ugyanolyat csinálni?
WarbiRunner (Gyuri)2025-01-27 19:32:48 // 38286
Inkább csinálok napi 20 fekvőtámaszt, 20 felülést, futok két km-t, csak ne kelljen öregautóba másznom 🤣 100 évesen a szívrohamom után úgy húzzák ki a testem a szerpentinről leesett F40-ből.. kb ez a jövőkép nyugtatna meg.😅
Shadin2025-01-27 19:16:37 // 38285
Leszel még Te is idősebb, tudod milyen nehéz néha kiszállni a Deguból? Fizikailag! Nem emócionálisan...
:-)
:-)
leopop32025-01-27 18:53:53 // 38284
Már bocsánat a kijelentésemért de most megmondom, hogy ez a pali is annyira háttal ül a kormánynak mint az előző…
Sőt sajnos fokoznom kell, még jobban 😅
Hogy lehet egy Giulia azaz sedanból SUV-t csinálni komolyan???
Mint a Mitsu ahol az Eclipseből lett egy csúnya SUV amit nem is vesznek :/
Komolyan valami értelmes vezetőt nem tudnak szerezni?
Oké az eladásokra rá fog menni ennek örülök és örülnünk kell, viszont kell a SEDAN az Alfa Romeo kínálatban ha veszik ha nem ez nem lehet kérdés.
Többet nem rage-elek Brera mellé egy Giuliát kell szereznem nagyon gyorsan azt érzem de lehetőségeim szerint legjobb esetben is legalább 3 év múlva esedékes ez.
Sőt sajnos fokoznom kell, még jobban 😅
Hogy lehet egy Giulia azaz sedanból SUV-t csinálni komolyan???
Mint a Mitsu ahol az Eclipseből lett egy csúnya SUV amit nem is vesznek :/
Komolyan valami értelmes vezetőt nem tudnak szerezni?
Oké az eladásokra rá fog menni ennek örülök és örülnünk kell, viszont kell a SEDAN az Alfa Romeo kínálatban ha veszik ha nem ez nem lehet kérdés.
Többet nem rage-elek Brera mellé egy Giuliát kell szereznem nagyon gyorsan azt érzem de lehetőségeim szerint legjobb esetben is legalább 3 év múlva esedékes ez.
WarbiRunner (Gyuri)2025-01-27 18:27:14 // 38283
Ez szomorú :-(
Halesz2025-01-27 18:22:05 // 38281
RomeoOne2025-01-27 17:38:18 // 38280
Shadin2025-01-27 13:28:27 // 38279
Mintha úgy lenne, hogy nem szükséges, de bizonyos teljesítmény felett jól jön :-)
Zselé2025-01-27 09:41:25 // 38278
A magassarkúhoz ragaszkodom!! XD
A Trabantban bezzeg nem kopott ki, azt néztem! :D
A Trabantban bezzeg nem kopott ki, azt néztem! :D
WarbiRunner (Gyuri)2025-01-26 20:37:15 // 38277
Óhh, köszi, újat tanultam..Akkor ez csak marketing duma volt, hogy a Multiair-ben nincs ilyen.
Fornitore2025-01-26 20:33:06 // 38276
Vedd le a magassarkút 😀. Én itt szoktam vásárolni a kocsikhoz.https://autoszonyeg.net/kereses-autotipus-szerint?bid=52&t=Giulia&y=2020&d=#search-title
Shadin2025-01-26 15:17:36 // 38275
WarbiRunner (Gyuri)2025-01-26 10:52:39 // 38274
Az a főtengely/fordulatszám jeladó lesz. A flash felülírta a kalibrációját.
Viszont hogy lehet elforgatni addig? Álló autónál nem az van, hogy leszabályozza valahol 3500 körül, hogy ne lehessen rugdosni?
A pillangószelep is érdekes, hol van olyan ebben, és mire jó vajon? Elméletileg a Multiair modul látja el a pillangószelep hagyományos funkcióit. Az 1.4-et úgy is marketingelték, hogy pillangószelep nélküli motor. Szerintem abban nincs is.
Viszont hogy lehet elforgatni addig? Álló autónál nem az van, hogy leszabályozza valahol 3500 körül, hogy ne lehessen rugdosni?
A pillangószelep is érdekes, hol van olyan ebben, és mire jó vajon? Elméletileg a Multiair modul látja el a pillangószelep hagyományos funkcióit. Az 1.4-et úgy is marketingelték, hogy pillangószelep nélküli motor. Szerintem abban nincs is.
Shadin2025-01-26 10:05:28 // 38273
Nem csúszált, oldalirányba természetesen beállt egyenesbe, utána lett lekötve,
A motorvezérlő viszont LIMP-elt olyan üzenettel hogy nincs kapcsolata az ABS modullal és a hiba present és sárgát is dob.
Az írás után manuálisan ujra kellett tanítani a Phonic Wheel-t, legyen az bármi is. Ezen procedúra úgy néz ki hogy 3x megpörgeted és kitartod kicsit meleg motornál üresben leszabályozásig. ez furi volt, mert az először 5800-nál daogott le, majd 6000 és végül 6200, ami után eltűnt a villogó sárga tengeralattjáró a műszerfalról és a MES is úgy látta, hogy megtanulta amit meg kellett.
Még újratnítottam neki a pillangószelep alaphelyzetét is.
A motorvezérlő viszont LIMP-elt olyan üzenettel hogy nincs kapcsolata az ABS modullal és a hiba present és sárgát is dob.
Az írás után manuálisan ujra kellett tanítani a Phonic Wheel-t, legyen az bármi is. Ezen procedúra úgy néz ki hogy 3x megpörgeted és kitartod kicsit meleg motornál üresben leszabályozásig. ez furi volt, mert az először 5800-nál daogott le, majd 6000 és végül 6200, ami után eltűnt a villogó sárga tengeralattjáró a műszerfalról és a MES is úgy látta, hogy megtanulta amit meg kellett.
Még újratnítottam neki a pillangószelep alaphelyzetét is.
WarbiRunner (Gyuri)2025-01-25 21:58:39 // 38272
Oldalra csúszkált le a görgőkről?
Két egyforma görgőn olyan nagy tapadás különbségnek nem kéne lenni, nem?
Érdekes, de nagyon nem lep meg...
A Dyno mód elvileg pont erre jó, fura hogy hibát dobott. Kiolvastad hogy milyen hibát írt be?
Két egyforma görgőn olyan nagy tapadás különbségnek nem kéne lenni, nem?
Érdekes, de nagyon nem lep meg...
A Dyno mód elvileg pont erre jó, fura hogy hibát dobott. Kiolvastad hogy milyen hibát írt be?
Shadin2025-01-25 20:43:11 // 38271
1480 kg az autó
Shadin2025-01-25 20:09:44 // 38270
Kellett volna előtte is legalább egy saját gyorsulás v. rugalmasságtesztet csinálnom referenciának, de gondoltam ott lesz a pad :-(
Shadin2025-01-25 20:08:38 // 38269
Nem kicsit húz jobban, hanem eléggé, de ugye az benne van a pakliban, hogy a GPF-es 200 lovas mérve 210-15 körül szokott lenni, viszont csak 280-ig húzható biztonságosan.
Jobben megy, de nem tudom mennyivel, mert egyébként sem forszírozom közúton, pláne hogy ilyen taknyos az aszfalt. Annyit biztosan érzek bele, hogy 210-ről 280 lett, de ennél többet nem. Autópályán ami hiányzott, az most nem hiányzik, lepadlózom, nem csak üvölt, hanem megy is rendesen.
Jobben megy, de nem tudom mennyivel, mert egyébként sem forszírozom közúton, pláne hogy ilyen taknyos az aszfalt. Annyit biztosan érzek bele, hogy 210-ről 280 lett, de ennél többet nem. Autópályán ami hiányzott, az most nem hiányzik, lepadlózom, nem csak üvölt, hanem megy is rendesen.
RomeoOne2025-01-25 19:48:30 // 38268
Mennyire jött meg az erő? Érződik, hogy +50%? Az azért nagy lépcső, nem csak annyit kéne érezni, hogy kicsit jobban húz :D
Shadin2025-01-25 19:38:31 // 38267
Kértem, hogy egy picict "lapítsanak" az N és a D pedáltérképének az elején, hogy alacsony fordulaton kezelhetőbb, adagolhatóbb legyen a pedál. Jobban vezethető az autó, kicsit később jön a tüzijáték...
Shadin2025-01-25 19:36:30 // 38266
Nem tudtuk mérni az autót, Dyno módban az ECU csekkendzsint dobott és korlátozta a teljesítményt 🙁 Ami persze nem a padon, hanem akkor derült ki amikor elmentünk vele kerékre szerelős G szenzoros fene tudja mi teljesítménymérővel és a kocsi valóban nem ment, ill. a mérés tényleg valós volt és nem az autó szar 🙂
Átkapcsolt RACE módvan és sima módban is dolgozott az elekrtonika és folyamatosan elcsúszott a padról a kerék, és/vagy nem lehetett 2-esnél feljebb kapcsolni és 6-osban kellett volna mérni.
Ami a kb. infó, hogy N-ben és D-ben is meg lett mérve és az értékek egyformák, de nem tudni, hogy azért, mert mindkét módban megegyezik az autóteljesítménye, vagy mert a hiba miatti egyformán lett mindkét mótban a teljesítmény korlátozva az ECU által.
Az lett a vége, hogy kikapcsoltam a Dyno módról és visszajött a teljesítmény, de már nem szórakoztunk vele, momdtam h írják rá a 300 pacit és majd érzésre kiderül a többlet.
Amit érzek, hogy az erő megjött, rugalmasabb lett, de valahogy le akarom mérni,
ha kitalálom hogy, akkor visszamegyek hozzájuk.
Dyno MES-ből állítható az ABS modulban, direkt mérésre van, Manky-val beszéltem, mőködnie kellett volna, valamit benéztem. A RACE meg így utólag olyan mintha pl kikapcsolta volna az VDC-t meg az ASR-t, de nem kapcsolta ki a Torque vectoring-ot, ott mérés közben folyamatosan befékezte a kipörgő kereket, míg a Dino módban rendesen működött kéziben és nem is váltott vissza egy kick down padlógáznál...
Átkapcsolt RACE módvan és sima módban is dolgozott az elekrtonika és folyamatosan elcsúszott a padról a kerék, és/vagy nem lehetett 2-esnél feljebb kapcsolni és 6-osban kellett volna mérni.
Ami a kb. infó, hogy N-ben és D-ben is meg lett mérve és az értékek egyformák, de nem tudni, hogy azért, mert mindkét módban megegyezik az autóteljesítménye, vagy mert a hiba miatti egyformán lett mindkét mótban a teljesítmény korlátozva az ECU által.
Az lett a vége, hogy kikapcsoltam a Dyno módról és visszajött a teljesítmény, de már nem szórakoztunk vele, momdtam h írják rá a 300 pacit és majd érzésre kiderül a többlet.
Amit érzek, hogy az erő megjött, rugalmasabb lett, de valahogy le akarom mérni,
ha kitalálom hogy, akkor visszamegyek hozzájuk.
Dyno MES-ből állítható az ABS modulban, direkt mérésre van, Manky-val beszéltem, mőködnie kellett volna, valamit benéztem. A RACE meg így utólag olyan mintha pl kikapcsolta volna az VDC-t meg az ASR-t, de nem kapcsolta ki a Torque vectoring-ot, ott mérés közben folyamatosan befékezte a kipörgő kereket, míg a Dino módban rendesen működött kéziben és nem is váltott vissza egy kick down padlógáznál...
Shadin2025-01-25 19:31:50 // 38265
Rendeteg cikkszámot találtam, amire volt találat az is rohadt drága volt :-(
Zselé2025-01-25 11:04:03 // 38264
Sziasztok, közel a 88 ezer km-hez a vezetőoldali szőnyegem kikopott a cipősaroknál…
Tudtok tippet, hol lehet gyári szőnyeg szettet venni?
Tudtok tippet, hol lehet gyári szőnyeg szettet venni?
SD2025-01-20 08:22:20 // 38263
Mátraszentistvánban a sípályán láttam egy Giuliát és egy Stelviot, szombaton:)))
Illetve a parkolóban:)
Illetve a parkolóban:)
WarbiRunner (Gyuri)2025-01-17 09:48:52 // 38262
Nem biztos hogy egyben van. Ha leveszed az akksi sarut, a komplett rendszert kiiktatod, nem valami kezes úgy. Az Abarth 500-nál pl több tíz oldalon keresztül megy a chat arról, hogy TC off-ban van e TTC :-)
Az, hogy az eLSD nem zár össze, az tévhit. Egy mechanikus difi 20-30%-ot zár (utcai), a fék alapú akár 100%-ot. Csak annyi fékerőt kell alkalmazni, hogy a lediferálást megszüntesse. A mechanikus kiszámíthatóan, gyorsan, de limitáltan működik. Az elektronikus egyre jobb az évek során, és nagy előnye az elektronikus vezérelhetőség. Pontosabban be tudsz avatkozni, még ha milliszekundumban mérten valamivel lassabban is (ma már ez se biztos). Ha jól van megcsinálva, az abs jeladók alapján pontosan annyi nyomatékot tudsz átirányítani, amennyi szükséges. Ma már nem kell megmosolyogni, hogy e-lsd.. az nem lsd, mert ott járunk, hogy van előnye az elektronikusnak, pontosabb, nem egy fix reakcióval segíti a kanyarodást, hanem számol és nyomaték vektoroz. Az A110-ben tudtommal tényleg nincs mechanikus pl. És érzésem szerint a Giulia elektronikus megoldása is tök jó.
Az, hogy az eLSD nem zár össze, az tévhit. Egy mechanikus difi 20-30%-ot zár (utcai), a fék alapú akár 100%-ot. Csak annyi fékerőt kell alkalmazni, hogy a lediferálást megszüntesse. A mechanikus kiszámíthatóan, gyorsan, de limitáltan működik. Az elektronikus egyre jobb az évek során, és nagy előnye az elektronikus vezérelhetőség. Pontosabban be tudsz avatkozni, még ha milliszekundumban mérten valamivel lassabban is (ma már ez se biztos). Ha jól van megcsinálva, az abs jeladók alapján pontosan annyi nyomatékot tudsz átirányítani, amennyi szükséges. Ma már nem kell megmosolyogni, hogy e-lsd.. az nem lsd, mert ott járunk, hogy van előnye az elektronikusnak, pontosabb, nem egy fix reakcióval segíti a kanyarodást, hanem számol és nyomaték vektoroz. Az A110-ben tudtommal tényleg nincs mechanikus pl. És érzésem szerint a Giulia elektronikus megoldása is tök jó.
SD2025-01-17 08:36:29 // 38261
Én is úgy tudom hogy egyben van a két rendszer ezért nem lehet csak az egyiket, vagy csak a másikat kiiktatni.
A QV kuplungokkal mókázik, ott nem a fék kopik hanem valami drágább:)))
A 2.0 nem tud összezárni csak átterhelni.
De van még ennek egy fizikája is, és emellé dolgozik a program.
Én úgy tapasztaltam lehúzott akkusaruval, hogy nyitott diffivel is simán előre indul meg az autó csúszós úton is. Ha kis sebességgel belevágod a kanyarba akkor pedig igen az egyik kerék ledifferál, és vonyít.
Nagyobb sebességnél éreztem én csak beleavatkozni a féket, mert ott már muszály megfogni az autót különben repülsz seggel az árokba.
Kis sebességnél azonnal a motorerőt veszi el mellette lehet ráfog a fékre is, de az nem érzékelehető.
De várjuk a super-racemódot:)
A QV kuplungokkal mókázik, ott nem a fék kopik hanem valami drágább:)))
A 2.0 nem tud összezárni csak átterhelni.
De van még ennek egy fizikája is, és emellé dolgozik a program.
Én úgy tapasztaltam lehúzott akkusaruval, hogy nyitott diffivel is simán előre indul meg az autó csúszós úton is. Ha kis sebességgel belevágod a kanyarba akkor pedig igen az egyik kerék ledifferál, és vonyít.
Nagyobb sebességnél éreztem én csak beleavatkozni a féket, mert ott már muszály megfogni az autót különben repülsz seggel az árokba.
Kis sebességnél azonnal a motorerőt veszi el mellette lehet ráfog a fékre is, de az nem érzékelehető.
De várjuk a super-racemódot:)
zgi5212025-01-17 07:16:04 // 38260
Nekem volt ilyen, elemcsere volt a megoldas. Asszem 2032 -es.
WarbiRunner (Gyuri)2025-01-16 19:36:39 // 38259
Igen, gondolom pont ez történik és az abs modul feladata az egész. Pont ez a kérdés, hogy az ESC beavatkozás külön kiiktatható e. Szerintem válasza erre nincs egyelőre senkinek.
RomeoOne2025-01-16 18:56:12 // 38258
Tuti van benne, csak tényleg az a lényeg, hogy meg kell találni, hogy ez bekapcsolva maradjon, a menetstabilizátor meg ki. Ezeket ti jobban tudjátok, én nem nézegettem annyira a 2.0-hoz mik vannak. Nekem így elsőre az jut eszembe, hogy biztosan két külön rendszer az eLSD meg a menetstabilizátor? Nekem nem tűnne költséghatékonynak erre független szoftvereket tervezni meg üzemeltetni. Nem az van, hogy a menetstabilizátor eLSD-ként működik, amíg nincs túl nagy durvulás, aztán jön a betiltás?
WarbiRunner (Gyuri)2025-01-16 18:20:21 // 38257
Tapasztalatból annyit tudok hozzátenni, hogy D-ben szerintem az eLSD rajtakapható, hogy üzemel. Nem létezik olyan, hogy kipörgő ívbelső kerék, illetve ha normálisan ellenkormányzok, semmiképp sem fékkel fogja meg az autót.
Nyitott difivel az ordító motor, pörgő ívbelső, és korlátozott menés/csúszás a normális eredmény, ami kívülről inkább béna, mint menő.
Én eddig ennek csak az ellenkezőjét tapasztaltam. Instant megy ki alóla mindkét hátsókerék, és indokolatlanul könnyen elindul keresztbe, nyomatékból. A fékcsere óta szerintem még erőszakosabban csinálja. Vizes úton tényleg konkrétan tojás gázzal kell kanyarodni. Ilyenre azért nem emlékszem régről..
A másik az a Kakucs, ennyire a féktuning előtt nem húzta bele magát a kanyarba. Csinálta, de most feltűnően intenzív volt az érzés. Mintha leszúrnánk minden kanyarnál egy póznát, és hozzákötnénk egy pillanatra az autót a B oszlopnál fogva. Csak a fék cseréhez és az elektronikus beavatkozáshoz tudom kötni ezt. Előzőleg nekem sosem dobta el a farát kanyarban, most egyértelműen farból sokallt el.
Nyitott difivel az ordító motor, pörgő ívbelső, és korlátozott menés/csúszás a normális eredmény, ami kívülről inkább béna, mint menő.
Én eddig ennek csak az ellenkezőjét tapasztaltam. Instant megy ki alóla mindkét hátsókerék, és indokolatlanul könnyen elindul keresztbe, nyomatékból. A fékcsere óta szerintem még erőszakosabban csinálja. Vizes úton tényleg konkrétan tojás gázzal kell kanyarodni. Ilyenre azért nem emlékszem régről..
A másik az a Kakucs, ennyire a féktuning előtt nem húzta bele magát a kanyarba. Csinálta, de most feltűnően intenzív volt az érzés. Mintha leszúrnánk minden kanyarnál egy póznát, és hozzákötnénk egy pillanatra az autót a B oszlopnál fogva. Csak a fék cseréhez és az elektronikus beavatkozáshoz tudom kötni ezt. Előzőleg nekem sosem dobta el a farát kanyarban, most egyértelműen farból sokallt el.
WarbiRunner (Gyuri)2025-01-16 17:09:36 // 38256
Ez tuti? Én a clubalfa.it fórumon láttam ezt olaszul , felül alfa romeo logóval, mintha belső gyári doksi lenne.
RomeoOne2025-01-16 16:25:50 // 38255
Épp ezért nem is pontos. Olvastam már valahol, hogy azért ez így nem egészen megbízható.
Shadin2025-01-16 15:49:39 // 38254
Emlékeim szerint nem (csak) Q4-re igaz a tábala, hanem RWD-re.
Ezeket agy többszáz oldalas topic hozzászólásaiból tették össze azok alapján, hogy kb. mit tapasztaltak a driverek.
Ezeket agy többszáz oldalas topic hozzászólásaiból tették össze azok alapján, hogy kb. mit tapasztaltak a driverek.
WarbiRunner (Gyuri)2025-01-16 15:35:30 // 38253
Attól függ, mi a szép :-) Tény, hogy vékony talpú cipő kell hozzá, különben kocka lesz a kanyar kicsit. Nekem inkább az a fura, hogy vizes úton efektíve lehetetlen gázt adni kanyarban (D mód). HOgy ez így mennyire normális dolog, azt nem tudom. Más rwd autókat nem szoktam látni a forgalomban így összevissza menni. Kivi leszek az eredményre.
Illetve érdekes a táblázat, bár gondolom ez Q4-re vonatkozó. Mindenképpen megerősíti a TTC és az eLSD létezését, működését.
Illetve érdekes a táblázat, bár gondolom ez Q4-re vonatkozó. Mindenképpen megerősíti a TTC és az eLSD létezését, működését.
Zselé2025-01-16 12:40:17 // 38252
Pótkulccsal még nem tudtam kiprobalni
Shadin2025-01-16 11:31:58 // 38251
Jövő pénteken kiderül, hogy a pedáltérképpel van-e szabályozva a kivett teljesítmény. Amennyiben az N módban a max mondjuk ~80-90% és D módban 100%, akkor valóban bukik a teljesítmény is, ha nincs ráállítva N-re is a 100%. Én továbbra is feleslegesen digitálisnak és ezáltal pontetlanul adagolhatónak tartom már az N pedálját, hát még a D-jét :-( D-ben egy sima indulós balkanyart sem vagyok képes tudatosan szépen leművelni :-)




A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.