Fórum >> Típusok >> Giulia

RomeoOne2025-06-17 15:50:19 // 39353
Pedig ez pont attól függ függeni, hogy milyen példányt sikerül kifognod. Ha jó és csak kopó alkatrészekre kell költeni, akkor nem biztos, hogy sokkal több, mint a GT. Ha folyton megkotlik rajta valami, akkor viszont húzós is lehet.
CH2025-06-17 15:47:43 // 39352
Igen, üzemanyag nélkül kérdeztem, valami összegszerű éves átlaggal. Évi pár százezer (annyiban a GT-m is benne van :D) vagy időnként millió nem gond, de rendszeresen nem költenék rá évente millió fölött.
RomeoOne2025-06-17 15:35:08 // 39351
De miért elemzed itt ilyen hosszasan a fogyasztást, mikor az eredeti kérdés arra irányult, hogy az üzemanyagot leszámítva milyen fenntartási költségek vannak? :D Pont a fogyasztás nem érdekli...
SD2025-06-17 14:34:21 // 39350
tehát az autó fogyaszt 6.5 litert
a városi szerakodás ezt megduplázza:) 13
a pályán előzgetés 1.5x tegát 9 mondjuk.. de az már nyomulós közlekedés 6.5-el elmegy pályán tojáson.. de akkor nem előzöl:D

kerék kérdés +1 +2 liter ez érezhető téli és nyári és méretek közt is

klíma olyan mittom +0.5 liter lehet országúton
tetőbox +1.5 liter de mivel nem nyomod még a végén kevessebb mint szokott lenni...

Tetőbox 140km/h na úgy már 11 liter:D
120-al olyan 7-8...
SD2025-06-17 14:30:21 // 39349
Szerintem a Veloce és Super között nincs különbség:

fő különbség a lábad:)

utána hogy milyen gumi van az autón:)

és azután hogy mire használod:)

konkrét adatokkal:
- láb: ha úgy megyek akkor 15 literen van kiakadva a mutató és be sem meri vallani mennyi az annyi:D
- gumi: ha 17" EcoContact és nyár akkor képes akár 5.4 litert fogyasztani a 2.0 turbo benzin.. de így senki nem használja.. ha normálisan közlekedek akkor városban olyan 11-13l országúton 7-9l (de pl. nyugisan 3500km-es olasz túra 7-8l volt tetőbox-al)
ha nagyobb kereket teszek rá (pl: 255 hátra) akkor város inkább 13, országút inkább 8-9

ha hol használod pedig amit nem nagyon tudsz módosítani...
- város klíma full dugó 13.. akár 15 is lehet ha még nyomkodod is:D
- országút olyant sosem tudok menni akkor 6.5 lenne mondjuk:D:D:D
- vegyes olya mittommennyi fentiekből extrapolláld..

egy tény van, ha megy eszik ha nem megy nem eszik ráköltöd javításra mert akkor bedögilk:) ha megy akkor is előbb utóbb, de akkor boldogan:D
WarbiRunner (Gyuri)2025-06-17 09:35:58 // 39348
Amúgy nekem pont ez a kb 1l különbség nagyon jól jön :-) A Q4-gyel már nem járnám meg a szokásos Bp körüli körömet egy tankkal. Így is van, hogy az M35-ön már könnyítek a gázpedálon. Nem egyszer értem már haza -- hatótáv kijelzéssel.. olyankor még van kb 5l benne.
WarbiRunner (Gyuri)2025-06-17 09:29:49 // 39347
Szerintem főként az üzemanyagon kívüli különbségekre gondolt. Nagy különbség gondolom nincs, amíg a Q4 hajtáshoz nem kell nyúlni, addig kb ugyanaz. Nem sok műszaki eltérés van a kettő között az összkerékhajtáson kívül.
Macky2025-06-17 08:04:47 // 39346
Szia,
Tulajdonosok regisztrált fogyasztási adatai a spritmonitor oldalról:
200 LE 8,56 l/100km (az enyém 8,32)
280 LE 9,57 l/100km
Piritu - 1.000.0002025-06-16 12:56:22 // 39345
Lassan tankoli kéne 😀
aranytl2025-06-16 12:39:47 // 39344
Értem, hogy 30, de ez 29 beállítva :)
WarbiRunner (Gyuri)2025-06-16 12:12:52 // 39343
Hába nyomod a set gombot, nem aktiválja a tempomatot. De ennyi :-)
Nekem radaros izébizé nincs, azt eltávolítottam az extralistából XD A ráfutás érzékelőt is volna kedvem, vasárnap éjszaka már kicsit fáradtan leanyáztam. Mondjuk inkább azt a pöcsöt kellett volna, aki éjfélkor letereli az M3 ról a komplett forgalmat... egy teltházas Puskás Arénás koncert után. Jó volt dugóban állni éjfékor :-(
SD2025-06-16 11:21:37 // 39342
Ha 180 fölé nyomod, nem tilt le nem? csak nem ad gázt?
Én egyszer próbáltam 190 körül rátenni és azóta nem mert nem engedte meg mert 30-al megyek:D
SD2025-06-16 11:20:52 // 39341
Úgy van ha ráteszed 30 a minimum amit megenged, de megáll nullára is ha radaros.
De valóban 180 felett idegesítő hogy már nyomni kell a pedált:D
SD2025-06-16 11:20:01 // 39340
Nem is elriasztás akart lenni csak realitás, de tudom ilyenkor a szerelem tombol.
És nincsenek nyűgjei, csak öröm lesz vele!! Használd boldogan sok km-t, balesetmentesen!!!

Karbantrtani meg mindent kell, még egy rotációs kapát is:D
WarbiRunner (Gyuri)2025-06-16 08:50:31 // 39339
:-) És 180-ig, szóval azt is ki kell trükközni.
aranytl2025-06-15 22:44:22 // 39338
Aha, szóval 30-tól működik a tempomat. Fogd meg a söröm!
tirex2025-06-15 12:52:48 // 39337
Nem rémisztesz el, van mellette egy másik autó ami szintén benzin és 10 liter alatt nem akar enni az istennek se...:))) Már várom a QV-t minden nyűgjével együtt...egyébként van már több eladó QV 200k km felett, olaszban 260zerrel és gyönyörű...sokat megyek pályán és azt minden autó meghálálja..
CH2025-06-15 12:31:29 // 39336
Sziasztok!

Nemsokára én is remélem Gulia-tulaj leszek. Mi a tapasztalat egy átlagos éves fenntartási költségre egy benzinesnek? Normálisan karbantartva és üzemanyag nélkül. Nagy különbség van egy sima Super és egy Veloce Q4 között?
SD2025-06-15 10:50:59 // 39335
Nem jól írtam: amortizácio+ karbantartás ára.
Végtelen időre és 10 éves élet ciklusra:)
SD2025-06-15 10:33:55 // 39334
Ez nagyon jól hangzok, nem is megrémisztésre mondtam… egy dízel oktávián 1 millió a fék körbe, márkaszervízben:P bármely modern autó meg tud hamizni milliókat ha.valami keresztbe áll benne.

Csak az hogy a QV 8liter eszik és gombokból fent lehet tartani azért az nem lenne igaz;)))
De várjuk a 100 ezren felül futott QV tulajok beszámolójat.

Sztem egy 2.0 is 2-3 millió felett van egy évben. Ha rendesen használva van. Eleinte értékvesztés és üzemanyag utána meg karbantartás és üzemanyag:)

Ha álagmegörzés a cél..

Bár pont számolgattam teljes költségmutatót ami a vételáron-amortizációm felüli költségeket jelenti, üzemanyag nélkül.. a 2.0-ra 62ezer jött ki:D a teslara 150k :D mert 10 év alatt azára 20-ról leesik 3m-ra és pont ennyi is bel egy akku:P
Mocsok dolog ez a matek:D csak erős idegzetűeknek való:D nekem sem :D én is megkérem inkább ChatGPt-t:D
SD2025-06-15 10:24:29 // 39333
Összaadod ki is jön?:D
tirex2025-06-15 07:50:50 // 39332
Most volt szervizelve, fékek újak körben, tárcsa betét, megkapott mindent a könyv szerint. Plusz téligarnitúra gyarival megegyező kétméretű oz felnin…nekem fontos mert használnám egész évben, nem 7végi autó lenne…csak a téli garnitúra vagy félmilla. Remélem minden fajin lesz, nyilván ha megveszem frissítem az adatlapom…:))
RomeoOne2025-06-14 19:43:46 // 39331
Olyan sok pénz azért nem fog kelleni, de egy új szett Corsa nem tudom mennyiben áll most meg 650 alatt nem biztos. Ha kell még olajcsere is, az is megvan 150-ből márkaszervizben is. Valtó meg diffiolaj sem nagy meló elvileg. A fék meg nem zsákbamacska, megnézi az ember és egyből látja, hogy bírja-e még. Hosszbordás szíj csere meg 4 évente van, ha dokumentálva van és nem pont most lenne esedékes, nem kell azt cserélni. Gyertyák meg 60 ezrenként, de az sem akkora tétel.
SD2025-06-14 19:31:11 // 39330
hozzad hozzad, farzsebben azért legyen 3-5millió, fék vezérlés ez-az:) még nem grat, mert az előre lenne a QV bőrére, de ha megvan jöhet a checkin:)
SD2025-06-14 19:29:42 // 39329
indul a second virágzás, original tulajok kitartás:)))
tirex2025-06-13 23:25:31 // 39328
Igazából miattam vette le, már megnéztem, megyünk érte 2 hét múlva csak próbáltam még infót begyűjteni… átnézzük, de ha nagy gebasz nem lesz akkor elhozom…
tirex2025-06-13 23:04:04 // 39327
Igen, azt tudom, köszönöm. Magáról az autóról gondoltam, hátha van valami info. A carverticalon elöl volt kisebb sérülés, amúgy szép az autó.
RomeoOne2025-06-13 22:50:27 // 39326
Szekszárdi ismerős szerint:
tirex2025-06-13 22:14:52 // 39325
Üdv mindenki. Infóra lenne szükségem, hátha valaki ismeri a kocsit. Szekszárdon van egy Giulia QV, fekete. 18millióért volt fent a hahun. Esetleg valaki tud róla valamit.
Shadin2025-06-13 13:13:52 // 39324
Bár nekem sem hiányzik erősebb világítás még úgy sem, hogy a Tehénben a matrix LED brutális volt. Nappali világosság, és soha nem villogtak rám szemben a Degu-val ahol az automata (táv)fényt még a pályán is hülyén kezeli.
Shadin2025-06-13 13:11:54 // 39323
Sima D5S
Shadin2025-06-13 13:08:16 // 39322
Egy jó 25W --> 35W konverzió?
Shadin2025-06-13 13:04:27 // 39321
Az előny :-) Nincs mosó folyás, kevesebb alkatrész plusz lóerők :-)
Shadin2025-06-13 13:02:51 // 39320
Én nem engednék belőle az biztos, nincs már ekkora kedvezmény szerintem manapság.
SD2025-06-13 11:06:45 // 39319
Az tény hogy nagy ingerencia nincs rá ha nem látod a kanyarban mivan hogy gyorsan menjél bele:D

Én mégis azt mondom ami egyszerű az jó:))) Ha ellátja a feladatát.

A süni meg addig jó míg süni:)
WarbiRunner (Gyuri)2025-06-13 10:45:57 // 39318
Nekem nem elég a kisebb :-) Volt már mindenféle, ez mindet veri. Sötétben esőben is látok vele, nekem ez megéri a plusz hibafaktort. Épp két hete is sötétben jöttünk haza Orosházáról, nem tükör aszfalton :-) Tempósan, nyilván nem száguldozva, de bőven guggli időn belül. Ha más nem, egy sünit biztos megmentett, mert egyszerűen időben láttam ahhoz, hogy 110-zel szlalomozzak egyet. A pesti útjaimról is általában hazafelé rámsötétedik, és már nem egyszer a 4-esen jöttem, mert az a gyorsabb. Szóval használom is a funkciót, nem csak dísznek van.

A Led -Xenon viszonylatról rövid benyomásom van. A Juniorban próbáltam a LED-et. Elsőre úgy éreztem, hogy óóó, ez jó lámpa. Rá akartam tenni még a refit, aztán derült ki, hogy igen, a LED lényegében konstans "reflektorral" megy, és ha jönnek szembe, visszaszabályoz, ez nem tud mégerősebb lenni :-) Na ebben a viszonylatban már nem is olyan erős. Ha feltolom a refit, szerintem a Giulia nagyobb fényárt csinál. Nyilván nem szabályoz vissza automatikusan, és pláne nem folytonosan, szóval nehezen összehasonlítható.
SD2025-06-13 10:15:26 // 39317
értemén hogy jó, de este úgy sem száguldozol, akkor meg miért nem elég a kisebb:D
Engem ami zavar hogy vagy butább a belseje is, vagy nemtom, de volt hogy villogtattak szembe nem alfások, mert világít mindenfele az a lámpa:D Túl jól is:D

A régi H7 H1 halogénhez képest ég és föld:D
A led-et meg a xenon sem éri el nem?:)
WarbiRunner (Gyuri)2025-06-13 09:16:37 // 39316
Szerintem az a korai modelleken volt tipikus.
WarbiRunner (Gyuri)2025-06-13 09:16:02 // 39315
Én már megjavítottam egyszer az enyémet. Kihúztam a csatlakozóját, és visszadugtam XDDD Azóta nincs baja. Annyira rohadtul jó az a lámpa, hogy bánja a fene ha egyszer meghibásodik. Semmi sem örök életű. Pont ez a csatlakozó szokott megmakkanni amúgy benne, kapható külön javítókészlet.
SD2025-06-13 09:12:02 // 39314
150k a lámpamosó cső szett vagy mi... ami szokott folyni
WarbiRunner (Gyuri)2025-06-13 09:11:41 // 39313
Nálam plusz pont, hogy nincs magsnyomásúval letolva a motortér. Sosem engedném az enyémet magasnyomásúzni. Egy kis por az a motortér része. Ahova egy mikroszálas kendő befér, legyen áttörölve és ennyi.
SD2025-06-13 09:11:38 // 39312
ja hogy a pirosban kis xenon van, az egy garantált meghibásodás elkerülése egyben:D
SD2025-06-13 09:10:25 // 39311
szóval a kéken érződik hogy negyon ki van kenve fenva, mégis minden résben ott ül a kosz, a környezet is a koszos gyártelep.. nem gondoskodó gazdára utal..

a piros kiállása meggyőzőbb nekem, de a futás miatt kell számolni esetleges költségre, ami amúgy a kéknél is kijöhet..
WarbiRunner (Gyuri)2025-06-13 09:08:43 // 39310
Élőben a Blu Anodizzato is elképesztően szép ;-) Amúgy a piros alapvetően szimpatikusabb több szempontból. A kék behozott autó, amin a kereskedőnek haszna is kell, hogy legyen, és még így is olcsóbb, kevesebb futással. Nagyon gyanakodva nézném körbe, azért Luxemburgban sem osztják ingyen az Alfákat.
A Rosso az tisztább ügy, hazai fogalomba helyezés, nem kereskedő, sokkal értelmesebb fotók. A válófül szerintem kötelező, bár ez éppen pótolható.
Ami a kékben szimpatikus, az a 35w-os kanyarkövető xenon, ami bizony nagyon nagyon jó. A rossot választanám, pláne, hogy nem hétköznapi rosso. A mai napig plusz értéke van egy 159-nek is ha Rosso Competizione színű.
SD2025-06-13 09:07:55 // 39309
Nekem a képek alapján úgy tűnik a kék nagyon kereskedő szagú, berakták, árulják..

A piroson látszik:
- rendesen le van fényképezve valaki szerette
- nincs titkolva a fogyasztás
- látszik a gumitálca lenyomata a csomagtartóban, gondos tulaj
- a belső kicsit használtabb
- a 99k miatt annyira nem jó árú, de talán lehe belőle alkudni..
- a motortérre ráférne egy tisztítás.. de azt jelenti nem kellett nagyon nyitogatni:)

Ha a pirosból eresztenek legalább egy milliót akkor nem kérdés:) És megvan a zseton az esetlegs MultiAir modul cserére:)

Ez a javaslatom:)
Bagee2025-06-13 08:22:16 // 39308
igen... jobban húz a szívem a piroshoz...
Shadin2025-06-13 08:14:11 // 39307
Ja hogy magán és CR piros, B B B
Shadin2025-06-13 08:11:56 // 39306
Inkább ez, váltófül, felni, szín plusz.
Ár, km mínusz, de #eccerélünk 🤣
Bagee2025-06-13 07:04:42 // 39304
Szevasztok!

Újra nekiveselkedem, tavaly már nézegettem de nem volt meg a nagy "óóóó ez kell nekem" érzés.... így elengedtem a témát.


Erről mi a vélemény?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.