Fórum >> Típusok >> Stelvio

Giuntini2018-06-16 20:28:00 // 934
Nem értem szavaidat! Ennyi:(
Erhard 242 (Pure Energy)2018-06-16 19:47:32 // 933
Bejáratva :)))

Madártávlatból
Jani552018-06-15 09:37:19 // 932
Nehéz az olyan műszaki jellemzőkkel vitatkozni és összehasonlítani bármelyik típusokat az Alfával, hogy az egyik igazi kanyarvadász, a másik meg urizáló... Az ilyen pongyola fogalmazás semmit sem ér, csak üres duma!
Javaslom, nézz körül a Merci háza táján, és rögtön rájössz, mekkora marhaság az utolsó mondatod. (még akkor is, ha "bármelyik" Merci SUV nem is hasonlítható össze a Stelvióval, mert nem egy kategória)
Bátorkodom továbbá javasolni, menj el, ülj be és kérj próbavezetést. Ha lehet, az általad említett márkákat mind, vagy még másikakat is, akkor lesz összehasonlítási alapod...
Szabolcs 1592018-06-14 13:35:38 // 931
Auto zeitung
Erhard 242 (Pure Energy)2018-06-14 13:25:36 // 930
ez pedig német újság :)))
Giuntini2018-06-14 13:00:32 // 929
Pedig a fritzeknél a Volvót is jobbnak hozták a Stelviónál:(
Erhard 242 (Pure Energy)2018-06-14 12:30:17 // 928
amit nem is csodálok, tényleg össze rakták ezeket az új Alfákat le a kalappal az olaszok előtt
Szabolcs 1592018-06-14 12:17:46 // 927
Szabolcs 1592018-06-14 12:15:02 // 926
Volvo xc 60 jaguár f pace összehasonlíttó teszten a nyertes Alfa Romeo Stelvio toronymagasan
Giuntini2018-06-14 09:35:51 // 925
Az Alfa mindig is a sportos prémium kategóriába tartozott, csak volt idő, amikor ezt nem vette komolyan a gyár. A 159 is már visszatért minőségben a prémiumok közé. A Maser, amelyik egy kategóriával a Mercedes fölött áll, sohasem gyártott sofőrös autót. Az Alfa igazi kanyarvadász, és sohasem lesz olyan urizáló autó, mint a Mercedes. A Stelvio és bármelyik Merci SUV között óriási különbség van a Stelvio javára.
Tocke2018-06-14 07:42:29 // 924
El tudom képzelni a vigyort az arcodon közben :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-06-13 20:08:32 // 923
Viszont ma bepróbálkozott egy 320d E90, már az S kanyarban bele lépett én meg már ott toltam lefelé aztán megelőztem... normál módban, lazán :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2018-06-13 20:06:29 // 922
jah másról de hát a kanyar nem úrizál :DDD
Tommi2018-06-11 22:31:16 // 921
Tök jó, hogy így meggyőzte a Stelvio, de azért egy S osztályt ne tegyünk már mellé összehasonlítási alapnak, az az autó egészen másról szól :)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-06-10 19:22:47 // 920
Ismerősöm kipróbálta a Stelviot akinek több Porkeja is volt, nagyon tetszett neki, mind a milliö, szín, futőmű... szerinte tiszta Cayane, nem akarta elhinni milyen jól csillapít a 19" keréknél is, a váltó is tetszett neki hogy gyors... mondtam hogy ez prémium lett, búcsúzáskép megmutattam hogy fűzi át magát a dupla s kanyaron, ahogy az S Mercije soha nem fogja :)))
Szabolcs 1592018-06-10 15:09:43 // 919
Ritka pillanat
Tommi2018-06-09 14:33:50 // 918
Köszi :) 18 éve Alfával járok, a fogyasztás sosem volt fontos :)))

Egyrészt még nem aktuális, mert nem sírnak itt a gyerekek, másrészt meg 30 millió okom van, hogy miért nem rohanok QV-t venni :)))))))))))))
ALFA1592018-06-09 13:06:56 // 917
Találkozunk,gyere és viszlek. :-)
KUL-on a reptéren is pl tökéletes lenne.
Négy állásból az első (A) állásban szerintem még télen,hóban sem csúszik meg.Ott tényleg le van butítva.Normál módban is teljesen használható.Nem olyan hirtelenek a reakciói.
Kényelmes,nagy hely van benne és nem ráz úgy mint egy versenyautó.Tehát az asszonyod simán vihetné vele a gyerekeket iskolába.Persze csak ha a fogyi nem számít mert ez sosem fog annyit enni mint egy sutyuki. :-)
Tommi2018-06-09 12:03:34 // 916
Szavadon foglak, egyszer szívesen beülnék a QV-ba eg körre, persze szigorúan utasként, mert ha történik valami, kb még az unokám is fizetné :)))
Tommi2018-06-09 12:01:21 // 915
Lehet én vagyok nyúlbéla turista (copyright Taxi 1 :) ) és igen, más gyárnak is vannak 4-500 olvas autói, amiket "átlagos" emberek megvesznek és használnak, de valahogy ott lenne bennem tudat alatt, hogy tartanék tőle. Vezettem már Quattroportét, többféle Ferrarit, V12-es Merci sportkupét és utána mindig elgondolkodtam, hogy jó-jó és brutálisat lép, de a mindennapokban használva nem tudom mennyire lenne értelme :) Családi autónak szívesen vennék Stelviot, ha egyszer gyerekeim lesznek, de a feleségemet meg az utódaimat nem biztos, hogy útnak engedném egyedül 510 lóerővel :) Nagyon jól vezet a párom, de félteném az autóban, sosem volt 150 lónál erősebb autója, nem ehhez a súlycsoporthoz van szokva :) Vagy QV vásárlás után beutalnám magammal együtt egy intenzív vezetéstechnikai tréningre :)))

Írtátok, hogy normál módban lehet normálisan közlekedni a QV-val, olyankor is ott lapul az 510 LE? Vagy kicsit lefolytja? Mert pl a Jeep Grand Cherokee SRT-ben van egy "biztonsági" funkció, olyankor max 4000-ig engedi pörögni a motort (az egy szívó 6.4-es V8 dinoszaurusz 470 lóerővel, mondjuk 2,5 tonna hozzá a vas :) ), a kipörgésgátló meg az összes hárombetűs maximumon van, nem engedi szétszaladni a ménest. Itt is van valami hülyebiztos mód? :)))

A motorozás kissé más, ott sokkal "nyersebben" kapod az élményt. Egyetemista koromban nagyon rá voltam kattanva, de több ismerősöm halt meg úgy, hogy egyik sem volt még 25 éves és egyik alkalommal sem ők voltak a hülyék. Inkább maradok a 4 keréknél és a bódénál :)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-06-08 12:33:00 // 914
nincs mit, utána regisztrálni kell és meg van az örök gari...
Morfiusz Cédula2018-06-08 11:41:58 // 913
Köszi, beszéltem velük, én is ilyet rakatok majd fel.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-06-07 13:53:26 // 912
no skxfol hppro af 127-69
Morfiusz Cédula2018-06-07 13:40:54 // 911
Ja, itt is szakad most...
Megköszönöm, ha majd rá tudsz pislantani, melyik az.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-06-06 14:19:20 // 910
mindjárt megnézem csak szakad az eső :))) a középkategóriás és örök garis műbizonylattal...
Morfiusz Cédula2018-06-06 14:07:14 // 909
Érdekes, hogy élőben még nem láttam ebből a színből, de így legalább sokkal egyedibb a tied.
Melyik modell a SKY fóliából? Én is gondolkodom a fóliáztatásban, tudod ezt ajánlani?
Erhard 242 (Pure Energy)2018-06-06 11:04:56 // 908
ez SKY fólia, élőben sokkal szebb ez a szín, a mobil kamerája nem adja vissza sajna...
Morfiusz Cédula2018-06-06 10:33:28 // 907
Nagyon szép ebben az színben!
Ez melyik fólia rajta?
Vitaprix2018-06-06 10:13:36 // 906
(Mintha egy vw up-nak rónád fel, hogy kisebb egy focusnál)
Vitaprix2018-06-06 09:32:01 // 905
Segítek: másfél - 2 mérettel kisebb.
Az ML Q7 kategória, ami nagyobb az X5-nél, a Stelvio meg az X3, GLC, Q5 kihívója.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-06-06 09:14:03 // 904
Mivel a GLC-nek a kihívója :)
Zolibácsi2018-06-06 09:11:18 // 903
Fura érzésem volt múlt héten a stelvioval kapcsolatban. Mikor először láttam tök nagynak tűnt, de ültem a sógorom ML mercieben és onnan at néztem a stelviora az tűnt fel hogy inkább lefelé kell nézni mint át. Mintha egy mérettel kisebb lenne...
Erhard 242 (Pure Energy)2018-06-06 09:10:57 // 902
én szebb nevet adtam volna néki mondjuk Curva Cagna :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2018-06-06 09:05:09 // 901
egyéb iránt először nekem nem tetszett a név választás Stelvio, miért vagy Te Stelvio, aztán mióta meg van rájöttem, há mer kanyarvadász SUV érted? :DDD
zgi5212018-06-05 13:01:21 // 899
Nekem mar van 5 -el kezdodo nem papas telitank atlagom is..
6.1, 6,2 sima ugy N -ben
pettinke2018-06-05 12:07:10 // 898
"N"
az "A" az annyira lassan reagál, hogy szerintem még többet fogyaszt, mert taposom, hogy történjen valami
a "D"-t csak akkor használom, ha "helyzet" van :-)
zgi5212018-06-05 11:54:36 // 897
milyen mode- ban? :)
pettinke2018-06-05 10:08:44 // 896
igaz, hogy Giulia, meg diesel, de most jártunk meg egy olasz körutat, ~2900 km: autópálya, hegyi szerpentinek, város, országút - 6.1 liter lett az átlag.
AlfaWatch2018-06-05 09:46:53 // 895
Igaz nekem nem olyan komoly a vasam, mint a tietek, de az enyem 11et megeszik. Napi 2x10 km reggeli,esti csucsban. A reggelinel az ut vegen jo kis budai hegymenet is belemegy. Amugy palyan 7l korul, ha 130al megyek.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-06-05 09:34:43 // 894
ha ennyi az sem érdekel, nem szereti a reggeli és délutáni 17km-et 50 perc alatt na ott a QV belenyalna a 25L-be :DDD
Szabolcs 1592018-06-05 09:31:45 // 893
KB olyan 6 ezer km környékén kezdett normalizálódni a fogyi
Erhard 242 (Pure Energy)2018-06-05 09:24:42 // 892
ha elintézed, hogy legyen egy közvetlen autópálya a lakhelyemtől az iskoláig és a munkahelyemig meg vissza komolyan eladom a Stelvio-t és veszek egy QV-t belőle :DDD
ALFA1592018-06-05 09:11:54 // 891
Nekem a Giu pályán 9.8L 145-ös tempónál.Városban haverokkal tesztkörnél 23L.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-06-05 08:49:39 // 890
akkor nekem zabál :) 10-10,5L
Szabolcs 1592018-06-05 08:47:42 // 889
Jól mondod eteni na az már nem lenne kevés 10-15-20 liter benzin, 1 hónapja volt egy Rosenheim Brennero milano oda vissza 1100 km 4 fő vel KRESZ szigorúan betartva 8 liter lett az átlag fogyasztás teljesen jó
Liquid2018-06-05 08:44:16 // 888
Egy vadászgépes játékra én is szivesen beneveznék, bár lehet hogy nem lenne őszinte a mosolyom a végén :)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-06-05 08:41:51 // 887
ez így van egy idő után semmi nem elég :) egyszer befizetnék egy F16-os repülésre szerintem maradandó károsodás :DDD
Roll19832018-06-05 08:37:06 // 886
A lóerővel mondjuk az a baj, hogy minden megszokható. Az első időkben tetszett a TBi 200 lova, de mára már annyira megszoktam, hogy néha azt hiszem betegek ezek a lovak. :D
Roll19832018-06-05 08:35:27 // 885
Én is ezt a tábort erősítem. Nekem nagyon tetszett Tomi kocsija, nem remegett semmim a próbakör után a félelemtől, én csak vigyorogtam, mint egy kábszeres. Ha lenne egy 500 lovas kocsim, talán le tudnék mondani a motor nyújtotta adrenalinról, nagyobb biztonságban lennék abban, mint motoron. :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.