Kazes☻2024-10-17 20:57:54 // 23942
2 db csevegős hozzászólás elrejtve
Giuntini2024-05-16 16:16:47 // 23939
Ma bent voltam a Porsche szalonban, kaját vittem. A világ legnagyobb sportkocsigyártója szalonjában volt egy darab 911 és 1db Boxter. A többi mind Panamera Taycan minden verzióban, Macan és Chayene. Akkor most mit lázadozzunk?!
3 db csevegős hozzászólás elrejtve
WarbiRunner (Gyuri)2024-05-08 13:29:03 // 23935
Én azt tudom és értem. Az Alfa Romeo pontosan ezért szerintem már meghalt. A hagyományos értelemben vett autós kultúra már csak egy szűk csoport hobbija. A Junior mint Autó számomra értéktelen. A mechanikus sperr egy ilyen utolsó felparázsló szenes fadarab a múlt nagy lángon égő tábortüzéből, amit körülültek az autóbuzik :-) Hát most oszlik a buli, aki még hisz benne hogy felgyullad az a tűz az ott ücsörög és bizakodik. A többség már hazament XD
Ettől mint termék szuper lehet a Junior, értem azt az életérzést, sőt tudom értékelni amikor egy utazás társas esemény, nyugiban, jó hangulatban. De bennem van az egoista sofőr is, aki oda volt és vissza a Transzfogaras túrától. És nyilvánvaló hogy ez az énem ezt a Polski Romeo Tychy-t nem túlzottan értékeli.
Ettől mint termék szuper lehet a Junior, értem azt az életérzést, sőt tudom értékelni amikor egy utazás társas esemény, nyugiban, jó hangulatban. De bennem van az egoista sofőr is, aki oda volt és vissza a Transzfogaras túrától. És nyilvánvaló hogy ez az énem ezt a Polski Romeo Tychy-t nem túlzottan értékeli.
RomeoOne2024-05-08 12:43:53 // 23934
Amit most leírtál az az autós kultúra teljes hiánya. Biztos van sok pozitív oldala a kevésbé induvidualista szemléletnek, de annak, amit az Alfa képvisel, ez épp a halála. Amit a múltkor leírtál a Junior-nál, hogy miért nem vagy már rá kíváncsi... Hát az épp ennek az általad leírt szemléletnek a terméke.
WarbiRunner (Gyuri)2024-05-08 11:38:18 // 23933
Ültem eleget kínaiak, tajvaniak autóiban és az alap mentalitás nekem tetszik. Az autó ott valóban lényegtelen mint jármű. Teljesen mindegy. Az út a fontos és hogy kikkel utazol. Európa mint az autózás bölcsője az autót kicsit mint szent tárgyat kezeli. Fontos maga az autó, a műszaki tudása, a vezetés és sok olyan dolog, ami egy kínainak teljesen lényegtelen. Ott a vezetési élmény kimerül abban, hogy mennyivel mentél leggyorsabban? De igazából egy autózás csak eljutás valahova amit próbálnak szórakoztatóvá tenni. Koreai videoklip a monitoron, közben megy a biznisz, csetelés a Line-on vagy WeChaten, beszélgetés, és megállás jó kajálós helyeken, vagy csak egy kávéra, bubble teára. Az autó pedig legyen csendes, kényelmes, nagy, működjön minden jól, hogy a user ki legyen szolgálva. Az autó villantás faktora csak üzleti körökben számít, de a műszaki oldala ott is full mindegy. Én azt látom, hogy kína lekörözte amerikát a felhasználó kiszolgálásában. Kényelem, nyugi, vidámság, érezzük jól magunkat ahhoz képest hogy épp autózunk. Kb ennyi az elvárás, ezt pedig nem műszaki truvájokkal lehet elérni, hanem kellemes beltérrel, hangszigeteléssel, kényelemmel, applikációkkal, önvezetéssel. Náluk eleve a gondolkodás más, ezt mi meg sem értjük igazán. A közösségi lét, együtt valamit csinálás élménye a fontos, sokkal előrébb van mint az egó kiszolgálása élményekkel. És ez valahol egészségesebb is mint ez az egoista világrend ami körülöttünk van. Én sokat tanultam tőlük, az tuti. Az európai gyártók is kénytelenek lesznek tanulni, ha nem akarnak elveszteni egy ekkora fizetőképes piacot.
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Liquid2024-05-03 12:34:20 // 23931
Nagyon más az ami kínában kell, és mivel az a nagyobb piac, ott kevésbé vannak mogyorózva így nyilván oda fvejlesztenek.
Ez a parasztvakítás nagyon nem európai. Pl. mutatni kell fénnyel hogy van benne lidar :)
Ez a parasztvakítás nagyon nem európai. Pl. mutatni kell fénnyel hogy van benne lidar :)
2 db csevegős hozzászólás elrejtve
SD2024-04-10 18:45:17 // 23928
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
pmolnar2024-04-10 12:24:17 // 23926
Megpróbáltam lementeni a gépremre, de letíltotta, azt írta fatal error:)
Ne már komolyan akkor inkább húzzuk le a rolót.
Ilyen múlttal...Írják rá, hogy Arna 2, de ne Alfa Romeo és komolyan Milano?
2 vb aza 8 év szünet után ennyire elmenni a jóízlésnek:(
Ne már komolyan akkor inkább húzzuk le a rolót.
Ilyen múlttal...Írják rá, hogy Arna 2, de ne Alfa Romeo és komolyan Milano?
2 vb aza 8 év szünet után ennyire elmenni a jóízlésnek:(
2 db csevegős hozzászólás elrejtve
Kazes☻2024-04-10 11:16:59 // 23923
Neked semmi sem jó...?! 🤣
VKG231!!! (156+75)2024-04-10 09:29:50 // 23922
Látom az elejében a 33 Stradalet :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Biztos van olyan, aki szeretne egy rönó klió elejű kia ev6 hátuljú 1.2 thp-s alfát 2 millióval drágábban mint az ugyanolyan opelpözsó, csak nem tudom hogy ki az :DDDDD
Biztos van olyan, aki szeretne egy rönó klió elejű kia ev6 hátuljú 1.2 thp-s alfát 2 millióval drágábban mint az ugyanolyan opelpözsó, csak nem tudom hogy ki az :DDDDD
Tocke2024-04-10 08:12:20 // 23921
Nagyon hasonlít az eddig látott formatervhez, főleg a hátulja. De csak hasonlít. Ez az egész olyan káosznak tűnik egy kicsit. Ezt az autót nem nekem akarják majd eladni, de én is nagyon remélem, hogy estére egy kicsit változik a véleményem.
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
SD2024-04-09 21:10:40 // 23919
Asszony azt mondja cuki, és ő a célközönség:D
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
SD2024-04-09 20:46:47 // 23917
Az eleje menő szerintem, bár jobb lesz az a scudetto karbonból:)
A hátulja instant fix-ért kiált annyira suzukis:D
Minimum egy Giulia Q szárny de valami matrica is még, az nem maradhat így:D
Szerintem vagány:)
A hátulja instant fix-ért kiált annyira suzukis:D
Minimum egy Giulia Q szárny de valami matrica is még, az nem maradhat így:D
Szerintem vagány:)
Kazes☻2024-04-09 20:30:12 // 23916
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Ingrid2024-03-29 08:10:24 // 23914
Láttam Balatonakarattyán a Milanot. Nem tudom eldönteni, hogy szép vagy csúnya, mert agyon volt matricázva. De rávillogtam és integettem, a sofőr is visszaintett.
Nagyon boldoggá tett,hogy ezeken a csodás balatoni tájakon tesztelik. Aki erre van, járjon nyitott szemmel :)
Nagyon boldoggá tett,hogy ezeken a csodás balatoni tájakon tesztelik. Aki erre van, járjon nyitott szemmel :)
Halesz2024-03-27 12:52:34 // 23913
https://alfaamore.hu/hirek/alfamilano_hungary
Bármennyire is az eddigi legmegosztóbb autója ez az Alfa Romeónak, számomra öröm, hogy Magyarországon is tesztelik. Jó tudni, hogy ilyen szinten részesei vagyunk a fejlesztésnek, és hogy magyar szakemberek is dolgoznak az autón.
Bármennyire is az eddigi legmegosztóbb autója ez az Alfa Romeónak, számomra öröm, hogy Magyarországon is tesztelik. Jó tudni, hogy ilyen szinten részesei vagyunk a fejlesztésnek, és hogy magyar szakemberek is dolgoznak az autón.
2 db csevegős hozzászólás elrejtve
Tommi2024-03-18 16:44:36 // 23910
Kérdés, hogy megéri-e egy saját motort fejleszteni csak maguknak, vagy lekapnak valamit a konszern polcról. Lehet tippelni melyikre van nagyobb esély :)
Egy motor kifejlesztése k... drága és akkor éri meg, ha minél több modellben el lehet adni. A jelenlegi piaci viszonyok meghaladták már azt, hogy mindenki mindenhez külön motorokat csinál.
Egy motor kifejlesztése k... drága és akkor éri meg, ha minél több modellben el lehet adni. A jelenlegi piaci viszonyok meghaladták már azt, hogy mindenki mindenhez külön motorokat csinál.
Giuntini2024-03-16 17:19:57 // 23908
Nagyon remélem, hogy saját motor lesz a hibrid verzióban. Elvileg a 280 lovas motor alkalmas is lenne rá, hiszen a Ghibli-ben ez a motor villanypsítva van.
Kazes☻2024-03-14 10:32:55 // 23907
„- szívó V6-os, kéziváltós kupé és kabrió lenne a palettán, ami most nyilván nagy mennyiségben eladható szegmens ugye :)
- nem lenne SUV, amit ugye manapság úgysem vesz senki
- nem lenne turbómotor, mert az gáz, a szívó az igazi, lehetőleg 4-nél több hengerrel
- nem lenne hibrid/elektromos irány, mert ugye az is hülyeség
- lenne 166 utód nagy bálna, ami ugye megint csak egy keresett kategória manapság
- minden modellt olcsón kéne adni, átszámítva maximum 15 millió legyen a fullos sportmodell, ami már V6 és benne van minden extra, hiszen 20 éve is annyi volt” - ezt pont így, ahogy írod... persze csőd nélkül! :D
„dollár/euro százmilliókat locsol bele valamilyen modellbe/tecnikába, amit utána mondjuk 1-2 év múlva elkaszál a szabályozás és kuka az egész projekt” - talán a Giorgio máris ilyen... csak kicsit több, mint egy - két év.
De amúgy értem mit szeretnél közölni... :)
- nem lenne SUV, amit ugye manapság úgysem vesz senki
- nem lenne turbómotor, mert az gáz, a szívó az igazi, lehetőleg 4-nél több hengerrel
- nem lenne hibrid/elektromos irány, mert ugye az is hülyeség
- lenne 166 utód nagy bálna, ami ugye megint csak egy keresett kategória manapság
- minden modellt olcsón kéne adni, átszámítva maximum 15 millió legyen a fullos sportmodell, ami már V6 és benne van minden extra, hiszen 20 éve is annyi volt” - ezt pont így, ahogy írod... persze csőd nélkül! :D
„dollár/euro százmilliókat locsol bele valamilyen modellbe/tecnikába, amit utána mondjuk 1-2 év múlva elkaszál a szabályozás és kuka az egész projekt” - talán a Giorgio máris ilyen... csak kicsit több, mint egy - két év.
De amúgy értem mit szeretnél közölni... :)
Halesz2024-03-13 12:24:20 // 23906
És mindezek a modellek 5-6-8 millióba kerülnének, de még abból is alkudni akarnának a kereskedésben. :)
Halesz2024-03-13 12:22:53 // 23905
Hát az elmúlt években sem az amerikai eladások tették nyereségessé az Alfát, ezután sem hiszek ebben, hogy erre kéne alapozniuk... :(
Demecsab2024-03-13 12:07:23 // 23904
A cikkben az van hogy vagy villanyautót fejleszt vagy semmit. Ez a gond.
Megfizethető áru (nem 15 milliótól induló) praktikus, sportos NAGYON szép ötajtós vagy emelt hasmagasságú sima benzin vagy benzin-hibrid. Nem kiélezett technika, hanem Alfa Romeo stílusjegyekkel mindenapokra autót.
pl. Skoda Octavia, Toyota Corolla, egyik sem SUV nem villany és veszik mint a cukrot.
Tele vannak kiforott turbó motorokkal miért nem tudnak mellé csapni hibird hajtást mint pl a BMW? Nem fejleszettek új autót csak megcsinálták plugin-re pl a 3-ast és kész.
vmi ilyemsik. :)
Megfizethető áru (nem 15 milliótól induló) praktikus, sportos NAGYON szép ötajtós vagy emelt hasmagasságú sima benzin vagy benzin-hibrid. Nem kiélezett technika, hanem Alfa Romeo stílusjegyekkel mindenapokra autót.
pl. Skoda Octavia, Toyota Corolla, egyik sem SUV nem villany és veszik mint a cukrot.
Tele vannak kiforott turbó motorokkal miért nem tudnak mellé csapni hibird hajtást mint pl a BMW? Nem fejleszettek új autót csak megcsinálták plugin-re pl a 3-ast és kész.
vmi ilyemsik. :)
Tommi2024-03-13 09:28:06 // 23903
Ha az Alfa azt csinálná, amit a rajongók szeretnének, akkor:
- szívó V6-os, kéziváltós kupé és kabrió lenne a palettán, ami most nyilván nagy mennyiségben eladható szegmens ugye :)
- nem lenne SUV, amit ugye manapság úgysem vesz senki
- nem lenne turbómotor, mert az gáz, a szívó az igazi, lehetőleg 4-nél több hengerrel
- nem lenne hibrid/elektromos irány, mert ugye az is hülyeség
- lenne 166 utód nagy bálna, ami ugye megint csak egy keresett kategória manapság
- minden modellt olcsón kéne adni, átszámítva maximum 15 millió legyen a fullos sportmodell, ami már V6 és benne van minden extra, hiszen 20 éve is annyi volt
Ha a rajongók állítanák össze a modellpalettát, azonnal biztos út lenne a csőd felé...
Teljes mértékben megértem az Alfát, hogy kivár, egyébként a többi gyártó is nyilván ezt csinálja, csak max nem volt ennyire propagálva. Nagyon nem mindegy, hogy ki lesz az elnök, mert a következő évekre alapvetően meghatározza az autóipar irányát Amerikában és ezzel áttételesen a világ többi részén is. A mai kiélezett piaci versenyben nem teheti meg senki, hogy dollár/euro százmilliókat locsol bele valamilyen modellbe/tecnikába, amit utána mondjuk 1-2 év múlva elkaszál a szabályozás és kuka az egész projekt...
De ha van jó ötleted, hogy mit kéne csinálnia az Alfának, hogy belefulladjon a profitba, hallgatlak :)
- szívó V6-os, kéziváltós kupé és kabrió lenne a palettán, ami most nyilván nagy mennyiségben eladható szegmens ugye :)
- nem lenne SUV, amit ugye manapság úgysem vesz senki
- nem lenne turbómotor, mert az gáz, a szívó az igazi, lehetőleg 4-nél több hengerrel
- nem lenne hibrid/elektromos irány, mert ugye az is hülyeség
- lenne 166 utód nagy bálna, ami ugye megint csak egy keresett kategória manapság
- minden modellt olcsón kéne adni, átszámítva maximum 15 millió legyen a fullos sportmodell, ami már V6 és benne van minden extra, hiszen 20 éve is annyi volt
Ha a rajongók állítanák össze a modellpalettát, azonnal biztos út lenne a csőd felé...
Teljes mértékben megértem az Alfát, hogy kivár, egyébként a többi gyártó is nyilván ezt csinálja, csak max nem volt ennyire propagálva. Nagyon nem mindegy, hogy ki lesz az elnök, mert a következő évekre alapvetően meghatározza az autóipar irányát Amerikában és ezzel áttételesen a világ többi részén is. A mai kiélezett piaci versenyben nem teheti meg senki, hogy dollár/euro százmilliókat locsol bele valamilyen modellbe/tecnikába, amit utána mondjuk 1-2 év múlva elkaszál a szabályozás és kuka az egész projekt...
De ha van jó ötleted, hogy mit kéne csinálnia az Alfának, hogy belefulladjon a profitba, hallgatlak :)
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
RomeoOne2024-03-12 15:53:44 // 23901
Akkor ehhez csak annyit tudok hozzáfűzni: Hajrá Trump!
:DDD
:DDD
Demecsab2024-03-12 08:01:33 // 23900
Ha engedik akkor sem készít belső égésű motorral autót az Alfa Romeo.
Az amerikai elnökválasztástól
Hát én besz@rok ezen, hogy mindig mást csinálnak ezzel a márkával mint amit a rajongók szeretnének...
Az amerikai elnökválasztástól
Hát én besz@rok ezen, hogy mindig mást csinálnak ezzel a márkával mint amit a rajongók szeretnének...
Liquid2024-03-09 22:41:59 // 23899
Liquid2024-03-09 22:39:48 // 23898
azok tökhülyék, ezt eddig is tudtuk :)
4 db csevegős hozzászólás elrejtve
RomeoOne2024-03-09 18:47:30 // 23893
Mondjuk, ha megnézed, hogy mit ír elő az NCAP, ezek olyan alap dolgok, hogy kb. minden kocsiban - újban, elektromosban - megvan még ma is. Ez max egy olyan alsó korlát, hogy véglegesen nem tüntethetik el a kapcsolókat, csak kijelzőket használva, de ebből nem fog következni, hogy visszatér a több gomb.