Fórum >> Típusok >> 156

axel2018-01-20 20:30:41 // 153947
Ezt nem tudtam sajnos. Köszi
Piritu2018-01-20 20:01:12 // 153946
Miért nem kérdezed meg Erhard242-t? Övé a bódé, ha ajánlja nyugodtan megveheted.
axel2018-01-20 19:01:21 // 153945
Sziasztok. Valaki esetleg vásárolt már kettőstömegű lendkereket 2,4 es 175 Le géphez? Szinte mindenhol LUK 250 körüli áron, az albaalkatrészen viszont találtam 110 ért esetleg valaki tette már be?
http://albaalkatresz.hu/lendkerek-alfa-romeo-24-mjet-156-166-p-1414.html
noname2018-01-20 09:53:19 // 153944
Sziasztok valaki nem tudjavéletlen hol lehet venni alfa 156 1.9jtd 1998 hoz váltókulisszát bowdenekkel???uj kellene
Jani552018-01-20 08:51:56 // 153943
Vagy itt, vagy a facen, de valaki az alfások között meg tudja mondani a Blau rádiók kódját a rádió gyári száma alapján. És azonnal (2-3perc) és ingyen... (megjelenni az autóval, meg egy hét, meg egy huszas... tisztán lehúzás az egész, kész őrület)
szállító812018-01-20 08:36:30 // 153942
Srácok, köszönöm a tippeket. Tegnap éjszaka még átfutottam az autóval kapott dokumentációt és ott világított benne a gyári Alfa bilétán a rádió típus, gyártási szám, vonalkód és rádió aktiváló kód is. Úgyhogy most már nyugodtan áramtalanítom az autót az ülések vissza szereléséhez.

Köszi még egyszer a tippeket és a segítséget!

Üdv.Gergő
berobbantam2018-01-19 16:23:52 // 153941
Helló
Én 10k-ért adok egy gyári cd-s fejet fl utániba valót.Kódja meg van.Bónuszba kapsz egy mp3 lejátszót ami elfér a hamus helyén és össze is van kábelezve a fejjel.😀
Piritu2018-01-19 14:57:36 // 153940
88 fokos a termosztát :-)
Abarai2018-01-19 14:54:26 // 153939
Az Alfaowneren van egy thread, ahol a rádiód gyári száma alapján ki tudják nyomozni a kódodat. Nekem 1-2 nap alatt meglett, és működött is. Természetesen ingyenes.
szállító812018-01-19 14:38:53 // 153938
illetve még egy kérdés felmerült bennem:

Ha leáramtalanítom az autót az ülések vissza szereléséhez, akkor a gyári radió ismét kérni fogja a kódját, amiben nem vagyok biztos, hogy megvan. Eddig nálam az egy év alatt nem volt még az akksi saru levéve.

Előre menekülés képpen megkérdeztem a Kecskeméti márkaszervízt (Formont), ott azt mondták telefonon, hogy meg kell jelenni az autóval, radió ki, kb. 1 hét és 20E HUF és már meg is van az aktiváló kód.

Ennél költséghatékonyabb és egyszerűbb megoldás nem létezik? Már azon felül, ha megtalálom a radió gyári kódját az autó papírjai között...

Válaszotokat ez ügyben előre is köszönöm!

Üdv.Gergő
atis_166jtd2018-01-18 19:49:50 // 153937
[img1] asszonyé itt áll mint a szeg.
atis_166jtd2018-01-18 19:49:31 // 153936
asszonyé itt áll mint a szeg.
atis_166jtd2018-01-18 19:44:17 // 153935
Az fl-nél eltűnik csak a tárolóban marad benne. A másikat nem tudom.
szállító812018-01-18 07:30:28 // 153934
Köszönöm a sok hasznos tanácsot, szerintem így már nem lehet probléma az ülések visszaszerelésével és beüzemelésével.

Üdv.Gergő
atis_166jtd2018-01-17 18:23:15 // 153933
Nem kell levenni, csak mielött összedugod érintsd össze a két szálat ami az elektronikától jön hogy süljenek ki az indító kondik meg a kóbór feszkók. ( ha valakinvitatkozni akar ezzel nézze meg a gyári csatit amit széthúzás után autómatikusan összezár a csati)
Rizzo2018-01-17 18:18:39 // 153932
Én levett akkusaruval kötöttem vissza a légzsákot. A hiba nem fog eltünni a műszerfalról csak ha törölteted. Ha a rádió gyári akkor fogja kérni a kódot a bekapcsolásnál!
Béci Ɨ|ѯ2018-01-17 15:56:32 // 153931
Én elővigyázatosságból mindenképp levenném az akkusarut.
szállító812018-01-17 13:06:57 // 153930
Lehet itt jobb helyen is van a kérdésem, mint a GTA topic -ban:

"Sziasztok,

A tanácsotokat szeretném kérni az alábbi ügy kapcsán.

Adott egy 156 GTA, aminek az üléseit fel kellett újítanom, így ki lettek szedve. Az ülés légzsákos, gyári állapotában csatlakozós, de ebben az autóban már direktre voltak kötve/forrasztva (gondolom nem érintkezett megfelelően és állandóan légzsák hibát jelzett, ha jól tudom ez típusbetegség). Az ülések elkészültek, ma megyek értük, a hétvégén szeretném visszarakni őket.

A kérdésem is ezzel kapcsolatos: a vezetékeket, amik direktre voltak kötve összejelöltem, hogy ne kelljen azzal kínlódni, melyik melyikhez tartozik. Szeretném csúszósarusra alakítani őket és beüzemelni vissza őket teljes értékűre. Kell attól tartanom, hogy az üléslégzsákot véletlenül aktiválom vagy helyesen gondolom, hogy azt csak a vezérlőelektronika jele nyitja, ha a (légzsák)jeladók arra hívatott jelzést adnak? Az akksisarut a biztonság kedvéért azért levegyem vagy ilyesmi? Szétszedésnél nem volt leszedve... és azóta sem volt áramtalanítva az autó.

Már csak azért kérdezem, mert semmiképpen sem szeretném a hibátlanul felújított üléseket ilyen formán benullázni.

Válaszaitokat a fentiek kapcsán előre is köszönöm!

Üdv.Gergő"
Kócosw2018-01-17 07:41:07 // 153929
gondoltuk mert ez ennyi a jtd-k nel :)
Rolee19862018-01-16 17:53:03 // 153928
Igaz, arra gondoltam.. 80 fok.
Bento2018-01-16 15:00:19 // 153927
A magasnyomású pumpa tömítései elfáradnak egy idő után, nekem 15000 Ft körüli összegért cserélték ki a tömítéseket. Érdemes minél előbb elvégeztetni a javítást, mert belefolyik a gázolaj a generátorba és berágódnak a csapágyai. Tömítések megvehetők akár ebayről is, de szerintem fordulj inkább szakemberhez.
Seboendre2018-01-16 13:17:36 // 153926
Köszönöm. Mondjuk nem írtam le, hogy az enyém JTD.
Piritu2018-01-16 12:39:36 // 153925
Az a vonal 80 fokot jelōl.
Rolee19862018-01-16 12:33:55 // 153924
Szerintem normális, nekem is kb ilyen ennyi idő után. Ebben a hidegben nekem sem kúszik fel sokkal 70 fok fölé a mutató hosszú távon sem.
Seboendre2018-01-16 07:45:52 // 153923
Sziasztok!

Mennyire normális, hogy 5-8 perc járatás után megyek 12 km-t és csak ennyit megy fel a mutató?
Érdekesség, hogy 20-25 km után is max 70 ig megy fel. Termosztátom 2 hónapos Behr.
Langyos levegőt már 3 perc járatás után nyomja.

Köszönöm

fpa2018-01-15 15:00:58 // 153922
Az egyik szerelő valamit mondott hogy az utángyártott nem méretpontos, vagy nem ott vannak a rögzítési pontok ahol kellene, ezért gondoltam hogy bontott jobb lesz.
mizooo2018-01-14 21:30:09 // 153921
Sziasztok, nem régen vettünk asszonynak egy 2000-es évjáratú 1.9 8v-t. Már vásárláskor láttam, hogy a magasnyomású körül kicsit taknyos. Tegnap önindító le/fel szerelés közben láttam, hogy a szívósorra csavarozott alu alkatrész amire több cső is megy gázolajos. Rákeresve üzemanyag szelepnek írják.
A kérdésem az lenne, hogy vannak ennek a típusnak "szokásos" szivárgásai ennyi idő után? Illetve tömítéseket lehet e külön kapni/honnan?
A kormányt is rázza picit alapjáraton, a felső motortartó az új, az alsók első ránézésre jónak tűnnek.

köszi!
JulesTS2018-01-14 20:11:42 // 153920
A Hertz DSK 165 nem rossz, eleg nagy erzekenysegu, hogy fejrol hajtva is legyen hangereje, de a magas tolakodoan harsany. Hertz-bol az ESK 165 a lagy selyem magasaval szerencsesebb lenne, de az masfelszer annyiba kerul. Kicx STC 6.2 sokkal jobb es olcsobb is. Az arkulonbozetbol meg kell venni egy csomag szigetelo lapot es az elso ajtokat szepen kiszigetelni. Ja es a gyari kereten levo lyukakat is leszigetelni mert akusztikus rovidzar miatt lenullazzak a melyeket.
noname2018-01-13 22:25:51 // 153919
köszi szépen.
Kristyon2018-01-13 21:10:20 // 153918
Hali! Ha csak hidegen csinálja, akkor lehet egy váltóolaj csere megoldhatja a dolgot...
Ha melegen is, akkor a rudazat beállítására, vagy a kulissza kopására gondolnék...
(Így látatlanba)
noname2018-01-13 11:33:12 // 153917
Sziasztok cartársak.Valakinek ötlete??mitöl lehet,hogy alfa 156 1998 1.9jtd,hidegen induláskor csak ugy tehetö egyesbe,hogy elötte ötödikbe rakom.A tolatásnál ugyan ez a helyzet.Kuplung jó kiemel rendesen,kb felénél kezd el fogni nincs gond vele.
aranytl2018-01-12 12:58:56 // 153916
Más a saru mérete a két hangszórón. Nem lehet rádugni a gyári csatlakozót.
Nekem van egy Pioneer szettem (TS-G171C), ha érdekel.
Béci Ɨ|ѯ2018-01-12 08:24:08 // 153915
A komponens szett annyit tesz, hogy van hozzá nagy hangszóró meg egy pár kicsi a magasaknak. A HERTZ DSK 165.3 két utas.
Rolee19862018-01-11 22:20:06 // 153914
Én is ezt a cikkszámú pioneert nézem media markt-ban, hogy érted, hogy a csatit kell megoldani?
Rolee19862018-01-11 21:23:19 // 153913
És a koax, komponens hány utas... mit tudom én milyenek közül melyik a jó? :D Elkavarodtam...
Rolee19862018-01-11 15:57:26 // 153912
Oké. Köszi az infokat
sean666072018-01-11 15:14:56 // 153911
Szia! Én pont most cseréltem mert elszakadt a membrán a gyárin, Pioneert vettem bele mégpedig ts-g1710f típusút, ez minden szempontból passzol a gyári helyére, csak a csatit kell megoldani. (17 centisnek írják de furamód az a 0,25 centi még elfér minden irányba, vagy ők se tudják mit árulnak árban megfelelő). Azt egy picit sajnálom hogy a ciripelőket nem cseréltem vele együtt de ez van. Azt valaki meg tudja mondani, hogy miért van a jobb oldali ajtóban lévő hangszórón 2 csati?
RomLeo2018-01-11 12:44:07 // 153910
Sziasztok! Emblémát szeretnék cserélni van valami ötleteket, hogy hogyan kezdjek neki?
Piritu2018-01-11 12:34:32 // 153909
Egy dologra kel figyelni, amire sokan nem gondolnak. A beépítési mélység. Hátrafelé nem sok hely van, a mágnes elérheti az ajtó fém anyagát, de akár az ablakot is. Láttam már olyat, hogy nem lehetett leengedni az ablakot a mágnestől.
Béci Ɨ|ѯ2018-01-11 12:30:24 // 153908
Szia!

16,5 cm-es hangszórók valók bele. Én most rendeltem Hertz DSK 165.3-s komponens szettet, jövő hétre jön meg, utána majd be tudok számolni tapasztalatokról. De igazából bármi kicsit márkásabbat veszel (nem MacAudio) akkor már jobb lesz, mint a gyári).
Korábban az 145-ömben Audio System MX 165-ök voltak, azok is szépen szóltak.
Rolee19862018-01-11 11:25:09 // 153907
Üdv! Csereéretté váltak az ajtókban lévő hangszórók. A kérdésem az lenne, vett mostanában valaki ilyen 16cm-es átmérőjű hangszórókat? Mire kell figyelni a vásárlásnál? Esetleg ár érték arányban melyiket érdemes megvenni? Esetleg linket tudnátok? Sokat nem akarok költeni, az a fő szempont ne recsegjenek :) egy pioneer 4x50w-os fejegység van a kocsiban.. Előre is köszi!
atis_166jtd2018-01-11 08:53:59 // 153906
Uraim nincs valakinek véletlen kis kijelzős infocentere jó áron? Kérem jelezze nekem ha megszabadulna tőle. Köszönöm.
HerodPK2018-01-10 23:01:46 // 153905
Az én kérdésem pedig az lenne a lakatos munka előtt hogy jobb taposó lemez az milyen néven fut a neten? próbálkoztam mindenféle kacifántos nevekkel de nem adott még ki semmit. Vagy egyáltalán létezik ilyen ? esetleg keressek egy sérült autót és arról kellene kivágnom? küszöböt , kerék ívet könnyen találtam még ez hiányzik és egy jó lakatos megfizethető áron Pesten vagy környékén. Valaki tud ajánlani egy jó szakit megköszönném.
HerodPK2018-01-10 22:55:23 // 153904
szia kerékdob betéteket nemrég vettem. nem tudom ebből a darab műanyagból mi számít minőséginek de kb 3000ft. Még az enyémet nem cseréltem ki de szerintem nem nagy tudomány. Nem emlékszem honnan van de holnap kitúrom neked a számlákat azon rajta lesz.
fpa2018-01-10 15:07:54 // 153903
Sziasztok típustársak!
Faceliftes modellben (JTS, meg Selespeed, de most ugye nem számít) a (gyári) xenon automatikus magasságállítását mi vezérli? A remek aluszínű cigisdoboz formájú vezérlő a lámpatest alatt, vagy más?

Jelenleg van egy gyári ilyen kocekám, meg egy utángyártott, ami nemigen passzol a helyére. Az egyik automata szintező nem megy, de újra kell tesztelnem, van-e különbség az egyik, ill. másik vezérlővel.

Ha a lámpatesten belül van a szintező hibája, akkor hova vigyem javíttatni?

Ugyanakkor, ha valakinek van eladó az alábbiakból, ne tartsa magában, keressen meg: :)
- xenon vezérlő
- lámpamosó (bal oldalt van, jobb oldalt nincs nekem)
- jobb első kerékdobbetét
Béci Ɨ|ѯ2018-01-08 10:35:55 // 153902
Érdemes lehet kitakarítani a szívótorkot is. Sajnos légszűrő ide,légszűrő oda, bizonyos mennyiségű kosz így is bejut és az okozhat ilyen típusú hibajelenséget.
Sityu2018-01-08 10:20:34 // 153901
Érdekes, rápróbálok, köszi. Nemrég lett az egész fejújítva, a 4 henger is új benne, ngk platinum szett, minden anyámkínja, épphogy kezd bejáratódni...
pdudas2018-01-07 23:47:47 // 153900
Amikor en ilyen hibat produkalva elvittem az autot szerelohoz (JTS) a szokasos cserek (olaj, szurok, atnezes) utan siman megszunt - pedig felkeszultem a huzosabb trafok es egyebek cserejere. Mondta, hogy nem kellett semmit cserelni, nem rangat.

Arra tippelek, hogy a levegoszuro csereje okozta a javulast, ugyanis kb fel ev utan ismet megjelent es a szuro csereje ismet megoldotta a ledadogasos (lepadlozod es rangatni kezd majd jon a sarga lampa) hibajelenseget.

Nalam probabol raktak bele uj gyertyakat ( a benne levo par honapos gyari NGK helyere) es trafokat, legtomegmerot, de nem javult. Valami levegovel kapcsolatos dolog lehet - de a legtomegmero is jo volt. Egyebet nem sikerult kideritenem. Uj szurovel jo ar honapig, aztan ismet jon. Pedig elotte en is varialtam a gyujtotrafokkal, van belole 2 tartalek a kocsiban. OBD kiolvas, harmas henger, harmas-kettes felcserel, hiba nem vandorol hanem eltunik :(
Trafo kicserel, semmi valtozas. Amikor elojon, akkor a harmas hengernel jon elo.

Azota hamarabb csereltetem a szurot es ennyi.
Dévid2018-01-06 17:16:59 // 153899
Én következő autóm is annak a konszernnek a tagja volt régen (már indián). Lehet majd kell infó a diagnosztikai interfészről. :)
atis_166jtd2018-01-05 20:10:39 // 153898
Nem a jobb kormányoshoz van a nagy szürő az fl- nél? Mert ha jól emlékszem eperben az van.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak