Fórum >> Típusok >> 156

atis_166jtd2018-07-18 11:02:20 // 154312
Kell egy cseredarab. De mert az élő adat jó, attól még lehet hogy máshol van a hiba. Nekem az abs elektronika volt a ludas. Minden rendben volt, mégsem kommunikált az órával.
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
b3WiN2018-07-16 09:58:23 // 154310
Vezetéket kimértem, az jó. ABS élő adatnál jól mutatja a sebességet, így azt ideiglenesen kizárnám. Óránál a csatlakozók épek (első körbe direkt ezt néztem meg mert a töltöttség jelzőm is olyan volt, hogy néha nem világított gyújtáson, melyet az okozott hogy a foglalatból kicsúszott a vezetéke, de itt ilyet se tapasztaltam.) Viszont az érdekes, hogy mikor kiveszem az órát, széthúzom, majd összedugom a csatlakozókat, akkor általában újra életre kell, így elsődlegesen arra gyanakodnék. Van valamilyen megoldás, amivel kitudnám szűrni, hogy az e a hiba forrása?
atis_166jtd2018-07-16 09:18:24 // 154309
Attól még lehet abs elektronika, vagy óra, vagy vezeték szakadás.
b3WiN2018-07-15 20:12:12 // 154308
MES-sel az ABS és a Motor ECU sem hozott hibát, élő adatnál, pedig jól mutatják a sebességet, miközben az óra nem működik.
b3WiN2018-07-15 17:54:34 // 154307
Nem és érezni sem érezni semmi változást az autón.
atis_166jtd2018-07-15 17:18:32 // 154306
Az abs nem jelez olyankor?
b3WiN2018-07-15 11:49:11 // 154305
Sziasztok! A sebességmérő órám mostanában azt csinálja, hogy fogja magát és egyszer csak nem mér, leesik 0 ra. Találkozott már valaki ezzel a hibával? 156 fl 1.6ts
Vitaprix2018-07-13 21:39:24 // 154304
Én még mindig szerelmes vagyok...



(Augusztusban lesz rá egy gyári másik BH ajtó :))
garamkrisz762018-07-08 21:39:36 // 154303
Nekem mint laikusnak utánolvastam és erre én is megkaptam ugyanezt a választ. Sajnos ezért keresek szerelőt. Esetleg valami ötlet? Kire bízhatnám?
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
garamkrisz762018-07-08 19:56:40 // 154301
Sziasztok. Szerelőt keresnék 156 1.8 TS - hez. Nagyon eszi az olajat. 600 km kB. 7 liter olaj. Most lett rajta kicserélve mindkettő vezérműtengely a vezérlés módosító a hidrotőkék a komplett vezérlés vízpumpával, a vezérműszíj fogaskerekek, és természetesen az olajszűrő olaj(selenia 20k). A hiba továbbra is fennáll. Még mindíg eszi az olajat. Köszönöm a válaszokat.
Lali752018-07-08 09:58:22 // 154300
Az történt....
berobbantam2018-07-08 05:19:37 // 154299
Én láttam de igazán nem fogott meg.Tul egyenes a szélvédőtöl hátra.Mintha csak úgy lefűrészelték volna a bódét.
3 db csevegős hozzászólás elrejtve
Levee156SW2018-07-05 06:28:42 // 154295
Sziasztok,

megjott az olaszitott KKL Switc kabelem,igy felgyulemlett par MES-es kerdes(2.0 JTS).:)
Az alabbi ertekek normalisak?
-szorzo ua. korrekcio: 1.15(masik bank is hasonlo)
-additiv ua.szorzo: -7.7(masik bank is hasonlo)
-legkori nyomas:0.9 bar (!-tengerszint felett 180 meterrel...)

Kicsit olyan,mintha raferne egy uj legtomegmero-de lehet,tulgondolom.
Illetve az,hogy a lambdak meleg motornal is ide-oda ugralnak nyitott es zart ciklus kozt?

Koszonett:L
atis_166jtd2018-06-29 22:40:12 // 154294
Mert nem számol vele. Csak az euro4.
Ricoe1562018-06-29 21:33:43 // 154293
2005-ös 2.4 20V. (142ezer km.) Turbó cserés volt. (állítólag a turbó elszállt mert az elöző tulaj leszarta az olajat)
Leszámítva a futóművet,illetve a kettőstömegűt mit nézek még rajta?

Merjek beleállni?
Köszönöm.
Zsolteen2018-06-26 18:09:56 // 154292
Hello!
FES illetve MES miert nem ir semmit uzemanyag korrekcional?
2001 1.9jtd
vargabi2018-06-25 22:19:38 // 154291
Na, nyugodjon meg mindenki, vége a pánikhelyzetnek!
Szóval nem azért nem indul el a motor, mert világít a motorhiba lámpa, hanem fordítva: a lámpa addig világít, ameddig a motor el nem indul. A motor meg azért nem indult be, mert a vehemens takarítás közben a koszt belebuzgólkodtam a szelepek alá és az kitámasztotta a szelepeket. Egy kis noszogatás, némi féktisztító a légbeömlőbe és már dörmög is az erőmű.
Úgyhogy az ELM328 (bluetooth-os!) nem tévedett, és ezzel látványosan meg is ugrott az ára.
----2018-06-25 17:17:53 // 154290
gazsilaszloo2018-06-25 15:21:03 // 154289
hát akkor végképp nem értem :( :) teljes erőmmel belekapaszkodok, de semmi. Már félek, hogy a kulissza hamarabb enged.
Vitaprix2018-06-25 14:31:16 // 154288
Nálam nem melegítették, amikor a váltógombot csinálták, és amikor ezer éve Édesapám 1.6-osán levettük, akkor sem kellett. Igaz ami igaz, egyik sem JTS, de szerintem a TS-eknek ugyanolyan a váltógomb formája belülről, mint a JTS-eknek. (az enyém ugye gyűrűs, de azt is csak húzni kellett)
gazsilaszloo2018-06-25 14:24:26 // 154287
pont így csináltam. Csak a vége nem volt meg, az állonvágás. Melegítenem kell?
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
gazsilaszloo2018-06-25 13:22:26 // 154285
Sziasztok!
JTS FL(2005) váltógombot szeretném leszedni, de sajnos nem sikerül :( Ha jó instrukciókat kaptam, jól át kell melegíteni, majd egyszerűen felfelé húzni. Hőlégfúvóval melegítettem addig, még kézzel már alig bírtam megfogni, majd teljes erőmből két kézzel húztam, de meg sem mozdul. Valakinek valami tipp?
Köszi!
vargabi2018-06-24 22:50:15 // 154284
Segítség!
Sziasztok, légyszi adjatok valami tippet, mert tiszta depi vagyok. most jöttem be, miután éjszakába nyúlóan kitisztítottam az EGR szelepet, a légbeömlő elején lévő két öntvényt, az egyik csak egy bejárat, erre csatlakozik a vastag gumicső (a turbóból), a másik meg egy szelep, ami teljesen elzárja a beömlő levegő útját (ez nyomásvezérelt, nem elektromos). Meg a nagy aluöntvény belsejét, ahová a levegő megy - ameddig be tudtam nyúlni. Egy marék kormot és olajsarat pucoltam ki belőlük, tök büszke voltam magamra. A fotókon látszik a pusztítás, amit végeztem.


A probléma: már a gyújtás ráadásakor égve maradt a motorhiba lámpa, és be sem indul a motor (az önindító tekeri, de be sem robban egy henger sem).
A szereléskor én az EGR csatlakozóját széthúztam, de a végén ugyanúgy dugtam össze (másként nem is lehet). Semmi más elektromos csatlakozót vagy egyéb dolgot nem piszkáltam.
Van egy olcsó ELM328 hibakód olvasóm, de azt írja a bolond, hogy nincs hiba. (Ezek után eladó!)

Namost így el sem tudom vinni sehova, házhoz kell hívni az orvost, De úgy le vagyok törve, gondoltam kiírom magamból, és talán valakinek még ötlete is lesz, hogy mi a tök van.
Itt ülök a gép előtt, és figyelem a válaszokat...
garamkrisz762018-06-23 11:15:26 // 154283
Sziasztok. Keresnék 1.8 TS - hez bal első kerék feletti elemet és csomagtartó teleszkópot. Esetleg ha valakinek lenne felesleg én eladó szívesen venném. Köszönöm
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
berobbantam2018-06-19 20:26:41 // 154281
Szia
Nekem a műanyag tört szét ami a sínen csúszik.6500 ha jól emlékszek a felújító szett.
2 db csevegős hozzászólás elrejtve
Kazes☻2018-06-18 21:12:06 // 154278
NGK, Champion.
Piritu2018-06-18 21:12:03 // 154277
Ilyet :-)
A drágábbik gyári 100e km csereperiódusú, az olcsóbbik 50e. A Champion szintén 50e.
A kocsiban eredetileg a 100-as van.
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Vitaprix2018-06-18 20:07:45 // 154275
Esetleg szedd szét. Azt a 10 csavart nem nagy vaszisztdasz kitekerni.
Miló2018-06-18 16:11:18 // 154274
Ha tippelhetnék, a vezető sínből kicsúszott az üveg. Így a motor hiába tolná fel és le, csak a levegőt mozgatja.
Bálint [156SW]2018-06-18 11:19:46 // 154273
Sziasztok

2.4 JTD 10v-n kell külső szíj feszítőt cserélni. Érdemes az egész rugós egységet, vagy csak a csapágyat? (kicsit hangosan szól, csörög, amikor leesik a fordulatszám).
Ezt nehéz cserélni, úgy, hogy a motor a helyén marad?

2. kérdésem, a jobb hátsó lámpa mögött van egy csatlakozó, 2 vezetékből áll (zöld fekete), ez mi? A duda vezetékeivel van összebandázsolva a motortér felől. Gondolom nem a klíma, mert oda csak a nyomásérzékelőre megy az 5 pin-es csati.

Köszönöm.
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
VV62018-06-16 16:22:10 // 154271
Az autóval úgy álltam meg, hogy a jobb oldala vagy 20cm-rel lejjebb volt (egy rézsűn) mint a bal. leengedtem a bal első ablakot és amikor fel akartam húzni, recsegő-ropogó hangot adott, mintha üveg törne, majd nem mozdult többé.
Ha nyomom a gombot, mindkét irányban zümmög a motor, de nem történik semmi.
Járt már így valaki?
3 db csevegős hozzászólás elrejtve
axel2018-05-31 22:51:17 // 154267
Hát így vakon nem tippelgetnék inkább. Ezt is azért írtam mert nekem is ilyen volt. Hely hiányába elvittem szerelőhöz h ez kettőstömegű azt mondta biztos nem hanem kinyomócsapágy. Szétszedték hát kettőstömegű lett. Olyan árat mondott rá, hogy mondtam inkább mindent tegyetek vissza ahogy levettétek. A blogomba bővebben leírtam ☺
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
axel2018-05-31 22:27:48 // 154265
Nálam 205 ezer környékén. De sok múlik azon ki hogyan használta az autót.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak