Fórum >> Típusok >> 156

Kristyon2024-02-09 19:09:48 // 156016
Az óracsoport, nem egyforma a FL, és FL előttibe, de az már jó kérdés, hogy az LCD más lenne bennük, de nálad a képen tisztán látszik, hogy sem méretben, sem a csatlakozójában nem egyezik a 156 LCD-vel...
Dante2024-02-09 08:36:20 // 156014
Ez a 47 óracsoport egy érdekes kérdés, nekem is ezt mondták akkoriban mikor én cseréltem, szereztem is bontós ismerőstől egy 47 óracsoportot de abban kisebb volt a kijelző. Persze simán lehet, hogy 2 féle kijelzővel szerelték a 147eket, és csak rosszat hoztam el.
Kristyon2024-02-08 19:27:54 // 156013
Pedig szedtem már szét a 147-em óracsomortját, de valahogy nem emlékszem arra, hogy milyen benne az LCD panel, de lehet ugyan az. Ha meg tényleg jó lenne, a 147 óracsoportokat már 10ezer FT-tól már lehet venni...
Kristyon2024-02-08 19:08:33 // 156012
Sziasztok.
Valóban ugyan az a kijelző. Az én tapasztalatom szerint viszont mindegy, hogy FL előttiből, vagy utániból van, ah még jól működik. Nekem a 2005-ben gyártottba ment tönkre, és FL előttiét sikerült bele szereznem. A mai napig jól működik, tudom mert tartom a kapcsolatot a jelenlegi gazdájával...
Akkoriban gondoltam arra is, hogy veszek csak LCD panelt (abbanm a kockában azt sem egy nagy mutatvány kicserélni), azt találtam ebayon, akkor még húszezer ft lett volna. Most a hirdetést elnézve, lehet ugyan ez a panel van a 147-esek oracsopotjában is?
Buksi2024-02-07 22:15:42 // 156011
Asztat nem lehet :-(
Dante2024-02-07 19:59:41 // 156010
A kijelző a későbbi lapos kis kijelzős verzióban is pontosan ugyanakkora, csak a software ami mögötte fut kisebb területen mutatja a dolgokat, illetve kisebb a nyílás ami a műanyagon ki lett alakítva. de a kijelző maga gond nélkül átrakható. úgyhogy érdemes bontottat keresni, mert elvileg a későbbiek jobban bírják a strapát. Én is egy 2005ös FL-ből bontottam ki.
Kazes☻2024-02-07 19:59:29 // 156009
Megjárja... :)
Kócosw2024-02-07 18:41:31 // 156008
há javitsad megfele 😜
Buksi2024-02-07 18:27:53 // 156007
Ez sajnos nálam is így van. :-(
Én nyáron is látom, amikor megy a klíma. :-DDDD
liusz2024-02-07 17:55:09 // 156006
Igaz, összekevertem, az autómban a magas kijelző van még. Nem is látom mit mutat csak télen hidegben..
Dante2024-02-07 14:44:40 // 156005
Íme, egy szép kép :)

(mind Busso)
Kazes☻2024-02-07 13:12:05 // 156004
Semmit! Ilyenkor a régi szokás szerint az illető, aki elkapja, egy, a topikhoz tartozó témában egy szép képet hoz ünneplésként! :)
Ha ez nem teljesül(t), akkor ehhez társulva a cartársak jutalmul egy matízt, vagy egy ilyet adnak:
:D
Dante2024-02-07 10:41:46 // 156003
Afene, nekem fel sem tűnt. Mit kapok jutalmul? torta? sör? 10w-60? :D
Kazes☻2024-02-05 17:28:47 // 156002
Ippeg lecsúsztad... :D
Jorjie2024-02-05 17:26:07 // 156001
Hoppá! 156-os topic, 156K :-)
Dante2024-02-05 08:12:42 // 156000
Nálam is detto ugyanez. A belső FL-eseknél problémába ütközhettek a programozók a szökőéveknél :)
Február 29 nekünk idén elmarad, de március elsejével helyreáll majd a nap+dátum kombó.
Amúgy a teljes FL-től amikor kisebb kijelzőt kapott már javították a dolgot.
bedix2024-02-05 05:44:01 // 155999
Sziasztok. Valaki tudna segíteni sos be!!! Lenne egy ts motorvezérlő amiből az imót ki kellene ütni.
berobbantam2024-02-04 05:43:43 // 155998
Nálam is.2005-ös
gradvolttomi2024-02-03 19:10:38 // 155997
Itt is ugyanez. (Csak én lusta voltam megnézni, hogy az évszám jól van e beállítva...)
liusz2024-02-03 18:46:46 // 155996
Nem fontos, inkább érdekes. Igaz nagyon nem figyeltem eddig, de ma feltűnt, hogy a mai dátumhoz tartozó nap az autó szerint vasárnap. Asszem ma szombat van vagy mégsem?! Igen, az év is helyes, leellenöriztem! 2002.07 korai FL az alacsony kijelzővel.
B3WiN2023-12-12 18:34:47 // 155995
Sziasztok!

2004 Fl 1.6 Ts nél azt vettem észre hogy sebességben tiltás körüli fordulatszám környékén recsegő, talán fémes hang jön a váltókar környékéről. A váltóval amúgy nincs panaszom, szépen veszi a sebességeket, olaj is nem rég lett cserélve. Üresben, pörgetve viszont nem jön elő a hiba, illetve normál fordulatszám tartomány esetén se tapasztalom. A váltókulissza okozhat ilyet? Ha igen, a felújító készlettel lehet orvosolni a bibit?
gradvolttomi2023-11-05 15:32:33 // 155994
Sziasztok,
Ugyanez a probléma jött elő nálam is, ~1500-as fordulatnál erős remegés, rezonálás a műszerfalban felül/középen. Próbáltam visszakeresni, de nem találtam megoldást a fórumon. Amit lehet kiszedtem, átnéztem a műszerfalban. Valakinek valami emlék esetleg...?
Kócosw2023-10-19 15:28:54 // 155993
irtam az oldaladra 😁
WarbiRunner (Gyuri)2023-10-19 15:11:35 // 155992
Lehet kicsit túlzás az elképzelésekhez, de megkérdem :-)
Kócosw2023-10-19 13:55:32 // 155991
az enyém elado 😁
WarbiRunner (Gyuri)2023-10-19 10:52:31 // 155990
Vagy tud valaki biztos(abb) előéletű 156 jtd-t?
WarbiRunner (Gyuri)2023-10-18 20:36:30 // 155989
Ciao! Ezt az autót ismeri valaki?
Piritu - 1.000.0002023-10-18 15:58:49 // 155988
Mi volt a hibakód? Miért cseréltétek a szenzorokat? Nincs csippelve?
salamonl762023-10-17 23:52:58 // 155987
Sziasztok! A segitsegetek szeretném kérni.Történt,hogy leállt a kicsike.Hiba kód olvasás.Üzemanyag nyomás szabályzó szelep és rail közös nyomocső nyomás érzéekő szenzor csere...most se jó.Erősebb gázadáskor letilt és lekapcsolja a tápszivattyút.'.9jtd(110LE Várom üzeneteitek. Köszönettel:Lacika
Kócosw2023-08-20 21:30:24 // 155986
Hosszas agyalás után be kellett lássam,a 156 csak áll a garázsban,alig megy .így majd 15 ev után úgy döntöttünk eladó sorba kerül.Először csak itt hirdetem, szeretném ha jó kezekbe kerülne.Ha valakit erdekel, infók a blogban, kérdezni a falamon.A Hifi és a GTA felnik nem kerülnek eladásra.Uj műszakit fog kapni, plusz eladáskor vezérműszíj és olaj plusz szűrők szintén átadásra kerülnek.
NormaN2023-07-05 09:00:38 // 155985
DZ rendberakta, és menet közben kiderült 100%-ra hogy 3.2 lefogatokkal lett felrakva a vezérlés, szóval ha valaha valaki belefutni (ahogy hallottam már páraknak sikerült) igenis kurva sokat számít az a pár mili. :)
NormaN2023-06-26 21:06:07 // 155984
Sziasztok visszatértem :D

no a generátor cserével ami sikeres volt, történt egy vezérlés + vizpumpa (nyilván) csere is, ami eleinte sikeres volt, de beindítás után mondta a szerelő hogy furán jár alapjáraton.
Nem hazudott egy elfokolt verseny v8 vagy boxer hang lett az alajárati hang, még tetszene is ha ez lenne az elvárt de sajnos nem, rázza az egész kasztnit és a kormányt is, fordulaton egész kisimul majdnem tökéletes aztán piros lámpa és megint pokol, lefulladás határ.

Befecsire gyanakodott ugyhogy bemérettem és kiderült hogy amúgy egész rendben vannak
(de nem árt ha jönnek újak amiket meglehet csinálni tökéletesre) ha már itt voltam hála prostreet Nándinak, szereztem felújított benzin hidakat és új üzemanyag csöveket, mert elkezdett a teflon belül leválogatni ami nem annyira jó, kicseréltem azokat is minden fasza, de a hiba változatlan. Tovább mentem, kábelek kicsipogva trafó, befecsi, minden ami hátul volt előre került, fülre és érzésre is nagyon gyanusan a hátsó hengersorról jön a baj, mindent hátulról előre raktam variáltam, voltak tarcsi trafók azokat is raktam mindenhova semmi változás. Kerültek most be új gyerták és szerda-csütürtökön jönnek az új trafók is, hogy tényleg mindent kilőjek.

Menet közben egész sok forumot találtam ahol szépen kifejtik hogy nagyon érzékeny a vezérlés és 1-1 miliméter itt ott simán okozhat pontosan ilyen eredményt, mivel ennyire már nem értek hozzá és nem látok bele nem egészen értem hogy itt mit jelent az 1-1 miliméter és ezt hogy lehet kideríteni, vagy megelőzni a szereléskor, de szerelőkkel is beszéltem (külfödiekkel) ezeken a forumokon és egyértelműen kifejtették hogy tipikius a hátsó hengersor kipufógó szelepjeit ellehet ugy rakni kicsit, hogy ez történjen.

Valakinek van ezzel kapcsolatban infója, tapasztalata, mert kicsit már kezdenek a költségek és az energiám elfogyni, és ha annyi a megoldás hogy a szerelő ránéz a vezérlésre és helyre igazítja egész boldog lennék :D
NormaN2023-06-26 20:57:24 // 155983
nagyon köszönöm itt is
aranytl2023-06-21 22:56:03 // 155982
Fontos az ellenállás értéke, nem jó bele az eu2-es. A 3.2 és a 3.0 motorokban nagyobb ccm-es van, ellenállása ua, de nem biztos hogy az ecu tud annyit korrigálni hogy ne legyen sok a mennyiség.
aranytl2023-06-21 22:44:36 // 155981
Tudok adni 160 ekm-t futott motorból gyárit.
NormaN2023-06-20 09:47:05 // 155980
B terv lehetne hogy GTa injektorokat rakok be mert azt tudok is szerezni, de szerintem az meg sok lenne az ECUnak:
NormaN2023-06-20 08:34:01 // 155979
Igen, rajta túl vagyok, köszi.
Ő a 190LE v6ba cserélte aminél a gyári EV1 is 14.5 OHM tehát ott teljes match a cucc és ezért merült fel bennem, hogy mi történhet az én esetmeben, vagy van-e esetleg jobb alternatíva, de köszike !
gyml2023-06-20 07:52:22 // 155978
Ezt olvastad már? Ír néhány infót.

Bomi blogja
NormaN2023-06-19 19:06:22 // 155977
ja 2.5 v6 az lemaradt
NormaN2023-06-19 19:01:58 // 155976
Helloka,

Injektor kérdés
192le - EV6 a gyárija eme bosch száma : 0 280 156 039

a beszerzésének az esélye konvergál a nullához, ugyhogy elkezdtem utána járni és itt ott találta alternativát amik tökéletesek lehetnek specifikációba kicsit többet hordanak de az még nem baj.

ezt találtam hogy van aki cserélte 190LE-ben erre a gyárit: 0-280-155-746

Itt felmerült benne hogy baj lehet-e az ohm elétérés:

gyári: 14.5
"csere": 15,95

elvileg minden todásom és az internet szerint ez még OK, de jó lenne egy tapasztaltabb tudású megerősítése,

egyéb alternativája valakinek erre ami bevált és beszerezhető ?

Köszöntem
aranytl2023-05-03 16:17:20 // 155975
0 124 515 090 van a hátsó burkolaton, de ez változhat az évek során. Az összes V6-on ez a generátor van. 52 mm-es kerék, 6 borda. Fülek oldalt egyvonalban. Más motorra nem is jó. Lehet kérni 1000 Ft-ért 200 napos visszaküldést, ha mégsem lenne jó. Bejelented és jön érte a futár. Nincs veszítenivalód, max az a pár nap.
Korábban ez a találat tűnt szimpatikusnak. De a hátulja kicsit máshogy néz ki. Szerintem a cikkszámban ezek jelentik az eltérést.
NormaN2023-05-03 12:53:30 // 155974
Pont az nézegetem, hogy gyanusan olcsó és az Bosch szám alaján stimmel ? mert van egy 200+ért is aminek más a száma (192 ló)
megvan neked esetleg mármint a gyári bosch szám ?

https://www.autodoc.hu/bosch/1158655
https://www.autodoc.hu/bosch/19149893
aranytl2023-04-29 10:39:52 // 155973
Ahol cseredarabot kérnek az is mind felújított. A házon és a forgórész vasán kívül minden mást kicserélnek. A szabályzóban van különbség. Az enyém noname és gázfröccsre ingadozik a feszültség, a fényszórón látszik. A régi Bosch-sal nem csinálta. De amúgy jók az értékek.
Most van az autodocon 88-ért Bosch, az egész jó ár. Novemberben 180-200 között volt, annyit azért nem ér.
berobbantam2023-04-28 17:24:04 // 155972
A régit nyugodtan add le vasba.Lesz rajta egy új ami jó esetben el megy 200k kilómétert.Másrészt nekem anno azt mondták nem érdemes felújíttatni.Nyitott a generátor ház és ahogy rozsdásodik a vasmag előbb utóbb szétrepeszti a házat.Azért én is őrzöm a régit😀.De pénzt nem áldoztam rá.
NormaN2023-04-28 09:50:35 // 155970
Nagyon köszönöm a részletes leírást, egyrészt le a kalappal másrészt sajnálom :D ...

Bennem is megfordult hogy lehet hogy nem kockáztatok be semmit és uj gyárit rendelek, plug and play, addig a régi felmegy felújítódni és a polcra.

De akkor a sejtésem beigazólodótt, ez nem egy futo kaland lesz pár órára :D
aranytl2023-04-28 08:50:46 // 155969
A V6-ot írtam.
berobbantam2023-04-28 05:36:05 // 155968
Szia
Én is új generátort javaslok.Én alba autóalkatrésznél vettem fehérvárrol anno a jtd-re.Akkor a felújított 45 lett volna a régi leadásával,a gyári új 52 volt.
Kazes☻2023-04-27 23:54:17 // 155967
Ez szép, de elég valószínű, hogy az 1,6 és a 2,5V6 nem egészen ugyanolyan. :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak