Kecskemét-Abony-Jászapáti-Eger-Balaton-Ózd-Serényfalva-Tornanádaska-Torna-Áj-Szepsi-Jászó- Stósz-Rozsnyó-Nyilas-Igló-Lőcse-Csütörtökhely-Kakaslomnic
Kakaslomnic-Poprád-Káposztafalva-Csütörtökhely-Kakaslomnic
Kakaslomnic-Zár-Késmárk-Kakaslomnic
Kakaslomnic-Poprád-Vernár-Dobsina-Imrikfalva-Igló-Szepesolaszi-Zsigra-Szepes vára-Csütörtökhely-Kakaslomnic
Kakaslomnic-Poprád-Káposztafalva-Csütörtökhely-Tátraháza
Tátraháza-Tátralomnic-Csorba-tó-Kakaslomnic-Késmárk-Tátraháza
Tátraháza-Poprád-Garamfő-Nagyrőce-Szirk-Lévárt-Süvete-Özörény-Serényfalva-Szilvásvárad-Mónosbél-Eger-Jászapáti-Kecskemét
Most a gyalogtúrákon volt a fő hangsúly, de azért belecsempésztem a kedvenc szakaszokat is az útvonalba.
A fő motiváció a Tengerszem-csúcs megmászása és a szurdok túrák teljesítése volt. Gyerekkoromban jártam mindkét részen, most már a fiam is megkapta ezeket az élményeket.
A Szepesvéghely-Murányalja útszakasz volt nekem újdonság autózás szempontjából, jó lenne, de nagy a forgalom.
Sajnos a második napon volt fennforgás. Egyszer csak nem volt váltó, szerencsére kettesben maradt, így nyugodt helyre tudtam menni, ahol megállapítottam, hogy a váltóhuzal végi szem menete esett el a küzdelemben (előző napon volt váltogatás bőven Stósz és Nyilas környékén). Szerencsére 5km-rel korábban Poprádon egy szerviz mellett haladtunk el és emlékeztem rá, oda visszadöcögtünk. Egy igazi mindent megoldunk helyre csöppentünk, a falak a mester rally verseny emlékeivel voltak kitapétázva. Jó helyen vagyok, lesz megoldás. Jaroslav otthagyta az emelőn az Octáviát, nem bratyizott, jött-ment, készített menetet az alkatrészbe, mert persze ilyet nem lehet csak úgy felhajtani (próbáltuk). Egy óra múlva úton voltunk. Sajnos néha nem tudtam átadni magam a vezetésnek, nehogy akkor essen szét újra, máskor meg azt mondtam egye fene lesz ahogy lesz és kapcsolgattam ahogy jólesett. Mert ugye aki szereti a V6 hangját, az gázfröccsökkel visszakapcsolgat akár hatból egyig is. Nos, azóta is jó.
A tavaszi kuplung csere során mulasztottam el leellenőrizni a kontraanya feszességét, szerintem ott bukott el a dolog. 3000km-t és másfél napi szerpentinezést bírt ki áprilisban és most.
1413km
213394km




Évek óta romlik az állapota egy korábbi ragasztásomnak. Vacak kétoldalú ragasztót használtam. A jobb oldalt már sok éve javítottam, bevált az ott használt anyag, így most ennek is nekiláttam.


Maradt a jobb oldalon pár karc, amit még eltűntettem. Kicsit itt duplán dolgoztam, de így lett az igazi.



A vezető oldali első ajtón voltak enyhe, a lakkfelszínt érintő horzsolások, karcok. Becsiszoltam, kifényesítettem.
A sárvédő alján színnel bedörzsöltem az aprócska lyukakat, a felesleget levitte a polír .
A bal oldal nagyon rendben lenne, de a napon két karc még észrevehető . Majd később.




Ez is nagy nap volt. A két öreg Alfa először gurult együtt.
Kecskemét-Izsák-Kecskemét
48082km

A reggeli hűvösben egy Kecskemét-Páhi-Kecskemét kört mentem. Aztán naplemente előtt egy kisebbet.
Sajnos Gábor nem tudott csatlakozni pedig ott a rendszám már a Giulia 1600 Superen.


Ellátogattunk az eplényi bringapályákra.
Kecskemét-Eplény-Balatonfüred-Kecskemét
316653km

Kipróbáltam ezt a lakkgyalu izét. A motorfedélen volt egy mély, 8-10 milli nagyságú festékhiány. 2x bázis és 1-2x lakk, aztán kikeményedett a napon. Utána lereszeltem a dombot. Kis csiszolás, aztán kifényesítettem.
Hasonlóan kezeltem még vagy 5 kisebb bibit.
Tetszik. Keresni kell a javításokat.
(Azóta láttam egy másik technikát is ilyenfajta nagyobbacska sérülésre, de szerencsére nincs hol kipróbálni)




1
653
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Zenebutik
- AlfaCity 2025 - július ...
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Filmek
- Alfa tuning
- Alfa történelem, híres ...
- Alfa reklám
- MiTo
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV