Blog

Ma hoztam el az Alfát a szerelőmtől, megkapta a már megérdemelt fék felújítását. Le lettek cserélve a tárcsák, a fékbetétek és a fékolaj is. Emelett át lett vizsgálva az autó, hogy ne legyen vele semmi gond a hosszú montenegroi út alatt :).

Első féktárcsák: 27040Ft
Első fékbetétek: 13520Ft
Hátsó féktárcsák: 13702Ft
Hátsó fékbetétek: 10225Ft
Fékolaj: 3210Ft

 
>> SzervizPiritu // Alfa Spider / GTV 2.0 TS PHuBi // 2018-08-09

Mivel már úgyis 10e km volt a Racing-ben ezért ma lecseréltük. Az olajfogyasztásra való tekintettel kipróbáltuk a MOTUL 8100 x-power olajat. Szintén 10W60, de a Racinggel ellentétben API SN-t tud. (Racing SG)
A hétvégén megyünk a Balcsira, abban lesz autópálya is. Akkor eldől, hogy segít-e.
Egy biztos, a hazafelé vezető 100 km-en nem fogyott.

update 2018.08.11.
A Mediterrán Party után még nincs fogyás :-)

 

Cserélve Csörgő szervíz által:
-Vezérlés
-Jobb felső lengőkar
-Főtengely ékszíj tárcsa.

Km:253755

>> AutóápolásRéku // Alfa 147 1.9 JTD // 2018-08-09

Kész a tető, kész a lökhárító...ma @SanyiJTD teljesen megpolírozta az autómat. Nagyon nagyon szép lett. 😊

 
>> EseménycZ // Alfa 166 2.4 JTD 150LE // 2018-06-28

Hát ez a nap is eljött...

Eladtam a nagyvadat, kicsit megkönnyeztem, csodálatos formavilága hiányozni fog.
Viszont a folyamatos szervizelgetés nem.
Volvo V40 lett az utód.

Mindenkinek minden jót.

 
>> SzervizBéci Ɨ|ѯ // Alfa 166 2.5 V6 24 v // 2018-08-09

Ma meg is érkeztek a különböző olajok és a hűtőfolyadék. Jó nagy csomag, de illusztris társaság . :)

>> SzervizBalint // Alfa 156 2.0 Twin Spark // 2018-08-09

Júniusban elvittem az autót vezérlés cserére.
Dayco szettet kapott, kompletten cseréltek mindent. A vezérlés módosító és a csapágyai is cserélve lettek.
Júliusban le lettek cserélve hátul a stabilizátor szilentek poliuretánra. Még elől kell megejteni a cserét. Tegnap pedig kapott egy új Dayco főtengely szíjtárcsát az autó.

 
>> Szervizgecsa // Alfa 159 3.2 V6 Jts Q4 // 2018-08-08

Megbontódott a motor. A 6-os hengernél a kipufogó oldali szelepek olajosodnak. Továbbá 4 hajtókarcsapágy erősen elkopott. Na, ez az az utóbbi probléma, ami elég sok kérdést vet fel maga után, mivel olajnyomás van, olaj is időben volt cserélve, és a csapágyak sem voltak olyan régiek. Az olajzójáratok ellenőrzése után többet tudunk majd az ügyben. De 15ezer km alatt nem gondolom, hogy bármi meglepő dolog lenne ott. Továbbra is az olaj a gyanusított, de ez akkor is hogyan? Na mindegy is. Most a probléma megoldására kell koncentrálni, utána jöhet a fotelfizika. Valami gyors megoldást kell találni, ami tartós is.

>> EgyébGiotti155 2.5V6 // Alfa 159 SportWagon // 2018-07-19

Gyerekek miatt le lett sötétítő fóliázva B oszloptól hátrafelé Llumar fóliával. Hivatalosan.

 
>> SzervizBéci Ɨ|ѯ // Alfa 166 2.5 V6 24 v // 2018-08-08

Elkezdtem megrendelni az első nagy szervizhez az alkatrészeket. Mivel az ördög nem alszik, inkább biztosra megyek és az összes folyadék és fontosabb szíjak is cserélve lesznek.

A nem rövid lista:

Olajszűrő: Mann (W 714/3)
Légszűrő: Mann (C 1589/3)
Pollen szűrő: Bosch (1 987 432 360)
Gyertyák: NGK (4853)
Hosszbordás szíj és feszítő görgők: SKF (VKM 32082)
Vezérműszíj készlet + vízpumpa: SKF (VKMC 02540)
Motorolaj: Selénia Racing 10w60 7 liter
Váltó olaj: Tutela ZC 75 2 liter
Hidraulika olaj: Tutela GI/A 2 liter
Fékfolyadék: Tutela dot4 1 liter
Hűtőfolyadék: Selénia paraflu 5 liter

Ezek megrendelve, jöttükre nyugat felől számítunk.