Blog
Megkezdődtek az esztétikai javítások is, mivel a fényszóró teljesen be volt ködösödve és valami kínai szar izzót raktak bele (aminek burkolata szabályosan beleolvadt a búrába), semmi fénye nem volt a lámpáknak, kb életveszélyes volt. A Bànyai’s Garage jóvoltából teljesen fel lettek újítva, ki lettek takarítva, vettünk bele új izzókat is. Polírozva, lakkozva kerültek vissza. Nem volt kis munka a szétszerelése, és az egész.




A Szervíz előéletében nem találtam bejegyzést a Differenciálmű olajcseréjéről, ezért rendeltem a gyári specifikációnak megfelelő olajat. Fiat 9.55550-DA9
Már nagyon ráfér a csere..
Rimóczi András aktiválta a Race Mode-ot, végre nem szól bele az autó, ha menni akarok.
A gázpedál érzékenység mindegyik módban "N" üzemmódban működik, úgyhogy sokkal jobban adagolható.
Km: 25950

Direkt a 200lóerős verziót választottam, a hátsókerékhajtás miatt, és már a vételnél terv volt, hogy fel lesz húzva a Veloce teljesítményére, mivel ugyanaz a két motor.
Táton az AET műhelyt választottam, Karcsi több Giuliát is csinált már.
Le: 292, nm: 460
Km: 12600
UPDATE: Azóta több, mint 15ezer km-t megtettem és semmilyen negatív hatás nem jelentkezett, pályán tempomattal fél-akár 1literrel kevesebbet fogyaszt, a teljesítményt pedig össze se tudom hasonlítani a gyárival.


Az autót 3.5 évesen vettem, 9500km-rel, így a sok állástól megszáradt egy klímacső, ahol elment a gáz. Garanciába cserélték a Svájci Emmenbrückei Hammer Autocenternél.

Olaj, gyertyák, szűrők cseréje, szoftverfrissítések, átvizsgálás márkaszervizben, a Svájci Winterthuri Schloss Garage-nál.
Az autót egy +ajándék szervizzel kaptam, így csak az olajat kellett kifizetnem.
Km: 19821
Igazából csak üléseket akartam vásárolni, de ez a donoruató olyan olcsó volt, hogy megvettem az egészet. Így egyben hoztam el Zuglóból.
Szegény autó ki volt már vonva a forgalomból, a közterület-felügyelet már elszállította volna, a tulaj már nem akart vele foglalkozni, így inkább eladta.
Az már biztos, hogy nemcsak az ülésszett lesz felhasználva ebből a verdából.
Szegény autó szebb napokat (éveket) is megélt már előző gazdájánál: Dubsolutely. 2016 márciusától 2023 augusztusáig Dani volt a tulajdonosa, de az utolsó 1-2 évben feladta a vele való küzdelmet.
Ígérem, hogy alkatrészei tovább élnek jó sokáig majd a projektautómban :)

