Blog
Futómű beállítás: alsó és felső lengőkar, kutyacsont, kormánymű.
Km:268420
Már régóta zavart az a vékony kis kipufogó abba a nagy dísz végbe hátul így kicsit meg lett vastagítva. Illetve mivel a lábtér világítás be van vezetékezve így gondoltam bekötöm. A gyári 80000 körül lett volna. USB foglalat és lámpa hozzá 2000. Így az lett. Aztán ha sikerül venni használt gyárit olcsóbban lehet cserélem. Ajtó nyitására illetve ha felkapcsolóm a világítást akkor világít.





Visszakerültek a nyári gumik, a télik 7910 km-t mentek.
km:40.100
Rendeltem egy szett új szőnyeget a Bellába. Jól néz ki, bár a következő szürke szövet lesz , rendelésnél benéztem a színt. :) de legalább megy a fekete belsőhöz :) De így is ég és föld a különbség az előző szett már nagyon oda volt.. Köszönet érte a Carcarpit 2000 csapatának. tökéletes minőség és gyors szállítás.



A MOPAR oldaláról sikeresen letöltöttem a 27GB-os frissítés fájlt és az autóhoz tartozó linensz fájlt.
A térképfájlt kicsomagolva két bin fájl volt benne. Egy Kelet-Európa és egy Nyugat-Európa. Ebből lehet egyet választani, én az utóbbira szavaztam. Igaz Szlovénia nincs benne de a többi számomra fontos ország igen.
Vettem egy 32GB-os sticket és rátettem.
Álló helyzetben - de járó motornál - lehet a menüből elindítani. Ha már fut lehet menni a kocsival, de a motort a frissítés befejezéséig nem szabad leállítani.
55 percet írt ki, de kb 40 alatt végzett.
Pár km még volt hazáig, így ki is próbáltam.
Működik :-)
Ja, egyes infók szerint FAT32-re kell formázni a sticket, de nem. A FAT32-re nem lehet 13GB-os fájlt feltölteni.
Nincsen projektautó donorautó nélkül! És mi jobb egy donorautónál? Kettő donorautó! :) Úgy hozta az élet, hogy lett még egy 145-ösöm, ráadásul egy olyan, ami még simán közúti forgalomban tartható, amíg nem lesz szükség az alkatrészeire...
Ez a 145-ös 2011 és 2025 között Kami autója volt.
Jerke (JRK) történetét, és hogy hogy került hozzám, megismerheted ebből a videóból!

Egy ideje volt néhány hibája az autónak, csak idő hiányában várattak magukra, de közben az alaktrészeket begyűjtöttem hozzájuk (gumi membrán a kartergáz visszavezetéshez, parkradar, xenon szintező, z-kar). Ha valaki keresné a gumi membránt, akkor azt a litván ebay-en tegye, ott fog találni!
A kartergáz visszavezető kupakjával legalább fél órát eltöltöttünk nehogy eltörjük, de sikerült a műtét, a régi gumi (narancssárga), gondolom még a gyári, már szakadt volt, szélétől befelé kb. 1 centi volt a hiba. Remélem minden anomália megszűnik, gondolok itt az olajon szelepfedélre, az ingadozó alapjáratra.
A xenon szintszabályzó cseréje jóval egyszerűbb volt, kapott új Z-kart is, mert alig mozgott a régi. Egy ideig senki se fog villogni, hogy megvakítom.
A jobb hátsó parkradar volt elfáradva, 15 fok felett működött, alatt pedig nem. Sajnos ez esetben le kell kapni a hátsó lökhárítót, ami viszi az időt.
Most minden működik remélem egy ideig így is marad. :D
Km: 203500


Eljött a műszaki ideje. Rég húzódó apró javításokkal felhoztam alfa állapotát a jeles napra.
-Xenon tompított jobb oldalon villogott, kapott egy új trafót, miután izzó, és trafó cserélgetéssel kiderült, hogy az a ludas. Dt xenon adta a trafót, ajánlom bárkinek. Közben a fényszórót is felpolíroztattam.
-A tavaly őszi indítási nehézségek, a tél, meg a mostani lámpajavítás együttesen megeszegették az akkut, kapott hát egy újat.
-Régebben a jobb hátulja találatot kaphatott, a javítás egy kicsit hanyag lehetett, vagy időközben lett elhagyva a gumidugó a küszöbből. Sajnos bevert a víz, mire kiderült, addigra átrügyezett a festéken. Ki lett lakatolva, illetve kapott új fényezést az elem-
Makulátlanul vizsgázott a jármű, 2 év letöltendőt kapott.