Blog
Blogajánló

Tudtad, hogy a Giulia kardántengelye karbonból készült? WarbiRunner alaposan szemügyre vette új autója alját. Tovább

Egy kisebb Alfa Giulia különítmény vett részt a Balaton Park Circuit avatásán! Tovább
Majd két évet várt mire beépítettem. Az eredeti egy megviselt darab volt, nálam csak kétszer kellett kereszteket cserélni. Egy picit szitált is, a csúszka is kottyant és az egyik kereszt mostanára elkezdett lógni.
A 'made in Italy' típusú okp-s kardánt beépítettem végül. Ilyen cuccok beszerelése után nem vagyok teljesen nyugodt, de a felújított is hasonlóan kockázatos. A csapágyak nem forrók, jónak kell lennie. Remélem nem ugrik szét, amikor kap egy kis terhelést.
Szépen, simán fut, az biztos.
09.23. 100km próba
48195km
- Automata váltó olajcsere (LIQUI MOLY 10l)
- Váltóolaj öblítő
- Automata váltóolajszűrő
- Hátsó differenciálmű olaj
- Osztóműolaj
- Diagnosztika
Jelentkeztem az Adorján Tomiék által szervezett kakucsos pályanapra. Ki akartam próbálni egy ilyen kisebb pályán is a Spidert így a kereket leszámítva gyári állapotban. Nem annyira gyors de élvezetesen vezethető autó, nekem továbbra is nagyon tetszik.
A Bridgestone Potenza Race gumik országúton is nagyon jók, de itt kellett rájönnöm hogy kb meg sem melegszenek. Viszont pályanapon az első kör második felétől kezdve hatalmasat tapadnak és a 7 perces menetekben végig bírták, abszolút nem melegedtek el. A fékkel sem volt semmi probléma, mondjuk nem is használtam ki 100%ban, de ezek a brembo útra betétek nagyon jók. Nekem a kis gyári úszónyerges fékek vannak fenn, de ilyen pályára ezek is elegek.
Fura volt nyitott tetővel menni pályanapon, de talán emiatt még nagyobb élmény volt. A pályán egy teljesen más vonalat használtunk, mint ami a megszokott, de ebben is volt két "hosszú" egyenes. Mivel nem váltottam vissza ezért ezeknek az elejét mindig nagyon alacsony fordulaton kezdtem, ami nem a legjobb egy TS (vagy akár bármelyik szívó) motornak, de nekem most az élmény volt fontos és nem a köridő.
Az autóval elégedett vagyok, az idő nagyon szép, napos, meleg volt, voltak kedves autóstársak és persze épített és gyors autók is. Élvezetes nap volt!




A vízpumpa el kezdet hangokat adni. Megelőzven a bajt.
Lecseréltem a vezerlèst. Csapágyas volt a vízpumpa, anyag hibára gyanakszom.
Gates szett került bele.
249500km


Nagy az öröm! Hihetetlen finom darab, nagyon jó futóművel és motorral. Soha nem gondoltam, hogy ilyen élmény vezetni.
100km-t már gurultunk is.
Következő lépés egy olajcsere, szűrők cseréje és vezérlés csere (biztos ami biztos).



Ismét beleszaladt 10 ezer km., szokás szerint kapta a friss Selenia Eco2 0W20 olajat, hozzá az olaj és levegőszűrőt. (44000 km.)
Az évadzáró túrára készülve kicsit átnézztem az autót mert az évben eddig 3x mentem vele. Indítás elött aksi feltöltés és már ketyegett is a twinspark. Ablaktörlő lapát nem akar alap állásba vissza állni de azon kívül nincs baja, egy üzemanyagcső ki volt repedve ott erősen spriccelt a cső cseréjével orvosoltam a hibát.Gumik ideális nyomásra beállítva (pótkerék is). Még egy 25 km teszt kör , egy nagy takarítás és megkezdjük a túrát
1
639
Fórum
Friss topicok
- 159
- Giulia
- Alfa történelem, híres ...
- 4C
- Alfa reklám
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Oldtimer, youngtimer
- Forma-1
- AlfaCity 2025 - július ...
- Coffee - Minden ami kávé
Tagok
Új tagjaink
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10