Fényezve lett a tető, a csomagtartó és az ajtók feletti rész mindkét oldalt mert már csúnyán lakkhibásak voltak.
Kapott egy Vadi új szélvédőt.
Felkerült a Zender szárny is végre.Teljes a kép.
Volt mit összelegozni,de most már kész.
Cserélve a bal hátsó ablakemelő szerkezet Vadi újra.
Megvolt a kötelező olajcsere 360ezer km-nél... Azóta volt már egy, csak azt elfelejtettem beírni.
Cserélve lett az ablakmosó motorja, ennyit bírt a gyári(22 év).
Motor bölcsőstől, futóművestől ki..... Cserélve a vezérlés, a kuplung, az első felső lengők, első rugók, főtengelyszimering! Ha már így még lett bontva... Szelepfedél tömítés, szívósor tisztítás->ennek tömítés, veztengely szimering, szervóolaj, váltó olaj!!! A turbó hibátlan, megnéztem én is. Ahogyan a kettőstömegű is(ennek csavarjai cserélve és tömítve) ! Ennyit számít hogy ésszel használom az autót????... Hmm, lehet!
344ezer km...
Végre felkerült a nagyfék, bár ezzel a felnivel alig látszik. A nyergek újrafújva, felújítva, új fék csövek, új fékfolyadék, új trw tárcsák új textar betétekkel. Az anyósoldali ajtóhatároló is cserélve újra. Új felső turbócső mert vagy 10 centis repedés volt rajta. Új alsó és felső kuplungmunkahengerek mert a pedál kezdett beesni.
Olajcsere minden szűrűvel!341. 000 km
Megadta magát a vezetőoldali napellenző.... Csere vadi újra.
Már több éve, hogy vettem két brembo nyerget. Nemrég jutott eszembe, úgyhogy a Bányai Garage lefújta nekem az új giulia döglégyzöld színére!
Nekem telitalálat... Ez a szín... Ha rásüt a nap elképesztő!
Feladta a harcot az akksi.... KB 5 évet bírt!
Kapott vadi új 100Ah-sat!
Kicsit megkésve, de felkerült a téli garnitúra... Kapott 4 új téligumit(laufenn)