Már a telet is nehezen viselte,a héten pedig totál elhalálozott.
Csere vadi új 100ah-ra.Azóta ismét pöcc-röff!
Ismét leápoltam a bűrkét....15 éves,de gyönyörű,imádom!!!!
Elfosta magát a kuplung....csere Valeora és cserélve lett a kuplung főhenger(textar) is!
Kopogásra lettem figyelmes mostanában az első futómű felől...mint kiderült eltört az egyik rugó!Szerencsére a vége tört el igy lehetett vele közlekedni!Csere vadi új Kayaba rugókra és a stabpálcák is cserélve lettek!A kopogás eltűnt.....a futómű tökéletes,és kussol!
Felpimpeltük a hátsó futóművet...kapott új felső lengőkarokat(banán), alsó lengőkarokban az összes szilent(uniball)!Vége a terpesztésnek!!!!A hídszilenteket nem cseréltük mert semmi bajuk.
Elől kapott új féktárcsákat, új betétekkel(mindkettő Textar).
Ismét leápoltam a bőrt, nem mintha elhanyagolódott volna, csak így marad meg az utókornak!...ez a vajszinű bőr eszméletlen szép...még mindig!A következő ápolás január!
Tervbe volt már véve a bőrgarnitúra leápolása, csak eddig nem jutottam el a megvalósításig!
A héten rendeltem az Autoglym-től egy bőrtisztítót és egy bőrápolót!Szerintem nagyon jó cucc mind a kettő, nagyon szép lett a bőr és még a fogása is sokkal kellemesebb!!!
A következő ápolás nyàron...
Kapott az indexek fölé QV logokat a bella, Ugo Sivocci emlékére!!!A szokásos fehér háttér helyett ezek krómosak...ez jobban áll a nero szigonynak és harmonikusabb is a króm kilincsekkel!
Ma megejtettük a vezérlés cserét, Gates szìj ment bele Inna gőrgőkkel!
Kapott egy olajcserét is Selénia olajjal + az összes szűrő!
Km állás: 266800