Cserélve lettek a hátsó alsó lengőkarokban a szilentek!
tolatólámpa izzók cserélve 13db smd ledes izzóra.
beltér hátsó világítás is cserélve 6db smd ledes izzókra.
folyt köv.
vezérműszíj feszítőkkel cserélve(Gates) 183100Km-nél.
közben kiderült hogy a hosszbordás szíjat is cserélni kell mert már nagyon el volt gatyásodva,és hozzá a feszítőgörgő....
Kicsit jobbra húzott a bella ha elengedtem a kormányt....elvittem futóműveshez,belőtte...most már újra sinautó :)
Első lengéscsillapítók rugókkal cserélve...(thanks GrandeBandi)!!!!!!
rem most már az elejéhez nem kell nyúlni egy jódarabig.
következik...hátsó fékek és vezérlés upgrade....lassan látom a fényt az alagút végén...
Elől a két felső lengőkarokban cserélni kellett a szilenteket!!!gyári minőség került a régiek helyére...
végre felrakattam a nyári gurulókat....persze nem ment minden könnyedén....3 felnit görgőzni kellett!meg vettem egy Pzero Rosso-ot előre!
de most már minden ok...vagyis hamarosan futóműfelújítás következik.....
Nem fűtött a bella ezért kapott egy új Behr termosztátot!!!most már olyan meleg van benne mint a demjéni melegvízben....
Egyik reggel épp indultam volna a bellával de hiába nyomkodtam a kulcsot nem reagált!
A csomagtér viszont igen, így csak rájöttem hogy nem az elemmel volt a gond hanem a mikrokapcsolóval!Gyorsan meg is csináltattam...addig a pótkulccsal jártam!de a pótkulcsnál is elfordult hogy nem mindig reagált rá(10-ből 1-szer nem)...ugyhogy azt is megnézetem hamarosan!A másik kulcs azóta tökéletes!
hátsó fékbetétcsere, plusz féknyereg felújítás....és maradt tartalékban 2 betét